Resto Gasseling in Doetinchem

Heerlijk gegeten.

2. Marcel Giesen

Het was goed en lekker

TOP restaurant !!

3. Gewoon voor een nette prijs je buik goed vol eten en geen uren aan tafel zitten. Gewoon lekker.

4. Veel sfeer is er niet, het eten is er gewoon, niets bijzonders. WEl een handige speelhoek en met een zoon van 2 is die erg handig. Wij komen hier dus als we met zijn drieën zijn. Als mijn man en ik uit eten gaan dan verkiezen we iets met iets meer sfeer.

5. Heb de voorgaande reviews gelezen en ben het met alle eens. Moeilijk is dat, dingen waren goed, dingen waren matig. Bijzonder was het eten niet, wel smaakvol maar allemaal erg standaard en basic tot het minimum. Voor alles bijbetalen, véél te kleine wijnglazen, dat niveau. En dan weer wel een leestafel maar je krijgt eten zo snel dat je de eerste pagina nog niet uit hebt.
    Ik nam een spies, niet meer dan een lang eind op een bord met te kleine stukjes. Een floddertje hoopje groen (voor de versiering of de vitamine?) en verder dus helemaal niets op het bord. Daar hoef je geen kok voor te zijn te meer daar een enkel spiesstukje nog iets verbrandt was ook. De mosterdsoep was wel lekker maar te dik. De pepersaus leek als basis mosterdsoep te hebben (of andersom).
    Voor de sfeer en ambiance hoef je echt niet te gaan -of zelf meenemen- maar de prijs/prestatie doet wel meer verwachten. We aten beiden mosterd soep, kippelevertjes en saté. Verder niets. Het kan toeval zijn maar de kippelever-eter is 's avonds compleet leeggelopen. Omdat dit restaurant geen email heeft meld ik het hier maar, anders had ik het privé gemaild. Het is moeilijk aan te geven waarom maar het gevoel is; geen herhaling. De prijs/prestatie is echt niet goed.

6. R.J.Swiers

Gezellig restaurant met uitstekende en vriendelijke bediening. Eten en drinken zijn van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.

7. rob beltman

Ga er regelmatig afhalen. Bel van te voren de bestelling door, en altijd staat de bestelling op afgesproken tijd klaar. Het eten is er goed, bediening uitstekend, bestelling klopt altijd! Volgens opgave. Een echte aanrader voor, zoals ik, alleenstaanden, om eens lekker zelf niet in de keuken te gaan staan na een
    werkdag. Een echte aanrader dus!

8. ben 165 punten

Vrij saai interieur, weinig beleving, ook bediening tamelijk zakelijk. Middelmatig aanbod en kwaliteit voor relatief hoge prijzen. Parkeren naast de deur net buiten centrum. Niets bijzonders.

9. Afgelopen weekend zijn we met de familie hier wezen eten en het beviel erg goed. De bediening was snel en vriendelijk en de varkenshaas die ik had besteld was ook erg lekker! De sfeer is verder prima en de prijs/kwaliteit verhouding ook.

10. -Erg lekker gegeten. Tilapia-filet was erg lekker.
    -Bediening was erg vriendelijk.
    -Toiletten waren schoon en fris.
    -Enige minpunt is de sfeer. Ze kunnen wat meer hun best doen om het gezellig te maken en hun eigen stempel op het restaurant te drukken. Het is nu een beetje saai en standaard.

11. Vanavond daar gegeten en met onze autistische zoon was het een fijne ervaring, het was er rustig wat voor ons fijn was ;-) hij kon lekker in de speelhoek liggen spelen en wij zaten erbij, eten en bediening was goed maar wel erg zuinig met de rauwkost. Toiletten schoon en fris, super.

12. We komen al ruim 25 jaar bij de fam Gasseling, dat zegt eigenlijk al voldoende maar toch even een aanvulling .
    De mensen binnen dit bedrijf weten een ieder een goed en veilig gevoel te geven of je nou jong,oud of lichamelijk of verstandelijk beperkt bent. Komt nog eens bij dat je eerlijk en heerlijk kunt eten dus u begrijpt een echte aanrader als u in doetinchem bent en uit eten wilt gaan.

