King of India in Doetinchem

Afhaal 10% korting - Indiase keuken - Aziatische keuken

Deal Kom van de Indiase keuken genieten met dit 4-gangen verrassingsmenu van de chef, nu met 16% korting!

Laat u met deze deal verrassen door het concept van King of India. U krijgt liefst 16% korting op een verrukkelijk 4-gangen verrassingsmenu van de chef. U maakt bij dit geweldige restaurant een reis door de Indiase keuken. Op zomerse dagen kunt u ook genieten op het sfeervolle buitenterras van King of India! Nu voor maar 25,- p.p.!

30,00 25,00 -16%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-09-2021

Online bestellen bij King of India

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Afhaal/Bezorgmenu

Hét Indiaas restaurant van Doetinchem! U kunt bij ons terecht voor o.a. Diner, take-away, catering, bruiloften, feesten en wij bezorgen ook. Kom snel een keer naar ons restaurant aan de Van Capellestraat 4!
Laat u verrassen door ons concept, en maak een reis door de Indiase keuken. U kunt bij ons ook genieten van ons sfeervolle buitenterras.

• Veganistisch

1619743823 86
1620567956 86
1621392090 86

1. Afgehaald!
    Heerlijke vega thali gegeten.
    Prima prijs met afhaalkorting.
    Vriendelijke bediening.
    Grote porties. Voor morgen wat over. 😋
    Een echte aanrader!

2. Kip tandoori gehad, was heerlijk. Waande mij heel even terug in India. Hoeveelheid ook goed, vond alleen de minimale bestelgrootte van €20 (ook bij afhalen) vervelend, als het voor jezelf is moet je dingen bijbestellen om daaraan te komen.

3. Bij toeval terecht gekomen bij dit restaurant en hebben nu al een paar keer eten afgehaald bij King of India. We moeten er ongeveer 20 min voor rijden, maar dat is het zeker waard. De bestelling staat keurig op tijd klaar en is altijd nog erg warm als we thuis komen. De verschillende gerechten zijn allemaal erg smaakvol en de Naans overheerlijk. King of India staat sinds kort wel in ons favorieten lijstje.

4. Nina Benga

Hebben erg lekker gegeten en voldoende. Was op aangegeven tijd klaar om op te halen. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

5. Edith en Ronn

14 februari 2021. Vandaag besteld en net heerlijk gegeten. Was mooi op tijd en goed warm. Hopelijk snel weer open 😊

6. Chr.Ellis

Svaadisht Khaana, Verrrukkelijk Eten.

7. Eten besteld dit keer. Het was erg lekker. Werd warm afgeleverd, doen we zeker nog een keer.

8. Wij zijn beiden ontzettend fan van de Indiase keuken. Dus, na maanden niet uit eten te zijn geweest (door corona) voor het eerst naar King of India in Doetinchem. Dit was meteen voor het laatst. De papadum was taai, net als de garnalen in de curry. Daarnaast ontbrak in onze hoofdgerechten een groot deel van de ingrediënten zoals die op de kaart stonden. De bediening was heel opdringerig en ongemakkelijk. Wij hadden het idee alsof we in een slechte aflevering van 'Ik vertrek' zaten. Met mensen die een restaurant beginnen zonder enige ervaring in de horeca. We hebben het toetje overgeslagen en zijn daarvoor naar een ander restaurant gegaan. We hebben er achteraf wel heel hard om gelachen, zo erg dat het was.

9. Eindelijk Indiaas eten in Doetinchem. Besteld omdat uit eten even niet mag: het was heerlijk!

10. Lekker en gezelig goede service.

11. Tijdens onze vakantie in de Achterhoek aten wij 3 keer in de ' King of India,' zo lekker vonden wij de curries! ' Tikka patia' en ' Djalfrezi' hebben wij zelden of nooit lekkerder gegeten. Wij zijn ' ervaren' indiaase restaurant-bezoekers en durven te beweren dat dit restaurant gewoonweg top is.

12. Heerlijk gegeten. Vooral het Biryanigerecht met garnalen sprong er uit. Goede service en prettige bediening.

13. Heerlijk gegeten! Zelfs mijn moeder van 80 vond het fantastisch. Verrassende smaken en aardige eigenaar. We komen zeker terug!

14. Noor

15. Heerlijk gegeten met lekker pittig lamsvlees. Warme borden waren ook prettig bij de maaltijd. Fantastische aanvulling op Doetinchemse restaurants.

16. Gekozen voor het verrassingsmenu. Heerlijke soep en smakelijk hoofdgerecht. Toetje was minder: 1 bord voor 2 personen, te veel en ijs was nog bevroren.

