Corona informatie

Bestellen kan via telefoon of website https://www.thijsenaafke.nl/afhalen

Volop gratis parkeren op eigen terrein.

Busverbinding op steenworp afstand met naar alle richtingen in de omgeving.

De garantie van Thijs & Aafke

Buffetrestaurant Thijs & Aafke garandeert u een gezellig avondje uit met een zo compleet mogelijke ervaring. Wij zullen uw beleving compleet maken aan de hand van de volgende pijlers:

Goed – Een goede service is belangrijk voor een ontspannen avondje uit.
Gezond – Gezonde en verse gerechten voor een ultiem culinaire avond.
Gastvrij – U zult gastvrij ontvangen worden met een eigen gastdame die u van binnenkomst tot aan het vertrek zal begeleiden.
Gezellig – Een gezellige ambiance voor een heerlijk avondje uit.
Genieten – Geniet u van de vele keuze, uitstekende service en een welverdiend etentje.
Deze 5 G’s zorgen voor een complete en onbeperkte avond genieten en sfeervol dineren bij Buffetrestaurant Thijs & Aafke. U wordt volop in de watten gelegd met uitstekende service, ruime keuze op het buffet, vers bereide producten en een scherpe prijs.

Ook kunnen wij u voorzien van informatie over onze handelswijze en het voedsel. Daarnaast zijn wij in de gelegenheid om maaltijden op maat te maken voor mensen met speciale dieetwensen en dat alles met professionele gastvrijheid én met een oprechte glimlach. Want bij Buffetrestaurant Thijs & Aafke draait het om u!

• High tea: € 18,50

• Landelijk

1381943557 63
1520987367 77

1. Elouise Lenting

2. Gisteren geweest in dit restaurant. We werden in een ongezellig zaaltje geplaatst. Totaal niet druk, en ongezellig. Het buffet is van zeer matige kwaliteit, en de kwaliteit van het eten is van zeer matge kwaliteit. Warm buffet is niet echt warm. De soep is niet te eten, zowel de tomatensoep, als de mosterdsoep. Wat je krijgt staat niet in verhouding tot de prijs. 33.50 maar liefst.

3. Familie meierink

Vorige week hier gegeten, onze eerste keer. Wat een aangename verassing zeg! Prima eten, genoeg keuze. Er werd iemand rondgeleid die een gluten allergie had, men neemt er gewoon de tijd voor. Absoluut top.

Dan de kok bij de live cooking, ontzettend leuke vent die ook nog eens geweldig kan koken, respect om daar toch maar steeds te staan met een brede glimlach ondanks de hitte. Iedere gast wordt door hem begroet alsof hij/zij het belangrijkste is, topvent met een overduidelijk topteam want ja, wij begrijpen ook wel dat hij niet alles alleen doet.

Drinken en bedienend personeel waren ook perfect, gewoon snel en netjes.

2 puntjes van (lichte) kritiek:
    - waar mogelijk, ruim de tafels sneller op.
    - maak de entree duidelijker, eerst dachten wij dat het gesloten was en waren we bijna weggegaan.

Tot slot, de kok kwam nog langs om te vragen of alles gesmaakt had. Vooral mijn vrouw vond dit zeer bijzonder en ze heeft me overtuigd, binnenkort eten we er weer!

4. Eten koud, alles slecht bijgevuld… Biefstuk die gebakken wordt is rauw. Personeel aardig… Voor ons Nooit meer thijs en aafke.

5. Vandaag voor de tweede keer bij Thijs en Aafke gegeten. Alles was voortreffelijk en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Gisteren heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke!
    Mijn dochter is geslaagd voor haar VWO en dat gingen we spontaan vieren.
    We werden bij binnenkomst naar de tafel geleid. De tafel was versierd met kleurige slingers én een placemat met Hoera, Geslaagd!
    Later kwam er ook nog een spetterende verrassing voor mijn dochter.
    We hebben genoten bij Thijs en Aafke!

7. Wil en Joop

Prachtige lokatie! Top gegeten voor een mooie prijs! Komen zeker terug!

2 vorige recensies
  8. We kwamen vanmiddag langs Thijs en Aafke gefietst We hadden zin in drinken en wat te eten. Maar we hadden geen afspraak gemaakt maar waren van harte welkom. Eten was heerlijk en bediening vriendelijk.

