Zeer ruime parkeergelegenheden aan beide zijden van het restaurant

Station winterswijk west 10 min lopen, of lijn 73 van winterswijk centrum naar groenlo.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Chinese Muur

1314519382 91
1336051961 87
1364762066 87
1371939592 88

1. Het enige wat ik kan mededelen is dat ik niet verder dan de voordeur kwam.. op de website stond 'honden toegestaan', ja tot de voordeur en verder niet.. je mag hem aan een boom binden naast het restaurant... Bedankt en tot niet ziens...pas dan de website aan...

2. Wilhelmien

Helaas niet zo'n goede ervaring met dit all you can eat concept. De gerechten die we per tafel bestelden, werden helaas niet tegelijk geserveerd. Soms had de een al wat en kwam 5 minuten later voor de ander pas wat. Dit gebeurde iedere ronde. Regelmatig werden er ook gerechtjes vergeten. Toetjesbuffet stelde niks voor. Er was chocoladefontein, maar er waren alleen lange vingers die je erin kon dopen. Er was geen fruit. Er waren 2 soorten pudding in een glaasje, een paar soesjes en een soort taart en wat ijs. Dat was het. Nog nooit zo'n minimalistisch toetjesbuffet gezien.

3. Jaarlijks komen wij een keer afhalen als we op Marveld. Altijd tot volle tevredenheid.

4. Heerlijk gegeten.
    Leuk concept all you can eat.
    Heel veel keuze.

5. Aflopen zondag eten besteld, maar helaas er was een pin storing. Dus hebben we even snel geld gehaald.
    Toen ging 1 van ons geld halen en bleef de andere daar zitten. Maar toen hij terug kwam hoefde we niet direct te betalen. Dus wachten...
    Nadien zaten we al even op de bank maar alle mensen na ons kregen eerder eten.
    Bij navraag was onze bestelling al klaar terwijl we er naar hadden gevraagd. Maar niemand heeft de bestelling opgenoemd toen ik daar zat en nadien ook niet meer. Gingen dus uiteindelijk met redelijk koud eten naar huis.
    Maar toen we er iets van zeiden kon er nog geen sorry van af.

6. Enkele weken terug hier gegeten: tapas. Leuk concept.

De avond begon leuk, maar door de rare afhandeling kom ik hier niet weer.

We werden geholpen door een vriendelijke, jonge serveerster.
    Eten was goed, babi pangang en foo yong hai alleen nauwelijks voorzien van saus. Dat was jammer. Visgerechten waren erg lekker.

We vonden het vreemd dat onze serveerster vlakbij de toiletten in beeld van de gasten onderuit gezakt hing op een stoel op het moment dat ze moest wachten.

Fijn dat er dessert bij zat, maar jammer dat alle ijsbakken ook restjes van de andere soorten ijs vertoonden. Vanille met drie bijsmaken is toch minder lekker.

Het afrekenen ging heel raar. De serveerster stond bij de kassa alles in te voeren, waarna een man (de baas?) haar wegduwde en het agressief overnam. Hij liet duidelijk merken dat we te weinig hadden gedronken naar zijn zin en gunde ons bij de verdere afhandeling geen blik meer waardig. Snauwde uiteindelijk alleen nog: tot ziens. Nou, dat dacht ik dus niet.

7. Gister afgehaald bij de muur, waar wij altijd zeer goede ervaringen hadden zeker met de bedrijfsleider (Sharon). We hadden een behoorlijke bestelling, dus niet goedkoop. Eenmaal thuis bleken 2 dingen niet geleverd, waarvan 1 portie saté. Ik heb gelijk gebeld, waarna de nieuwe bedrijfsleider Linda met mij in discussie ging hierover. Volgens haar had het personeel het wel meegegeven. Nogmaals alles door gekeken, maar zat er toch echt niet bij. Ik mocht het komen halen, so far so good.

Eenmaal bij het restaurant aangekomen werd mij weer verteld dat de saté wel was meegeleverd. Werd dus voor de 2e keer voor leugenaar uitgemaakt!! Linda medegedeeld dat ik echt niet zoveel moeite zou doen voor een gratis portie saté. Ging met een heel vervelend gevoel weg, een "sorry voor het ongemak" was toch wel op zijn plaats geweest. En niet zoals mij werd verteld "hier is uw saus voor de eend en een éxtra portie saté." Nou ja, een 3e trap na. Linda, Linda. Je kan nog veel leren over klantvriendelijkheid.

