't Zusje in Doetinchem

za vanaf 17:30
zo vanaf 17:30

1503462075 76
1506421906 76

1. Met vier personen op maandag gegeten bij 't Zusje in Doetinchem. Door de goede verhalen hoge verwachtingen gehad. Helaas vonden wij het eten niet bijzonder; vis te lang gebakken, te weinig smaak. Gehakballetjes uit een pak of blik (gummiballen). Voor ons niet meer bij 't Zusje

2. Ruben de bruin

Super lekker eten en je kan er uitstekend zitten alleen het eten mag wel wat sneller aan tafel komen.

3. Gezellig. Super tapas. Goede service, favoriete restaurant.

4. C 7 punten

Voor de eerste keer geweest.
    Eten was lekker en goed.
    Alleen we moesten elke keer super lang wachen op ons eten,
    Als we de kaart afgegeven hadden duurde het een half uur tot 3 kwartier voordat het eten een keertje kwam, dat was slecht..
    Verder was de bediening goed en aardig.

5. Had hier al eerder gegeten en keek nu voor het eerst naar de recensies. Het blijft een persoonlijke beleving maar ik moet toch echt vaststellen dat ik zelfs een verbetering zie in de afgelopen maanden. Mijn eerste bezoek was super. Nu vind ik de service zelfs nog iets beter, meer een geoliede machine (aan mijn tafel). Eten komt redelijk vlot (te snel achter elkaar is ook niet goed) en wordt opgediend met een glimlach en een praatje (als je blijk geeft daar prijs op te stellen). Ik heb 5 x iets besteld en vond alles erg lekker. Voor diegenen die van kruidiger eten houden kan je peper en/of zout toevoegen. Het is altijd beter dit achteraf te doen want te gekruid vinden sommigen niet lekker en kruiden achteraf eraf halen kan natuurlijk niet. Daarom een zeer tevreden gast die hier zeker regelmatig terug komt.

6. Ik was daar met mijn tante (91 jr) en vrienden van haar (80+). Zij kenden het principe van 't Zusje niet en waren er ook nog nooit geweest. Het duurde dan ook even voordat zij het concept echt door hadden. Vooral het kunnen bestellen wat je maar wilt en de kwaliteit daarvan vonden zij verbazingwekkend. Ook het personeel aan tafel (Linda & Jamie) konden prima met de 'oudjes' omgaan. complimenten daarvoor. Dan bleek de kwaliteit van het geserveerde eten uitstekend. Het feit dat een tafel maar één keer per avond wordt uitgegeven vertaald zich ook naar de beleving van die avond. Alles gaat om zijn gemakkie... Prima concept, prima eten, prima bediening. Misschien is één waarschuwing op zijn plaats voor iedereen die hier nog nooit geweest is.... het is VERSLAVEND, als je dit eenmaal gedaan hebt BLIJF JE TERUG KOMEN!!!!! Bedankt voor een héérlijke avond.
    P.S. Ik heb géén banden met 't Zusje dus dit is een serieuze recensie..

7. Erg druk op een woensdagavond maar gezellig. Genoeg variatie in het menu en we hoefden niet lang op onze bestelling te wachten. We merkten wel dat naar mate de avond vorderde en het minder druk werd, dat het eten een stuk warmer opgediend werd. Beter dus. Ook werden lege schaaltjes al van tafel gehaald, terwijl nog niet iedereen klaar was aan tafel. Je voelde je daardoor een beetje opgejaagd. Ook is het niet nodig om 15x te komen vragen of iemand nog wat te drinken wil. Goed bedoeld...maar te overijverig. Al met al een positieve ervaring en we gaan zeker weer terug.

8. Onlangs wezen eten bij dit restaurant. Aankleding oogt warm en gezellig. Men kan hier onbeperkt tapas eten.

Werden vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel gebracht (zonder reservering bijna nooit geen plek, hoewel ik vaker gezien en gehoord heb dat er dan nog wel tafels leeg stonden...).

Om er niet een al te lang verhaal van te maken, eten was redelijk, maar hoe langer de avond duurde, des te minder het eten werd. Erg jammer. Met de drankjes zijn ze heel vlot (en attent) maar schenken naar mijn mening halve tot 3/4 glazen. In andere restaurants krijg je een meer fatsoenlijk gevuld glas.

Ook werden de kaartjes minder snel opgehaald naar gelang de avond vorderde.

Een karaf water wordt er niet geschonken, alleen duur te betalen en mede daardoor een lage waardering t.a.v. de service. De glazen wijn zijn niet goedkoop, en dat hoeft ook niet, maar zorg dan dat er kraanwater geschonken wordt. Dit gemeld en de eigenaar ging daarover in discussie, die wij als niet prettig hebben ervaren.

