Deal Excellent 4-gangenverrassingsmenu in onvergetelijke sfeer voor maar 34,75!

In het hart van het gezellige centrum van Winterswijk ligt ons restaurant De Nachtwacht. Hier kun je genieten van echte streek- en seizoensgebonden producten. Wij weten deze altijd uitstekend te combineren met bijpassende wijnarrangementen.
Gastheer Gert Theissen staat samen met zijn team klaar om jou een onvergetelijke en zorgeloze avond te bezorgen waarbij je kunt genieten van gastronomische gerechten. En dit allemaal in een gemoedelijke, knusse en ongedwongen sfeer.
Helemaal enthousiast? Reserveer dan nu om te komen genieten van een door ons samengesteld 4-gangenverrassingsmenu, voor slechts 34,75 per persoon!

39,75 34,75 -12%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

- Op de markt;
    - De Kloksteeg, gelegen achter ons restaurant;
    - Achter de H&M (TomTom: Wheme)

Vanaf station Winterswijk de Spoorstraat inlopen. Helemaal aan het einde linksaf slaan, u loopt vanzelf de Satinksplas op.

di lunch 10:30 - 17:00 diner vanaf 17:00
wo lunch 10:30 - 17:00 diner vanaf 17:00
do lunch 10:30 - 17:00 diner vanaf 17:00
vr lunch 10:30 - 17:00 diner vanaf 17:00
za lunch 10:30 - 17:00 diner vanaf 17:00
zo lunch 14:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

Restaurant De Nachtwacht ligt in het hart van het gezellige centrum van Winterswijk. De sfeer is gemoedelijk, knus en ongedwongen, de kwaliteit van onze gerechten excellent. Kortom, u bent op ieder moment van de dag welkom om lekker te komen genieten!

5. Betalen pin Visa Master Card

1346919917 85
1419295190 88
1452193041 88
1471931752 90

1. Geweldig eten en drinken hier. Nog nooit teleurgesteld. Bediening altijd zeer correct. Beste restaurant van Winterswijk.

2. Prima restaurant. Mooie gerechten. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding! Goede garantie voor heerlijk avondje culinair uit. Heb natrium beperking en ook hier hier de keuken heel goed rekening mee!

3. Wim Klostermann

Gisteren hebben wij voor het eerst gegeten bij de Nachtwacht, het vier gangen verrassingsmenu. We hebben werkelijk heerlijk gegeten, de sfeer was gezellig, de bediening uitstekend.

4. H. de Marie

Lekker gegeten hier met prima service en goede ambience. Maar die plastic bloemen op tafel doen wel afbreuk aan het geheel. Kan toch niet...

5. Jan Huisinga

13-05-2017.
    Gisteren weer eens gegeten bij de Nachtwacht. Op de plastic bloemen na was dit weer een dikke 10.
    Heerlijk gegeten en lekker ongedwongen sfeer. Top. Gert, ff nog een keer echt groen op de tafels en voor de rest van de aankleding. Plastic doet afbreuk aan het authentieke karakter van het restaurant

6. Buthmann

Das ist das Beste was wir je gegessen haben. Wie gut kann ein 21 jähriger Koch kochen!?!? Fantastisch

(Vertaling door Eet.nu)

Dit is het beste wat we ooit gegeten hebben. Hoe goed kan een 21 jarige kok koken!?!? Fantastisch.

7. Charlotte

Onze ervaring bij De Nachtwacht is erg goed. Wij eten dan hier ook regelmatig. Het eten is overheerlijk. De bediening is erg netjes. En de sfeer is gezellig. Prijs/kwaliteit 🖒

8. Marcel Janssen

Zeer goed, gezellig en professioneel. Bedankt

9. Carmen Mateman

Lekker gegeten! Werd goed geluisterd naar onze wensen. 6 gangen verassingsmenu gehad, werd wederom rekening gehouden met de tijd. Wij komen zeker terug!

