De Smoks in Zelhem

Ruime parkeerplaats aan de achterzijde van het restaurant

Er rijdt een Bus vanaf Doetinchem (lijn 23). Deze stop bijna voor de deur van De Smoks

Uitzonderingen

Gesloten

• 26 mrt

Uitzonderingen

Gesloten

• 26 mrt

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1416195490 88
1472319915 86
1484792010 88
1522208294 90

1. hobelman

het eten is super lekker daar je kunt er goed zitten en iedereen is er heel vriendelijk.

2. Gaby Schepers

Altijd een gezellig ontvangst. Mooi restaurant met ruime plaatsen. Fijne comfortabele stoelen. Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijk personeel. We hebben een geweldig fijne avond gehad.

3. Naast dat het eten erg lekker is en de sfeer en service heel oke, is het geweldig dat er keuze is in de grote van het stuk vlees (100, 200, 300 of 400 gr.)!

4. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was goed, bediening was gastvrij en gezellig. We hadden ook een knusse tafel in een nis.
    Voor herhaling vatbaar.

5. B. Navis

Vriendelijke bediening, heerlijk eten! Wij komen graag nog een keer terug!

6. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is erg gezellig met vriendelijke bediening. Een aanrader.

7. Geurtsen

Heel lekker gegeten, wat een hele gezellige avond.

8. Vera van Aken

Heerlijk gegeten en erg gastvrij onthaald. We voelden ons erg welkom en komen zeker terug.

9. Jan Kelderman

Met 40 personen een ambtsjubileum etentje gehad bij de Smoks en wel in het nieuwere gedeelte. Deze is smaakvol ingericht en sluit mooi aan op het oudere gedeelte. Het eten was van goede kwaliteit en ruim voldoende, 3 gangen diner. De bediening is perfect en men neemt de tijd voor zijn klanten. In et geheel kan ik zeggen dat vanaf het moment van reserveren alsmede het betalen alles perfect was. Wij hebben een heerlijke en voedzame avond gehad. Smoks bedankt.

10. Was erg gezellig. Goede sfeer.
    Eten zag er verzorgd uit en goed van temperatuur.
    Bediening was goed.
    Kwamen vragen of het Nasr wens was en kwamen vragen of je iets voor drinken. Maar niet om de 10 minuten wat ik altijd erg hinderlijk vind.

11. Anja Willems

Heerlijk gegeten en gezellige sfeer.

12. mieke munnikhartelijke

Sfeervol, snelle hartelijke service en super kwaliteit. Chapeau!

13. Het was weer dik inorde, zoals altijd.

14. Henrieke Lenselink

Makkelijk online reserveren, lekker geluncht.
    Veel keus. Gemoedelijke sfeer.

15. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Bediening was supergoed en heel vriendelijk. Eten was heerlijk. Echt een aanrader. Wij gaan zekers vaker.

16. Top in alle opzichten! Alle zeven eters waren laaiend enthousiast over de drie (verschillende) gangen, de inrichting en de bediening. Het "mee bewegen" van gastheer en gastvrouw was optimaal. Niet te nadrukkelijk maar wel aanwezig en met gepaste humor. De inrichting is warm, comfortabel, uitnodigend. De gerechten werden erg creatief opgediend. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

17. Echt heerlijk gegeten en leuk en vlot bedien.
    Je wordt goed gezien door het personeel, op tijd met vragen voor drankjes eten liep vlot door.
    Bedankt voor de goede avond!

* de "chocoladetaart met karamel voldeed helaas niet aan de verwachting, al was die wel lekker maar wij hadden er iets anders van verwacht.

18. Wilna Janssen

Het was een top avond met veel aandacht voor onze kleindochters.
    Heerlijk gegeten 😋😀

19. Ans 152 punten

Heerlijk, voor-, hoofd-, bij- en nagerecht, alles was lekker. Sfeervol en gastvrij!

20. Jessica Munsterman

Heerlijk gegeten met ons zessen aan een prettige ronde tafel met fijne stoelen. De bediening was erg vriendelijk en vrolijk. Fijne en gezellige sfeer. Aangename temperatuur ook om te zitten, geen tocht, koude of te warme ruimte.

21. ria garritsen

We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk, de sfeer goed wat wil je nog meer.

22. Vrijdag heerlijk genoten van een rijk belegd overheerlijk broodje tonijnsalade terwijl we zaten op fijn zittende stoelen. Prachtig opgemaakt geserveerd! Ook de lunch van de andere tafelgenoten zagen er bijzonder smaakvol uit. Complimenten aan de gastheer omdat hij zooo veel gastvrijheid uitstraalt! Complimenten aan jullie team!

