De Chinese Muur in Warnsveld

1204845674 90
1348362042 68
1420120226 78

1. Zeer lang wachten terwijl je je eten op de bali ziet staan, schoot niet op,
    Eten was wel zeer lekker

2. Sushiaddict

Vandaag sushi gehaald bij de Chinese muur, t is maar goed dat t een chinees is en geen Japanner want dan zou ik zwaar teleurgesteld zijn..
    De sashimi is niet lekker, je kan net zo goed bij de Ah vis halen en in stukken snijden, en dan vooral de tonijn.
    De sushi was matig.. en de prijzen van de kaart komen niet over een.. ik moest meer afrekenen dan dat er op de kaart stond.. beetje jammer..
    Je kan beter naar een echte sushitent gaan want de chinees bakt er niks van..

3. Eten is van zeer goede kwaliteit, alles vers en dat proef je zeker. Ook een goed uitgebreide kaart. Vriendelijke en spontane bediening. De aankleding van het restaurant is erg mooi. Favoriete restaurant

4. Een keer of 5 hier gegeten. Geef iedereen het voordeel van de twijfel... De keuken is niet goed georganiseerd. Lange wachttijden... Rijst en vlees samen besteld... Rijst eerst en een half uur later vlees. Een stukje panga filet had een uur nodig om te arriveren... Het bananen soesje uit de desertvitrine kwam hardbevroren zo uit de diepvries... Gelukkig eerst doormidden gesneden... Wij houden het hier voor gezien... de Chinese mijnheer die er werkt, is erg aardig en probeert goede service te geven... Maar ja, als de keuken niet meewerkt... De eigenaars staan achter de bar... Die zouden eens moeten gaan kijken wat zich in het restaurant afspeelt en zelf de klachten in ontvangst nemen...

5. Wij kiezen altijd voor het all you can eat concept. Heerlijke gerechtjes die men aan tafel komt brengen. Dus niet continue moeten lopen met je eten en in de rij hoeven staan. De bediening is top en het ontvangst erg gastvrij. Onze vaste stek! Ga zo door en tot snel!

6. Ellen Bethlehem

Wat een slechte zaak, er waren slechts 3 tafels bezet, maar ondanks dat heel lang moeten wachten op onze bestelling. We kregen eerst de nasi en 30 minuten later de toebehoren, alles koud! En wat gebracht werd was verkeerd!! Dit was ons laatste bezoek aan hier en zullen zeker het delen met iedereen die we kennen!!

7. Ons vaste stekkie! Het eten is er altijd heerlijk. Wij gaan altijd voor het all you can eat concept. Lekker kletsen aan tafel, gerechtjes kiezen van de kaart en de rest wordt allemaal geregeld! Geen vreetschuur zoals de normale all you can eat restaurants. Fijn eten, goede ervaringen met personeel en een fijne ambiance! Aanrader dus! Ga zo door lieve mensen. Tot snel!

8. Eten is super, maar de keuken kan de formule niet aan. Na een uur wachten op sushi is het excuus: ja, maar iedereen bestelt ook sushi. BIED ZE DAN NIET AAN. Afhalers , en dat zijn er veel, gaan blijkbaar voor. Diverse bestelde gerechten zijn nooit gekomen. We hadden ons erg verheugd, maar de ellenlange wachttijden verpestten de avond. Na een paar opmerkingen meed het personeel ons maar. Zou ik misschien ook wel doen. Ga eens bij Hai kijken hoe het wel kan.

9. Vanavond van de Jaren trap gerechten, hebben wij Lo han tsai (vegetarische groenten) en Shau cha sieuw (Chinees geroosterd varkensvlees) gegeten, dit smaakte bijzonder goed. Het eten ziet er verzorgd uit, een kok die zijn vak goed verstaat.

10. Heerlijk gegeten. All you can eat, maar zeker geen massale ervaring. Onlangs gerenoveerd, sfeer is prettig binnen. Uiterst correcte en snelle bediening. Heerlijk eten! Zeker de moeite waard.

11. Van Druten

Wij hadden hai sian bau en sushi (kyoto,maki) en de zeewiersalade. De sushi en zeewiersalade waren werkelijk heerlijk. De hai sian bau helaas niet, alles zat in dezelfde bak waardoor alles 1 smaak had gekregen en het vlees en de garnalen hun authentieke smaak ook verloren waren, dat was echt jammer.