10. Gertjan Muller

Voor het eerst bij de Nachtwacht gegeten en verrast door het niveau van zowel de keuken als bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen jammer vd placemats anno 2016?

11. Paul Schras

Heerlijk gegeten. Alle vier de gangen van het verrassingsmenu een lust voor het oog en een streling voor de tong.
    Bediening zeer vriendelijk en betrokken. Sfeer ook prima. Kortom een fantastische avond.

12. Ik kom hier regelmatig en word steeds weer aangenaam verrast door de creativiteit van de chef met de keuze uit vaak lokale producten. Een aanrader.

13. Gisteravond gegeten bij de Nachtwacht. De opmaak van het bord was mooi en de smaak was goed. Op het bord lag eerst aardappelpuree en wat groente en daar bovenop de kip. Verder geen aparte schaaltjes op tafel met extra friet of groentes erbij, dit vond ik dan ook zeer weinig.

14. Het was een heerlijke ervaring om verwend te worden in een van de oudste panden van Winterwijk. Gelegen aan het gezellige pleintje De Satinkplas, werden we bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door de uitbater zelf. Het was gezellig druk zonder dat dat ten koste ging van de intimiteit. Een zacht geroezemoes en achtergrondmuziek zonder hinderlijk te worden. De bediening sloot prima aan bij de sfeer aan tafel. Alsof een goede neef ons zat te verwennen. Ik hoop dat de keukenbrigade tijd heeft om dit te lezen, want zij hebben ons een heerlijk verrassingsmenu voorgezet. Dank daarvoor.

15. Zeer goed! Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!!!

16. Een leuk klein restaurant met een uitstekende bediening. Door aanwezigheid van een groot gezelschap die avond wat rumoerig in een betrekkelijk kleine ruimte, maar dit kan natuurlijk per avond verschillen. We hebben ons laten verrassen door de kok met een verrassingsmenu en... niets dan lof, we hebben genoten van de maaltijd. We zijn zeker van plan vaker naar Winterswijk te rijden voor een overheerlijk en zeer smakelijk diner. Complimenten!!

17. A. Nijland

Heerlijk en gezellig gegeten vandaag in de Nachtwacht. Top!!

18. Sharon Rutgers

19. Gisteravond heerlijk gegeten met onze kleindochter. Hele vriendelijke bediening. Sfeer in het restaurant is gezellig. Ontzettend goed gegeten. Niet te veel, niet te weinig. Alles goed afgewerkt en zag er prachtig uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. ATolkamp

Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Wij hadden 2 keer het 3 gangen verrassingsmenu en het waren echt 3 heerlijke gerechtjes.

21. Heerlijk gegeten, het 4 gangen verrassingsmenu. Fijne bediening en lekkere wijn. Aanrader!

22. Sebastian Reich

Wir hatten wieder einen tollen Abend in de Nachwacht! Heerlijk!! Ein super 3-Gang Menu und ein hervorragender Service. In Winterswijk immer ein "MUSS" für uns dort einzukehren.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Wij hadden weer een leuke avond in De Nachtwacht! Heerlijk! Een super 3-gangenmenu en een uitstekende service. In Winterswijk is dit altijd een 'must' om naar terug te keren.

23. Heerlijke avond gehad. Gekozen voor het verrassingsmenu en daar absoluut geen spijt van gehad. Alle vijf gangen waren super. Top!

24. Super lekker gegeten, mensen met hart voor de zaak. En alles zelfgemaakt, topkwaliteit.

25. Ronnie Steijlen

Erg lekker gegeten van het verrassingsmenu. Heerlijke passende wijn erbij en een attente bediening. Een aanrader om nog eens terug te komen.

26. Kathelijne Van de Vyver

We namen het verrassingsmenu. Lang geleden dat ik nog zo lekker gegeten heb. De gastheer was een jonge man met passie voor zijn vak. Legde met veel enthousiasme de wijnen uit. Bij het verrassingsmenu kon je aangeven welke producten je niet lustte of voor welke voedingsmiddelen je een allergie had. Mooie presentatie, fantastisch lekkere smaken. We waren die avond de enige gasten, vandaar voor de sfeer een lagere score. Een aanrader.

