Restaurant de Kruisberg in Doetinchem

1515812074 86
1552194943 83
1579482095 88

1. Huub Smits

Vriendelijk ontvangen in een fantastische ambiance.
    Enorme keus in hoofdgerechten tegen betaalbare prijzen.
    Gekozen voor drie gerechten uit het menu voor € 29.95

2. Ton Beeren

We hebben een heerlijke maaltijd gehad. Het was ontzettend druk, waardoor we moesten wachten. Dat werd door het personeel goed in de gaten gehouden. We kregen daarom ook een extra voorafje en er werd een paar geïnformeerd. Heel attent. Zoals gezegd het wachten was zeker de moeite waard omdat we 2 heerlijke verschillende maaltijden kregen. Kortom een aanrader.

3. Heerlijk eten goede prijs kwaliteit vriendelijke bediening wij komen hier regelmatig.

4. Heidi 690 punten

Hier vanavond heerlijk gegeten. Fijn geprijst 3 gangen menu met genoeg keuze. Aardige en nette bediening. Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

5. Gastvrij ontvangst,
    Heerlijk eten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

6. 22mrt 2019. Met 23 pers. jaarlijks groepsetentje in leuke eigen zaal op goede stoelen, tafel, verlichting, bediening en sfeer en met een geweldig mooi, kwalitatief en kwantitatief uitstekend koud/warm buffet incl. drinken voor een zeer schappelijke prijs. We hebben genoten en komen vlg jaar zeker terug. Uitermate behulpzaam en soepel met wensen. Klasse, top!

7. Lekker eten biefstuk was perfect medium en mals.
    Kortom goed zeker aan te bevelen.

8. Henriette

Heerlijk gegeten en een prima service. Het personeel houdt goed in de gaten of alles naar wens is. Meer dan genoeg eten en er werd gevraagd of we t eten dat over was mee wilden nemen. Helemaal top en voor herhaling vatbaar. Ook geschikt voor grotere groepen.

9. B. Boekema

Lekker gegeten in een gezellig restaurant. De bediening was vriendelijk

10. Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten. Prettige bediening, goede sfeer.

11. Fam Jansen

Zeer leuk personeel weten hoe je gasten moeten verwelkom gewoon of je thuis bent
    hadden geen hoge verwachting ons aan alle manieren over troffen.
    zeker een aanrader.

12. M Wijnands

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke medewerkers en een redelijke prijs voor een lekker mals stuk vlees 👍👍👍

13. Zondag 20 Augustus hebben we met 6 personen bij jullie gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen en voelden ons gelijk thuis. Onze aardige ober vertelde ons wat over de kaart. Het zag er allemaal heerlijk uit maar hebben toch een keuze kunnen maken. Zelf ben ik niet zo'n vleeseter maar het vlees wat ik op mijn bord kreeg was in één woord verrukkelijk. We hebben allemaal nog nooit zo lekker gegeten. Dus van ons allemaal een dikke duim!!

14. Hannelore Kruikemeijer

We hebben hier zaterdag 25 juni gegeten met 6 personen waaronder mijn moeder van 91 die dementerend is. Niets was het personeel te veel, muziek wat zachter, kussentje op de stoel. Zeer vriendelijk personeel.

Toen we zelf per ongeluk een glas wijn omgooide die op een gerecht kwam werd er direct gehandeld, nieuw gerecht geregeld, glas wijn kon zelfs vervangen worden.

Kortom super service, maar ook lekker gegeten.

15. Na een bijeenkomst van mijn werk aldaar werd er voor ons soep en broodjes geserveerd. Gekozen kon worden voor groente- of tomatensoep, ik koos voor het laatste. Ik twijfelde even aan mijn keus toen als eerste de groentesoep werd geserveerd (een heerlijke geur!) maar de tomatensoep die ik enkele tellen later kreeg was meer dan goed. Broodjes ook goed.

Enkele weken later daar gegeten. Gezien de prijzen verwachtte ik een eenvoudiger hap dan we kregen. Ik heb ter plekke nog foto's gemaakt en naar een familielid gewhatsappt om degene een beetje jaloers te maken, het zag er goed uit en smaakte zoals het er uit zag. Prima toetjes ook! Leuk personeel, gezellige sfeer waar iedereen zich thuis kan voelen. De rekening was een lachertje, zo weinig moest er worden afgerekend. Daar kwam dus wel een goede fooi bij, dat kan er nog makkelijk af.
    Aanrader!