23. We hebben lekker gegeten in een Achterhoeks 'gemuudelijke' omgeving.
    De namen van de gerechten op de menukaart waren in grappig Achterhoeks, maar door de duidelijke beschrijving riep dat geen enkele vraagteken op.
    De gerechten waren goed bereid en werden smaakvol opgediend.
    De bediening was super!
    Ook zeer te spreken over de toiletten. Ruim, schoon en met echte handdoekjes.
    Ik heb nog nooit eerder gelachen als de rekening werd gebracht. Om dit te ervaren zul je er echt zelf eens moeten gaan eten.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

24. Het eten en de gezellige sfeer is voortreffelijk, ook de persoonlijke bediening is Top.
    Het is steeds een feestje om naar toe te gaan. Ga zo door!

25. Zondagavond met 12 personen heerlijk gegeten bij '"De Smoks", wat een feestje was het weer.
    Het ziet er niet alleen geweldig uit, het smaakt ook nog eens overheerlijk, en dat in het nieuwe deel van het restaurant, wat er echt heel leuk uitziet, compliment voor de inrichting.

Voor herhaling vatbaar.

26. Prima gegeten ter ere van de verjaardag van onze broer Ton. Persoonlijke aandacht voor hem zeer gewaardeerd.

27. De Kermisluu

Ondanks het kleine foutje in de reservering (onze naam was verdwenen) een top avond gehad. Prima opgelost door het personeel. Bediening zeer vriendelijk en persoonlijk en het eten was voortreffelijk. De ambiance was even wennen voor ons in het nieuwe gedeelte, maar het ziet er mooi uit. Zeker een aanrader!

28. Prima en goed eten en ook op maandag open!

29. Hennie Sieni Miceli

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel. Gezellige ambiance.

30. Colinda Bouwman

Wij hebben allemaal erg genoten, eten lekker, goede en vriendelijke bediening, prima sfeer. Komen zeker terug!

31. Heerlijk gegeten! Goede sfeer en ontzettend vriendelijk personeel! In een woord geweldig!

32. Het eten was heerlijk, er hangt een gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel. Heerlijke stoelen om op te zitten. Een aanrader om een keer te gaan eten.

33. Familie vogelaar

Fantastisch lekker gegeten, super goede en leuke bediening en zeer sfeervol restaurant. Aanrader!

34. Johan Wassink

Gastvrij. Zeer smakelijk. Gezellige sfeer. Mooie prijs. Top.

35. Geweldige fijne avond gehad en we werden verwend met een heerlijk, prachtig opgemaakt menu. Helaas was het vlees wat droog, maar de rest was heerlijk.
    Daarbij is het ontvangst, de gastvrijheid, en de gezelligheid elke keer weer een geweldige ervaring. Je voelt je echt een gast die ze willen verwennen.

36. Heerlijk eten! Bediening met een lach. Echte aanrader, zeker geschikt voor vegetariërs.

37. Dameskransje 2.0

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, bediening met fijn gevoel voor humor. Op wensen en vragen werd prima ingespeeld. Ook zeker genoeg gehad. Voor herhaling vatbaar 👍

38. d. lankhof

Heerlijk gegeten (zoals altijd), uitleg over de hapjes. Van te voren werd er gevraagd wat iedereen wel of niet lustte. Ik had een proeverij aangevraagd. Dit is echt aan te bevelen.
    Blijft ons favoriete restaurant. Komen zeker weer terug.

39. Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Reservering was via website/eetnu niet binnen gekomen maar ze regelden meteen wat voor ons.

40. Martin Carmiggelt

Gewoon goed zoals gewoonlijk. Alleen daar doe je de smoks veel te kort mee. We komen regelmatig bij de smoks en het eten is altijd prima en de sfeer is gemoedelijk gezellig. Porties zijn ruim voldoende en gewoon lekker. Gewoon goed maar toch ook weer niet gewoon. Ga zo door ook na de verbouwing.

41. Rob van Gessele

Altijd weer 'n groot genot om bij De Smoks te mogen vertoeven.
    Heerlijk eten en drinken en een uiterst correcte bediening.

42. We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken! Zeker voor herhaling vatbaar.

43. Gezellig sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten.

44. wiebe lenstra

Voor de 2e keer bij Smoks gegeten. En het was weer prima! Champignons in bierbeslag gefrituurd, creme-brulee met vanilleijs en slagroom, werkelijk heerlijk. Attente en spontane serveerster, heerlijk 's avonds onder de warmtelamp gezeten op het terras, uitkijkend op de verlichte kerk, allemaal even prachtig.

45. Voorheen altijd heerlijk geluncht, totdat ze andere borden kregen en de Achterhoekse omelet bijna gehalveerd is en je dan bijna geneigd bent om nog wat te gaan eten, wat niet de bedoeling kan zijn. Erg jammer. Wij lunchen nu ergens anders.