27. We hebben hier gisteravond wederom heerlijk gegeten.
    Het 4-gangen menu was prima op elkaar afgestemd qua smaken en verschillende producten. Zowel voor de vis als vleeskeuze. De porties per gerecht waren precies goed.

Borden waren mooi opgemaakt en het personeel was erg vriendelijk, niet te opdringerig, maar gewoon prettig.

Kortom we komen hier graag nog een keertje terug.

28. Wim louwes

Fijne avond gehad met heerlijk eten en drinken.

29. Schuurman

Het was een gezellig avondje uit met z'n 2en. Het was geweldig!

30. Joop en Marjon ten Dolle

Heerlijk gegeten! Vooral ook leuk dat er producten uit de omgeving van Winterswijk op de kaart staan. We hebben genoten.

31. Met zijn vieren erg goed en lekker gegeten. Je moet wel de tijd nemen want de tijd tussen de gerechten is wel erg ruim. Maar voor het overige: complimenten!

32. Claudy Hatumena

De romige pasta is machtig, maar lekker. De keuze om gluten- en lactosevrij te eten is beperkt. We hebben wel heerlijk gegeten en ervan genoten. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. De sfeer is knus en gezellig.

33. Verrassingsmenu, 5 gangen, alles inderdaad verrassend, heerlijke combinaties van smaken en textuur, alles ruim voldoende en toch niet te zwaar.

34. R.te Hofstee

Gisteren 4 augustus terug naar mijn geboorteplaats om daar mijn verjaardag te vieren. We waren met 8 personen. Ik had gekozen voor het 4-gangenmenu.

We hebben allemaal genoten van alle heerlijke gerechten, we kregen bij iedere gang een goede en prettige uitleg. Een prettige en zeer vriendelijke bediening, dan is het dubbel genieten. En natuurlijk een dikke pluim voor de kok.

Dit was voor ons allemaal een heerlijke en gezellige avond. Een aanrader voor iedereen om ook eens bij De Nachtwacht gaan genieten van al die heerlijke gerechten.

35. Fred Kuiper

Woensdag 22 juli gegeten bij De Nachtwacht. Mijn vrouw de coquilles en ik het verrassingsmenu. Gerechten waren zorgvuldig bereid en uiterst smakelijk. De chef verstaat zijn vak. Prettige bediening. Jammer, dat het zo stil was.

36. Gijs Verkerk

37. Richard

We hebben er op 23 juli gegeten. Het was al wat vreemd dat toen we binnen kwamen er welgeteld twee tafeltjes waren gedekt!! Maar goed, een leerling kwam ons bedienen en de rest hing aan de bar. Er werd ons ook gelijk een keuzemenu voorgesteld waarvan de prijzen niet helemaal bekend waren. We hebben toch maar de kaart gevraagd en we gingen voor twee hoofdgerechten en een kindergerecht.

Na een uur hebben we geïnformeerd waar het bleef. Was het antwoord "het vlees moet rusten"! Daarna kwamen de gerechten. De varkensrib droog, tournedos smaakloos, roseval aardappeltjes waren gefrituurd, slap en vet. Frikadel had het frituurvet niet gezien, was gekookt!!

Er werd wel gevraagd hoe het was, en we konden een kopje koffie krijgen, maar onze conclusie was dat als je personeel er niet is, je dan liever je zaak met goede referenties dicht kan gooien; maar ga niet lopen prutsen voor dat geld!!

38. Florien

Uit eten met vrienden. We hadden gereserveerd, en ze hadden voor ons buiten een tafel gedekt. De tafel die ze voor ons hadden was alleen half in de zon. Hebben we gevraagd of we aan een andere tafel mochten en dat was geen probleem.
    Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk en gastvrij. Ook voor kinderen. Ze hebben niet specifiek een kindermenu op de menukaart staan, maar toen we gevraagd hadden konden ze het zonder problemen maken.
    We waren allemaal erg tevreden en hebben met veel smaak hier gegeten. Echt een aanrader!!

