1175196165 52
1257920152 59
1319963143 69
1382006134 59
1499198450 62

1. Ik snap eerlijk gezegd niet dat het hier altijd zo vol is. Wij zijn hier niet meer over te spreken. Het is veel te druk (tafels op en aan elkaar) bediening onprofessioneel en het eten lijkt wel opgewarmd met de magnetron (volgens mij is dit nog echt zo ook nog). Veel lawaai, de muziek staat 's avonds veel te hard.
    Paar jaar geleden was dit nog een prima tent, maar ons zal je hier niet meer zien. Wat een smakeloze bende.

2. Weer heerlijk gegeten en gedronken

3. Ik vond het gezellig lekker eten aardige werknemers en lekker dicht bij.

4. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met goede bediening.
    We eten hier zo ie zo al 11 jaar (vandaag) sinds onze trouwdag. Die we destijds ook hier hebben gehouden. Bedankt weer 👍

5. De kleine tapas waren heel erg zout daarom hebben wij niet alles opgegeten (Heel erg jammer). Sfeer is top en ook de bediening zeer vriendelijk.

6. Gereserveerd voor buiten maar ze wilden ons binnen neerzetten. Nog maar eens gevraagd:
    -"we hadden buiten gereserveerd
    toch?"
    -" Oh ja... staat ook wel op de lijst"
    -" je kunt het altijd proberen hè"
    -" we hebben teveel buiten zitten"
    Toch buiten een plekje gekregen.
    Op de tafel kon je niet je armen neerleggen. Die pikte.
    Drankje besteld, twee van de drie verkeerd. Terug gestuurd, uiteraard nieuwe gekregen. We kregen er maar een bodempje gevuld schaaltje Nacho chips bij terwijl onze buren met zijn tweeën een volle bak kregen.
    Met 3 personen Tapas gehad. Gelijk maar 3 x de duurste, zodat we het in ieder geval alle drie goed zouden hebben. Of het op 1 schaal mocht i.v.m. de ruimte op tafel...
    Toen de schaal kwam schrokken we ons kapot... Het is natuurlijk wel een s haal voor € 84,-... Het zag er niet uit. En het smaakte nog minder...
    3 Hotdogs zo smakeloos... die hebben we laten liggen. Zwaar en dik aardappeltaartje (moest die warm zijn?) Na zo'n taartje zit je al vol!
    De uitleg was "kipspies", maar het bleken zalmspiesjes. Wel lekker maar al zo lang in de warmhoudbak gelegen dat ze volledig opgedroogd waren.
    De kippenkluifjes waren vooral vet, gevulde paprika lauw (of heurt dat zo)?
    De quessedilla's waren al keihard geworden in de warmhoudbak of oven. Die mosselen gegratineerd in kaas... jammer hoor... ook lauw en nét elastiek.
    De wraps met zalm waren okee, maar die maken we thuis minstens zo lekker...
    3 soorten Chorizo en rauwe ham kan je niets aan verknoeien. Dat haal je bij de AH ook. Het slaatje was ook okee. Zelfgemaakt?
    Al met al geen culinaire ervaring. Weinig soeps op het bord. Ik zou er niet meer dan een tientje voor over hebben, dus daar gaat je prijs/kwaliteitsverhouding.
    De cocktails waren okee maar ook érg prijzig.
    Kortom, wil je een avondje afgezet worden... Gringo's... het woord kan volgens wikipedia een negatieve connotatie hebben. Dan is dit restaurant daarvan een voorbeeld.

7. Vlees altijd top.
    De "aanvullers" uit het zakje, onlangs dat wel super lekker maar wel aan de prijs

8. Soep en vlees perfect de kool/wortel salade zat een bedorven dressing over. Dit aangegeven antw. Het wordt iedere dag vers gemaakt. De friet die we erbij kregen was afval friet erg jammer. Wij zullen het hier niet aan bevelen.

9. We waren met een groep van 7 personen. 4 rondes met tapas, heerlijk gegeten! 2 familieleden hielden niet van vis. Daar werd rekening mee gehouden, door een goede vervanger te regelen. Daarnaast top sfeer en fijne bediening.
    Achteraf zijn we nog met een paar bij Pinchos gaan zitten voor een cocktail. Leuke bar met eigen sfeer.
    Kortom aanrader!

