Eetcafé de Groes in Zelhem

Voldoende parkeergelegenheid en volledig gratis.

• OV

bus vanuit Doetinchem, Ruurlo en Enschede.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eetcafé de Groes

1419503934 79
1491953840 79
1519122554 81
1691191080 78

1. Wat een fijne locatie om heerlijk te eten, maar ook voor koffie met overheerlijk gebak super! Hele relaxte sfeer. Hele vriendelijke bediening. Top. Komen er zeker weer graag terug.

2. We komen al bijna 10 jaar met veel plezier bij Eetcafé De Groes. Altijd een superfijne sfeer, vriendelijk personeel, goede service, lekker eten en goede prijs/kwaliteit.

3. Gerechtjes proeflokaal best aardig. Zag er netjes uit. Duurde helaas erg lang voordat de tweede ronde tapas kwam. Soms wel 30 minuten moeten wachten. Rondes volgde elkaar daarna ook niet vlot op. Bediening aardig, maar vluchtig. Gooiden de gerechten een beetje op tafel, wanneer er niet direct gereageerd werd. Vuile bordjes e.d bleven lang op tafel staan.
    Wel gezellig binnen.

6,3
  4. Marjolein van der Hoek

De bediening was prima. Het schnitzel hoofdgerecht echter was buitengewoon slecht van smaak en niet goed gebakken. Nadat we dit gemeld hadden heeft de kok het een 2e keer geprobeerd. Deze 2e poging had nog een slechter resultaat, het leek wel of de schnitzel in frituurvet was gebakken. Jammer van wat een gezellige avond had moeten worden liep op een grote teleurstelling uit. Als compensatie hebben we wel koffie en thee gratis gekregen.

5. We hebben super gegeten. En alles was goed warm. Heel belangrijk als je 20 minuten moet rijden.

De huisgemaakte tomaten soep was heerlijk. Carpaccio om van te smullen. Keunen beefburger de lekkerste in de omgeving. En de spareribs waar echt vlees aan zit en goed gegaard, en lekker van smaak zijn.

Als we niet uit eten kunnen in deze corona tijd. Dan gaan we zeker weer halen bij de Groes. Maar we hopen dat we de volgende keer gezellig in het sfeervolle restaurant mogen komen genieten.
    TOP.👌

6. Te veldhuis

Wij hebben vandaag eten van jullie gehad voor het kerst diner bij ons thuis.
    Het was perfect!! En meer als voldoende!! We hebben alles smakelijk opgegeten!!

Het was in een woord: GEWELDIG!!!

7. Vandaag geluncht bij dit eetcafe met 4 personen. Een uitermate teleurstellende ervaring. Doorgegeven dat een van ons een allergie heeft voor noten, zaden en pitten. En wat zit er als garnering bij zijn gerecht?
    Van de uitsmijter waren de dooiers doorbakken en de flammkuchen met zalm was kwalitatief ver onder de maat. Onze klacht ter plaatse werd niets mee gedaan. De bediening was ongeïnteresseerd.
    Voor ons was dit het eerste en tevens laatste bezoek!

2,7
  8. Waar wij eerder hier geregeld kwamen en de sfeer echt leuk was… zijn we na 3 laatste pogingen gestopt hier te komen.

Bij de laatste 3 reserveringen werden we 3× in het kinderboeken gezet terwijl we geen kinderen mee hadden, maar dus nu wel het "gezelschap" van kinderen kregen van de andere gasten. De pallet wordt steeds minder uitgebreid maar de prijs wordt niet aangepast, jammer. Er ging ook iedere keer iets mis met onze bestellingen waarbij ik ook elke keer de gelukkige was die haar eten weer terug moest doen en dan kon wachten terwijl de rest wel heeft. Waarbij ik niets aparts had besteld, gewoon van de kaart.