39. Gisteren bij de Nachtwacht op het terras gezeten. Lekker borrelen en een hapje eten.

We vroegen of er in de buurt een leuke (niet te dure) b&b was. Er werd gezocht, gebeld en meegedacht.. Super!!

Heerlijk gegeten, echt geweldig!! Met veel liefde wordt er gekookt. Jammer dat er niet meer mensen op het terras zaten.

Werkelijk een dikke duim voor de keuken, gastvrijheid én bediening.

40. Elsbeth Krake

Ik ben gisteren met mijn 3 zussen bij de Nachtwacht geweest. In eerste instantie nog even getwijfeld omdat het terras niet echt uitnodigde. Maar binnen was een totaal andere sfeer. Sfeervolle inrichting, ontzettend vriendelijk en servicegericht personeel. En, natuurlijk niet te vergeten, fantastisch goede en mooi opgemaakte gerechten. Heel smaakvol allemaal. Wij vinden het een echte aanrader! Ook qua locatie perfect in het gezellige centrum van Winterswijk. Chapeau!

41. Ronald van Zon

Zoals altijd was het eten overheerlijk en service uitstekend. Als je van lekker eten en goede service houd is dit een geweldig restaurant om te gaan eten.

42. Heerlijk laten verrassen door de chef. Echt een aanrader. Mooi opgemaakte borden en zeer smaakvol eten. Heel originele gerechten. Hoeveelheid voldoende en aangename bediening. Ik kom hier graag nog een keer.

43. Henk Dijkstra

Op 26 mei (2e Pinksterdag) hebben we hier met een gezelschap van 5 personen heerlijk gedineerd. Bediening was heel attent. Een mooie afsluiting van een lang Pinksterweekend.

44. Wir haben sehr gut gespeist und waren besonders von den sehr aufmerksamen Servicekräften beeindruckt. Gerne wieder.

45. Irma Geurkink

Echt heerlijk gegeten. Wij hebben ons door de chef laten verrassen, een 4 gangen menu. Alles was zeer smaakvol. Fijne relaxte sfeer. Prijs kwaliteit is echt dik in orde.

46. Wij komen al heel wat jaren regelmatig bij de Nachtwacht. Altijd het vier gangen verrassingsmenu en die is nog nooit tegengevallen. De kok houdt er altijd rekening mee dat we niet hetzelfde gerecht krijgen als een vorige keer en houdt ook altijd keurig rekening met speciale wensen. Na zo vaak te hebben gegeten nog steeds altijd lekker, een aanrader voor iedereen.

47. Wir hatten einen sehr schönen Abend mit leckerem Essen und gutem Service. Und das an einem Montag Abend! Vielen Dank!

48. Erg goed eten en gezellige sfeer!

49. Wat een beleving... in positieve zin dan!! We zijn écht welkom geheten bij binnenkomst. Het 3-gangen verassingsmenu was heerlijk. De service was goed. De jonge serveerder kon in ieder geval goed uitleggen wat er op je bord lag. En dat stel ik zeer op prijs. De prijs/kwaliteit meer dan in orde.

Een puntje voor verbetering vind ik de wijnkaart, weinig keuze voor bij het heerlijke eten.

51. Lekker eten. Leuk gezellig ingerichte ambiance. Bediening nog in opleiding?? Lieten wel wat vallen. Zouden ons wat meer gast kunnen laten voelen. Het werd koud maar op verzoek werd de verwarming gelukkig aangezet.

52. Het eten was geweldig, wat een smaaksensatie. De bediening was ook top, netjes, correct en hygiënisch.

53. Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu is een aanbeveling. Keurige en vriendelijke bediening, de kok was prima. Kortom voor herhaling vatbaar.

54. Heerlijk gegeten! Met het gezin geweest en de tieners vonden het ook verrukkelijk! Alleen jammer dat we de enige bezoekers waren, het komt de sfeer ten goede als er meer gasten zijn.