10. Anna 94 punten

Werkelijk heerlijk gegeten! Heerlijk vers en alles heel smakelijk. De mannen in de bediening zijn stuk voor stuk echte gastheren. Vriendelijk en vrolijk! Zo hoort het!

11. Marijke

Leuke sfeer en gezellig druk. Reserveren is wel slim. Eten was erg lekker, alleen het voorgerecht en hoofdgerecht werden te snel na elkaar geserveerd. Dit voelde erg gehaast en zaten te vol voor het toetje.

12. Eten was prima, de rest eromheen was erg slecht, we hebben 1 1/2 moeten wachten op een gereserveerde tafel, vervolgens ergen tussen gepropt, om een andere tafel gevraagd en gekregen. Mijn partner had een vervuilde (kletsnatte zitting) stoel, extraatjes besteld die niet kwamen, maar wel op de rekening stonden, bediening ongeïnteresseerd, dessertkaart gevraagd die niet kwam. We hadden om 19.30 gereserveerd en waren om 23.15 uur klaar met eten. Te druk en te weinig personeel om de drukte aan te kunnen. Erg jammer voor een restaurant met een goede sfeer, wij komen niet meer terug.

13. Afgelopen jaren regelmatig bij Gringo's tapas gegeten. De laatste keer is het tegengevallen. Eten erg zout, waardoor continu dorst. 1 klein kip-spiesje voor € 3,95,- is echt te duur. Wel hippe tent en drankjes prima, maar prijs/kwaliteit eten zijn wij niet meer tevreden over.

14. Heerlijk gegeten en goeie bediening! Soms moesten we iets langer wachten, maar het was dan ook erg druk. We waren met een kindje van 2 jaar oud, zou leuk zijn als ze iets kleins voor de kinderen hebben, zoals bijvoorbeeld kleurtjes, kleurplaat.

15. jelle Fischer

Droog en matig eten!! Hippe tent, middelmatig tot slechte bediening. Drankjes (gin tonic) goed maar duur!! Niet voor herhaling vatbaar

2,1
  16. Charlotte

Ooit was Gringo's een begrip in Doetinchem, nu durf ik er niemand meer mee naar toe te nemen. Meubilair is smerig en aan vervanging toe. We moesten héél lang wachten op de bediening die arrogant en onvriendelijk was. De porties waren klein en de aardappels zwart gebakken. Ongelooflijk dat het er nog steeds zo druk is. Mensen, ga eens ergens anders kijken, er zijn veel betere restaurants in Doetinchem!

17. De sfeer is heel erg leuk, dat maakt het eten een stuk beter. Eten is goed, maar niet heel bijzonder. De perfecte plek om gezellig met vrienden, collega's te gaan eten. Gezelligheid voert de boventoon.

18. Flip 145 punten

Ik heb hier gegeten met een aantal collega's. Het restaurant is leuk ingericht en we hebben lekker gegeten en gedronken. De kaart is zeer uitgebreid waardoor we allerlei verschillende hapjes konden bestellen. Er is vrij veel lawaai om je heen maar dat maakte het ook wel weer gezellig.

19. Gisteravond met 6 collega's gegeten bij Gringo's, voor de 3e keer inmiddels.

Waar ik over de eerste keer nog enthousiast was, het de 2e keer al een stuk minder vond, was het gisteren voor mij waarschijnlijk de laatste keer.

- Te veel lawaai; het was amper mogelijk met elkaar te spreken
    - Bediening vertoont te joviaal (popi jopi) gedrag
    - Bediening wou dessert opnemen, doch 1 collega was naar het toilet. Of wij wisten wat ze hebben wou, anders moest ze terugkomen...
    - Uitserveren: rommelig en weinig beleefd, met name tijdens het aan tafel flamberen van een gerecht voor een collega van me.
    - Débarrasseren (afruimen): of we even de borden aan konden geven..
    - De rib eye was te vet, en niet heet bovendien
    - De koffie was lauw

Erg jammer, het restaurant an sich ziet er hartstikke leuk uit. Hoop dat het een incident was, anders heeft men wel een probleem. Uiteraard is dit mijn persoonlijke beleving, en kan een ander het niet als zodanig ervaren hebben. Mijn collega's echter, konden wel in deze mening mee gaan.

20. Heel gezellig. Personeel super vriendelijk en in voor grapje! Eten was heerlijk! Kortom... Kom zekers terug! Dikke pluim!