13. Goed adres om te lunchen en ook om 's avonds een hapje te eten!

14. Is een leuke tent waar je lekkere spare ribs kan eten.
    En onze zoon vind de frietjes helemaal lekker.
    Dus wel een ruime voldoende.

15. John de Langen

Ik kom er regelmatig, zowel afhalen als met de familie uit eten. Er is altijd wel plek en je wordt snel geholpen, ook als het druk is! Personeel is verder vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten smaakt altijd goed en de porties zijn groot.
    Wat ons betreft zeker een aanrader!

16. Snelle service, lekkere kleine hap. Sfeer mag wel wat meer. Lekker dicht in de buurt, altijd fijn.

17. Lijkt op een luxe cafetaria, frites is goed, salade had een aparte smaak, biefstuk was goed maar de schnitzel had weinig smaak maar wel een goede bediening.

Ik zou het niet aanraden gezien de prijs/kwaliteitverhouding niet overeen komt.

18. We zijn er met 6 personen begin juli 2011 geweest. Wij komer er niet meer, prijs-kwaliteitverhouding is droevig. Om 1 voorbeeld te geven; als je een gerecht besteld staat er bij vermeld " incl. salade ". Nou, wij kregen 1 heeeel klein blaadje sla per persoon en ga zo maar verder. Prijzen zijn zo gestegen en eten is zo weinig geworden! Je kan beter naar een cafetaria gaan waar je ook kan zitten.

19. Zeer luxe cafetaria, omgetoverd tot een eenvoudig maar gezellig restaurant. Leuke bediening, goed eten. We zijn er al meerdere keren geweest en het is echt nooit tegengevallen. Ruime parkeergelegenheid. Leuk om na eten nog even op loopafstand een bioscoopje te pikken.

20. Leuk laagdrempelig restaurant, waar je ook vegetarische schnitzels en rijst kunt bestellen.

De spare-ribs schijnen daar alleen niet te eten te zijn, iedereen die zich daaraan waagde is het er over eens dat ze niet lekker en veel te droog zijn.

Nou ja, verder is de prijs-kwaliteit verhouding redelijk in orde.

21. dennis natasja en demian

Wij vinden het echt een leuk tentje. Komen er vaker, de bediening is zeker wel goed en verzorgd.
    Niet duur en toch gezellig. Voor de kinderen is er ook genoeg te doen en ook genoeg keus voor het eten.
    Kortom, wij vinden het een geweldige tent.

22. Even een hapje eten bij Gasseling. Je ziet op de kaart eigengemaakte gehaktballen, dan denk je lekker... Dus de. verwachting was hoopvol.
    Maar dat viel tegen, toch weer een sponsbal.
    Zet het niet op de kaart als het niet zo is, dit was echt geen eigengemaakte gehaktbal.

Jammer eigengemaakte gehaktballen kunnen zo lekker zijn.

Verder kun je er goed even een hapje eten.

23. antoinette

Prima eten en gezellige bediening! Mijn dochter is helemaal bezeten van de geweldige mosterdsoep. Je komt voldaan terug na een etentje bij dit familierestaurant!

24. Rebecca

25. Heerlijk gegeten! De sate was persoonlijk gezegd vrij pittig maar de bediening was vriendelijk en wist voldoende over de gerechten te vertellen....

Waren vlot met het voorzien van eten en drinken.

Kortom, we komen zeker nog eens terug!

26. Gewoon lekker familierestaurant, American-familystyle.

Lekker, snel en goed! Altijd vriendelijk voor de kinderen, speelhoek!

En zelf ben ik gek op de schnitzels! Mijn man op de spare-ribs!

27. Het eten is goed, niet geweldig maar gewoon goed. De prijs is er dan ook naar. De bediening is prima, lange wachttijden zijn er dan ook zelden. Geen restaurant voor een romantisch diner, maar om even lekker niet zelf te hoeven koken en toch wat lekkers op je bord te hebben!

28. Al vaker hier gegeten en inderdaad niet altijd verse groenten gehad.

Maar het eten smaakt erg goed, de bediening is goed en informeerd goed.
    Ook word alle moeite gedaan voor eters met allergie/dieet.
    En dat is heel wat waard, als je niet alles kunt eten.