8. Wat een slechte ervaring hebben wij gehad bij de Chinese muur. Ze zijn ontzettend onvriendelijk. De gerechten waren koud en alles liep chaotisch door elkaar heen. We zaten dicht bij de keuken waar er tegen elkaar geschreeuwd en geroepen werd. Toen wij hier later wat van zeiden, kregen we als opmerking dat we maar moesten reserveren. Ga hier niet een, het eten is niet lekker, de saus ligt opgedroogd op het vlees. de sushi is nep en bevroren. En het personeel ontzettend chagrijnig. Kan geen glimlach vanaf.

9. Gert

10. Sfeervol, vriendelijke en goede bediening en het eten was van goede kwaliteit.

11. Deze week wezen eten bij all you can eat " de muur". Ziet er gezellig uit binnen alleen de service laat een beetje te wensen over. Al het personeel loopt door elkaar met voor alle tafels weer 1of 2 hapjes. Wij waren met meerdere personen en de een was al met zijn 2e gerecht bezig terwijl de ander nog niets had. Als er 1 ober was geweest om te vragen of wij nog wat te drinken wilden, kwam een minuut later nog weer een ander met dezelfde vraag. En dit niet 1 maal op de avond maar meerdere malen. Verder was de smaak van het eten prima. Ook een aantal gerechtjes niet gehad maar wel besteld.
    Misschien een idee om het personeel over de tafels te verdelen en bestellingen zo goed als mogelijk tegelijk uit te serveren per tafel. Zo heb je misschien je bami samen met het vlees ipv tussen beide 5 minuten wachttijd.

12. Slechte bediening, loopt allemaal door elkaar. Uur gezeten en nog niks gehad terwijl we wel besteld hadden!!!

13. Gisteren hier gegeten. We zijn inmiddels al zeer bekend met het All-You-Can-Eat principe en kwamen het restaurant onderweg toevallig tegen.

Goede uitleg gehad over het gebruik van de 4 verschillende kaartjes. Ik heb zelf voornamelijk veel sushi gehad, dit was wel in orde. Andere gerechten vielen mijn gezelschap soms wel tegen, vooral de biefstukjes.

Bij de toetjes was er ruime keuze uit veel smaken ijs, wafels, fruit en allerlei zoete versieringen. De vlaflip in het glas was wel erg klonterig!

Het restaurant heeft vriendelijk personeel en een goede sfeer. Heel jammer dat de speelruimte achter onze tafel was en er constant tegen onze muren werd gebonkt.

Al met al best prima hier gegeten. We kennen echter betere restaurants voor dit concept die bovendien een betere prijs hebben.

14. Dit restaurant is echt super! We hebben gezocht naar een goed Chinees restaurant, nou... het was echt heerlijk!! Het eten, niks op aan te merken heerlijk! Dit is een echte aanrader

15. Kijk naar de score; "Do I need to say more" ?
    We zijn er geweest net na de verbouwing en heropening.
    Wat een mooie ambiance is het geworden. Stijlvol, modern, strak. Goed gedaan !
    Het eten en daar gaat het uiteindelijk om is verrukkelijk. Ik had een hoofdgerecht met rundvlees. Super mals ! Heerlijk. Bediening ondanks de drukte snel en alert. Wat mij betreft een absolute aanrader.

16. Gabrielle

Gisteren voor het eerst bij de chinese muur gegeten. De bediening uiterst vriendelijk, de uitleg goed en de kok achter de wok heel belangstellend. Het eten was ook erg lekker!! En dan het toetjes buffet....., ook veel keus. Na afloop kregen we een heerlijk warm handdoekje voor onze handen, ook erg fijn :-). Wij vinden dit een zeer goed restaurant met goede bediening, vriendelijk personeel en natuurlijk een super wok kok! Een aanrader voor mensen die een keer lekker willen eten.

17. Onlangs samen met mijn man hier gegeten en ik werd positief verrast. Ik vond de smaak en kwaliteit van het eten echt goed. We hebben het buffet/wok gedaan en dit was erg lekker. Veel keus uit nasi/bami en bijgerechten en allemaal goed warm. Prijs en kwaliteit verhouding echt prima.
    Minpuntje vonden we de toch wel jonge bediening die niet de tijd nam om ons het concept goed uit te leggen en wat gejaagd overkwam.

18. Eten is goed. Niet al te veel. De prijs is echt aan de hoge kant. 100 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen is echt te veel,voor het geleverde.