17. Pluspunten
    +eten is goed.
    + personeel is vriendelijk.
    Minpunten
    - tot 2x toe drankjes besteld die niet aankwamen.
    - 1.5 meter/coronamaatregelen wordt niet gehandhaafd.
    - 4 gangen menu bestond maar uit 3 gangen. 1 gang werd vergeten.
    -de helft van de overige hoofdgerechten miste.
    -we hebben ruim 1.5 uur gewacht op het eten. (Tip: geef de consument dan tussen door gratis naan. Zodat de honger gestild kan worden.)
    -de baas bood iedereen gratis drankjes aan. Aangezien wij bezig waren met het dessert sloeg men ons over.
    -geen veganistische opties, terwijl zij zeggen dit wel aan te bieden.

18. We waren er enkele weken geleden, maar vergeten een recensie te schrijven...
    De ontvangst was hartelijk; we voelden ons welkom. Het eten was heerlijk en niet te scherp. We gaan er zeker weer eten!
    Bediening was ook goed. Bedankt!

19. Joop Jansen

We werden hartelijk ontvangen. Het was vroeg en nog niet druk. We konden buiten zitten, uit de zon, het was weer een hete dag. De uitleg bij de gerechten was goed, en het eten was ook heerlijk. Niet scherp, fijne curries, en een lekkere Kulfi (Indiaas ijs) toe. Een aanrader als je weer eens 'anders' wilt eten.

20. Heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. We hadden gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu waarbij we vooraf aan konden geven waar we niet van hielden en waar wel.
    Ons voorgerecht bestond uit een linzensoep welke bijna te scherp was voor mijn vrouw, maar niet voor mij. Als hoofdgerecht kregen mijn vrouw kipfilet in een niet pittige saus en ik rundvlees in pittige saus. Daarbij kregen we een schaaltje gemengde groente in saus, naambrood, rijst en tevens een ti-pan gerecht met kipfilet en uien. Als nagerecht kregen we samen een bord met diverse nagerechten van de kaart. Alle eten was heerlijk en aan te raden voor iedereen.

21. Wij komen al jaren bij King of India in Arnhem en nu voor het eerst in Doetinchem. En hele gezellige sfeer, wat intiemer. Het eten was heerlijk.

22. Zeer vriendelijke en attente bediening. Nam de tijd om ons uitleg te geven over het menu.
    Het eten was heerlijk. Lekker gekruid maar niet te pittig. Goed verzorgd.
    Enig minpuntje was dat door de drukte bij het afhalen en thuisbezorgen wij in het restaurant langer moesten wachten. We kregen wel excuses en een gratis drankje.
    Wij komen zeker nog eens terug.

23. Gastvrije ontvangst. Zaak ziet er prima uit. Bediening vriendelijk.
    Samosas vielen erg tegen (leken op de diepvries samosas die te koop zijn bij de Makro). Leek in niets op de Samosas zoals we ze kennen vanuit India, Pakistan en de recepten in de Indiase kookboeken.
    De soep en de ander voorgerechten waren prima.
    De tali (zowel de vegetarische als die met vlees) waren goed van smaak. Hoeveelheid ook voldoende. Nagerechten ook prima. Alleen de rode saus over de kulfi en de kheer horen hier niet overheen en de kulfi moet iets eerder uit de vriezer, was nu te hard. Al met al een aanwinst voor Doetinchem dit restaurant. Volgende keer hoop ik echte samosas te krijgen.

24. Miranda

In het kort: eten was oké, maar alles mist verfijning en beleving.

We waren erg benieuwd naar King of India. Bij binnenkomst werden we ontvangen door Andrew, die ons een plekje toe wees. Tafel was niet schoongemaakt. Helaas zat er een luidspreker op oorhoogte bij deze tafel, welke hard stond. Na het volume naar beneden ging, was de muziek nog te aanwezig, dus zijn we verhuisd naar een andere tafel (ook niet erg schoon).

Het was in het restaurant niet druk, maar door de bestellingen via thuisbezorgd.nl voelde het chaotisch. De gastheer leek zich niet erg op zijn gemak te voelen, maar deed wel zijn best.

Het eten was oké, smaak was aardig maar de verfijning ontbrak.

Bij afrekenen stond er teveel op de bon, maar dat werd opgelost.

Al met al niet de beste beleving en voor authentiek Indiaas eten gaan we de volgende keer naar een ander.

25. jacqueline zappeij

We hebben een 4 gangen menu genomen, dit was ruim voldoende. Een paar gerechten waren zeer pittig, hier had ik wel iets meer info over willen hebben. De eigenaar en bediening zijn zeer vriendelijk. De ligging is iets minder, ik zou zelf niet gauw buiten gaan zitten.
    Al met al een aanrader, de prijs-kwaliteit vind ik zeer prima, en we komen zeker terug.

26. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk!
    We gaan zeker terugkomen want het is voor herhaling vatbaar!