21. Erg leuk gezellig en heerlijk restaurant. We komen er vooral met groepen om dan lekker grote schalen met allerlei tapas erop te laten komen, voor ieder wat wils. Ook gezellig om alleen een drankje te doen en vaak eindigt dat bij ons met toch een schaaltje tapas! Blijf zo doorgaan maar pas op met de prijzen want die staan niet meer zo in verhouding met wat je krijgt...

22. Barbara van Drooge

Eten en Drinken: heerlijk
    Service: helemaal top
    Sfeer: geweldig
    Prijs/kwaliteit: helemaal prima

23. Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Alleen soms is het lastig de menukaart te bekijken omdat het vrij donker is, maar daar kan je je telefoon voor gebruiken natuurlijk.

24. Een gezellige druk restaurant met super aardig personeel. In het begin krijg je een mandje nacho's, deze zijn de beste! Een uitgebreide kaart, er is keuze zat voor iedereen. De tapas zijn erg lekker en ook handig voor mensen die nooit zoveel eten. Alleen het is wel zo dat de kwaliteit van het eten per keer verschilt. Ik kwam hier eerder bijna elke maand, maar sinds kort minder omdat het eten slechter is geworden. 3 weken terug weer 2 keer geweest toen was de kwaliteit weer beter, je moet wel geluk hebben hiermee. Ook is er keuze zat aan drankjes, alleen de prijs van de cocktails is wel erg hoor 8 Euro..

Als conclusie kan ik Gringo's aanraden voor mensen die naar een gezellig restaurant willen gaan en ook wel van pittig eten houden.

25. Leuk zitten. Eten prima. Wel erg jammer dat ze het brood van 'eerder' niet meer serveren. Daarvoor ging ik echt naar gringos.

26. Nadine Van Nisselroij

Het personeel was op en top vriendelijk. We konden (zonder reservering) toch nog terecht voor een overheerlijk diner. Voor herhaling vatbaar!!!

Aanrader: farmer steak en rib eye....

27. Hans Burgmeijer

In het verleden ben ik hier vaker geweest en heb altijd een lekkere ervaring gehad. Tegenwoordig valt het vaker tegen. Voor een drankje en een klein hapje blijft het nog altijd leuk maar voor een diner wordt het gewoon te duur en de prijs staat niet in verhouding. Personeel kan soms ook niet gast vriendelijk overkomen. Jammer, want het blijft de enige Mexicaan in Doetinchem.

28. Kwam hier aantal jaren geleden zeker een keer in de maand, de spareribs waren toen voortreffelijk. Door verhuizing paar jaar niet meer geweest. Afgelopen week er geweest maar wat is het achteruit gegaan. De sfeer is er nog steeds, maar je merkt duidelijk dat het meubilair aan vervanging toe is, stoelen die doorgezakt zijn en tafels die niet op de juiste hoogte staan met de gebruikte stoelen.

Spareribs waren een of ander fabrieksding met een veel te zoute marinade erop. Vraagje of er geen bakje friet bij zat? Nee helaas, die moest u apart erbij bestellen. Slecht slecht. Echt een domper voor tent waar ik mooie herinneringen aan had.

29. We zijn afgelopen zaterdag na jaren weer eens wezen eten bij Gringo's. Dit was voor ons een desillusie. We hadden gereserveerd voor 19.30 uur. We hebben aan de bar gewacht tot 20.15 uur voor we aan de gereserveerde tafel konden. We waren met 4 personen.

Het voorgerecht was redelijk. Het hoofdgerecht viel tegen, mede omdat 1 persoon het eten een kwartier later kreeg. Vervolgens bleek het vlees rauw waardoor het weer terug naar de keuken kon. De groente was matig. Het knapperige piepkuiken was niet knapperig. De portie aardappeltjes was zo klein dat ieder 5 stukjes had. Het nagerecht was redelijk.

Maar een rekening van 200 euro voor zo'n matige maaltijd met zoveel pech vond ik pittig. Tijdens het eten werd er ook geen enkele keer gevraagd of er voldoende was of het smaakte. De laatste ober verontschuldigde zich wel voor het rauwe vlees. Bij het betalen vroeg men wel aan mijn man of het gesmaakt had, hij heeft gemeld dat het tegen was gevallen. Waarop de lauwe reactie dat het zou worden doorgegeven aan de keuken. Voor ons geen eten meer bij Gringo's. Hoe mooi het er ook uitziet.