9. Heidi ten Have

Verwarming deed het niet. Oké kan gebeuren maar dan kom je je klanten toch op een andere manier tegemoet niet met een simpele sorry. We konden bijna jas aantrekken aangezien 't vriest buiten en dit al wat langer vandaag was. Mensen die eind middag hadden gebeld om te eten waren ook niet gewaarschuwd terwijl we er om 18.00 Al waren en toen was 't 16 gr binnen in de zalen.
    Dan is er iemand die verstand heeft van airconditioning en hij zegtde airco als deze kan behalve koelen ook verwarmen.
    Dan mag hij vervolgens uitleggen hoe en wat en zelf de zaak door om overal de airco's aan te zetten. Terwijl hij met familie zat te eten.

Biefstuk werd tijdens het bakken aangedrukt… Dag vleessap en 't waren super dunne stukjes dus niet wat je bij biefstuk verwacht bijna zo dun als goedkope snitsels.
    De snitsels waren droog en taai pannenkoek half gaar want degene die het vlees stond te bakken deed ook de pannenkoeken. Gamba's waren niet te eten. Geen kruidenboter bij stokbrood. Borden waren op en 5 min moeten wachten op nieuwe borden met 8 personen. Bij het eten waren de patatjes koud rijst bijna telkens op en werd er slecht aangevuld. We waren na 1.5 Uur alweer weg en erg ontevreden. Ik ben al vaker geweest en de vorige keer was 't al slecht. Nu de hoop dat 't misschien beter was omdat ik zoveel goede recensies las maar nee erg jammer het was niks beter geworden bijna nog slechter terwijl er toch jaren tussen zat.
    Geen leuke afsluiter van weekend weg met onze pubers.

Fam ten Have.

10. Fam. Lubbinge

Zaterdag met 19 personen gegeten bij Thijs en Aafke en genoten van het heerlijke eten in een gezellig en gemoedelijk buffetrestaurant in Klijndijk. Wat opviel was de vlotte en vriendelijke bediening en een stukje persoonlijke aandacht en service. Kortom voor herhaling vatbaar!

11. Ver uit het warme Israel kwamen we lekker eten in het Drentse dorp Klijndijk bij Thijs en Aafke.
    Heerlijk eten. Gezellige sfeer en zeker goed voor de prijs die we betaalden.

12. J Waarsing

Vanavond er met z'n tweeën gegeten en dik tevreden over alles. Ruime keuze in voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Zoveel als je wil eten. Vlotte bediening.

13. Naar het glutenvrije buffet geweest. In 1 woord fantastisch! Wat een keus en wat veel dingen die bij een normaal restaurant vaak niet gegeten kunnen worden zoals soep, super lekker brood, en een geweldig toetjes buffet met o.a. diverse soorten taart. Het was echt genieten om eens zorgeloos en lekker uit eten te gaan.

14. Vandaag even naar Thijs en aafke geweest… het eten was prima en eigenlijk snap ik niet hoe mensen erbij komen dat het eten koud is… het eten en de sfeer was prima en genoeg keuze… bij binnenkomst een goede vriendelijk uitleg en ontvangst gehad. Het is eerlijk is eerlijk geen 5 sterren restaurant… het is een all you can eat formule en voor die formule is het prima…

15. John Moolenaar

16. Rozema en Bleijleven

Gezellige ambiance, heerlijk en gevarieerd eten. Goede en vlotte bediening. Met 16 volwassenen en 2 kinderen gegeten ter gelegenheid van ons huwelijk. We zaten gezellig bij elkaar in een klein zaaltje vlak bij het heerlijke buffet. Een aanrader.

17. Ik heb vanmorgen gebruncht op Moederdag, het was echt zalig. Alles was prima verzorgd, ik vond het heerlijk! Het buffet zag er goed, het werd goed bijgevuld. (Ondanks de drukte liep alles prima) De bediening was ook vriendelijk en gastvrij.
    Toen we weggingen kreeg ik nog een cadeautje, een Bodybutter.
    Wij raden dit restaurant zeker aan, een echte aanrader.

18. fam. Hilhorst

Mijn man moet sinds kort glutenvrij eten. Wat een geweldige service bieden jullie. Eerst een rondleiding lang het buffet. Vervolgens vers uit de keuken afgebakken gv brood met soep. Daarna speciaal een schaaltje friet met kroketje en vervolgens nog aardappeltjes en kipfilet. Alles speciaal bereid en met een duidelijke toelichting van de kok. Chapeau!!! Wij komen zeker een keer terug.