Voorlopig zullen wij dit restaurant voorbij lopen.

9. Ben er nu meerdere keren geweest en elke keer was het goed! Van de bediening, erg vriendelijk en attent, tot het lekkere eten. Je voelt je er welkom en ze maken er een fijne beleving van. Zelfs de eigenaar/gastheer komt zo nu en dan langs een praatje maken en vragen of alles naar wens is. Als er iets mis is met het gerecht (wat niet vaak voorkomt) dan doen ze er gelijk wat aan mét een glimlach. Ik denk dat andere restaurants hier wat van op kunnen steken. Het is er gezellig en zelfs de toiletten zijn schoon en mooi. Enige minpunt is het water, dit hoor je er gewoon bij te krijgen. Voor de rest alleen maar veel lof voor dit restaurant.

10. 1e keer naar t zusje was geweldig, maar nu was het eten koud en moest je super lang wachten voordat je je eten had. Erg vaak vragen om drinken terwijl je nog een glas vol op tafel hebt staan... mij zie je voorlopig niet terug

11. Het eten op zich was prima, niet heel bijzonder. En soms maar goed dat er peper en zout op tafel stond.

Wat ons erg stoorde is dat er in het begin van de avond erg goede service was. Drankjes kwamen snel, kaartjes werden snel opgehaald, het eten kwam snel. Het restaurant zat helemaal vol, dus dat deden ze goed. Maar naar mate het leeg liep werden de overige gasten vergeten. Zo hebben wij tot 2x toe vergeefs om nieuwe kaartjes gevraagd. Uiteindelijk kregen wel ze wel, maar eerst wėėr om moeten vragen. Ook wilden wel iets vragen, maar niemand die oog had voor ons. En ja dat ene glaasje water bij de wijn... dat moet toch wel kunnen.

We hebben zelf een prima avond gehad, maar dat komt meer door onszelf.

12. Martin Derksen

Gezellige ambiance en zeer vriendelijke bediening.

13. Theo Schennink

Prachtige ambiance, genoeg keuzemogelijkheden, vlotte en vriendelijke bediening. Het aanbevelen waard!

14. Vanavond wezen eten!
    Wij zijn verkocht! Super!

15. Top tent!
    Super bediening, heerlijk eten! Gezellige uitstraling! Zoals ze zeggen een avond lang Bourgondisch genieten!

16. Met een woord. Super!
    Spontaan personeel, heerlijk eten.
    Een avond lang genieten!

17. Het eten was lekker, geen sterrenkwaliteit, maar gewoon lekkere hapjes en veel keuze. Van lange wachttijden hebben we niets gemerkt. Het ging heel vlot allemaal, ook bij het grote gezelschap dat naast ons zat. De bediening was netjes en vriendelijk. Ook het toilet was zo keurig dat het noemenswaardig is. Enige minpunt is dat het niet goedkoop is. Wij hadden een speciale gelegenheid en hadden onszelf geen budget aangemeten, maar als je er achteraf over nadenkt vind ik 80 euro voor 2 personen toch best behoorlijk veel.

Conclusie: niet iets dat je elke maand doet, maar ik zou er best nog eens heen willen.

18. Nooit meer hierheen voor ons. Het eten was niet lekker, en soms was het eten niet eens goed warm.
    Ook moesten we lang wachten tot we ons drinken kregen.
    Voor de rest is de sfeer wel leuk, maar het eten is helaas een flop.

19. Het is... Niet geweldig, niet slecht. Het eten was veel voorgeproduceerd. "De soep hebben we niet want die is niet binnen gekomen." Hoe binnengekomen? Soep moet je toch maken?
    Het duurde inderdaad erg lang tussen de gangen. Het personeel was wisselend vriendelijk. Op zich wel goed eten, maar... Tja... Mwah.

20. Geweldige avond gehad. Super lekker gegeten. Gezellige sfeer. Erg vriendelijk en vlot personeel. Niks te kort gekomen. Waren hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst. Chapeau.

21. Een all-in concept waar je het gevoel gegeven wordt dat je in een a le carte restaurant zit. Dit mede door de sfeer en de gezellige persoonlijke bediening. Doordat je tapas formaat eet kun je heel veel verschillende gerechten proeven. Ze hebben zelf een vegetarisch en allergieën kaart. Zoals ze zelf zeggen een avondvullend programma en dat maken ze zeker waar.