55. Gine Oldenhuis

We hebben heerlijk gegeten met vijf oud-collega's. Je komt hier niet voor de snelle hap, maar voor mooi opgemaakte borden en met zorg en smaak gecombineerde gerechten. Iedere gang was niet alleen een lust voor het oog, maar vooral ook voor de smaakpapillen. Zeker voor herhaling vatbaar!

56. Donderdagavond 19-2 hier gegeten, het was erg rustig die avond.

Jongen in de bediening deed erg zijn best en was vriendelijk, ik miste alleen wel een beetje de wijnkennis. Het eten was erg goed en ik vind dan ook dat je in een restaurant als deze dan ook een iets grotere keuze aan wijn per glas mag hebben of in staat bent om een bijpassend wijntje bij een gerecht te schenken. Wij hadden die keuze helaas niet en het bleef dan ook beperkt tot de huiswijn welke verder prima was.

Ik zou als tip willen meegeven om ook als het rustig is wel alle tafels op te dekken, dat is in een klein restaurant als deze een kleine moeite en geeft het gelijk een heel ander aanzicht.

57. G. Verstege

Zaterdagavond 21 februari heerlijk gegeten. Gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Keurige bediening en goede uitleg van hetgene dat geserveerd werd. Kortom, voor herhaling vatbaar.

58. Afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Nachtwacht. We hebben gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu; alle gerechten waren met zorg bereid en opgediend, prima hoeveelheden en zeer smaakvol. Komen binnenkort zeker terug!

59. Lekker eten en een goede bediening, kortom een geslaagde avond.

60. Gesmuld van het verrassingsmenu en ons heerlijk laten verwennen door een prima gastheer!

61. M. Weenink

Het verrassingsmenu was echt een verrassing. Lekker en opgediend met goede tussenpozen. Bediening was prima en de sfeer gezellig.

62. Wendy van Londen

We hebben heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was gevarieerd en met zorg bereid. De bediening was vriendelijk en professioneel. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

63. Rolinda & Martin Fles

Bij binnenkomst volgt een hartelijk ontvangst van het personeel. De sfeer is uitstekend en het eten was uitmuntend.

We zijn zeker van plan om hier vaker te gaan eten, een dikke pluim voor dit restaurant!

64. Op 2 januari hier gegeten tijdens een weekendje weg in Winterswijk. We waren met z'n tweeën en hebben hier echt heerlijk gegeten! Een absolute aanrader voor iedereen die een keer in de buurt is van Winterswijk. Vooraf lekker vers brood van het huis met heerlijke rode huiswijn (erg lekker!) Als hoofdgerecht hadden we ree op 2 manieren en de kemper maishoen met risotto en saus van eekhoorntjesbrood. We hebben echt zitten smullen van iedere hap! Goede producten en perfect bereid. Ook de worteltjes die erbij zaten, heerlijk! Ik wacht op het recept! Prijs/kwaliteit verhouding ook prima. Ook goede service en aarsige gastheer en gastvrouw die je graag wat meer vertellen over de gerechten en rekening houden met allergieën. Kortom: het was een geslaagde avond en een aanrader voor iedereen!

65. Luuk Kamerman

Nette, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Aanrader!

66. Es wahr umwerfend, wir wollten was romantisches zu zweit also haben ein 4 gang menu bestelt und uns überraschen lassen. Der koch hatt uns nicht enttäuscht, es wahr ein wahres gaumen Orgasmus. Es wahr so schon mann vergest dem zeit die man drinnen verbringt und mann geniest vom jeden beis, und beim jeden beis enddeckt man ein neue Geschmack. Service wahr perfekt. Wir kommen wieder. Bis neckstest jahr. Gruss aus stuttgart

67. D. van de Put

Het eten was heerlijk! Het eten werd mooi opgediend. Erg verzorgd. De bediening was keurig en vriendelijk. Prijs/kwaliteit was goed. We zaten in een sfeervol pand. Alleen was de wachttijd tussen de verschillende gerechten behoorlijk lang. Misschien had dit te maken met onze groep van 8 personen, maar het duurde gewoon te lang.

