di lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 21:00

Kenmerkend voor drank- en spijslokaal Markant is de rustieke uitstraling. De ligging is aan de gezellige markt in het centrum van Lichtenvoorde onder toeziend oog van de Lichtenvoordse Leeuw. De keuken is Frans georiënteerd. Er is een loungegedeelte met openhaard, dat zorgt voor een typisch huiselijke sfeer. De herkenbare boekenkast achterin is ook niet te missen!

5. Betalen Visa Master Card pin

di lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 21:00

1280620752 92
1419532234 86
1492007790 87
1522205939 86

1. Alain Fiering

2. Astrid Reijerink

'Wij zijn wezen lunchen, et oud collega's. ik was nog nooit bij Markant geweest. Maar het was heerlijk. Echt een aanrader en wij komen zeker een keer terug.

3. Vooraf aangevraagd of veganistisch eten mogelijk was. Ze hebben zelfs nog even met me gebeld om zeker te weten of het allemaal klopte, en het was heerlijk! Bietencarpaccio, rijst met fantastische curry en de mogelijkheid tot een fruittoetje was er ook. Helaas zat ik enorm vol, anders had ik die zeker geproefd.

Aanrader!

4. Ingrid Draaisma-Geesink

We hebben een heerlijke high tea gehad. Goed verzorgd. Fijne bediening.

5. Heerlijk gegeten vanavond. Wederom een 4-gangenverrassingsmenu. Het was super! Rick, Gijs en verdere bediening bedankt!

6. Altijd heerlijke broodjes voor de lunch!

7. Erg gezellig kunnen zitten!
    Goede en vriendelijke bediening!
    Zeker vaker doen!

8. High tea gehad met 15 dames. Ontzettend veel keus en erg lekker allemaal.

9. Vaste gasten

Het was wederom geweldig afgelopen weekend. Lekker druk en uitermate gezellig. Eten en bediening uitstekend. We raken er aan gewend, maar beseffen ons dat het iedere keer opnieuw wel weer waar gemaakt moet worden. Toch lukt het jullie iedere keer weer. Goed man.

10. Ontzettend lekker gegeten, erg gezellige sfeer en vlotte spontane bediening.
    Echt een aanrader.

11. Erg lekker gegeten met een vriendelijke bediening. Een ongedwongen sfeer en kwalitatief goed eten. Het zat helemaal vol afgelopen zaterdag, maar daar kon je niets van merken. Het leek wat ons betreft op rolletjes te lopen. Complimenten! We hebben genoten van onze avond en komen zeker snel eens terug.

12. Op donderdag 4 december lazen we in De Gelderlander "Over de tong" een uitermate goede recensie over Drank en Spijslokaal Markant in Lichtenvoorde (4 sterren v.d 5). We zijn afgelopen weekend zelf wezen eten en alles uit het krantenbericht klopt. Kortom super!!!

13. Na een lunch eerder deze week waarbij wij een zeer smakelijk broodje carpaccio hebben gegeten, zijn wij op donderdagavond juni terug geweest voor een compleet diner. En wat was het lekker!
    De carpaccio en de tournedos zijn werkelijk verrukkelijk, de bediening ook uitermate competent en vriendelijk. Kortom: niets dan lof over dit leuke restaurantje!

14. Wij hebben afgelopen woensdagavond gegeten in dit super gezellige restaurant. De bediening was erg vriendelijk en de sfeer was zeer huiselijk!

Genoten van het arrangement "heerlijk genieten". Dit is een aanrader voor iedereen die houdt van een goed gevulde maag en vooraf niet perse wil weten wat hij/zij gaat eten. Tussendoor verteld de vriendelijke bediening wat er geserveerd word en evt. welke wijn erbij past.

Het is avondvullend en zeer lekker. Wij komen zeker terug!

15. Vanavond heerlijk gegeten. We hadden een heerlijk Verrassingsmenu. Het interieur is geheel vernieuwd. Mooie warme kleuren. Prachtige zaak. Wij komen zeker terug.

16. Heerlijk gegeten met een goede rode Rioja wijn erbij. Service is uitstekend. Het vlees komt bij een goede slager uit de buurt. Al met al een aanrader!

17. Marcel Elferink

Zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs en een fijne bediening.

