Photos

Activities

1. Timme Schopman's profielfoto
    Timme Schopman heeft gereageerd op een recensie van Bar Lekker

Beste Henriëtte/lezers,

Fijn dat u erg goed heeft gegeten en een heerlijk wijntje heeft gedronken bij Bar Lekker :-) Daar doen wij het voor.

Het is niet ons doel om uw rekening op te laten lopen. Ons doel is om u een fijne avond te laten beleven met daarbij goede kwaliteit.

Wij serveren graag goed vers desembrood met vers gemaakte dips. Dat is helaas niet gratis.

Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om uw “puntje” over onze mooie frieten toe te lichten (ook aan onze eet.nu lezers :-)

Onze friet is vers en wij serveren daar graag een ruime portie van met goede mayonaise. Wij hebben in het verleden de friet “niet berekend” en standaard op tafel gezet. Die periode hebben wij helaas veel friet weg moeten gooien. Dat vonden wij bij BL op een gegeven moment erg zonde en tegen onze principes in.

Daarom hebben wij besloten de prijzen van onze hoofdgerechten naar beneden aan te passen en berekenen wij €2.50 voor verse friet met mayonaise voor 2 personen. Mocht u daarna nog een bakje friet willen dan berekenen wij die niet.

Bedankt voor de recensie en fijn dat u lekker heeft gegeten.

Met vriendelijke groet,

Bar Lekker

2. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven

Prima kwaliteit en veel eten voor je geld.

3. Henriëtte's profielfoto
    Henriëtte heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker
    Eetcafé Huissen

De kwaliteit van het eten is erg goed.
    Heerlijke wijnen, niets op aan te merken.
    Toch wat puntjes.
    Hoofdgerecht met nauwelijks bijlage frites moesten extra worden bij betaald, jammer.
    Gevraagd wat brood bij het voorgerecht.
    Hier werd 5.80 Voor gerekend had niet gevraagd om een sausje, alleen wat brood.
    Zo loopt de rekening stiekem op.

Wel lekker gegeten.

Groetjes Henriette.

4. Peyré's profielfoto
    Peyré heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Mooie plek midden in de natuur. Lekker eten met een mooi uitzicht op de herten. Nette, vriendelijke bediening. We hebben genoten van ons diner ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijk.

5. M. Heuvel's profielfoto
    M. Heuvel heeft een recensie geschreven voor Jamie's Pizzeria

Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte pizza heb gegeten.

1,7
  6. Indien u nog belangstelling heeft voor het recept kunt u een mail sturen naar: grandcafedevischmarkt@live.nl
    Graag tot ziens!

7. Maureen's profielfoto
    Maureen heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Op zaterdag heerlijk gegeten met mijn vriendin. Het was erg druk en ik verbaasde mij over de snelheid waarop onze drankjes en gerechten werden geserveerd. Vriendelijke en professionele medewerkers die ondanks drukte zelfs de tijd namen om vragen te beantwoorden. Een dik compliment voor deze hardwerkende dames en heren! Het eten was heerlijk en mooi op de schaaltjes opgediend. Kortom, we komen zeker terug!

8. Hans Brouwers's profielfoto
    Hans Brouwers heeft een recensie geschreven voor Eet-Lokaal
    Regionaal Zevenaar

We blijven fan van dit fantastische restaurant, van de geweldige chef Hertzog en zijn staf en we blijven vrienden en kennissen meeslepen om kennis te laten maken met de eerlijke keuken van Eet-Lokaal!

9. Eerden's profielfoto
    Eerden heeft een recensie geschreven voor Santorini

Eten was prima. Prijs qua hoeveelheid goed. Alleen mogen er meer warme groenten erbij.

10. Timme Schopman's profielfoto
    Timme Schopman heeft gereageerd op een recensie van Bar Lekker

Bedankt voor de mooie recensie Harry, daar doen wij het voor 👌🏽

11. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor de Buren cafe & tapas

Op aanraden van kennissen hier wezen eten. Erg lekker gegeten met een uitstekende bediening. Ook mijn vriendin die vegetarisch is was zeer te spreken over het vegetarische aanbod. Kortom een heerlijke avond gehad in een leuke ambiance met vriendelijke personeel, een aanrader.

12. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto
    Veluws Eethuis Wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

Dankjewel voor jullie uitgebreide recensie Poelman. Wat goed om te horen dat jullie goed hebben gegeten. We zien jullie graag weer terug bij Veluws Eethuis Wissel!

13. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor De Vorst

We hebben er met ons zessen heerlijk gegeten.

14. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Wat fijn om te horen, hier doen we het voor. Graag weer tot een volgende keer!

15. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van De Gulle Smid

Goedemorgen Rien,

Bedankt voor je bericht. Ik heb direct even een nieuwe vermelding aangemaakt voor De Gulle Smid en jouw recensie verplaatst. Hopelijk is dit zo in orde voor je.

Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

16. Grand Café & Bistro "De Vorst"'s profielfoto
    Grand Café & Bistro "De Vorst" heeft gereageerd op een recensie van De Vorst

Dankjewel voor je positieve recensie Inge! We zien je graag weer terug bij De Vorst.

17. Ron Schoppers's profielfoto
    Ron Schoppers heeft gereageerd op een recensie van De Smoks

Dankjewel voor je recensie Lenselink. Graag tot een volgende keer!

18. Trudi's profielfoto
    Trudi heeft een recensie geschreven voor Aan de Linge
    Pannenkoekenhuis Hemmen

Mooi uitzicht op de Linge, rustige locatie. Heerlijke pannenkoek met bastognekruimels, karamel, ijs en slagroom. Pannenkoek super goed, zeker voor herhaling. Vooraf gereserveerd. Nadeel drie kwartier moeten wachten op de pannenkoek, hiervoor werd excuses aangeboden.

19. Lisette's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Lekkere pizza en de mogelijkheid om vegan kaas te bestellen voor op je pizza! Goede bediening. Snelle service!

20. Remmen's profielfoto
    Remmen heeft een recensie geschreven voor De Gasterij

Begin van de avond was het erg rustig en ging het erg goed. Het eten was goed bereidt en echt heerlijk! De bediening gaaf niet per tafel maar per gerecht soort. Dat is wel jammer want gezellig samen tafelen is het dan niet echt. Toen het drukker werd duurde het ook langer, m’n man kreeg in die periode ook een hamburger die rauw was van binnen. Het eten is lekker, de bediening adviseer ik per tafel te serveren.

21. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Mykonos
    Grieks Twello

Het eten was koud en zat niet veel smaak aan.
    Wachten op je drinken duurde ook dik 20 minuten.
    Bediening kan wel een cursus of opleiding gebruiken.
    Heel jammer, het ziet er verder wel heel leuk uit.

22. Restaurant Don Pablo's profielfoto
    Restaurant Don Pablo heeft gereageerd op een recensie van Don Pablo

Bedankt voor deze mooie recensie, goed te horen dat alles naar wens is geweest. Helaas voor jullie blijft ons spareribs recept het geheim van de chefkok, ha ha ha! Jullie zijn natuurlijk wel altijd welkom om van onze spareribs te komen genieten. Tot een volgende keer!!

23. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Ede

Wat hebben we lekker gegeten bij Amadeus. Het was een drukke avond met veel grote groepen. We hebben iets langer moeten wachten maar doordat er live muziek was vloog de tijd voorbij. Topteam hebben ze 🖒.

24. Janet en Rudy vos's profielfoto
    Janet en Rudy vos heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Janet en Rudy vos

Heerlijk geluncht! Gelijk volgende dag ontbijt geregeld. Top! Zeer warme ontvangst. Prima bediening! Gezellige en sfeervolle ambiance. Hopen hier zeker weer te komen.👌

25. Majella's profielfoto
    Majella heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Heerlijk buiten kunnen zitten, met de mogelijkheid om naar binnen te gaan als het te fris zou worden. Prima biefstukjes gehad en schnitzel. Enige " minpunt " was dat er veel verschillend personeel aan de tafels kwam en de één soms niet wist wat de ander al gedaan had.

26. h mulder's profielfoto
    h mulder heeft een recensie geschreven voor Robin Food

Hallo We hebben super lekker gegeten kon niet beter We komen zeker nog een keer terug

27. `Henny's profielfoto
    `Henny heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Eten was goed maar de bediening laat te wensen over. Na hoofdgerecht heeft het ongeveer een half uur geduurd voordat de lege borden werden weggehaald. Terwijl er wel wat mensen van het personeel geregeld met elkaar stonden te praten. Toen werd er gevraagd of we de dessertkaart wilden zien en ons antwoord was ja maar helaas, niet gekregen en zijn we opgestapt. We hadden een cadeaubon gebruikt en we moesten alleen de 2 cola betalen en deze hebben we dan als compensatie gekregen maar neemt niet weg dat we met een ontevreden gevoel weg zijn gegaan.

28. Amak's profielfoto
    Amak heeft een recensie geschreven voor Ling Fa
    Aziatisch Ermelo

Ti pan gerecht meer champions dan kip! En ik lust helemaal geen champions kip zachte vage stukken waarbij 1 grote aan elkaar geplakte bonk.
    Geen sfeer erg rustig.