Met vriendelijke groet D. v.v. Put.

68. Gisteren heerlijk gegeten bij de nachtwacht. We hebben de kok de vrije hand gegeven en een 4 gangen verrassingsmenu besteld, dat inclusief wijnen wer geserveerd. Helaas voor de kok waren we de enige gasten, maar voor ons was dat heerlijk. Zowel de kok als de bediening gaf ons de volle aandacht. De wijnen werden afgestemd op de gerechten.
    Al met al prima. Het is te hopen dat deze zaak het gaat redden. Helemaal top. Als dit niveau gehandhaafd wordt, gaan we zeker terug naar dit restaurant.

69. Hans en Ellen Klein

We hebben maandag 11 aug. heerlijk gegeten bij de Nachtwacht. We kozen voor een 3- gangenmenu en gaven aan dat vis onze voorkeur had. De kok heeft dit goed begrepen en heeft voor ons een uitstekende maaltijd klaargemaakt! Alle lof voor de kok en de bediening (zeer vriendelijke en nette bediening). Als we weer eens in Winterswijk komen, gaan we er zeker weer eens terug. Prijs- kwaliteit verhouding ook zeer goed.

70. Huug de Graaf

Uitstekende kalfsucade. Bitterkoekjesdessert geweldig. Wachten op eten duurde relatief lang maar dan had je ook wat.

71. Mariska

Genoten van een 4-gangen verrassingsmenu op het terras. De sfeer binnen verdiend een 10, maar door de warmte lekker buiten gegeten. Iedere keer is het weer heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

72. D Schreuder

We hebben heerlijk gegeten. Het was niet goedkoop, maar daar was de uitmuntende kwaliteit ook naar. De bediening was ook perfect, zeer vriendelijk en behulpzaam.

73. Annie en Jo

Gezellig en lekker gegeten, 4 gangen verrassingsmenu. Helaas was de witte huiswijn niet naar onze smaak, vandaar de 8 voor eten en drinken. Anders was die zeker een 9 geworden! Gelukkig was het rumoerig druk, anders hadden we de gesprekken aan het tafeltje naast ons kunnen afluisteren en zij die van ons, zo dichtbij zaten we wel.

Al met al een fijne avond en lekker gegeten!

74. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij de Nachtwacht: 3 gangen verrassingsmenu gegeten.
    Wij komen zeker terug als we in Winterswijk zijn.
    Vriendelijke groet, Familie Welsch.

75. Wij zijn net thuis en zitten aan de koffie. Heerlijk gegeten bij de Nachtwacht, de huiswijn is een kwestie van smaak. Jammer dat er geen keuze mogelijkheid is uit 2 soorten. Persoonlijk vonden wij de wijn wat minder maar goed dat kan. Maar... het optreden van de gastvrouw liet echt te wensen over, zij nam niet de moeite om ons te begroeten terwijl zij diverse keren langs onze tafel liep met een niet al te vrolijk gezicht. Zelfs bij het weg gaan kon er geen bedankje of een "tot ziens" af. Dit heeft echt afbreuk gedaan aan een avondje gezellig uit eten gaan, dus voorlopig niet meer naar "De Nachtwacht". Jammer, want het eten was perfect. De gastvrouw moet nog veel leren hoe je met gasten moet omgaan, namelijk tegen iedereen vriendelijk en altijd beleefd en ach, een vrolijk gezicht is niet teveel gevraagd en vindt iedere gast fijn.

Vriendelijke groet,
    Tine Hubers

76. Het verrassingsmenu was geweldig; ik ben blij dat we 4 gangen gekozen hadden want het waren echte smaakmakers, heerlijke niet eerder geproefde smaakcombinaties. Alleen het dessert was minder; er zat een wentelteefje bij en dat vind ik toch wat te zwaar zo op het eind van de maaltijd, heb daarvan dus maar een klein stukje opgegeten. Qua entourage en sfeer viel het wat tegen zo tegen kersttijd.
    Bediening was goed en vriendelijk alleen het was duidelijk dat de jongedame in kwestie nog wat onervaren was. Maar alles inbegrepen geven we toch een dikke 9 en we komen zeker nog eens terug!