30. Regelmatig gegeten hier en je moet erg lang wachten op je hap. Stoelen twee keer doorgezakt en erg slecht. Zo donker dat ik het menu moest bijschijnen met telefoon. Nam de laatste keer een extra persoon mee, was men erg chagrijnig over. Het gaat ze te goed denk ik want ze zitten vaak vol. Eten op zich prima, wel aan de prijs. Mooie en sfeervolle zaak. Kies nu toch voor wat anders.

31. Jan harmsen

Mooi restaurant, verschrikkelijke bediening. Heel onvriendelijk geholpen door jongen met kort zwart haar en een baardje. Lang wachten op eten en drinken. Nee, volgende keer gaan we naar de buren.

32. Sfeervol ingericht, zeer vriendelijke vlotte bediening. Eten was lekker en van goede kwaliteit maar groepen buffet geen aanrader... de porties waren echt veel te karig voor het aantal personen en werd niet bijgevuld. Dit was voor mij een domper op een leuke avond.

33. Sander

Voor de eerste keer met z'n tweeën gegeten en het was geweldig.
    Super lekker eten en gastvrije bediening. We hoefden niet lang te wachten en werden elke keer keurig op tijd bediend. Ook is er een leuke sfeer.
    Het nagerecht was trouwens heerlijk!

Voor herhaling vatbaar.

34. Lekker eten, vriendelijke bediening en een hele leuke sfeer! 2 keer over goed gegeten!

35. Hans lueks

Leuke inrichting.. Bediening erg matig. Eten redelijk maar serveren duurt veel te lang. Voor 4 tapas anderhalf uur wachten. Daarna hoofdgerecht drie kwartier wachten.. En zo druk was het niet. Conclusie: Buitenkant mooi, sfeervol. Maar geen goede bedrijfsvoering. Zo jaag je mensen weg.

36. Super gave tent en lekker gegeten.

37. Het eten was lekker. En de sfeer was bijzonder goed. Kom zeker nog eens terug.

38. ben 165 punten

Grote zaak met mooi interieur. Wel een beetje een grote eetfabriek. Regelmatig gegeten hier. Grootste nadeel zijn de grote verschillen in kwaliteit per bezoek. De ene keer smaakvol en alles lekker, dan weer beroerd met rauwe stukken vlees.
    Tja, na een goede ervaring denk je, doen we nog een keer, om dan weer teleurgesteld naar buiten te gaan.

39. Afgelopen dinsdag hebben mijn vriend en ik hier gegeten en we vonden het eten erg lekker en de bediening was ook erg gastvrij. We komen hier zeker nog een keer terug.

40. Ik vind het een super gezellige sfeer hebben, mooi ingericht. Veel keuze uit drankjes en eten. Enige nadeel vind ik dat er weinig gevraagd word of je nog wat te drinken wilt of wat wilt bij bestellen. En de prijs voor de tapas vind ik nogal hoog. Verder vind ik het eten wel enorm lekker daar, goed gekruid, goed gaar. Mijn totaal voor dit restaurant geef ik een: 7,7

41. De kwaliteit van het eten is heel erg wisselend. Dit doet zo'n enorme afbreuk aan de naam... De entourage is onovertroffen. Zo heb ik ze niet vaker gezien.

Heeft alles om top te worden, maar uiteindelijk is en blijft het een restaurant en die moeten het hebben van recensies over het eten...

42. Petra 50 punten

Bediening:
    Allemaal gladde jongens die niet allemaal het gastheerschap kennen. Naast ons zat een stel dat blijkbaar vaker komt en werd in de watten gelegd. Bij ons werd niet eens gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. Zelfs om drinken moesten we vragen.

Eten:
    Alles smaakt hetzelfde, erg zout, guacamole lijkt uit een potje te komen en verder wordt er weinig vers zelf gemaakt.

Sfeer:
    Ziet er mooi uit van binnen en een leuk terras aan de voorkant.

Totaal:
    Ondanks dat het er leuk uitziet gaan we hier niet meer naar terug. Eten en service van dermate lage kwaliteit dat het zonde is hier geld aan uit te geven.

43. We hadden van tevoren gereserveerd en gingen met ons gezin gezellig eten bij Gringos. maar we kregen een vervelende plek bij een tafel met een stel (bierdrinkende) jonge mannen die vooral heel luidruchtig aan het praten waren en het leek ook wel als of we in het ongezelligste hoekje waren weggedrukt. Maar toen we er om vroegen kregen we uiteindelijk wel een andere plek. Het eten vond ik wel heel erg lekker en verder zag het er natuurlijk allemaal ook erg gezellig uit.