De laatste keer probeerde de eigenaar het op te lossen maar voor mij was het klaar deze dag. Bij de rekening bleek er ook nog bier op te staan die we niet hadden gehad er werd niet aangeboden dat het dessert of iets dergelijks van het huis zou zijn.

Nee helaas, hopelijk in de toekomst dat het weer gaat op de oude manier met tijd en aandacht voor de gast en het bestelde.

9. Mevr Meekes

Het was Super! Helemaal Top!
    Ga zo door. Gr.

10. Nooit meer de Groes!
    We kwamen in een feest terecht en dat was niet gemeld.
    Tot 2x toe moesten we de bediening herinneren aan de bestelling.
    Op het laatst zaten we alleen tussen de feestgangers.
    Toen we er wat van zeiden gaf de jongste bediende wat excuses.
    Eigenaar Ernst Jan bleef bij de uitgang en stamelde ongeintetesseerd ook wat excuses.

11. Heerlijk gegeten gisteravond in eetcafé de Groes in Zelhem.
    Gezellige sfeer en bijzonder vriendelijk personeel.
    Aanrader!

12. Ervaring zéér slecht. Bediening zéér matig. Helaas niets kunnen eten, want de bediening was met andere dingen bezig die niets met bedienen van klanten te maken hebben.

13. Harold en Victor

Overal waar Jelmer kookt is het een feestje. Amsterdam of Zelhem ... wij hopen dat deze kok de vrijheid krijgt/neemt om zijn culinaire kwaliteiten verder te ontwikkelen en zijn gasten hiervan nog meer te laten genieten. Een nog wat onervaren team in de bediening maar met wat meer kennis van de gerechten en de wijnen zeker een team met potentie. De fazant was super goed bereid en de combi met caponata was zeer goed. De eetbare aarde was een uitdagend onderzoek voor onze smaakpapillen. Met de culinaire wensen voor 2017 van harold en victor.

14. Eetcafe de Groes, het bruisende middelpunt van Zelhem. Komen er regelmatig en al jaren.
    Een echte aanwinst voor Zelhem! Heerlijk wezen lunchen en hele vriendelijke bediening!
    Komen snel weer terug!

15. Op een doordeweekse dag komen eten. Nu waren de 'dames' van de bediening niet aanwezig. Deze zorgden voor de nodige ambiance en vertrouwdheid. De nieuwe bediening (tijdelijk?) straalden geen plezier en passie uit.
    Verder was de tomatensoep erg lauw, ook was er geen brood bij. Over de hotdog wil ik het maar niet hebben, afschuwelijk van smaak, zelfs was er patat bij... een vreemde combinatie.

Na jarenlang de Groes te hebben bezocht, ga ik nu een deur verder. De sfeer is verdwenen, de kwaliteit van het gebodene ondermaats.

2,8
  16. Prima bediening, zeer attent, helaas 't eten liet te wensen over. Broodje taai en de kip was van de dag ervoor.
    Jammer

4,1
  17. Anoniem

Hierbij wil ik even zeggen dat wij zaterdag erg lekker hebben gegeten.

18. Gerrie van der Mark

Wij hebben 1ste Kerstdag genoten van een heerlijk Kerstdiner in het proeflokaal! Onbeperkt genieten van allerlei kleine overheerlijke gerechtjes :-) Wij hebben alweer gereserveerd voor Kerst 2016.

Zeer vriendelijke bediening in een supergezellige ambiance! Een echte aanrader!!

19. Heerlijk eten, geweldig vriendelijke meelevende bediening en echt kwaliteit voor je geld! Sterrenkwaliteit vlees in gemoedelijke no nonsense entourage. We hadden een geweldige avond!

20. DJ Mombarg

Soep heel goed. Schnitzel prima, patat goed gebakken. Aardappels slecht, veel te grote stukken en niet lekker. Groente was bijna niks, bakje salade was alles. Dame blanche prima.