18. Ivonne & Peter

Gisteravond heerlijk genoten van "Heerlijk Genieten''; een vijf-gangen diner met 10 'kleine' gerechten die bijzonder smaakvol waren opgemaakt en nog smaakvoller waren bereid!!
    We hebben uitgebreid, lekker lang en gezellig kunnen bijkletsen met onze vrienden onder het genot van dit h
    Heerlijk Genieten arrangement en de mooie wijnkaart maakte het tot een prima totaalplaatje.
    Complimenten voor de kok en de enthousiaste, attente bediening!! Gaan we zeker nog eens doen!

19. Alfons & Bernadette

Voor een zeer redelijke prijs hebben wij zeer smakelijk gegeten. Vooraf een heerlijke makreelsalade. Daarna "avontuurlijk vis", een heerlijk gebakken zeewolf op een bedje van heerlijk klaargemaakte prei (met Venkel). Zeer sterke combi.
    Vriendelijke bediening, kortom een aanrader in Lichtenvoorde.

20. Bert en Berndien

Heerlijk gegeten. Prachtig 4 gangen verrassingsmenu (vis). Uitstekende bediening door dhr. Gerritsen en mooie rode wijn uit Chili.

21. Gisteravond heerlijk genoten en gegeten in dit sfeervolle drank en spijslokaal. Lekkere biertjes op de tap en uitstekende wijnen. We hebben wat avontuurlijke menu's genomen. We mochten van te voren kenbaar maken wat we niet lusten en hoe het vlees gebakken moest worden. De twijfelaar vlees, vis en vegetarisch zijn echte aanraders. De twijfelaar vlees kreeg parelhoen met kalfsoester. Voor €19,00 is dit echt een fantastische prijs! Heerlijk mals vlees en prachtig opgemaakt bord. Twijfelaar vis kreeg makreel met een marsala currysaus. Twijfelaar vegetarisch een stoofpotje van groenten gegratineerd met brie. De groenten en de aardappeltjes lieten zich hier ook goed bij smaken. Uiteraard kon dit worden aangevuld naar wens.
    Dit menu kan natuurlijk afwijken. Net wat chef Chris zich die dag creatief bedenkt.
    De toetjes werden niet op een menukaart beschreven, maar werd gepresenteerd op een leibord door de enthousiaste ober. Wederom is de prijs en kwaliteitsverhouding is prima.
    Drank en spijslokaal Markant is een sfeervolle zaak met vriendelijke en gezellige bediening die de gast ook ziet als een gast. Waar vind je dat nog? we komen graag terug. We hebben een heerlijke avond gehad.

22. Bezoek aan Markant: d.d. 14-09-13
    Het terras oogt wat strak en modern, stap je naar binnen dan word je verrast door een warme, gezellige, huiselijke sfeer. Wij hadden het 'proeverijmenu' wat betekent een 10-gangen diner. Het lijkt op tapas maar dan meer culinair en iets grotere porties op het bord. Super lekker!! De borden worden mooi opgemaakt, verse ingrediënten, geen 'rare' dingen op je bord maar wel verrassende combinaties (bijv. zalm met bolletje vanille ijs, overgoten met wasabi-creme en japans broodkruim, een smaakexplosie in je mond!). Wel van te voren reserveren. Voor zo'n menu moet je al gauw rekenen op 2 1/2 á 3 uur tafelen. Helaas werd het heel druk in de zaak met niet-gereserveerde tafels, waardoor wij (te) lang moesten wachten. Na 3 uur tafelen waren we nog maar bij ronde 7, en dat gaat dan echt te lang duren. In goed overleg met de bediening konden we het menu stoppen, werd de rekening keurig aangepast en kregen we een overheerlijke kop koffie van het huis toe. Prima service!
    Met dank aan de zeer gezellige, hardwerkende bediening hebben we ondanks de lange zit een topavond gehad; Markant is een aanrader!!

23. Fassen Amsterdam

Geweldige avond gehad. Leuk terras en goede bediening.
    Het eten was erg lekker. Toppie!

24. R. Willemsen

Geweldige avond!
    Leuk gezeten op het terras.
    Sfeer was uitstekend evenals ons verrassingsmenu.
    Ook de bediening erg attent.
    Kortom, perfect.