44. We zijn met zijn 2tjes wezen eten bij deze sweer volle tent.
    Wel gereserveerd van te voren.
    Jammer dat we met zijn 2tjes naast een groeps tafel zaten met allemaal kids (waarvan de ouders niet na om keken) en zij dus heel tijd heen en weer aan het rennen waren.
    Op vriendelijk verzoek werd hier wat van gezegt en kregen we een rustig plekje er voor terug. (dit was nog voor het diner)

Het eten was lekker, alleen inderdaad de sausjes miste ik, de bbq saus was uiteraad wel aanwezig.

Qua drinken betreft, werd er steeds gevraagd terwijl de glazen nog half vol waren dus hier kwam we niet aan te kort, hihi.

Ik kom zeker weer naar deze tent, alleen zou ik dan gelijk bij de reservering aan geven om een rustig plekje te krijgen.

45. Ari 151 punten

Toch na wikken en wegen maar weer bij Gringo's binnengestapt. Het blijft je altijd verbazen over de sfeer en interieur. Subliem.
    Maar goed je gaat mexicaans dineren. ik weet niet wat er mexicaans aan was?
    Voorgerecht was wel lekker, alleen de ene kant van de tafel had een warm gerecht tien minuten eerder. Kortom gezellig na elkaar eten. Drankjes bleven na een paar keer vragen nog steeds achterwege. (bij het nakijken van de bon stonden ze er wel 3 keer op)
    Hoofdgerecht was van duidelijk droog en doorbakken terwijl dit normaal sappig en smaakvol moet zijn (zijn eerder geweest). Compleet een fiasco.
    Dessert overgeslagen en afgerekend, wat een flater dit.
    Duidelijk en eens maar nooit meer.

46. Bas

47. M 14 punten

Onlangs geweest met een grotere groep. Eten en drinken was erg goed.
    Bediening was goed.. als ze er waren, na het eten niemand meer gezien of gesproken voor koffie, desserts of een borrel.
    Sfeer is goed, muziek staat alleen te hard voor een goed gesprek.
    Zaak is ook te groot naar mijn mening.

48. Samen met mijn vriendin zijn we gisteren wezen eten bij Gringo’s. We zijn er al een paar keer eerder geweest maar deze keer konden we opnieuw de verleiding niet weerstaan. Het is een mooie, grote zaak met veel sfeer. De bediening was erg vlot met de gerechten. Gerechten iets te zout, maar de algemene smaak was prima. Personeel is goed, maar het mag wel iets persoonlijker. Het moet immers ook een belevenis zijn. Al met al prima tevreden over Gringo’s.

49. Mochten met tapas en fajitas niet aan één tafel zitten met zijn vieren? Komen nooit meer terug!

50. Prachtige zaak! Complimenten hiervoor. Aardig personeel, vriendelijk! Maar dan nu de teleurstelling...eten slecht, dit is geen Mexicaans eten. Guacamole niet vers, margarita's te weinig tequila erin. Maar jullie komen ermee weg, want de tent zit vol, dus dat is dan ook wel weer knap. Ambiance echt mooi....eten zou ik als ik deze ondernemer was fine-tunen. Succes met jullie mooie zaak.

51. Wouter

52. Heerlijk gegeten hier.

Hele gezellige sfeer en mooie tent.

Het eten was super lekker, mals vlees en lekkere frietjes.

53. Bestel maar eens de burritos en dan de falitas (hoop dat ik het goed schrijf) dat is echt niet overdreven pittig maar heeeerlijk.

Ik vind het eten lekker en de bediening is gezellig en goed.

Tot maandag........dan komen we weer eten.

54. Elke keer als ik ga eten bij Gringo's vind ik het steeds meer tegenvallen. De ambiance is echt uniek in Doetinchem en dit is dan ook een van de sterkste punten van deze zaak. Het eten is echter matig. Vaak overdreven pittig en droog. Net zoals de dip bij de nacho's in het begin. Lijkt allemaal op een achterhaalde tactiek om mensen meer te laten drinken, maar er niet goed opgelet door de bediening, je moet regelmatig wenken als je nog wat te drinken wilt of de rekening wilt hebben. Dat terwijl ze in grote getale aanwezig zijn.