22. Onbeperkt tapas eten... Wat een lachertje. Het eten op zich was best aardig, maar 2 hapjes eten en dan een half uur moeten wachten op weer 2 kleine gerechtjes vond ik veel te storend. 2 slokken wijn voor 3.90 gaat ook nergens over. De sfeer van het pand is prima, maar de bediening liet erg veel te wensen over. 2 medewerkers waren erg vriendelijk en servicegericht, helaas voor ons niet degenen die bij ons aan tafel kwamen. Met een fake glimlach aan tafel om daarna over de gasten te kletsen met elkaar omdat er wat gezegd was over dat het wel erg lang duurde.
    Als je door het restaurant loopt, zie je dat bijna 80 procent van de mensen aan een lege tafel zat. Je hebt alle tijd om tafels met eten te tellen aangezien je weinig tijd kwijt bent aan eten daar.
    Wat een oplichting!
    Dat was eens en nooit meer weer!

23. Agnes Thissen

We waren met z'n vieren en praten veel en graag. Daarom hebben we waarschijnlijk niets gemerkt van lange wachttijden bij het Zusje in Doetinchem, iets waar anderen zich aan storen. We hadden ook een vol en voldaan gevoel toen we gingen want we zaten 5 uur lang te genieten (en te schransen, wat een lekkere toetjes zeg...).

Pluspunten:
    Veel keuze, gevarieerd eten.
    Vriendelijke bediening.
    Prachtige atmosfeer.
    Mooie, schone w.c.'s.
    Goede communicatie vooraf.

Minpunt:
    Vaker genoemd: geen karaf kraanwater op tafel. Meestal gaan we weg als we dit soort onzin te horen krijgen, maar we zijn blijven zitten vanwege het steunen van een waterproject in Nigeria. Achteraf bedachten we dat dat eigenlijk dom was van ons: je betaalt €3,80 voor een fles Chaudfontaine van 0,75 liter. Zusje verdient daar flink geld aan maar €0,25 is voor het goede doel.

Hallo Zusje, als je een statement wilt maken, zet dan een karaf kraanwater (kraanwater heeft in Nederland een voortreffelijke kwaliteit) op tafel en daar willen we best €2,00 voor betalen als jullie dat geld doneren in een waterproject. Kijk, dan ben je goed bezig.

Harry en Agnes Thissen

24. Gisteravond met een vriendin gegeten.
    Ik was zeer benieuwd want ik heb zeer verschillende recensies gelezen en ook gehoord dus ik dacht, zelf maar eens ervaren.

Vriendelijke en nette bediening.

De nieuw ingevulde kaartjes werden snel, hier werd goed op gelet.
    Wel hebben we, nadat we een ronde op hadden, direct een nieuwe ronde ingevuld zodat deze vast opgehaald kon worden en doorgegeven kon worden aan de keuken.
    Gemiddelde wachttijd was gisteravond tussendoor zeker wel een half uur en een keer 3 kwartier maar dat was niet storend.

Gisteravond (maandagavond) zat het zo goed als vol.

Als je naar een restaurant gaat met dit concept moet je ook in je achterhoofd houden dat je niet binnen 1,5 u weer buiten staat.

Ik kom zeker nog weer eens terug :)

25. Prima gegeten, hoewel de tijd tussen de "rondes" wel erg lang duurde.
    Waar ik me wel vreselijk aan erger, is het feit dat er geen kraanwater geschonken wordt, zelf niet bij wijn.
    Dit is schijnbaar de policy van 't Zusje, maar is volledig achterhaald tegenwoordig.

26. Heerlijk gegeten. Inderdaad ieder half uur een ronde eten, maar vond dat prettig. Hebben er 4 1/2 uur gezeten. Eten was heerlijk. Af en toe een foutje bij de bediening, maar wie maakt er geen fouten. Het was gewoon goed.

27. afgelopen donderdag met 6 mensen hier geweest. wat een tegenvaller . drinken verkopen zijn ze heel goed in.
    maar gewoon bewust de kaartjes niet snel ophalen waar je je bestelling op invult.
    en dan nog eens een tijd wachten tot de gerechten komen.
    als je gemiddeld 1keer per half uur wat kunt bestellen dan heb je geluk. het loopt eerder op naar drie kwartier.
    ons zie je er niet meer weer .

28. Shabnam

Eten was niet lekker. Wachttijd tussen de rondjes was langer dan half uur. Jammer voor ons tijd en geld!

29. Clemens

30. jan en anja

Super lekker gegeten bij 't Zusje, uitgebreide keuze en vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

31. Karin 166 punten

Wat een leuke plek om te eten! Personeel is vriendelijk en zij doen hun uiterste best om iedereen te laten genieten van een leuke avond. Wachttijd tussen de rondes door is niet lang, erg fijn. Restaurant ziet er gezellig en netjes uit. Het eten is echt lekker. Ik kom zeker terug! In mijn ogen is 't Zusje een aanwinst voor Doetinchem.