6,3
  21. P. van Deutekom

Gezellig, vlotte bediening. Belangstelling voor de gast. Één opmerking, de nieuwe menu kaart is s'avonds binnen slecht te lezen voor oudere mensen die niet meer over de beste oogjes beschikken. Voor de rest een restaurant dat ik iedereen zal aanbevelen.

23. Alleen voor de twee bediendes zou ik al komen eten. Één en al vriendelijkheid. Verder vlotte bediening en lekker eten.

24. Goede bediening, lekker eten en drinken. Altijd gezellig!

25. Gezellig, gastvrij, persoonlijk, enthousiast en vriendelijk.
    Menukaart top en in voor nieuwe dingen :)
    Terras is ook fijn, mooie plek en verwarmd terras.
    Mijn favoriet!

26. Super gezellig, goede service en heerlijk eten.

27. Kan er altijd heerlijk eten en gezellig zitten!

28. Karin Lede

Gemoedelijk (lage drempel) eetcafe met heerlijke gerechten voor een redelijke prijs en altijd leuk gepresenteerd.

29. Gezellige mensen, je kan er heerlijk buiten zitten, maar ook binnen is het gezellig. Ook voor een feestje kan je hier goed zijn. En het eten... heerlijk!

30. Yvonne Piepers

31. Heerlijk gegeten bij De Groes. De kwaliteit van het eten stijgt ver uit boven die van een gemiddeld eetcafé. Ook de bediening was perfect en de prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima! Je krijgt echt meer dan waar voor je geld.

Dit gezellige eetcafé met zijn typische gemoedelijke Achterhoekse sfeer is een echte aanrader!

32. TJ Wenink

Onlangs hier 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten. Eerste keer vooraf een carpaccio, heerlijk vers en daarna een perfect gebakken biefstukje met champignons. Precies goed. Daarna nog de crembrulee erachteraan die ook prima was. Prima gegeten. 2e keer dat ik er was heb ik vooraf een tomatensoep genomen en erachteraan garnalen. Beide waren prima. Deze keer geen dessert..Tja moet een beetje op de lijn letten. Enige waar ik geen fan van ben is dat Grolsch bier.. maar ja ik kom dan ook uit de randstad.

33. Gemiste kans;

Soep vooraf was te gebonden, maar ik was blij dat ik een vooraf had genomen! Ik had de Vega schotel besteld, "verrassing" van de chef, en een verrassing was het. Volgens mij denken ze dat vegetariërs ook op dieet zijn, zo weinig was het... een windvlaag en zoef weg is `t, en daar betaal je dan € 17.75 voor. Shame on you!

Taco en Ernst-Jan

3,3
  34. Helaas heel slecht gegeten. Vis, heilbot, was niet om aan te zien. Een klein bleek zompig stukje dreef in een bruine vloeistof. De vis smaakte waterig en was veel te gaar.
    Voor 24,50 voor alleen het hoofd gerecht mag je wel wat verwachten. De klomp waarin de frites werd geserveerd bevatte alleen klein stukje harde patat. De overige gerechten waren niet vers, de salade smaakte zelfs naar koelkast. De jonge bediening was vriendelijk maar ontkende dat de vis niet goed klaargemaakt was. Over de rest hebben we maar gezwegen. Inrichting gezellig.

3,7
  35. Vanuit Veenendaal op familiebezoek geweest in Hengelo, van tevoren via deze site kwamen we terecht bij Eetcafé De Goes, en telefonisch gereserveerd voor 4 personen, hierbij bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Heerlijk gegeten van een zeer complete kaart, service en vriendelijkheid van bedienend personeel is perfect, ongedwongen en gezellige sfeer, zeker een aanrader.

36. Gezellig terras, heerlijk gegeten en goede bediening!

37. Stendert Terhorst

Super goede service! Lekker gegeten en een mooie locatie. Zeker de moeite waard om te gaan eten als je in Zelhem bent!

38. Rikcie Ockhuizen

Lekker buiten onder een afdak gegeten, prettige bediening voor herhaling vatbaar

39. christel nijenhuis

We vonden het allemaal gezellig en het eten en de bediening was super. Voor herhaling vatbaar.