12. All you can eat concept is perfect. Heerlijke sushi en sashime. Mooie Bordeaux voor maar €21.

13. Gerrit Verbeek

Zeer goed eten in een aantrekkelijk concept. Voor circa €25,- (voor € 4,50 extra met oesters, St-Jacobsschelpen, sashimi etcetera) een uitgebreide keuze uit zeer goed bereide gerechten. Een luxe, goede, niet traditioneel Chinese, entourage met een vriendelijke bediening. Zeker geen "lopende band werk". Echt een aanrader.

14. Gevarieerd all-you-can-eat menu, dus voor iedereen wat wils. Sushi smaakt goed, de nori vellen zijn alleen wat droog. Prima sfeer en service verder.

15. Twee keer gegeten, beide super! Schoon, vers, vriendelijke bediening, duidelijk omschreven wat de bedoeling is, origineel, kortom, een aanrader! Het enige nadeel is de volgorde van wat gebracht wordt, zo had ik bv al 3 gerechten en mijn vrouw nog niets en keek ernaar. Daarna was dit andersom. verder is de volgende eetafspraak hier alweer geboekt en heb ik er nu alweer zin in!

16. C. van Dalum

Zondag 20 april hebben wij met 5 personen gegeten. Het eten was heerlijk. De bediening heel vriendelijk. We komen er zeker nog een keer terug.

17. H. van Zanten

Meerdere keren gegeten. Na de heropening was het voor het personeel even wennen, maar later was het perfect. Ook het eten is van zeer goede kwaliteit. Zeker de moeite waard om nog eens daar te gaan eten. Een echte aanrader!

18. Wij hebben vanavond heerlijke Sushi gegeten, van een goede kwaliteit. De ambiance is oke, personeel is vriendelijk. Van deze Sushi gingen wij, na twee uurtjes tafelen, voldaan en opgewekt naar huis. Zullen binnenkort weer aanschuiven.

19. Vorige week donderdag 31/10 hier wezen eten met drie personen. Zelf was ik er nog nooit geweest maar het is een mooi restaurant geworden.

Het eten was heerlijk, zoveel keus uit leuke kleine gerechtjes.
    Vooral de sushi is zeker een aanrader!

Wij komen zeker nog eens terug.

20. Vandaag gegeten bij dit restaurant, om te kijken hoe het gaat na de verbouwing. Van binnen ziet het er erg mooi uit. Mooi sfeervol. Zelf had ik nog nooit een all you can eat concept uitgeprobeerd, maar ik vond het heel leuk, ook een erg handig systeem met hoe je dingen besteld. Het personeel is heel vriendelijk en de service is ook top. Het eten was ook lekker, ik vond de kaart met rond de 140 gerechtjes erg uitgebreid. Ook helemaal niet lang gewacht terwijl het nog best druk was. Voor de eters die het niet zo met Chinees/Japans eten hebben, zoals kleine kinderen is er ook patat, frikandelen etc. Dit restaurant is een aanrader!

21. Johan Deventer

Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant. Gastvrije ontvangst, vlotte, leuke en spontane bediening. Kwaliteit van het eten prima. Je hebt echt de kans een gezellige maaltijd te ontwerpen. Echt voor herhaling vatbaar. Zullen we ook zeker doen. Tip: neem de tijd en bouw je maaltijd op.

22. Sushi besteld om mee te nemen. Nergens staan prijzen op de Sushi kaart, je kan dus niet zien wat het kost. Wel word er mondeling een onduidelijke toelichting gedaan, ook geen toegevoegde waarde dus.
    Sushi zelf is redelijk, wel vers gemaakt maar de core business is toch echt geen Sushi maken. Prijs kwaliteit is waardeloos, een rekening van ruim €75,- voor Sushi voor nog geen 2 personen, schandalig prijzig voor afhalen!!
    Geen aanrader dus deze tent, de eigenaresse die o.a. Ook bestellingen opneemt houdt er wat mij betreft graai praktijken aan over!

23. Het systeem van lijst invullen met maximaal 5 gerechten werkt niet goed: Je krijgt de gerechten in de volgorde waarin het door het keuken klaargemaakt is. Dus als je pech hebt, krijg je eerst het nagerecht.
    De bediening is zeer onregelmatig. Het ene lijstje wordt in korte tijd opgehaald en geserveerd, het laatste miezerige ijsbolletje duurde een half uur.
    Het personeel vroeg wel of alles naar wens was. Bovenstaande is meegedeeld.

Het eten zelf was lekker. Totaal andere gerechten dan wat een Nederlander van een standaard-chinees gewend is

24. Frans Rozendal

Pas op voor gerechten waarvoor een toeslag geldt waardoor de nota onverwacht hoger wordt. Enkelen uit ons gezelschap gebruikten slechts 2 van de 5 "gangen". Ze vroegen daarvoor in de plaats een extra bolletje ijs ( kostprijs 0,25 cent) dat werd geweigerd ondanks dat men 2 gangen bespaarde ( 10 gerechten p.p.). Een beetje kinderachtig. Ondernemer geef uw personeel wat meer vrijheid om hier creatief mee om te gaan. Dat verhoogt het plezier en dan komen uw klanten eerder terug.