27. Dennis Hoof

28. Heel fijn dat we nu een Indiaas restaurant in Doetinchem hebben! Je kunt er leuk zitten. Eten is gewoonweg heerlijk. We hadden allebei een Thali waarbij we van ieder gerechtje/curry hebben zitten smullen. Bediening is ook erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

29. Marijke

Heerlijk gegeten, authentiek Indiaas. Die geur van kruiden is fantastisch.
    Echt Doetinchem... ga hierheen!
    Met meer mensen in het restaurant is de ambiance sfeervoller.

30. M.Tankink

De ontvangst was hartelijk, de uitleg prima, de gerechten zagen er mooi uit en smaakten erg goed. Er werd keurig naar onze wensen gevraagd. En wij bevelen jullie van harte bij iedereen aan. De rekening was zeker niet hoog als wij kijken naar de gerechten. Wij komen terug.

31. Gisteravond met de kinderen hier gegeten. Goede bediening en heerlijk gegeten! En de jarige kreeg een verrassing tot slot. We komen zeker terug, tot de volgende keer!!

32. Anoniem

Een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding bij dit restaurant.
    De menukaart is wat onduidelijk, maar alle personeelsleden zeer behulpzaam en zeer enthousiast.
    Het eten is lekker: fijn om de Indiase keuken te kunnen leren kennen!

33. ine zeegers

Nadat we vorige week in restaurant hadden gegeten (heerlijk) in week end eten laten bezorgen.
    Het was mooi op tijd (best een eind fietsen) nog goed warm en weer hartstikke lekker. Voor mij mag er wel iets eer saus bij de gerechten.

2 vorige recensies
  34. Gisteren voor het eerst naar King of India. Geweldig gegeten. Zeer veel smaakvariaties, kwalitatief heel erg goed. Super bediening. Alleen heel jammer dat de entourage buiten niet echt geweldig is.
    We vinden het een aanrader en komen zeker terug.

35. Het eten was heerlijk en de bediening fantastisch. Dit restaurant verdient het om bekender te worden in Doetinchem en veel eters binnen te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug.

36. E. v Uum

Heerlijk gegeten in het restaurant, zal zeker eens terugkomen. Vriendelijk personeel met goed advies en zeer betaalbaar voor wat je allemaal krijgt!

37. Sil Reijmer

Heerlijk gegeten, weer een ervaring rijker.

38. Voorgerecht was een lekker pittig soepje en als hoofdgerecht een mixed grill voor 2 personen. Lekker gekruid. Bediening was zeer vriendelijk.

39. Josephine

Nog erg rustig in nasleep van corona, maar lekker voor prima prijs. De tandoori mag iets pittiger en er zat weinig vlees aan het kluifje. Ook zou een bakje water met citroen bij een kluifgerecht niet misstaan. Maar al met al prima!

40. Linda Rozeboom

Het was heerlijk! Vlotte en vriendelijke bediening en wat een lekker eten!

41. Wij hebben hier maandag 1 juni gegeten, de eerste dag dat het weer open ging. Uitstekend gegeten en het gebrek aan sfeer omdat we daar alleen zaten werd helemaal gecompenseerd door de erg vriendelijke en attente ober.
    Het eten was smaakvol, zag er lekker uit en was meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar!

42. Uitgebreide menukaart. Wij hebben het fam menu voor 2 personen besteld en thuis laten bezorgen. Het was bij aankomst nog lekker warm en zeer smakelijk. Enige minpuntje was de kleur van de salade, deze was wat bruin en de kip tandoori was ietwat droog (wel heerlijk gemarineerd). Verder top en meer dan genoeg.
    Voor herhaling vatbaar.

43. Lekker gegeten samen met mijn vrouw.

3 gangen menu gekozen (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) voor €26.95 per persoon,
    Voorgerecht was lekker pittig, waar ik erg van houdt, hoofdgerecht was minder pittig, maar ook zeer lekker en het nagerecht was ook heerlijk.

Het eten is net zo lekker als bij King of India in Arnhem

De nieuwste recensie
  44. Heidi 648 punten

Hier vanavond heerlijk gegeten. Fijn dat we nu in Doetinchem ook een Indiaas restaurant hebben. Hoeven we niet meer naar Arnhem toe.

45. Marianne

Erg lekker gegeten. Leuk dat Doetinchem nu eindelijk een Indiaas restaurant heeft. Aardige eigenaar.

46. Zo hoort heerlijk Indiaas eten te smaken. We komen zeker nog vaak terug.

47. Heel lekker echt Indiaas gegeten.
    Smaakvol, vers, assortiment erg divers en ruim voldoende.
    Net zo lekker als in India!
    De sfeer is goed en de bediening geweldig.

Tot snel!