Ik ga hier voorlopig niet meer naartoe.

55. bart

56. Richard

Voor de eerste keer gegeten en was een grote teleurstelling, het was gewoon niet lekker.

Er misten sauzen op het eten en de enigste smaak was de BBQ saus.

Nee, echt niet ok.

De sfeer was heel leuk maar dan blijft toch de teleurstelling van het eten van over de 80 euro stevig knagen.

Geen tweede keer........

57. Eten is goed, maar wachttijden erg lang. Bestellen van drinken is een ramp, wordt niet naar gevraagd, je moet het zelf aangeven. Blijkbaar willen ze geen geld verdienen!

We hebben maar 1 keer hier kunnen eten en willen het best nog een kans geven, maar alle overige keren dat we zomaar binnenliepen was er "nooit plek". En dat voor twee personen, vind ik persoonlijk raar... maar het zal wel normaal zijn in de stad blijbaar?!

* sfeer = nvt omdat we een tafel op het terras hadden. Kan dan niks over de sfeer zeggen.

58. Ik heb er nu een paar x gegeten. Heeeeeeerlijk. En de inrichting vind ik fantastisch. Knus, warm, echt mijn ding. De bediening..... mensen zijn heel aardig en vlot. Als ik uit ga eten neem ik mijn tijd ervoor, wil dus niet binnen een uur al buiten staan. Dus hoop, als er nog plek is, er dit weekend ook weer lekker te genieten.

59. Ik eet regelmatig bij Gringo's en moet eerlijkheidshalve zeggen, zo'n avond staat of valt met de bediening. Er loopt ervaren personeel rond die de drukte van de avond uitstekend kan managen, maar ook wat jonger bedienings personeel, die een wat druk bezette avond slecht managen.

Dan het eten: het is Mexicaans, 9 van de 10 keer prima te eten, grote portie's, dus niet met een honger gevoel naar huis.

De moijto's zijn echt fabuleus, alhoewel bij de ene je wel het idee hebt dat er rum in zit en bij de andere slechts een snufje.

De sfeer is er altijd uitstekend, gezellig en goed ingericht.

De muziek staat inderdaad wat hard, maar dat is ook wel nodig, als je met je tafelgenoot ietwat wil bespreken dat niet voor iedereen is bedoeld, de tafeltjes staan soms dicht bij elkaar.

In de weekenden dient wel gereserveerd te worden om teleurstellingen te voorkomen.

60. Afgelopen week hier gegeten met een vriendin.

We begonnen met een carpaccio vooraf. Deze was net iets te koud en opgediend met rucola sla in het midden waarvan een aantal blaadjes verlept waren, dus geen verse sla. Dit nog meegedeeld aan diegene die ons bediende waarbij hij beweerde dat het wel sla was van die dag. Jammer, zeker voor de forse prijs van € 10,00.

Als hoofdgerecht had ik de dagverse vis (grietbot) en mijn vriendin de enchiladas genomen. Mijn vis was net te lang gebakken waardoor deze net iets te droog was geworden. De enchiladas waren prima.

De bediening was niet scheutig met drinken. Zij kwamen niet bij ons om te vragen of wij nog iets wilden.

De menukaart vind ik te uitgebreid. Als je ziet hoeveel voorgerechten er staan, dan zou de helft ervan genoeg zijn.

De ambiance daarentegen is helemaal top!

61. Leuke tent. Gezellig eten. Soms is het alleen iets te donker of staat de muziek me iets te hard, maar daar zal een ander misschien een andere mening over hebben. Wat de bediening betreft is het niet uitzonderlijk goed of slecht. We hebben met mensen te maken en soms wordt je iets sneller of iets langzamer geholpen. Maar in het algemeen vriendelijk.

Het eten is lekker en sommige dingen op de kaart zijn wel duur, maarja als je alles bij elkaar optelt is dat niet heel erg met zo'n totaalplaatje.

62. Ellis ten have

Vorige week hier gegeten.

Als je voor het vakantiegevoel wil gaan, zeg ik doen!

We hebben best lekker gegeten, maar ook niet meer dan dat. Het was wel erg duur. We waren met onze 3 zoons en moesten voor ons 5en bijna 180 euro afrekenen. Voorgerecht, hoofdgerecht (waaronder 2 kindermenu's), nagerecht 3 ijsjes voor de kinderen en wijzelf koffie, en de drankjes!