19. Goed restaurant om te eten en/of af te halen. Wokken uitgebreid en voldoende keus en op vraag een grote ronde tafel gedekt. Prettig en vriendelijk personeel. Prijs van afhaal ligt inderdaad wat hoger dan andere chinese restaurants, maar kwaliteit van het eten en smaken zijn hier steeds weer goed.

20. Zeer goed (wok)restaurant, alles vers, de diverse buffetten netjes gescheiden.
    Eindelijk een wokrestaurant wat geen vreetschuur is geworden .
    Prima 'all in' formule met een helder verhaal.

Graag tot een volgende keer.

21. Vanavond een afhaalmenu (A) besteld. Dit menu stond klaar op de afgesproken tijd. Het was erg druk i.v.m. Volksfeest Winterswijk 2012. Het eten smaakte voortreffelijk. Personeel was vriendelijk en niet onbelangrijk: Het restaurant zag er schoon en verzorgd uit. Zeker een aanrader! Wij zullen hier bij een volgend verblijf in Winterswijk beslist weer een maaltijd bestellen en/of in het restaurant gaan eten!

22. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten voor de eerste keer bij De Chinese Muur in Winterswijk. Ze hebben een leuke zaak met aardig personeel die alle tijd nemen om uit te leggen hoe het wokken/tepan yakki bij hun werkt.
    Het eten was goed bereid en een voordeel was dat het grootste gedeelte van het drinken bij de prijs inbegrepen zit.
    Frisdrank mag je zelf pakken en alcohoische dranken, koffie en thee wordt aan tafel geserveerd.
    Als we de volgende keer in de buurt weer op vakantie zijn gaan we er zeker weer heen!!

23. Gerda van der meer

Een prachtig chinees restaurant! Het eten is kwalitatief goed, maar het personeel verdient ook zeker een pluim. Wat wel bijzonder is, is dat daar een nederlandse jonge kok achter de wok staat. Echt heel leuk!

24. Goede doorsnee Chinees. Interieur oubollig voor 2011. Ruime parkeergelegenheid.

25. Wouter

26. Tijdens verblijf in Marveld Groenlo hier chinees gehaald... Service en kwaliteit van het eten was perfect, wij vonden het alleen aan de dure kant voor wat we van chinees gewend zijn.

27. paulien Dijk

Op vakantie in Groenlo en hier gaan eten, een echte aanrader heerlijk eten, en oprecht vriendelijke bediening.

28. We verbleven met zus en zwager in hotel frerikshof en natuurlijk weer naar de chinees het was weer grandioos andere avond waar zullen we gaan eten 1 antwoord de chinees.

29. De 1e keer geweest met de kleinkinderen.

De 2e keer kwam ik met twee volwassenen en zei de charmante dame, die hier denk ik een leidinggevende functie heeft, bent u niet met de kleinkinderen? Dit vond ik zo geweldig dat die herkenning er was terwijl er zoveel gasten komen, knap hoor.

De 3e keer dus met z'n allen gegeten dus 5 volwassenen en de 2 kleinkinderen het was wederom fantastisch lekker. Ook hebben mijn vrouw en ik 2 prachtige bekers mogen ontvangen daar ik jarig was ben 65 geworden maar niet verder vertellen hoor!

Komen vast en zeker terug vanuit den Haag.

30. Arjan 326 punten

Tijdje geleden eens gegeten met een vriend die in Winterswijk woont. Goed restaurant, lekker eten en leuke bediening. Zeker een aanrader als u in de buurt van Winterswijk bent!

31. Lekker eten, gewokt, leuke bediening en men is blij je als gast te hebben. Prima gegeten en we komen hier graag terug.

32. Vrijdagavond weer eens wezen wokken. Blijven gezellige lieve mensen die alleen bezig zijn met het behagen van de gasten.

Lekker gegeten en een drankje genuttigd.

33. Koen heling

Een goed Chinees restaurant. Goede bediening. En de prijs is schappelijk. Een echte aanrader.

34. Met personeelsvereniging wezen wokken, grandioos gezellig.

Echt voor herhaling vatbaar.

35. Prima restaurant. Heerlijk gegeten.

36. super lekker eten en goede ambiente zoals ik van ze gewend ben.

37. Geert Smid

Gezellig, viendelijk personeel en een heerlijke maaltijd

38. Antoinette

Prima restaurant, ook voor de vegetariër!