46. Wederom heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer, een mooie entourage en een verrassende manier van het serveren van de diverse gerechten. Zeker een aanrader om ook eens bij de Smoks te eten. Wel van te voren reserveren, want het is er bijna altijd "vol".

47. Elly Vreeman

Was heerlijk eten. De bediening erg gastvrij en heel vriendelijk zeker een aanrader.

48. Supergezellige sfeer. Een aanrader voor de coeliaken! Veel keuze in Glutenvrij, en anders passen ze het recept voor je aan! Top!

49. L. Liebrand

Heerlijk gegeten bij de Smoks.
    Gezellig en sfeervol restaurant.

50. Berdy

51. Harry Bulten

Op maandagavond hier gegeten en het was druk! Dit zegt misschien al genoeg. Prettige ontvangst in een restaurant met leuke en diverse zitjes.
    Sfeervol en gemoedelijk. Goede kaart met leuke achterhoekse benamingen voor de gerechten en voor ieder wat wils. Fijne bediening. Goede tijdspanne tussen voor-hoofd-nagerecht. Al met al genoten van het goede eten in een mooie entourage. Aanrader!

52. Super gegeten. Net even anders…
    Top.
    Man erg prettig persoonlijkheid! Aanwinst voor het bedrijf.

53. Werner en Irma Mijnsbergen

Gewoon goed, gezellig en lekker!!

54. Berend Bakker

Heerlijk gegeten uitstekende sfeer.
    Bediening die de tijd voor je neemt en heel erg vriendelijke overkomt.
    Met andere woorden geweldig zonder meer top.👍🏻

55. Anoniem

Het eten en drinken was top!! De bediening was uitstekend!!
    De Smoks is een regelrechte aanrader!!

56. Vriendelijke bediening. Kekker gegeten en voldoende. Bijgerechten worden aangevuld indien gewenst. Komen zeker terug!

57. High tea gehad, samen met mijn dochters. Was echt super. Erg lekker en ruim voldoende.

58. Lettink

Prima lunch, fijne sfeer, prima bediening. Heerlijk broodje gezond gegeten!!

59. We hebben gisteren voor de 2e keer bij de smoks gegeten om te controleren of onze eerste geweldige smaakervaring toeval was of dat het gewoon een ontzettend goed restaurant is... Het heerlijke eten en de prettige bediening met de bebaarde grappige eigenaar (?) als extraatje is inderdaad standaard en altijd goed. Nee, als je niet tegen goed eten in een prima sfeer kunt, moet je vooral niet naar SMOKS gaan...

60. Zoals gewoonlijk, weer heerlijk gegeten!

61. Francisca

Het was prima. We hebben er van genoten. De Smoks is zeker aan te raden.

62. J.A. de Wolf

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en de sfeer was gezellig!

63. Berb en Guus

Ongedwongen, losse sfeer, doch uiterst correct.
    Bediening erg gastvrij, lekker buiten gegeten met 6 volwassenen.
    Voor herhaling vatbaar. De informatie t.a.v. drank en spijs is als prettig ervaren, voor ons gezelschap was het een succes.

64. Albert Hein Dames

Wij hebben heerlijk gegeten, het was heerlijk, en de bediening was perfect. We komen graag nog een keer terug.

65. Heb betere ervaring met smoks dan deze keer. Had gereserveerd en kreeg een tafel aan gewezen achter een muurtje terwijl er voldoende plaats was bij het raam. Kregen een andere tafel bij het raam! Het duurde deze keer wel erg lang allemaal. Het hoofdgerecht pas na anderhalf uur. De asperges waren niet goed geschild zaten allemaal lange draden aan, en de biefstuk die ik erbij had was aan stukjes gesneden, daardoor bijna koud en was erg hard gebakken!

66. Lekker rustig, geen gehaast, uitstekende service!
    Wij komen zeker terug 😊

67. C.warbroek.

Heerlijk gegeten in een goede sfeer uitgebreide menukaart 'kwaliteit ruim voldoende en ruime keus, in welke hoeveelheden vlees je op kan, en welk bedrag je dan besteden wil, dus voor grote eters en kleine eters --Het enige -puntje dat ik vind zijn de vorm van de borden maar dat is persoonlijk, deze zouden beter plat kunnen zijn, bij het snijden van vlees geeft dat soms een probleem met de hoge opstaande randen ===voor de rest geen commentaar alles smaakvol gepresenteerd en voldoende bijlage.

68. Altijd gezellig. Leuke ambiance bediening vriendelijk maar niet goed op de hoogte. We moesten vragen wat het asperge menu was en of er ook aspergesoep was. Ze “dacht van niet”, maar op ons aandringen om toch maar even te checken bleek er inderdaad toch wel aspergesoep te zijn. Beetje jammer. Eten lekker maar de asperges iets te lang gekookt naar mijn mening. Mooie gezellige ronde tafel met comfortabele stoel.