Sfeer is erg goed, maar prijs/kwaliteit niet in verhouding!

63. Gerrit Jansen

Ik ben gisteren uit eten geweest bij Gringo's.

Ik was hier nog niet eerder geweest en heb hier samen met mijn vrouw meer dan prima gegeten.

Bediening was vriendelijk, het eten kwam vrij vlot en de sfeer in het restaurant is gewoon fantastisch!

De muurschilderingen, tafels, lampen en de indeling zorgen ervoor dat je hier een vakantiegevoel krijgt, en die hebben wij als afsluiter van onze vakantie meer dan ook gekregen!

Super tent!

64. Rebecca

65. De bediening is niet erg vlot.. je moet eerst een uur wachten op je eten en dan krijg je ook nog een piepklein beetje. Er word ook niet gevraagt of ''het heeft gesmaakt'' of dat we nog wat erbij willen.. nee hoor gewoon maar doorlopen.. En dat voor die prijs...

66. Goede sfeer/ambiance, bediening, en prijskwaliteits verhouding! Ben er van overtuigd dat dit op het moment het best lopende restaurant van Doetinchem is.

Misschien niet heel erg sjiek, maar de sfeer maakt dat dubbel en dwars goed.

67. Een keertje gegeten. Restaurant ziet er gezellig uit! Jammer dat je, ondanks een reservering, pal naast een ander tafeltje wordt neergezet. Echte privacy is dus ver te zoeken helaas!

Vond de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan.

68. Hier ongeveer 2 weken geleden gegeten, samen met mijn vriend. We hadden om 5 uur al ontzettende honger, en zijn dus al heel vroeg gaan eten. Het personeel was vriendelijk, in voor een praatje, en 't eten was lekker. Ik lees in andere recensies dat men lang heeft moeten wachten op het eten; hier hadden wij totaal geen last van. Misschien omdat we al zo vroeg aan tafel zaten..

Bij binnenkomst kregen we een mandje nacho's. Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor Solomillo de Cerdo: Varkenshaas gevuld met mozzarella en pesto, omwikkeld met Spaanse boeren landham. Hierbij zat een groene cactussaus. Ik moet zeggen dat het écht heerlijk was!

Kortom; goed eten, leuk personeel, en een mooie inrichting.

Aanrader!

69. Gezellige locatie, lekker tapas gegeten, we komen zeker terug!

70. Ai ai, wat een beschamende kwaliteit. Lang wachten en smakeloos eten. Als ze vragen of het gesmaakt heeft en je aangeeft dat het tegenviel wordt er verder niets mee gedaan, behalve een wat schaapachtige reactie.

71. We zijn vaste gasten bij Gringo's en merken ook dat het gewaardeerd wordt dat we regelmatig terugkeren. Leuk personeel, mooie aankleding en gezellig terras. En het eten is prima. Kortom, binnenkort zijn we er wel weer te vinden.

72. Gezellige sfeer maar, o, wat duurt het lang voor je daar wat te eten krijgt. Dat vind ik echt jammer.
    Ik kom hier binnen met de indruk dat je het snel krijgt en dat het goed is. Oke, goed bereid kost even tijd, maar 1 uur?
    We waren maar met zijn tweeën.

73. Heel erg leuk ingericht restaurant, duurt alleen een eeuwigheid voor je iets krijgt.
    Het gerecht was niet warm, smakeloos en weinig, bijgerecht moest om gevraagd worden.

Nee, voor de prijs die je betaald, zien ze mij niet meer terug.

74. Leuk restaurant, leuk ingericht.
    Echter voor het eten ga ik daar waarschijnlijk niet meer heen. Met z'n vieren wezen eten.
    Drie kregen het eten geserveerd, de vierde ruim een kwartier later! Nee niet echt ons ding. Ook was het eten niet warm!

75. robert en erna

Aardige jongens in de bediening, maar oh, oh wat schaamde ik me voor mijn collega's dat ik deze avond had geregeld.

Waardeloze warme tapas, niks bijzonders.

Heel jammer!

76. Eén van de weinige Mexicaanse restaurants die het eten ook goed kruiden. Ik eet hier altijd erg lekker. Zeker de fajita's met vis zijn voor mij een traktatie!

De aankleding in het restaurant is ook erg leuk!

