Martijn Hamer's profielfoto

't Bintje

Activiteiten

1. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Mediterrane Vorden

Sinds korte tijd heeft de vroegere eigenaar van Amon Mediterrane overgenomen. En dat doet mij goed!
    Is altijd bijzonder gastvrij en heeft kwalitatief goede gerechten! Mijn oude favo bij Amon, heerlijk malse spareribs die van het bot af vallen, zijn ook hier aanwezig.
    Top!

2. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bello

Nog nooit zo’n slecht buffet restaurant meegemaakt, wat een aanfluiting. Enige lichtpuntje was het personeel, deze waren best gastvrij.
    Eten koud, weinig en weinig keus. Kwaliteit slecht.
    Sfeer is er ook niet, het lijkt of je 30 jaar terug in de tijd gaat. Heel jammer, voor 25 euro zijn er veel betere buffet restaurants in de buurt.

3. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Sin Chen
    Chinees-Indisch Zeddam

Normaal houd ik totaal niet van het concept "all you can eat". Maar deze WOK bewijst het tegendeel van mijn bezwaar.
    Heel net restaurant, fijne ambiance. Ook de gastheer en gastvrouw voelen dit goed aan, fijne mensen.
    Het eten is goed! Gerechten worden goed aangevuld en de kwaliteit is beduidend beter dan andere WOK restaurants.
    De houtskoolgrill is ook een aanrader, lekker!
    Wij komen hier beslist vaker.

4. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Strandlodge

Erg lekker gegeten! Een ware smaaksensatie, zeker leuk en lekker om eens mee te maken!
    Goede leuke uitleg van de wijnen ook.
    5-gangen verrassingsmenu, allemaal even lekker!
    Enige nadeel is dat je de garnituur extra betaald, €4,50 per garnituur. Uiteindelijk waren we voor salade, warme groenten en gebakken aardappeltjes dus €13,50 kwijt.

5. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Steak'm
    Steakhouse Didam

Erg lekker gegeten met kerstborrel met collega's. Ik ga hier zeker vaker naar toe.

6. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van 't Medler

Gewoon goed. Eten voor een goede prijs. Veel garnituren, 3 soorten groenten, gebakken aardappeltjes en patatjes. Eten is gewoon prima voor een zacht prijsje!

Enige verbeterpuntje: Wellicht ooit eens iets aan de aankleding doen, het oogt iets gedateerd.

Verder top.

7. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Entree 1863

Zo, wat is dit een goed restaurant! Gisterenavond met 4 personen gegeten, wat een top avond hebben we hier gehad! Leuke gastvrije ontvangst. We werden bediend door een dame en heer die het beiden leuk en erg enthousiast deden. De bediening is allemaal wat ouder en ervaren, daardoor dus gewoon erg goed. Overigens past dat ook in dit restaurant. De locatie is prachtig, chique maar ook modern.

Als voorgerecht namen we "Pallet Entree". Omdat we op een andere tafels coquilles zagen, wilden we er deze ook graag bij. Dit was geen enkel probleem. Het voorgerecht was goed, een proeverij van allerlei kleine gerechten. Lekker!

Als hoofdgerecht nam ik Buikspek met o.a. kool en appelstroop. Werkelijk formidabel! De combinatie van smaken waren subliem. De kaart is afgelopen week veranderd, dit was typisch een herfstgerecht qua smaken. Als garnituur hadden waren er zowel koude als warme groenten, en eigen gemaakte aardappeltjes. Een bijpassende huiswijn maakte het gerecht compleet.

De bediening kwam meermaals vragen of alles naar wens was, ook bijbestellen van garnituur was geen probleem, volgens mij was dit zelfs gratis. Als dessert wederom een proeverij. Deze was ook goed. De prijs-kwaliteit verhouding is ook erg goed.

Je gaat bij Entree1863 een culinaire avond hebben die je in Doetinchem nergens anders gaat vinden.

Wij hebben genoten!

8. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Jansen en Jansen

Leuk eetcafé. Goede gerechten en leuk gezellig ingericht ook. Aanwinst voor Hengelo.

9. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor De Herberg
    Nederlands Vorden

Laatst met vriendin gegeten. Prima eten voor een prima prijs. Goede garnituur erbij, 2 verschillende soorten groente, zowel warm als koud. Gebakken aardappeltjes en frites. Service uitstekend, ondanks dat ik eigenlijk iedereen ken omdat ik regelmatig in de kroeg kom.

10. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Oriëntal

Hier nu 2 keer de "befaamde" spare-ribs afgehaald, en beide keren waren ze super! Ribben zijn heerlijk mals en vallen van het bot af zoals het hoort. Je ruikt en proeft de geur van de grill. Aanrader!

11. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Joop's junior

Broodje verschrikkelijk is verschrikkelijk lekker! Kleine zaak, daar opeten is niets. Ze mikken ook op afhaal volgens mij. Prima broodjes!

12. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer is Tom-Eric gaan volgen.
  13. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft gereageerd op een recensie van De Rotonde

Ook "gezeur" tijdens het afrekenen? Zelfde probleem hadden wij. De eigenaresse is alleen maar uit op snel geld verdienen.

14. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Wok Wamelink

Dé beste wok uit de Achterhoek. Ik houd helemaal niet van wokken, maar bij deze is het absoluut geen straf om te doen. Verse producten, mooie (voor een wok) inrichting en aangenaam personeel.

15. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor De Rotonde
    Eetcafé Vorden

Laatst van een koude kermis thuis gekomen. Met een groep vrienden 11 keer high beer/high wine gehad. We hadden gereserveerd voor 12, maar bij binnenkomst al aangegeven dat 1 persoon verhinderd was. Tijdens het afrekenen moest iedereen ineens 1 euro 50 bijbetalen, omdat er voor die ene persoon "hapjes voorbereid waren". Nou met alle respect, het waren een kipkluifje, soepje, saté stokje, spare rib en chips met kaas. Je gaat me niet vertellen dat dit voorbereid was, daarnaast hebben we dus 11 x €1,50 afgerekend (€16,50) voor hapjes die we niet eens gehad hebben. De eigenaresse was onverbiddelijk, afrekenen! Wat een waardeloze service, nooit meer!

16. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders
    West-Europees Doetinchem

Erg goed gegeten. Gezellige tent. Voorgerecht proeverij van gerechten, erg goed. Hoofd spareribs, lekker! Verder de service was formidabel. Erg leuke bediening en een top uitbater, erg gezellig! Drankje van het huis, hun snappen het!

17. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Vishandel Hengel

Slechte kwaliteit vis. Vette zooi die volgens mij uit oud vet komt. Neem een voorbeeld aan andere zaken, daar komt tenminste wél goede vis vandaan.

18. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Ton's Snack en Grillcorner

Kwaliteit is prima. Wel is de hoeveelheid aan de magere kant. Of ik ben in Vorden verwend, dat kan ook. Zak voor 2 personen besteld, amper genoeg voor 1 persoon... Jammer!

19. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Wok Maxis

Dit is niet mijn wok. Bij binnenkomst direct het idee bij een "vreetschuur" te zijn. Je bent een nummertje en dat merk je. De uitbater is nou niet het meest gastvrij. Kwaliteit van de gerechten zijn gewoon niet goed. Vaak lauwe of koude bijgerechten, jammer. Ook de producten die vers bereid worden van de teppan yaki en wok zijn kwalitatief niet hoogstaand. Ik ben bij andere Wok restaurants geweest die beduidend beter zijn voor hetzelfde geld. Wat ik wel een voordeel vind is dat je met een grote groep (+20 personen) hier terecht kunt en ze Warsteiner bier schenken bij het arrangement.

20. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Hotel Bakker

Eten bij "Bakker" staat niet voor niets in de wijde omtrek bekend als meer dan goed. Van de sfeer moet je houden, ik persoonlijk vind het prachtig. Eerst lekker borrelen voor in het café bij de open haard, vervolgens in de eetzaal verwend worden met kwalitatief uitermate goede gerechten. Meerdere malen hier gegeten omdat ik uit Vorden kom. Persoonlijke benadering, service altijd hoog in het vaandel. Specialiteiten zijn het wild eten en de befaamde haantjes. Onovertroffen! Altijd heerlijke garnituur van (boeren) aardappeltjes en meerdere soorten groenten. Je proeft dat het kwaliteitsgerechten zijn waar men mee werkt.

21. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Fan Sheng
    Chinees-Indisch Vorden

Helaas is familie Wang al enkele jaren weg. Sindsdien is het er niet beter op geworden. Afgelopen weekend was helemaal dramatisch. Ku lu yuk die compleet droog was en volgens mij vanuit een warmhoudbak kwam en taaie niet lekkere babi pangang. De keren ervoor was de kwaliteit ook al niet om naar huis te schrijven. De mensen zijn overigens wel vriendelijk. Zorg er voor dat de échte kwaliteit weer terug komt. Ik ga voorlopig maar naar Hengelo.

22. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor D'n Olde Kriet

Top tent met een top uitbater. Café zoals die hoort te zijn. Eten ook goed, prijs kwaliteit prima. Voor een klein bedrag kan je hier prima eten.

23. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor 't Bintje
    Lunchroom Vorden

Beste cafetaria van de streek. Erg nette vriendelijke bediening en goede porties.

24. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pardon

Vanavond hier gegeten. Bij binnenkomst al direct allerhartelijkst ontvangen. Restaurant oogt wat chique en kan daardoor voor sommigen een drempel vormen. Echter door het zeer vriendelijk en gastvrije personeel is die drempel direct weg. Wat een topavond hebben we hier gehad! Samen met mijn vriendin gekozen voor het 4-gangen verassingsmenu, echt een leuke aanrader! De chefkok weet je continu weer te verassen met elke gang, erg mooi om te zien.
    Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, mooi op temperatuur, zagen er geweldig uit en smaakten erg goed. Je kan proeven dat men hier met verse producten werken en met passie word gekookt.
    Je merkt echt aan alles dat hier de gasten op 1 staan. Ongelofelijk gastvrije mensen die er werken!
    Bedankt Pardon, door jullie hebben we een topavond gehad!

25. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

Leuk knus restaurant. Kwalitatief goede gerechten en de bediening is leuk!

26. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Topkapi

Gisteren gegeten, 1 woord: Héérlijk!

Heel veel keuze op de kaart. Als vooraf een aantal "mezeler" (Turkse tapas) gehad, heerlijk. Als hoofd een schaal voor 2 personen met 6 soorten vlees. De kip die erop lag was echt heerlijk mals, nog nooit zulke malse kip gegeten. Daarnaast lagen er onder andere lamskoteletten, kofta, gehaktrolletjes met rijst en lamsspies op. Alles was ruim voldoende en werkelijk heerlijk gekruid! Ook de groenten, waaronder heerlijke peultjes, waren ruim voldoende.

Een heerlijke manier om met de Turkse keuken kennis te maken!

27. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Erg leuk en intiem restaurant. Sfeer is echt Frans, mooie achtertuin ook waar je heerlijk kan zitten in de zomer!

Bediening erg vriendelijk en vlot, bediening zoals het eigenlijk hoort in een goed restaurant. Ook de gastvrouw is erg gastvrij en vriendelijk!

Eten is erg prima, erg lekker! Enige minpuntje, porties mogen wat mij betreft iets groter. Maar de kwaliteit is erg goed!

Absoluut een aanrader om heerlijk in de achtertuin te genieten van een lekkere Franse maaltijd!

28. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Donderdagavond onbeperkt tapas eten á €17,50. Alles zat bomvol, erg veel lawaai waardoor je elkaar nauwelijks kan verstaan als je met z'n 2tjes aan een tafeltje zit.

Tapas veel keus, echter op een enkeling na was de kwaliteit erg mager. Je merkt echt dat dit een typische "vreetschuur" is. Nu begrijp ik dit ook wel voor onbeperkt tapas eten en neem ik dit redelijk voor lief.

Voor weinig geld kan je hier eten, echter is de kwaliteit niet hoogstaand en bij drukte versta je elkaar nauwelijks.

29. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor MiddenInn
    Nederlands Maasland

Erg goed restaurant! Van de buitenkant kijk je er niet echt leuk op, zit naast een busstation en onder de A20.
    Echter heeft de kwaliteit van het eten en de gastheer mij positief verrast! Ondanks dat het restaurant nagenoeg vol zat en er maar 1 oudere meneer in de bediening stond, had hij toch alles perfect onder controle! De bediening was snel, accuraat en erg vriendelijk! Bediening zoals deze hoort te zijn, de beste man had echt verstand van zaken!

Eten was ook echt lekker. Ik had een dagmenu genomen, ossenhaas met bernaise saus. Prijs kwaliteit is perfect. Voor weinig geld krijg je hier echt een hele goede maaltijd.

30. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Mijn eerste ervaring met de Indiase keuken. Aparte gerechten die heerlijk gekruid zijn!

De keus is enorm gevarieerd, erg goed! Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding echt heel goed! Echt kwaliteit wat je krijgt, daarnaast zijn het zeer grote porties!

Prima eerste ervaring, ze gaan me vaker zien!

Meer activiteiten