Verwacht geen sterrenrestaurant, maar is zeker wel goed!

29. Jaap 16 punten

Erg lekker gegeten bij dit restaurant! Ik was aangenaam verrast door de heerlijke schnitzels van Resto Gasseling. Verder was de bediening erg vriendelijk en wist veel over de gerechten te vertellen. En wat ze vertelden was zeker geen onzin, nee het was zeer bruikbare en amuserende informatie die de algehele sfeer in Resto Gasseling sterk heeft bevorderd. Zeker een goed restaurant om eens lekker uit eten te gaan. "Gewoon een lekker familierestaurant" zoals ze zelf zeggen!

30. Een tijd terug gegeten met de hele fam (niet mijn idee!). Had er al niet teveel van verwacht, maar dit sloeg alles! Het eten wat wij kregen voorgeschoteld zou ik mijn hond nog niet voeren, het vlees enorm doorbakken (waarschijnlijk in een halve pakje croma), groenten uit een blikje en smerige glazen. Elke euro die je hier uitgeeft is er één teveel!

1,3
  31. Sandra

Verschrikkelijke tent,
    Het lijkt ingericht door een blinde, de sfeer die er hangt is goedkoop, truttig en ongezellig, om over het kwaliteitsloze eten nog maar niet te beginnen.

Zeker niet naartoe gaan,

32. Dennis en Natasja

nou onze ervaring is super goed alles klopt en is netjes klantvriendelijk zijn ze daar ook zeer zeker bij hun is echt klant is koning van ons hebben ze zeker wel een pluimpje verdient

33. wij vinden dit restaurant echt geweldig. het eten is altijd goed en de bediening vriendelijk. jammer dat de fam oosterbos (hierboven) niet gelet heeft op michelin sterren.
    verder zeker een aanrader.

34. Saskia Peters

Heerlijke varkenshaas. Ook de aardappeltjes en groenten die erbij geserveerd worden zijn heerlijk. Goede hoeveelheden voor een scherpe prijs. Aanrader als je goed, goedkoop en snel wilt eten.

35. Fam Bretveld

Wij gaan regelmatig naar Gasseling . Een fijne plek om lekker te kunnen eten en de kinderen kunnen zich prima vermaken .Kortom : Voor lekker eten met of zonder kinderen moet je bij Gasseling zijn !

36. Altijd uitstekend eten gehad. ERn eindelijk naar lang her en de r proberen hier uiteindelijk een perfect gebakken echte Duitste biefstuk gegeten met gebakken uien en champignonnen. Heerlijk en eerlijk restaurant zonder fratsen.

37. Familie Oosterbos

De koks die hier werken, hoeven niet veel te kunnen: beetje opwarmen, beetje frituren, magnetron aan en uit zetten. Treurig.

38. Marjo en Sjoerd

Voor we naar de bioscoop gingen, mijn zoon van 9 en ik gingen we nog even eten bij Gasseling. Het was heerlijk en de bediening ontzettend vlot!!! Ik heb geen zwart uitje gezien, alles was perfect. Mijn complimenten!!!!

39. G.Harmsen

Niets veel bijzonders,iets gegeten met kippenlevertjes (droog en erg donker gebakken).
    Iets met kippenvlees stukjes hard en droog en aangebrand, na beklag nieuw voor gekregen. Schnitzel special (vlees was goed het spiegelei erop was koud en droog en de uien ook koud en aangebrand. De groenten erwtjes en wortel uit de diepvries .Kortom een sterke afrader.

40. Ik ben er meerdere keren geweest en altijd is het een succes. Een perfect restaurant om even snel iets te eten zonder al te veel poespas. De bediening is snel en vriendelijk, de prijzen zijn laag en er is keus voor iedereen.

41. Mark Mateman

Liefdeloos eten, bereid en gefrituurd met halffabrikaten uit de groothandel. Broodje gehakt gehad: veel te veel saus, niet-verse, deels zwartgeblakerde gebakken uien. Het gehakt op zich was redelijk. Geen aanrader.