77. Gewoon super lekker eten. Vooral de spare-ribs en de nacho's gringo's zijn een aanrader, ik heb de spare-ribs nog nooit zo lekker gegeten dan bij Gringo's. De sfeer is er uitstekend en de bediening is zeer bereid om hard te werken. Kortom Gringo's is een TOP TENT!

78. Mexicaans eten kan heerlijk ongecompliceerd, maar toch prima zijn. Het interiueur is weelderig decor achtig. De bediening ging ondanks de drukte vlot. En de pina collada was vers gemixed en kwam niet uit een Makro container.

79. Gisteren voor de 2e keer na 3 jaar in dit restaurant gegeten omdat het zo
    goed was
    Helaas was dit de laatste keer.
    Het eten was veel te weinig,het was gewoon armzalig
    Je moest wel 4 keer om wat te drinken vragen voor dat je wat kreeg en om 22.30 ging de muziek zo hard dat je elkaar niet meer kon verstaan.
    We zijn toen buiten gaan zitten waar we koffie zonder melk en suiker kregen,
    moesten we ook alweer om vragen.
    We vroegen om een sigaar na het eten die moeten we nog krijgen.

80. Helemaal super gewoon,

Mensen moeten niet zo klagen, verschrikkelijk, zijn waarschijnlijk te veel gewend of verwend!

81. Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst in dit zeer sfeervolle restaurant geweest en het is mij uitstekend bevallen!

Ondanks de drukte heeft het personeel tijd voor je en is de drank snel ter plaatse. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is goed te noemen; voor een betaalbare prijs wordt lekker eten geserveerd in een groot restaurant maar met toch een knusse sfeer! Niets op aan te merken dus.

Wij komen zeker vaker terug!

82. Gisteravond bij Gringo's gegeten. Al bij binnenkomst vonden wij het geweldig! Wat een sfeer!!!
    Het eten was lekker tegen een zeer goede prijs! We werden goed geholpen terwijl het restaurant toch helemaal vol zat!
    We gaan zeker nog een keer terug!!

83. Wat duurde het allemaal lang, terwijl het helemaal niet zo druk was, personeel erg onvriendelijk, ongeïnteresseerd en arrogant.
    Eten viel ook tegen.
    We waren er voor het eerst, maar zeker ook voor het laatst...

84. Vorige week naar Gringo's geweest met een groep vrienden. Erg tegenvallend. Gringo's is een veel te grote vreetschuur geworden. Eten inspiratieloos en van slechte kwaliteit. Het duurde allemaal erg lang voor het eten werd opgedient. Prijs/kwaliteit echt slecht. De ambiance is echter wel goed. Dus als je een een avond gezellig een borrel wil drinken is het een geschikte locatie, maar het geld voor het eten kun je beter in je zak houden.

85. Ambiance/sfeer inderdaad super.
    Personeel op zaterdagavond volgens mij allemaal studenten.
    Naast onze tafel lieten ze wat vallen, met nauwelijks excuses of opruimacties

86. Zaterdag 13-10-07 gegeten bij Gringo's. De bediening is zeer slecht. Erg ongeinteresseerd en als je te lang blijft zitten dan kijken ze je weg. Dan zijn ze dus helemaal uit hun humeur. Dat vind ik echt zo'n
    afknapper!! Eten was matig. Carpaccio was erg taai. Ambiance is erg leuk alleen jammer van de loshangende kabels. Kortom, je moet echt voor de ambiance gaan en niet voor het eten of de bediening.

87. Goede sfeer. Op enkele oudgedienden na te onervaren en on-attent personeel. Eten: van heerlijk tot te slecht en te vet; dan liever iets duurder!

88. Wij zijn zeer te spreken over Gringo's! We komen er al jaren en hebben het zien uitgroeien naar het huidige restaurant. De ambiance is zeer origineel en gezellig; de kaart zeer gevarieerd en altijd van goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk; we hopen er nog jaren met vrienden en familie heerlijk te dineren! Een gezellig avondje uit!

89. Priscilla

Mooi restaurant, goede sfeer, erg druk op zaterdag, en lang wachten op eten. eten was goed verzorgt en lekker alleen jammer dat zodra je je eten hebt je geen drinken meer krijgt en ze ook niet vragen of je nog wat zou willen.

90. Leuk restaurant eten is verschillend. Kom je drie keer en bestel je 3 keer hetzelfde dan is het 1 keer supergoed, 1 keer niet lekker en 1 keer gemiddeld. De kwaliteit is helaas niet constant.