16. Gisteren hebben mijn man en ik heerlijk gegeten bij de Kruisberg. Leuke sfeer en goede bediening. De preuverij een combinatie van verschillende voor-, hoofd- en nagerechten is een echte aanrader! Alle gerechtjes waren goed bereid. Wij vonden vooral de gamba's en kipwrap van het voorgerecht, de eend van het hoofdgerecht en de chocolademousse erg lekker. Wij komen terug!

17. Wij zijn voor het eerst wezen eten bij restaurant de Kruisberg nadat wij hadden gehoord dat het er heel lekker was, en dat was ook zo. Het eten is goed en niet te duur, echt een aanrader!

18. Wij komen regelmatig bij jullie voor een dagschotel, is altijd prima, niets op aan te merken. Maar deze keer was het van uitzonderlijke kwaliteit. Een echte aanrader.

19. Henk Wermer

Hierbij willen wij Mark en zijn team complimenteren voor het feest dat we bij jullie vierden op 11 oktober 2014. Het eten was goed, en de bediening was uitstekend.

Leny en Henk Wwermer.

20. Yvonne Egbers

21. Arnold van Reine, Emmerich am Rhein

Deze avond sinds vele jaren weer eens gegeten bij "De Kruisberg". Niet toevallig, want onze kleindochter Carmen werkt daar.

Wij hebben gekozen voor de daghap die voortreffelijk was en steeds voor 10,- Euro echt een aanrader is. Wij kennen "De Kruisberg van vroeger en waren aangenaam verrast door de ruime opzet en de gezellige sfeer die daar heerste.

22. Ton Leuverink

Afgelopen zondag met een 8-tal vrienden gegeten en het was wederom goed toeven en gezellig voor een zeer vriendelijke prijs. Ga zo door

23. Lekker en gezellig eten bij de Kruisberg!
    Erg vriendelijke mensen, waar vind je dat nog?
    Voor ons TOP, elke keer weer!

Eén vorige recensie
  24. Tijdens de kerstdagen hier voortreffelijk gegeten, erg lekker en met een prima service en prijs.
    Niet alleen is het eten er erg goed, maar ook de sfeervolle ambiance vinden wij belangrijk, kortom super.
    De eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam,voor ons een aanrader

25. Eten oke, maar de rekening klopte niet en ze deden er ook niets aan...

26. Wij hebben laatst met z'n vieren hier gegeten en alles was naar wens. Prima restaurant!

27. Gisteren 1e Kerst heerlijk gebrunched. Fantastisch was het en op en top. Het eten heerlijk, het personeel aardig en zeer attent, de aankleding van het restaurant straalt gezelligheid uit en was een echt kerst brunch om nooit te vergeten.. Dank het hele team van Jansen De Kruisberg die er iets moois van gemaakt heeft. Top.
    Groetjes G van Londen

28. We hebben 13 augustus 2011 onze 40 jarige trouwdag daar gevierd. Net zoals de feestjes die we eerder daar ook vierden kan ik niet anders zeggen dan dat het perfect was, al de mensen hadden het er over dat het drinken zo goed verzorgd werd; had je het glas bijna leeg dan stond er al weer een volle. Voor ons was het goed te horen dat ze het gezellig vonden, en dank het personeel dat er die avond was, en ook degene die de hapjes verzorgde en Mark die ook de boel goed geregeld heeft. Mocht ik weer een feest geven, dan is het zeker weer in de Kruisberg.

29. Jammer, als we dit geweten hadden, waren we wel naar het centrum gegaan. Personeel totaal niet aardig en ronduit bot, gerechten lauw en niet gaar soms. Echt een verpeste avond.
    Waarom ga je dan bij een zalencentrum uit eten, ja wij lazen de voorgaande berichten, maar ik hoop dat de mensen van De Kruisberg het alleen maar houden op het zalengebeuren, want een restaurant is totaal wat anders.

30. Erg goed restaurant.

Prijs/kwaliteit erg gepast.

Bediening dik in orde, mijn complimenten aan Bas, hij werkt er erg hard aan om de gasten te vreden te houden en het lukt hem elke keer weer.

We zullen zeker terug komen naar deze gezellige Bistro.

31. Personeelsavond bij de Kruisberg gehad, dit was echt super.

Bediening was zeer goed ook de uitleg van het menu was duidelijk. Hier weet men waar men over praat.

Complimenten aan Mark en zijn Team.

