• Lid sinds 21 augustus 2012

Restaurant De Zaak

Doetinchem

Paddy's Food & Drinks

Doetinchem

Anouk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zaak

Heerlijk bites menu gehad, prima service en vanwege Valentijnsdag super leuk aangekleed allemaal. Geslaagde avond.

2. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Uitgeverij

Gisteren voor het eerst gegeten omdat ik een cadeaubon had gekregen in mijn kerstpakket.
    Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant. We kozen een tafeltje bij de open haard. Erg gezellig.
    Als voorgerecht kozen we een combinatie van verschillende voorgerechten. Omdat we ook nog erg graag een toetje wilde vroegen we of het mogelijk was om ook voor wat minder personen te bestellen. Dit was geen enkel probleem. Alle voorgerechten waren echt heerlijk!! Een combinatie van apart (hert en wildpaté) en vertrouwd(carpaccio)
    De wijn was erg lekker. Een wijnarrangement zullen we zeker doen de volgende keer.
    Ook alle hoofdgerechten en nagerechten die we besteld hebben waren heerlijk. De bijgerechten scoorde echt punten! Heerlijk...

Al met al hebben wij er helemaal niks op aan te merken en hopen we dat "de Uitgeverij" lang mag bestaan.

3. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Paddy's Food & Drinks

Ook wij komen vaak bij paddy's voor de nodige wijntjes/biertjes op zaterdagavond maar hadden hier nog nooit gegeten.
    Prima bediening en goed eten is voor mij het belangrijkste.
    Dit keer hadden we allemaal het 3 gangen menu voor €27,50,-
    We hebben super lekker gegeten en hadden allemaal wat anders besteld.

Wij komen zeker terug, en nu niet alleen voor de leuke zaterdagavonden!