• Lid sinds 3 augustus 2009

King of India

Restaurant De Zaak

Stadscafé Simons

Doetinchem

Ans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor King of India

Een ontdekking en een aanrader!
    De Rogan Josh met garnalen, de Raita, heerlijk om te dippen met de Samosa en het Naanbrood, de kip Dan Sak!
    Super lekker gegeten! Bezorging vriendelijk en mooi op tijd. đź‘Ť

2. Ans's profielfoto

Ans

Heerlijke kleine gerechtjes, prachtige wijntjes, gastvrij, zoals gastvrij brdeold is. Mooi portje bij origineel kaasplankje… zo moet een avond uit eten zijn! Top!

3. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Simons

Ans

“Een meter eten” bij Simons betekent een paar glazen met; tomatensoep, een paar botjes spare-ribs, een glaasje halfvol frites, een glaasje met IKEA? Gehaktballetjes, een paar niet -gare, lege miniloempias, twee stuks gefrituurd deeg wat scampi’s zouden moeten zijn, een glaasje met schaafsel van smakeloze, droge tonijn met een beetje sla en twee ciabattas van 1 bij 3 cm… voor 21,50… Een meter zakkenvullen dus… Onze tafelgenoot had een gefrituurde, droge hamburger op een te hard broodje voor 9 euro… Heel jammer! Mooie plek! Vriendelijke bediening. Prima voor een glaasje wijn, maar lunchen beter ergens anders.

2,2
  4. Ans's profielfoto
    Ans vindt Stadscafé Simons niet leuk

5. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor De Smoks
    Nederlands Zelhem

Ans

Heerlijk, voor-, hoofd-, bij- en nagerecht, alles was lekker. Sfeervol en gastvrij!

6. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Ans voor Restaurant De Zaak leuk

Heerlijk gegeten weer! 5-gangen -menu met een heerlijk (nieuw) wijntje erbij, kaasplankje toe.... Gastvrij en ongedwongen ... zo ziet een perfect avondje uit eten er uit!

7. Ans's profielfoto

8. Ans's profielfoto
    Ans vindt Restaurant De Zaak leuk

9. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Hendrixen Grandcafé

Ans

Heerlijk voorgerecht ; gamba's, lekker broodje.
    Heerlijk toetje ook. Heel jammer van de (voor de tweede keer) fantasieloze vegetarische schotel… alles met kaas overbakken… dezelfde wrap, dezelfde grote paddenstoel… een flauw aardappelsaladetje of voor wat moest dit doorgaan…
    Tip: blauwe kaas, noten, peulvruchten etc…

10. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Bistro de Cactus

Ans

Heerlijk gegeten van het menu! Ruim voldoende, smakelijke garnalencocktail, dorade met een heerlijke dille pesto , frietjes , groenten en appelcompote erbij !
    Lekker wijntje!
    Tip: de Limoncello kan lekkerder.

11. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Gringo's

Ans

Werkelijk heerlijk gegeten! Heerlijk vers en alles heel smakelijk. De mannen in de bediening zijn stuk voor stuk echte gastheren. Vriendelijk en vrolijk! Zo hoort het!

12. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor BRO'od
    Internationaal Doetinchem

Ans

Eigenaar gedraagt zich afwezig en onverschillig. Niet gastvriendelijk. De bavette kwam waarschijnlijk uit de vriezer, nattig en smakeloos , evenals de kabeljauw. Als je geen dure supplementen bijbesteld is het een karig geheel. 140,00 afgerekend voor een hele slechte maaltijd ......
    De kritische recensie op Fb werd zonder reactie verwijderd ....

13. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Pand 9

Behalve het toetje is het biten geen feest bij Pand 9

Bediening gehaast , onpersoonlijk

14. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Ans voor Ristorante Fratelli leuk

Wat een schandelijke vertoning. De plek is prachtig en de onervaren meisjes in de bediening doen hun best, maar het is echt slecht!!

Vooraf garnalen in knoflook. Vier kleine, droge garnaaltjes met een blaadjes sla. Belachelijk. En dat voor ruim €7,00. Hoofdgerecht filetto van de grill in gorgonzola saus. Niet te eten. Het leek wel voorverwarmd in de magnetron. Direct geklaagd. Schouderophalend kreeg ik een nieuwe, die weer niet te eten was. Echt slecht.

Het lijkt erop dat de populaire broers er uitsluitend en alleen op uit zijn snel geld te verdienen. Aardige mensen maar koken kunnen ze niet. Voor 2 personen € 85,- kwijt en dat was het niet waard.

Bent u in Giethoorn? Sla Fratelli maar over.

1,3
  15. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Ans voor Restaurant De Zaak leuk

Ans

Lekkere gerechtjes, elke keer weer 'n verrassing. Heerlijke wijntjes! Prima sfeertje, gastvrijheid is top!

16. Ans's profielfoto

17. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door R&E voor Ask de Chef leuk

R&E

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, geweldige ambiance. Helaas moet je bij drukte erg lang wachten voordat ze de bestelling op komen nemen en voordat je het eten krijgt. Bediening lette ook niet goed op. Je kunt 5 gangen bestellen maar na 3 zijn we maar naar huis gegaan. De 3e gang kwam laat en sommige gerechten die we besteld hadden kwamen niet. Jammer want dit restaurant is echt een aanrader!

18. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Peter voor Ristorante Fratelli leuk

Zakkenvullers!! Door de prachtige lokatie moeten er wel veel passanten komen die bedrogen uit zuilen komen. De spaghetti marinara betekent bij Fratelli 4 ons nep krab en paar gedroogde garnalen in een bord tomatensoep met te gare spaghetti. En dat voor €20,- schande. Geen mosselen, geen gamba's. Niets. Snel geld verdienen met goedkope troep. Een voorgerecht champignons voor €6,- telt 4 champignons en een blaadje sla. Belachelijk. Mijn klacht liet de bediening onverschillig. De popie Jopie baas boeide het ook niet. Ook de chemische limoncello bevestigt het beeld van de zakkenvuller. Ga hier niet naar toe!!

1,1
  19. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Ristorante Fratelli

Bent u in Giethoorn? Sla Fratelli maar over.

1,3
  20. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door N.Haafkes voor Ristorante Fratelli leuk

Echt een zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Het personeel is echt niet vriendelijk en het eten was ook niet gaar. Na dat aangegeven te hebben werd het weer meegenomen naar de keuken en na een minuut of tien werd het weer voor me neergekwakt. Het rook flink aangebrand en zo smaakte het ook. Heb dus niets gegeten. Mijn man bestelde een Hertog Jan. Ze bracht een halve liter waarop mijn man zei; volgens mij had ik dat niet besteld. Jawel zei ze en liep weg. Mijn man dacht dan maar een halve liter en neemt een slok. Na vijf minuten komt ze terug en pakt het glas weer van tafel en wil het naar onze buurman brengen die het blijkbaar besteld had. Mijn man roept haar na dat hij er al van gedronken heeft waarop ze het zo in de wasbak gooit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, het was gewoon een lachertje.

21. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Smit voor Ristorante Fratelli leuk

Gisteren zijn we in dit restaurant geweest. De vorige ervaringen waren goed. Pizza eten is lekker en prima, laat ik dat allereerst zeggen,.
    We hadden deze keer ook ossenhaas met champignons, uien en paprika. Alles droop in het vet. Helemaal doordrenkt. De paprika moest je echt zoeken. 3 kleine stukjes heb ik gevonden.
    De smaak van het vlees was goed, maar de presentatie en het vet, echt smerig. En de smaak van vet en olie overheerste, echt zonde. De prijs kwaliteit is echt niet goed. 20,50 voor het bovenstaande gerecht en er werden helaas alleen frites en een paar sla blaadjes, met 3 olijven, 2 tomaten en 2 plakken komkommer bij geserveerd.

Bij het afrekenen vroeg de eigenaar helaas niet of alles naar wens was, dus ik heb het zo gelaten. Maar wij vinden het echt jammer dat het eten zo achteruit gaat.
    Ik hoop dat de eigenaar hier iets mee gaat doen, anders was het voor niets dat ik deze recensie heb geschreven.

22. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door C P Schothorst voor Ristorante Fratelli leuk

C P Schothorst

De kwaliteit bij dit restaurant is zeer variabel. Soms redelijk soms slecht. In het hoogseizoen moet je daar niet gaan eten. Lange wachttijden, slechte bediening en matig eten. De huiswijn is niet echt lekker en eigenaar vertoont popie/jopie gedrag. 'Hè, directeur is de aanspreek titel bij binnenkomst'. Ik ga er niet meer eten.

2,6
  23. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Ilona voor Ristorante Fratelli leuk

Vanavond gegeten met 6 vriendinnen. Het eten was oke, helaas werd het niet tegelijk geserveerd. Toen kregen we de rekening. Deze rekening was niet goed, was maar 50 euro voor 7 personen met voor, hoofd en nagerecht. Dit klopt natuurlijk niet, dat hadden ze zelf ook kunnen zien. Het zat ons niet lekker en eerlijk verteld dat onze rekening niet klopte. Kwam geen dankjewel of sorry vanaf. Na 20 !!!
    minuten gewacht te hebben op de rekening hadden we dan eindelijk de goede rekening. Die natuurlijk een stuk duurder was dan de eerste. Netjes om tegemoetkoming gevraagd. Met moeite kon de koffie er vanaf gehaald worden. Nog steeds geen sorry kon er vanaf van het personeel of een bedankje voor onze eerlijkheid. De rekening betaald en aangegeven dat we het er eigenlijk niet mee eens waren, waarop de baas zegt: ik kan de koffie ook nog gewoon in rekening brengen. Wel duidelijk dat je bij deze pizzeria nooit eerlijk hoeft te zijn als de bon niet klopt. Slecht personeel en beschamend hoe het personeel en de baas ons te woord stond op een vol terras. Jammer dat zo'n restaurant gevestigd zit op een mooie plek in Giethoorn.

24. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Slot Doddendael
    Internationaal Ewijk

Ans

De paasbrunch bij Doddendael... wat een aanfluiting voor het geld dat we ervoor betaalden. Een kopje soep, een gekookt ei op een stukje brood met ham, een paar wraps, een paar bladerdeeghapjes en een bordje boterhammen. Voor ""maar"" 27,50.

1,5
  25. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor CinQ
    Internationaal Doetinchem

Heerlijk gegeten bij Cinq!

Mooie sfeer, perfecte gastheer en een bevlogen kok.

Heel lekker, eerlijk eten met dito bijgerechtjes.

Echt waar voor je geld!

Een aanwinst voor Doetinchem!

26. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor La Toscana

Super avond gehad!

Heerlijk eten, een prima sfeer en geweldige mensen in de bediening!

Vooral een groot compliment voor de bedrijfsleider (uit Kroatie?)

Een echte aanrader! La Toscane is een van de restaurants in Noordwijk, maar springt er echt uit!