19. Michel 348 punten

Verschrikkelijke ervaring, dat zijn de eerste woorden die bij mij opkomen. Wat een deceptie en enorme teleurstelling was dit restaurant. Het begon al met het gestuntel bij binnenkomst. Wij hadden gereserveerd en een bepaalde collega zou ons naar het desbetreffende tafeltje moeten brengen, maar de collega was spoorloos. En zo stonden wij daar enkele minuten te wachten op iemand die wij niet kennen. Uiteindelijk naar minuten doelloos in het restaurant te hebben gestaan, kregen wij uiteindelijk een tafeltje.......Helaas was deze vreugde van korte duur. Een ander collega vond dat wij beter in een lichter hoekje konden gaan zitten. En zo was er weer een verhuizing op komst. Op het reserveneringskaartje werd het oude nummer doorgekrast en konden wij ons uiteindelijk verplaatsen naar het beter verlichte tafeltje. Oh wat een vreugde.
    Het bleek ook dat na de uitleg er hier met de standaard prijs geen all-inn drinken bij zit, als je dit zou willen kost het maar liefst € 33,50. Nou en daar kan ik heel kort over zijn, dat is dit restaurant zeker niet waard. Sterker nog al mocht ik er elke week gratis eten, dan liet ik dit aan mij voorbij gaan.
    Wat al meteen opviel, was dat ik zoekende was naar een dinerbord voor mijn eten op te leggen. Nadat ik deze niet gevonden had, besloot ik een personeelslid aan te spreken en dit te vragen. Die verwees mij naar het desbetreffende servies, wat door moest gaan voor het dinerbord. De borden die hier gebruikt worden zijn van formaat groot gebakbord of heel klein lunchbord. Niet dat ik een groot bord wil om het stampvol te leggen, maar zo'n klein bordje eet al niet lekker. Alles op je bord ligt dicht op elkaar en variatie is ook lastig om zo te creëren op je bord. Echt gewoonweg een zeikerige beslissing om hiervoor te kiezen als restaurant en past ook niet bij de ethiek van een restaurant.
    Maar hoe is de kwaliteit en smaak van het eten dan?
    Helaas was dit al niet veel beter. Ik begon met een pasteitje met ragout. de pasteitjes waren koud en muf en de ragout was veel bouillon en veel bloem en heel weinig vulling. Smakeloos en niet opgegeten. Dan de term "Live Cooking" wat een misleiding. 95% van alle gerechten staan Bain-Marie te pruttelen of valt in de categorie "koude gerechten". Het enige wat Live voor je klaargemaakt wordt is een stukje vlees of vis op de bakplaat. Niets meer of minder. Niets van een culinair hoogstandje of iets speciaals, nee een stukje vis of vlees opbakken. Of je moet een pannenkoek willen.....want dit kan ook. Deze culinaire ervaring wil ook zeker delen met jullie lezers van mijn ervaringen bij Thijs een Aafke.
    Ik besloot een pannenkoek te bestellen, nadat al het andere eten mij niet goed was bevallen....wat kan hier nu misgaan. Nadat ik al 5 minuten stond te wachten bij het pannenkoekenloket, besloot ik het op te geven want er stond geen personeel. Een oplettende gastheer nam dit waar en sprak een dame hierop aan en werd gevraagd om voor mijn een pannenkoek te bakken. Chapeau! De redding was inzicht, ik zou nu zeker iets lekker gaan krijgen em dit zou alles goedmaken. De pan werd op het inductieplaatje gezet en het feest kon beginnen. Eerst de boter in de pan. Dit was vloeibaar bakvet. Er ging zoveel vet in de pan, dat je er net zo goed friet had in kunnen bakken. Toen werden er nog 3 lapjes spek in de pan gelegd in de grote hoeveelheid vet. Er gebeurde niet zo heel erg veel, want de pan was alles behalve op temperatuur. Maar toch werd er toen als een grote hoeveelheid beslag op de spek en de enorme hoeveelheid bakvet gedropt. Maar de pan was nog lang niet op temperatuur en het vet zat nu ook bovenop het beslag. Langzaam begon de pan na 5 minuten warm te worden en kon de z.g.n. pannenkoek worden omgedraaid. Uiteindelijk kreeg ik de hele dikke en grote pannenkoek aangereikt en ik moest alleen zelf nog even een bordje pakken. Maar ook hier worden dezelfde borden gebruikt als voor het buffet. Dat is raar???? De pannenkoek is 10 cm breder dan mijn bord. Dus deze hangt over mijn bord en ik verbrand door het nu wel hete vet mijn hand. Ik loop gedesillusioneerd terug naar mijn tafel en de pannenkoek hangt over mijn bord op de tafel. Zo dapper als ik ben, ga ik toch een poging wagen om wat te eten. De pannenkoek is zo vet en niet gaar, dat ik toch maar de handdoek in de ring gooi en hem niet op ga eten. Mijn vrouw maakt er wel een opmerking over aan de bediening en ze gaf aan het door te geven, helaas hebben we verder niets meer vernomen van de chef-kok.
    Ik zou nog kunnen uitweiden over de rest van de gerechten of de nagerechten waarbij de creme brulee zwart geblakerd was i.p.v. bruine gekarameliseerde suiker, maar dan zou deze recensie nog langer worden en mijn punt en ervaring is zo wel duidelijk.
    Normaal als er mij aan afloop gevraagd wordt of alles naar wens is, geef ik eerlijk mijn mening. Vandaag had ik er geen zin in en zei dat alles naar wens was. Ik had geen zin in de discussie en het waren teveel kritiekpunten. Minder energie kost het mij, betalen en wegwezen.....Nooit meer terug komen in dit verschrikkelijke restaurant. Echt geen aanrader.