25. Ellen Hendrix

Afgelopen zaterdag onverwachts met vrienden gegeten. Een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu, met overheerlijke wijnen erbij. Een top avond, super vriendelijke bediening door Wout. Dit zijn de mensen die weten hoe klantvriendelijkheid werkt. Wij blijven komen, voor de lekkere kopjes koffie, cappuchino, zorgeloze thee, het overheerlijke appelgebak en uiteraard het heerlijke eten.

26. Lisanne uit Amersfoort

Mooi restaurant op een prachtige plek. Zag er zowel binnen als buiten goed uit en daarbij was het eten ook nog eens voortreffelijk en de bediening vriendelijk. Een aanrader en een restaurant om zelf ook nog eens naar terug te gaan!

27. Henny Hebbink

Ik heb voor het eerst gegeten bij Markant in Lichtenvoorde. We waren met 4 personen. We namen een verrassingsmenu... en dat was het ook zeker. Wat hebben wij allemaal heerlijk gegeten. Echt genieten! Zeker een aanrader om nog eens vaker naar toe te gaan. Het restaurant zag er prachtig uit, en niet te vergeten de serre. We hebben genoten van een heerlijk avondje uit. De bediening was heel vriendelijk! Veel succes met de zaak, en ik kom zeker nog eens een keer terug.

28. Rob Teunissen

We hebben genoten van de gezellige bediening, prachtig verwarmd buitenterras waar je uren kunt vertoeven. Daarnaast is de kaart uitgebreid en veelzijdig. Kortom een aanwinst voor Lichtenvoorde! Heel veel succes en ga door op de ingeslagen weg.

29. Top restaurant met heerlijk eten en zeer goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

30. Tinne toussaint

We begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. In ieder geval de kok had dermate veel zout over het eten gedaan dat iedere nuance, smaak ver te zoeken is. Hier over geklaagd. Het enthousiast zoutgebruik werd door de bediening erkend. Alleen aan te bevelen voor mensen met te lage bloeddruk.

31. Hier wezen eten omdat 2 collega's het hadden aanbevolen.
    Kan een lang verhaal schrijven, maar kan kort en krachtig wezen, het was gewoon super, het jonge ondernemers stel had met de rest van het personeel alles onder controle, en niets was voor hun teveel.

32. Frank en Marianne

Het eten is erg lekker. Je kunt er gezellig zitten en prijs / kwaliteitverhouding is helemaal goed.
    Wij komen zeker terug!!

33. Heerlijk gegeten, met 4 pers. op 2e kerstdag.
    Hebben 3x een 4 gangen verrassingsmenu gekozen en omdat ik buikgriep had een 3 gangen.
    Het was zeker een verrassing, heerlijk, de gerechten waren goed op elkaar afgestemd, de smaak was goed, niet te overheersend, de kok heeft goed ingespeeld op mijn buikgriep, kreeg heerlijke bouillon en magere parelhoen.. ik heb deze maaltijd binnen kunnen houden en zo toch van een heerlijk kerstdinner kunnen genieten.
    Het personeel was zeer vriendelijk en had ales goed onder controle.
    Een pluim voor alle medewerkers van Markant die met 2e kerstdag ons een fijne avond hebben bezorgd..

34. Geweldig !!!!
    Alles klopte deze avond.
    Het eten perfect, de sfeer prima, leuke bediening en de kwaliteit was uitstekend.
    Tenslotte niet onbelangrijk, de rekening viel erg mee.
    Markant bedankt, we komen zeker terug

35. stel uit drenthe

Vriendelijke en correcte bediening. Eten zeer smaakvol.

36. Drents Stel

Erg leuke bediening. En je kunt er prima eten. We hebben ons prima vermaakt.

37. Vriendinnengroep Dinxperlo

We hebben op een donderdagavond heerlijk gegeten bij Markant. We hadden allemaal het verrassingsmenu 3-gangen. De gerechten waren inderdaad verrassend lekker! En een pluim voor de bediening.