77. Rudi en Karin

Heerlijk, een echte aanrader voor iedereen die iets meer wil dan gemiddeld.

78. Gert

79. het eten smaakte lekker maar veel te weinig.we hadden daarna gewoon nog trek.je bent daardoor bijna verplicht 3 gangen menu te nemen.

80. Terry Elsten

Heerlijk gegeten. Alle gangen waren prachtig verzorgd en mooi opgemaakte borden.
    Goede ingrediënten, pure smaken. Geen poespas, lekker vers.
    Een aanrader.

81. Prettige sfeer, mooie vernieuwing van het interieur.
    We hadden gekozen voor het menu van de kok. terugkijkend vond ik de hoeveelheid vlees erg veel, omdat het voorgerecht een tartaar was. Had liever iets kleiners gehad als voorgerecht. Alles smaakte overigens uitstekend.!

82. Prima restaurant. Wel extra patat besteld voor de jeugd. Leeftijd tussen 21 en 30 jaar. Is allemaal opgekomen.
    Prima verrassingsmenu.

83. Hier gegeten met 'volksfeest' in Winterswijk. Lekker gegeten op het terras met z'n 4en, wij hebben een heerlijke kalfssukade gehad. Onlangs de hevige drukte toch prima bediend en de sfeer was gezellig!

84. Wendy en Leroy

Wij komen hier regelmatig en met absolute tevredenheid.
    We kiezen altijd voor hun verassingsmenu en het leuke daaraan vinden we dat je (bijna)altijd dingen krijgt die wij niet zo snel van een kaart af zullen halen. We hebben wel eens gedacht 'oei als dat maar lekker is'. En dat is het altijd geweest. Het is ook altijd weer anders en hebben nog nooit 2x hetzelfde gegeten.(vinden wij erg leuk).

Service is prima. altijd vriendelijk, correct en een goede mix van formeel en informeel!

Qua sfeer vinden we dat er wel echte bloemetjes(ipv plastic) op tafel mogen en de wandversiering is saai.

85. R.Groenendal

Het eten was prima en het persooneel was heel vriendelijk.
    Wij hebben een super avond gehad met z'n alle.

86. Met z'n 2en hier gegeten op een vrijdagavond. Gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu en wat hebben wij genoten!! Sfeer was gezellig en knus en de bediening deed goed zijn best. De Nachtwacht, bedankt voor een gezellige avond.

87. Gisteren ter ere van onze trouwdag weer bij de Nachtwacht gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu, heerlijk eten, smaakcombinaties die goed bij elkaar aansloten, perfect gepresenteerd. Bediening zoals altijd vriendelijk en correct. Het interieur was sinds de vorige keer veranderd, een frisse witte kleur, desondanks wel knus en gezellig, met humoristische accenten. Het was een zeer geslaagde avond!

88. Linda Willemsen

89. Heerlijk gegeten met 7 man. Een paar verrassingsmenus, twee tournedos en een vis van de dag. Uitstekende en vriendelijke bediening, en een gezellige sfeer. Hier kun je rustig nog eens terugkomen.

90. Zeer goed gegeten. 3 gangen verrassingsmenu.
    Heerlijke gerechten, smaakvol en goed en zorgzaam opgediend.
    Ook de bediening is professioneel en zorgzaam.

Aart & Mathilde

91. Rob winkelhorst

Vandaag met vier pers wederom heerlijk gegeten van een 5 gangen verrassings menu, met mooie en verrassende gerechten. Waarbij de prijs kwaliteit zeer goed is.
    42,75 pp voor 5 gangen menu waaronder een tussengerecht met gebakken ganzelever met een heerlijk gebakken brioche broodje verrukkelijk.....

