1. Een aantal keren hier gegeten, aangenaam verrast, zijn bezig met een nieuw concept met o.a. fingerfood, speciaalbieren en een prima keuze via a la carte!
    Duidelijke kwaliteitsverbetering in vergelijking met een paar jaar geleden!
    Top, ga zo door!

2. Wouter

3. Al een paar keer heerlijk gegeten, zowel binnen als buiten. Prima kaart met kleine gerechtjes en planken met lekkere dingen om te delen. Grote keuze speciaalbieren!
    Aanrader!

4. Heerlijk gegeten vanavond. Wederom een 4-gangenverrassingsmenu. Het was super! Rick, Gijs en verdere bediening bedankt!

5. Wouter

6. Wouter

Een avondje Tapas eten met de buurt eten was zeer geslaagd, superlekkere en originele gerechtjes, prima sfeertje en een leuke bediening.
    Kortom: het was (weer) top !!

7. Wouter

8. We hebben zowel de zaterdag voor Kerst als 1e Kerstdag met 5 personen hier gegeten. 1 persoon heeft glutenvrij gegeten. Dit was super geregeld !! Sommige gerechten konden van het buffet gegeten worden, de andere gerechten werden apart bereid en aan tafel gebracht. De kok kwam aan de tafel vragen wat je lekker vond en gaf uitleg over het buffet. Goed !!
    Beide dagen was het buffet prima, met Kerst net iets uitgebreider.
    Bediening is goed en snel !

9. Wouter

10. Wouter

11. Wouter

12. We hebben een paar gegeten bij Buds. Leuk restaurant, waar ook een glutenvrije gast uitstekend terecht kan !!
    Lekkere kipgerechten, echt oud-hollands, net als de aankleding: kwestie van smaak: ik vind het geweldig !
    Veel gezinnen met kinderen, zorgt voor een hoop gezelligheid.

13. Wouter

14. Wouter

15. Wouter

16. Chinees-Indisch Warnsveld

Wouter

17. Leuke tent, hip aangekleed, leuke vlotte bediening, heerlijke koffie, gebak en broodjes: kortom TOP !

18. Wouter

19. Nederlands Zelhem

20. Wouter

21. Nederlands Zelhem

22. Chinees-Indisch Zelhem

23. Wouter

24. Wouter

25. Wouter

26. De Nachtegaal is een prima restaurant. Het eten is erg lekker, de kaart is heel uitgebreid en de bediening is prima.

De Nachtegaal is een restaurant waar je uitstekend glutenvrij kunt eten. Men heeft een aanbeveling van de landelijk coeliakie vereniging en maakt deze meer dan waar.
    De bediening (met name de gastvrouw) is erg goed op de hoogte wat coeliakie inhoudt.
    Als ze twijfelen vragen ze het gewoon: de enige juiste manier !!

27. Wouter

28. Wouter

29. Wouter

30. Wouter

31. Internationaal Schiphol

Wij hebben hier gegeten en geslapen voordat we op vakantie gingen. Prima hotel en restaurant.
    Het fly en sleep arrangement is een prima manier om uitgerust en ontspannen aan je (vlieg) vakantie te beginnen.
    Het ontbijt en diner in het restaurant waren uitstekend verzorgd en bieden zeker waar voor je geld.
    Bedienining is vlot en attent.

32. Gisteravond zijn wij wezen eten bij Markant. Het was ook deze keer weer erg goed en lekker. Wij kozen voor het drie-gangen verrassingsmenu. Echt een aanrader!!
    Zoals op de kaart al aangeven gaat de kok aan de slag met gerechten die niet op de kaart staan. Het resultaat is iedere gang weer een lekkere verrassing !
    Bediening is attent en erg vriendelijk. Ze weten heel goed hoe je gasten moet benaderen, een goede mix van beleefdheid en tegelijk gezellig en niet te formeel zijn.
    Ambiance is prima, zowel binnen als buiten kun je lekker zitten.

33. Wij komen regelmatig bij Mondani.
    Het is iedere keer weer goed, superlekker en gezellig.
    Wij gaan meestal voor het het verrassingsmenu, wat we ook aangeven: vlees, vlees/vis, vis, het is altijd erg lekker en origineel bedacht en geserveerd.
    Dit restaurant is een must voor de Canada liefhebber!!
    Yvonne is een (uitgelaten) topgastvrouw en Berry de superkok op de achtergrond.

34. Wij hebben hier met 3 personen gegeten.
    Het 6 gangen menu was een compleet avondvullend programma.
    De Strandlodge ziet er erg mooi en modern uit.
    Het eten is prima ! Niet de standaardgerechten, maar met zorg en aandacht klaargemaakte gerechten!
    Bediening is vlot en attent.
    Wij komen zeker terug!