38. Nico en Ali Zomer

Een aanrader! Wij kwamen 31 maart rond 19.30 langs Lichtenvoorde. Wij zijn onbekend en wilden een hapje eten.
    Markant zag er goed uit, dus naar binnen. Vriendelijke ontvangst en echt super lekker gegeten. Er is echt aandacht besteed aan het menu dat je voorgeschoteld krijgt.
    Wij hadden de twijfelaar gekozen. Het zag er goed uit en het smaakte nog beter. In het kader van "Earth Hour" ging onder het eten het licht voor 'n uurtje uit. Was heel gezellig bij het kaarslicht. Als wij weer in de buurt zijn, gaan we er zeer zeker weer naar toe. Bedankt!

39. Ellen Hendrix

Wij hebben zaterdag 24 maart heerlijk gegeten en genoten van het 3 gangen verrassingsmenu.
    Een aanrader. Sfeervol, gezellig en op zijn tijd een beetje humor er doorheen. (Borden helemaal leeg, heeft het gesmaakt? Nee, het was helemaal niet lekker!! (smiley))
    Wij komen vaker hoor.
    Groetjes Tinus en Ellen

40. A. Bedehuis

Wij hebben donderdag 15 maart 2012 gegeten. Het was heerlijk en de service was ook goed. Leuke en gezellige eetgelegenheid waar je iets anders kunt verwachten dan schnitzels en saté. Echt een aanrader!

41. Gezellig voor de tweede keer wezen eten met een vriendin bij Markant. Dit keer gekozen voor het verrassingsmenu, wat een enorm goede keuze was, het is natuurlijk altijd maar afwachten wat je krijgt dan! Het eten was erg lekker en zeker waar voor je geld. Ik werd ook erg verrast door de creativiteit van de kok. Allerlei originele samenstellingen van ingrediënten maakten mijn menu tot een heus verrassingsmenu, ze maken er echt wat speciaals van waar veel energie in is gestoken!

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Geven ook een goede uitleg bij de menukaart&gerechten en zijn erg flexibel bij enkele voorkeuren bij gerechten.
    Ook een compliment voor de nieuwe serre aan de voorkant van het pand. Geeft een superleuke uitstraling!

Ik kom zeker nogmaals eten, het is een echte aanrader!

42. Anneke Bast Rekken

Na een geweldige voorstelling, Soldaat van Oranje, gezien te hebben,wezen eten bij Markant. Een van de dames woont in Lichtenvoorde en de anderen, komende uit Eibergen en Rekken, wilden wel eens een keer ergens anders eten. De keus viel op jullie een zeer goed keuze mag ik wel zegen. De bediening was erg goed, deden veel moeite om je het naar de zin te maken. Maak je niet vaak meer mee! Eten was heerlijk verrassingsmenu met vis! Zeker voor herhaling vatbaar. Een geslaagde afsluiitng van een leuke dag uit! Bedankt, Anneke Bast.

43. Met 4 pers. 2e Kerstdag wezen eten.
    Het eten was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk/vrolijk en in voor een geintje.
    Als er van iets niet voldoende was kon je gewoon wat bij vragen (behalve vlees natuurlijk haha)en zo heb je toch steeds warme groente etc. op tafel
    De sfeer was deze dag zeer aangenaam.
    We komen terug.

44. Zoals we gewend zijn. Gisteren weer een prima tijd gehad met lekker eten.

45. Wij zijn op eerste kerstdag met een gezelschap van 7 personen bij markant wezen eten.

De sfeer en inrichting was erg prettig.
    De bediening was zeer vriendelijk en we werden telkens snel bediend.

Het drie-gangen diner was erg lekker en zeer leuk gepresenteerd.

Ik raad Markant dan ook ten zeerste aan.

46. Erg lekker gegeten, alleen er mag wel wat veranderd worden aan de inrichting. Combinatie van komkommer onder de biefstuk, was niet zo lekker. Een warme groente erbij of eronder is mijn advies.

47. A. Bronkhorst

Alles klopte deze avond.
    Geweldig.
    Het Markantteam verdient een groot compliment.
    Bedankt

48. Petra van Vliet

Wel regelmatig voor de lunch bij jullie geweest maar gisteravond voor het eerst bij jullie gedineerd en het is zeer goed bevallen! Bedankt en tot ziens!