Gewoon een gemoedelijk restaurant waar je op een relaxte manier kunt genieten van mooie gerechten, in een knus heden daags restaurant .

92. Vandaag op 4 april rustig even gaan lunchen. Wijntje erbij, een verrukkelijke soep van erwtjes en gevuld met stukjes zalm en daarna een heerlijke lunch met o.a. salade e.d.
    We zijn hier vaker geweest en de sfeer en de bediening is zoals altijd prima en zeer vriendelijk. Vrienden van ons uit Utrecht willen, als ze weer bij ons zijn, altijd naar "De Nachtwacht".
    Kortom, we keerden zeer voldaan en blij en zeer tevreden huiswaarts.
    Rob en Thea.

93. September 2010 hier geweest helemaal top, een 10.

Nu afgelopen weekend waren we weer in de buurt en terug geweest, erg tegen gevallen!!!!

Twee jeugdige mensen in de bediening die wel hun best deden maar het toch nog niet helemaal hebben, jammer vorige keer geheel andere bediening wat ons zeer aansprak.

Dan binnen de zaak, was de vorige keer bruin en erg sfeervol nu alles wit en kil, je moet er maar van houden, wij dus niet.

Het eten was redelijk, kleine hapjes voor grote mensen, en dan het ergste wat er gevraagd werd bij het serveren van het hoofdgerecht: (lusten jullie er ook frietjes bij) jaaaaaa natuurlijk vertelde wij, alleen dit duurde zo lang dat ons bordje al bijna leeg was, ja en dan nog even wat frietjes met majo moeten eten, jammer, jammer.

Je snapt dat dit voor deze bistro natuurlijk niet kan en dan ook nog bijna 100 euro betalen!!

Helaas voor ons zeker geen derde keer meer, jammer dat het zo kan lopen met De Nachtwacht.

O ja dan loop je met 20 min. naar huis en zeg je tegen elkaar ik zou best nog wel iets lusten................................vul de rest zelf maar in.

94. Dit was onze 2de keer uit eten hier en we hebben ons dit keer laten verrassen met een vier gangenmenu..

Wederom was het echt genieten, de service was vlot en erg vriendelijk.
    Ik ben normaal best wel een moeilijke eter maar hier kon ik helemaal niks van zeggen , het was allemaal erg lekker en sausjes en gerechten qua hoeveelheid en smaak perfect op elkaar afgestemd en alles zag er als een plaatje uit.

Tot de volgende keer maar weer :)

95. Heerlijk gegeten middels een 4 gangen verrassingsmenu in een prettige ontspannen sfeer. Genieten zoals eten is bedoeld.

96. Na het shoppen op zaterdagmiddag enorme zin in lekkere koffie met wat eten.
    De koffie was heerlijk en we kozen voor een voorafje/voorgerecht.
    Het was heeeeerlijk, goede smaak verhoudingen met stevige smaken.
    We komen zeker weer.

97. Edith Kooijers

98. Hebben hier 11 november 2011 gegeten, een 4-gangen verrassingsmenu. Werkelijk alles was goed. Hebben begrepen dat de chef gewerkt heeft in een sterrenrestaurant en dat is te proeven. Was een wild georiënteerd menu. Nog nooit zulke heerlijke rode kool geproefd, werkelijk een smaaksensatie. Eend (tussengerecht) en hert (hoofdgerecht) uitstekend bereid en zeer smakelijk! Tip: neem een dessertwijn bij het nagerecht. De rode huiswijn is meer dan in orde. Kortom, een aanrader!

99. Wouter

100. Anita Vd Vorle

Nou we zijn nu nog binnen in de nachtwacht! Wat is het hier toch lekker eten. Een te gekke eigenaar die zo gek is als een deur(positief) en oprecht! Met 6 man perfect gegeten niks op of aan te merken over het eten en bediening! Een perfecte tournedos voor het eerst zo gegeten.

Beste restaurant waar ik tot nu toe heb gegeten! Verassing menu's waren geweldig.

Volgende pagina