32. Alleen even langs geweest voor een kopje kofiie. Gelijk al onfatsoenlijk doorverwezen naar de auto theorie ruimte, terwijl we echt gewoon iets kwamen drinken. Gevraagd of er decaf mogelijk was, dat wist de dame in kwestie niet want er was een nieuw apparaat!? Kopjes werden op de hoek van de tafel achter gelaten en bij het afrekenen (we hadden geen contant bij ons) mochten we nog 0,50 extra betalen voor het pinnen beneden 10 euro. Dit stond niet aangegeven. Beoordeling voor de koffie zelf is prima (nieuw apparaat;) ), rest hield toch echt te wensen over. Al met al geen succes verhaal dus, al was het alleen maar een kop koffie..

33. Andere Jan

Voor het eerst wezen eten bij De Kruisberg; wat een culinair feest! En een warme sfeer. De gangen waren perfect op elkaar afgestemd en de bediening was prettig en alert. Het voorafje en het nagerecht waren goed, maar het hoofdgerecht (zwijn en hert) was perfect. Complimenten aan de kok, Mark, Michel en Bas. Binnenkort maar weer eens afspreken.

34. Afgelopen week feest gehad met een koud en warm buffet.

In 1 woord helemaal top!

Bediening prettig, eten nog beter.

Echt een aanrader om hier een feest te geven of eens voor een fatsoenlijke prijs te eten en drinken!

35. Prima restaurant, lekker eten en niet al te duur.

De bediening was wel erg aanwezig, populair gedrag, dat vonden wij iets minder prettig.

36. Onlangs daar te gast geweest en het ziet er allemaal heel verzorgd en netjes uit. Ontvangst is warm, echter bleek het al snel een koude douche. De gastheer/dame kent niet zijn/haar vak en let niet op wat er gebeurt, behalve het mobiel praatpaaltje in de broekzak. De kaart is eenvoudig maar gaat wel mee met het seizoen. Netjes! Het diner zelf was van zeer slechte kwaliteit en dat hadden wij zeker niet verwacht gezien de positieve reacties. Een regelrechte afrader. Ik had het graag anders neer willen zetten, maar ik kan er niet meer van maken.

37. Weliswaar een week geleden dat we hier hebben gegeten, maar genieten altijd nog na! Gelachen om de menukaart die geschreven is in dialect en zeer ludiek te noemen is.

Belangrijkste was het overheerlijke eten, die inderdaad uitgeserveerd werd door een leuke, guitige kok die we onze welgemeende complimenten geven!

38. Heerlijk eten, mijn ouders en andere familie leden hebben daar ook een aantal keer in de zaal een feest gehouden en restaurant de Kruisberg zorgt voor het koud en warm buffet, drank(jes) en bediening. Elke keer weer genoten! Prima in orde.

39. Het eten was heerlijk! Alleen de bediening viel me tegen. De mensen die net binnen kwamen lopen, werden meteen gevraagd wat ze wilden drinken. En aan ons werd niks gevraagd, moest elke keer naar het personeel lopen om te vragen of ik nog wat drinken mocht. Dat vond ik erg slecht.

40. Ben 2 dagen in het hotel verbleven en heb 2 dagen gegeten in het restaurant.

Erg verrassende kaart en een prima kwaliteit. Met name de hoeveelheden zijn perfect! Zeker niet te weinig en veel variatie.

De kamers zijn prima vooral gezien de prijs. Aanrader!

41. Drie dagen aan het werk in Doetinchem en overnachten in de Kruisberg. Het ontvangst was goed, maar de hotel kamer en de badkamer was drie keer niets.

Op het eten was de eerste avond niets aan te merken, maar de twee dagen erna stond er volgens mij een andere kok in de keuken.

42. Wederom heerlijk gegeten bij De Kruisberg.

We komen hier vrij regelmatig omdat er door de inrichting een gezellige sfeer heerst, er goed en bijzonder vriendelijk personeel rondloopt, er schappelijke prijzen gelden en je er heerlijk eten kan.

Echt een aanrader voor wie in Doetinchem uit eten gaat.

43. Rene 1289 punten

Pas een feest hier gehad.

Zaal is van een gemiddelde grote.

Het eten was gewoontjes en kwaliteit ook.

Was wel gezellig.

44. G.Jansen

Super! Erg gezellig en super lekker eten, echt een aanrader.

45. N.Landewers

Dit is een restaurant met een uitstekende keuken, zeer wisselende kaart. Een prijsniveau voor elk wat wils en een heerlijke wijn.
    De tafels bij de open haard zijn sfeervol en intiem. De bediening goed en gemoedelijk, geen eetschuur waar je snel je bord moet leeg eten en dan weg wezen Bij de Kruisberg ben je echt een avondje uit.