49. Nadat we in de vakantie koffie op het terras hadden gedronken en de menu kaart zagen, zijn we gisteren voor het eerst wezen eten bij Markant.
    We hebben echt een super avond gehad, het bestelde verrassingsmenu was erg lekker, alle tijd tussen de gangen en erg vriendelijk en attent personeel, zelfs de, nog niet lege, kosteloze karaf met water werd halverwege het eten nog ververst.
    Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
    We komen beslist nog een keer terug.

50. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn dochters bij jullie wezen lunchen. We zaten heerlijk onder de luifel. Alles zag er schoon en fris uit. Mijn stokbroodje Markant was heerlijk!! Ook mijn dochters hebben genoten! De bediening was vlot en gezellig. We komen snel weer eens terug!

51. We hebben met 6 meiden een leuke, gezellig Las Tapas avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

DUS tot ziens

52. Wij hebben ons op woensdag avond laten verwennen met een 3/4-gangen verrassingsmenu. Wij hebben heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was prima.
    De bediening was zeer correct.
    Een heerlijke kop koffie als afsluiter.

53. Klein Goldewijk

Onlangs bij Markant geweest voor het avondeten. Wat meteen opvalt op de fantastisch gerenoveerde, centrale markt is de mooie, open luifel voor de zaak.
    Toen zijn we begonnen met een drankje in de originele loungesetjes. Ze doen veel moeite om eruit te springen op de markt met die setjes, een grappig "uithangbord" en de olijfbomen (en andere beplanting).
    We hebben de dinerkaart en op verzoek de wijnkaart buiten aangereikt gekregen, met vaardige uitleg.
    Het begin was dus al goed. We kregen een seintje toen de voorgerechten bijna klaar waren: voortreffelijke dagsoep (licht gebonden paprikasoep) en o.a. traditionele Champignons Dordogne (zoals ze horen) met een heerlijk frisse, huisgemaakte knoflookkwarksaus.
    Of er even gewacht kon worden met de hoofdgerechten was in overleg helemaal geen probleem. Van die hoofdgerechten hebben we wel binnen moeten genieten, omdat het geluid van de naastliggende kroeg (die een beachparty hield) naar onze mening te hard was om gezellig te dineren.
    Desalniettemin voortreffelijke stukken vis en vlees voorgeschoteld gekregen (waaronder twee "Twijfelaars": verrassingshoofdgerechten, erg leuk) met verrassende sauzen en voldoende garnituren (op verzoek stonden er nml. zo weer nieuwe roerbakgroenten of gemarineerde aardappeltjes uit de oven bijvoorbeeld op tafel).
    Voor wie nog plek over had werd later de dinerkaart weer tevoorschijn gehaald. Na een gehaaide, maar positief-subtiele opmerking van de kelner nam iedereen iets na, ofwel speciale koffie of een dessert (waarbij óók nog keuze was uit huisgemaakte nagerechten buiten de kaart om!).
    Kortom, wij hebben genoten van een heerlijke avond en willen daarvoor het gezellige, maar zeker correcte personeel hiervoor graag bedanken. Een leuk team. Een aanrader dus en wij komen zeker nog eens terug!!!

54. Lange tijd niet meer in Lichtenvoorde geweest.
    Was aangenaam verrast. Leuke winkels en mooie horeca
    gelegenheden. Gegeten bij markant drank- en spijslokaal. Super gezellig, een leuke en mooie zaak.
    We komen de volgende keer weer bij jullie eten.

55. Prima !!!!!

56. Lekker gegeten en erg gezellig.

Kwaliteit eten was goed.

Service prima.

Bedankt voor de gezellige avond.

57. Oud-Lichtenvoordenaar

Vorige week gegeten!

Jammer dat het niveau niet meer zo is als voorheen!

De kwaliteit van het eten was dan ook matig te noemen!

Ik had gezien de kleine kaart wel wat meer verwacht!

Ik ga er dan ook niet meer eten!

Ik wens ze veel succes verder!

58. Redelijk. Niet zo lovend als mijn voorgangers, zal kwestie van smaak en verwachtingen zijn. Ligt niet aan hen.

Vond het zelf prima, doch niet heel bijzonder.

59. Super gegeten, heb twee dagen mosselen gegeten.

Goed van kleur en smaak.

Prima personeel, vriendelijk en gastvrij.