25. De sushi is nog steeds geweldig en heerlijk vers! Aan de rundvleesgerechten kan nog wel wat gedaan worden. De laatste keer was het rundvlees erg droog en onsmakelijk. De kaart is vergeleken met andere sushirestaurants wel wat beperkt. Hopelijk gaan ze snel nieuwe gerechten toevoegen. De sfeer en bediening zijn prima!

26. Afgelopen weekend voor het eerst gegeten volgens het nieuwe concept "All you can eat" in 5 rondes kun je een keuze maken uit de uitgebreide kaart. Door onderstaande recensies was ik bang dat we lang moesten wachten maar hier is echt geen sprake van. Ze zijn nu 1,5 maand open en het concept loopt nu goed! We hebben heerlijk gegeten en de service en gastvrijheid was goed. Lege of vieze borden worden snel meegenomen en het persoonlijk is vriendelijk. Ze houden zich niet strikt aan 2,5 uur dus hier kun je prima een hapje eten

Ook is het (tot onze verbazing) nog steeds mogelijk om de oude vertrouwde Chinees af te halen; eigenlijk dus 2 in 1!

Aanrader en een aanvulling voor Zutphen/Warnsveld!

27. Thea 14 punten

Met vaderdag gingen we hier eten.Van binnen zag het er na de verbouwing een stuk hipper uit.Vriendelijk welkom geheten en het eerste drankje kwam al vlot.Maar toen was het wachten,wachten en wachten.Het gerecht zag er mooi uit maar was al flink afgekoeld en dus aan de koude kant.Daarna kreeg ik een verkeerd gerecht.
    Het liep nog niet vlotjes,aan de communicatie moet nog gewerkt worden.

28. Irma 88 punten

Na lang wachten na de verbouwing vanavond gegeten in een prachtig restaurant.
    Sfeer geweldig, bediening snel en prima. Het eten, Japans/Chinees is heerlijk. De Japanse gerechten kunnen wat beter tot zijn recht komen als ze wat hoger op smaak worden gebracht met knoflook,gember en zout. Sommige gerechten kwamen lauw op tafel. Bij afhalen heb ik gezien dat er bij de afgifte van de gerechten uit de keuken voor afhalen en restaurant een chaos ontstaat. Hierdoor staan de gerechten voor het restaurant te lang op de counter voor ze het restaurant in gaan. Ik neem aan dat dit beginnersfouten zijn. Jammer dat er niet gekozen kan worden voor fruit als desert en dat een extra bolletje ijs € 1,70 moet kosten, jammer. Personeel mag ook wel vragen of alles gesmaakt en naar wens was. Dit blijft achterwege. Verder een aanrader !

29. Het restaurant is compleet verbouwd en vernieuwd en ontzettend mooi geworden! Tegenwoordig hebben ze het ''All you can eat'' concept; een kaart met allerlei kleine gerechten en sushi. Bediening is ook nieuw en zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard om hier lekker te gaan eten!

30. Chinese fondue gegeten. Heel lekker en ruim voldoende. Zeer attente bediening en mooie ambienance. Zeker een aanrader.

31. Ontevreden

Bagger! Lang wachten, weinig eten voor heel veel euro's, vieze babi pangang en als slagroom op de taart ook nog soep krijgen i.p.v. satésaus. Mij hier niet meer gezien.

32. Het eten is hier prima .
    De bestelling hoef je niet lang op te wachten.
    Mensen zijn heel vriendelijk.

33. Wouter

34. We eten er een keer of 5 per jaar en we halen er wekelijks wat.

Altijd goed en het halen zo klaar.

35. Onze ervaring is prima over dit restaurant, wij zijn niet zo vaak in de gelegenheid om daar te gaan eten maar halen wel regelmatig eten om thuis te gebruiken, ook wel eens voor grotere gezelschappen. Ook nu gaan we halen en weten eigenlijk wel zeker dat het smaakt.

Groetjes B.

36. Viel erg tegen, geen lekkere babi pangang (vet glazig vlees). De nasi was ook niet lekker.

37. Jan Hamer

We zijn enkele malen in dit restaurant wezen eten en zullen dit in de toekomst nog vaak doen omdat het er niet alleen erg gezellig is, maar ook het eten en bediening zijn er voortreffelijk!