40. Heerlijk gegeten in een gezellige en ongedwongen ambiance, vriendelijke bediening, porties zeer royaal, een aanrader!

41. Joep Lugtenberg

De Groes is altijd goed, regelmatige bezoeker. Dit maal was het erg druk en moesten we ondanks onze reservering een half uur wachten aan de bar. Dit werd goedgemaakt met een drankje en een gezellig praatje. Het eten was goed. Niet bijzonder, maar gewoon een prima kaart en kwaliteit zoals je verwacht van een gezellige plek in het dorp. Personeel is erg netjes en betrokken. Supersfeer en leuk aangekleed. Kosten zijn zéér acceptabel 65 euro voor twee personen. Voor- en hoofdgerecht in de duurdere reeks en niet bespaard op drankjes. Al met al prima keus!

42. Wij hebben vanavond echt genoten. Goede sevice en heerlijk eten. Echt een aanrader, wij gaan vaker want we zijn in heel wat restaurantjes geweest maar dit kwam echt met kop en schouder er bovenuit. Heel vriendelijk personeel en een compliment voor de kok.

43. Thamar de Gee

44. Middaglunch genomen;
    Mosterdsoepje en een tosti salami kaas.. Prima prijs/kwaliteits verhouding! Bediening is ook top, vooral die blonde Fleur doet t erg goed.
    Was op doorreis voor de zaak. Ben ik weer eens in de buurt kom ik zeker weer lunchen!

45. S. Nijland

Gisteravond zijn we met 16 personen wezen eten bij De Groes in Zelhem. Wat een top tent! Goede bediening en vooral erg vriendelijk. Het was een dineetje ter gelegenheid van ons trouwen, maar het was lekker ongedwongen en vooral erg gezellig. Precies zoals wij dat wilden. Ik weet dat je gezelligheid zelf moet creëren, maar De Groes heeft daar zeer zeker een groot deel aan mee geholpen. We komen zeer zeker vaker terug.

46. André Klein Brinke

Het was goed verzorgd. We kregen bij binnenkomst een valentijns drankje. De bediening was zeer vlot en correct. Het eten stond snel op tafel. Het smaakte goed allemaal.
    Aan het eind bij het afrekenen kreeg mijn vrouw nog een roos speciaal voor de valentijn. Was erg attent.
    Dank daarvoor.

47. Was zoals gewoon weer heerlijk.
    Eten was zeer goed en lekker, service was ook zeer goed.
    We werden snel en goed geholpen.
    Dus in een woord geweldig.
    We komen zeker terug en is aan te bevelen bij familie en vrienden.

48. Wouter

49. Heerlijk gegeten. Voorgerecht stond heel vlot op tafel, maar op het hoofdgerecht hebben we een hele tijd moeten wachten. Voor volwassenen geen probleem, maar onze dochter had geen voorgerecht en had na 1,5 uur toch best wel trek.

Bediening is supervriendelijk en we komen zeker nog een keer eten!

50. Kindvriendelijk, heerlijk eten voor goede prijs, vooral erg belangrijk vriendelijke correcte bediening en super leuke sfeer, aanrader!

51. maaike pierik

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en dat allemaal voor een prima prijs!

52. Tussen de middag een kop koffie met een pannenkoek. Heerlijk. Ook een prettige bediening. We kwamen hier voor het eerst maar de bediening was of we hier al vaker kwamen. Het diner gaan we zeker ook eens proberen als we in de buurt zijn.

53. IK was hier afgelopen woensdag en het was echt heel lekker en we gaan er misschien binnenkort weer eten.

54. an barendsen

Wonen in Doetinchem, maar De Groes is onze stamkroeg. Altijd een lekker wijntje en heerlijk eten, binnen of op het terras.

55. Wij hebben hier laatst ook gegeten en het was prima, niks mis mee. Alles o.k.