Zeker een aanrader.

60. Gisterenavond na 22:00 (keuken was formeel niet meer open) voorzien van een uitstekend stuk vlees, maar bovenal van een ongeëvenaarde pepersaus.

Complimenten!

61. Dit weekend wezen eten..

Het was echt heerlijk.

Porties waren goed.. vriendelijk personeel.

Alleen op het terras mocht het wel iets sneller.....

Maar dat kan natuurlijk altijd verholpen worden.

Ik kom zeker nog een keer weer..

Mvg.

62. tabak en nobbe

Wij zijn er met vier personen geweest.

Het eten was buitengewoon heerlijk.

De bediening was perfect, een heel leuke team.

Groetjes van ons allemaal.

63. Wij komen al jaren graag bij Markant, veelal op vrijdag en niet voor niets. Het is onze wekelijkse afsluiting van een meestal erg drukke werkweek. Wij worden door ALLE medewerkers altijd met alle egards behandeld. Wij komen veel en vaak in restaurants door heel nederland, daardoor durven wij gerust te stellen dat bij Markant prijs-kwaliteit in de juiste verhouding is. Wij zijn 'wijs' met alle medewerkers, omdat zij 'wijs' zijn met ons. Goed bereide evenwichtige porties, alles is vers van de pers en wordt na het bestellen pas bereid. Ons idee!

Jack en Anja, Groenlo.

64. Reactie op J. (Jammer geen naam te vermelden)

Wij nemen altijd kritiek serieus, en uiteraard ook ditmaal.

Desondanks vergeet deze dame te vermelden dat wij diverse alternatieven hebben aangedragen voor de de haar omschreven "vieze" tagliatelle. Hier werd niet op ingegaan......

Onze groente wordt bewust "al dente" oftewel beetgaar op tafel gezet, hierdoor blijven de groente knapperig en blijven de vitamines behouden, dit is wat anders dan "niet gaar".....

Gelukkig zijn er veel gasten die onze tagliatelle erg lekker vinden. Ondanks dat wij haar hebben geprobeerd op diverse manieren een prettig diner/verblijf te geven bij ons, blijkt het maar weer dat je niet iedereen naar het zin kunt maken. Smaken verschillen en ons team zal er alles aan doen om u gastvrij en prettig te behandelen waarbij wij uiteraard ook smaakvolle gerechten presenteren!

Met vriendelijke groet,

Pascal Koolhof - Bedrijfsleider -

65. J 11 punten

Ik ben er van de week gaan eten met mijn partner.

Ik heb de vegetarische tagliatelle besteld en deze was heel erg vies.

Ook was de broccoli van de garnituren van mijn partner niet gaar en de saus over de garnituren was veel te waterig.

Als grote domper van de avond moest ik wel de tagliatelle volledig betalen, terwijl ik er 2 hapjes van had gegeten en aangegeven had dat het niet lekker was.

Wij gaan hier zeker nooit meer eten.

1,1
  66. Zeer goed grand cafe.

Lekker gegeten, niet duur, mooie plaats midden op de markt.

Zonnig en gezellig terras.

Wij waren zeer tevreden en komen zeker nog eens terug.

67. Gerritsen

Prima zaak, leuk en gezellig terras.

LEKKER ETEN EN NIET DUUR.

Gaan we zeker nog eens naar toe.

68. bernie

Een tijdje geleden wezen eten. Bediening vindt het volgens mij niet erg leuk om in de horeca te werken. Volgens mij is er onderling niet echt een goede sfeer. Eten was lekker, alleen de porties van de garnituren veel te klein voor het aantal personen. We vroegen om meer en moesten hiervoor bijbetalen! Jammer. Dessert was lekker, maar ook een kleine portie.

69. Uitstekend gegeten. Personeel zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Vlotte bediening, ook op terras terwijl het toch erg druk was.

Prijs zeker niet te hoog. Het totale produkt was het geld meer dan waard. Een echte aanrader.

70. Eten is prima, porties zijn goed.

Personeel afwisselend vriendelijk/bot.

Bediening op terras erg traag. De een neemt drinken op...de ander bediend...kan prima werken maar daar niet.

Sfeer is goed, rustig, ideaal voor wat oudere mensen die rustig willen genieten.