69. Gezellige inrichting, lekker eten, ruime keuze met voldoende groeten.
    Prima personeel, vriendelijk, goede service.

70. Eten was goed, bediening aardig we hebben een fijne avond gehad.

71. Houd je van asperges en wil je wel eens een keer wat anders dan het standaard aspergemenu? Neem dan het 4-gangen asperge-verrassingsmenu! Heerlijke, bijzondere en zeer smaakvolle combinaties. Echt top!

72. We hebben heerlijk gegeten. Een asperge menu met zalm. De zalm was heerlijk en de asperges om te zuigen. Biefstuk met spek was botergaar/ medium. Top!

73. Een gemoedelijk restaurant met goed eten. De snelheid van de service was wat minder, desalniettemin een goede avond gehad.

74. Gerdien Vrieze

Dit eethuisje is een aanrader. De sfeer is achterhoeks gemoedelijk en het is er gezellig zitten. Het eten was lekker, verrassend leuk opgediend door prettige serveersters.

75. Jozefien Sessink

Oh, Wat hebben wij heerlijk gegeten, Varkenshaas - ossenhaas met uit - parika en Champions met rode wijn saus. Ik had een verzoekje gedaan voor een paar flesjes Grolsch bier voor mijn man. Prima in orde heerlijk koud geserveerd. En een French koffie na. Het is onze lieveling restaurant. Wij komen zo een keer weer terug.

76. Gezellig eetcafé met erg persoonlijke verwelkoming.

77. Heerlijk gegeten en zeer aardig personeel.

78. Gezellig restaurant met leuke benamingen van de gerechten. Heerlijk gegeten en goede bediening!

79. Willemsen

Heerlijk gegeten, het ijs was wat gewoontjes.

80. Louise Nas

Het was geweldig. Helemaal af. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

81. Sylvia janssen

We hebben lekker gegeten, het eten was smakelijk en zag er mooi uit. De bediening was zeer vriendelijk. Een groot minpunt vond ik dat het erg rumoerig was wat voor ons betekende dat toen wij het eten op hadden zijn gegaan en niet langer zijn blijven zitten.

82. John van der voort

We hebben fantastisch gegeten, bediening was geweldig. Ze zijn erg attend.
    De prijs viel ook nog mee, geweldige tent.

83. Geweldige ambiance, vriendelijk personeel en een uitstekende keuken

84. Jeannette

Sfeervol restaurant met comfortabele stoelen. Heerlijk gegeten, het eten wordt heel origineel en mooi opgediend. Zeer vriendelijk personeel. Echt de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

85. Charles

Geweldige sfeer, hartelijk personeel, fijn eten. Enige minpuntje vond ik te veel zout in het eten.

86. Goede ontvangst. Sfeervol restaurant. Goede bediening en het belangrijkste: Heerlijk eten!!

87. Wij rijden er graag een stukje voor!
    Sfeer, een gastheer die alles in de gaten houdt en corrigeert waar nodig. Eten is er heerlijk en meer dan voldoende. Complimenten aan het team.

88. Heerlijk gegeten! Ron en Joost zijn echte gastheren. Ongedwongen rustige sfeer en heerlijk eten!

89. Het was weer geweldig en gezellig druk.

90. Gerard baars

Super, ik zal de smoks echt aanbevelen, de binnenkomst, de service, het eten en drinken, het sterkste punt hoe men daar met de klanten om gaat in 1 woord geweldig, netjes, beleefd, vlot, en toch beetje brutaal. Een dikke 10

91. Erna Lamers

Uitstekend gegeten, fijne sfeer en goede bediening.

92. Het eten was heerlijk en vooral de stoelen waren zalig waardoor je lekker relax kan eten.

93. We hebben heerlijk gegeten, wij moesten helaas snel eten, maar daar waren zij goed op voorbereid. Ons eten hadden we van te voren doorgegeven. Na 10 minuten hadden wij ons eten voor ons staan. Het was heerlijk, goed verzorgt, vriendelijke mensen. Super bedankt, we komen zeker nog een keer terug.

94. Super verzorgd! Dank voor jullie gastvrijheid.

95. G Hilferink

Heerlijk gegeten!

96. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader!

97. Sonja Alberts

Weer fantastisch gegeten daar, en wat een service.
    Zo blij dat we daar elke x weer mogen eten en genieten.

98. Leuke sfeer, goed en vriendelijk personeel, en heerlijk eten.

99. Met 7 personen aan een ronde tafel gezeten, heel gezellig.
    Het eten was erg lekker, zag er verzorgd uit en het was voldoende. De bediening was top. Komen zeker nog een keer terug.

100. Heerlijk eten, vriendelijke en gezellige bediening. Heerlijk sfeertje en dat alles voor een nette prijs. Absoluut een aanrader!

Volgende pagina