20. Jos Arts

Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Volop keuze, voor elk wat wils en prima verzorgd.

21. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten, herken ook niets van de recensie hieronder. Het ontvangt was goed, we hadden onze kleintjes mee en er werd direct zonder te hoeven vragen een kinderstoel geregeld. Het personeel denkt met je mee. Ook het buffet was heerlijk, veel keuze en de bakplaat is zeker een aanrader. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wij hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader, voor zowel grote groepen (we vieren hier al jaren de verjaardag van oma) of als gezin kan je hier heerlijk dineren. Nog een kleine tip, misschien kinderpotloodjes aanbieden bij de kleurplaten. Graag tot een volgende keer! Groetjes fam. Tendens

22. van Moorten

Meerdere malen aan voorbij gereden, gisterenavond zin om eens lekker en gezellig te gaan eten. Een tafel gereserveerd, opgedoft en vol verwachting naar Thijs & Aafke. We hebben in de omgeving van Emmen de meeste restaurants al meerdere malen bezocht. Altijd "uitstekend" gegeten. Dit was de eerste keer Thijs & Aafke....Ook meteen de LAASTE keer! Rond uit slecht, koud en smaakloos eten! Uitgestald eten in de au ber marie was rond uit “beneden verwachting en de opdien temperatuur” koud / lauw. Zalm van de grill was nog rauw toen we deze mee kregen. De klep van de ijsvitrine plakte aan mijn handen, toen ik een poging deed deze te openen? En druk...nee zeker niet. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Nee....geen herhaling wat mij betreft, rij er de volgende keer gewoon weer aan voorbij!

23. Vanavond was het weer een geslaagde avond met het glutenvrij buffet. Heb weer heerlijk gegeten en genoten.

24. Bouwhuis

Gezellige ambiance. Goed eten en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

25. Uitstekend en erg gezellig en een leuke kinderboek voor de kinderen komen zeker nog een keer weer.

26. Petra de Sterke

Wij hebben er eind september met 5 personen gegeten.
    Heel vriendelijk personeel en er was heel veel keus uit allerlei verschillende gerechten.
    We hebben er heerlijk gegeten.
    Pluim voor al het personeel.
    Heel gezellige ambiance.
    Een aanrader!

27. We hebben genoten van het heerlijke eten, was allemaal super voor elkaar, we komen zeker weer terug.

28. Dunja & Co

Het begint al aardig op een traditie te lijken intussen. Ons derde bezoek aan Thijs & Aafke wordt ook nu afgesloten met een super vrolijk gekleurd bakje! Twee keer eerder werd ik blij van een geel en blauw exemplaar. Aangezien ik lucht had gekregen van het feit dat ze het veld moeten ruimen durfde ik nu zelf wel een “bakje” op te gooien. En in deze maand van tradities ook deze x een 10 voor de service!

Zie ook recensie 25/1/2015.

29. Thijs en Aafke

30. Piet de Jeu

Een uitgebreide keuze aan gerechten, die goed van temperatuur waren. Voor de vegerariër was aandacht; er werd wat extra's klaargemaakt.

31. Na 2 tegenvallers toch nog een derde keer gegaan. En wederom was alles lauw, taai. Weinig variatie. 3 x is scheepsrecht. Kom er niet weer.

32. Thijs & Aafke bieden twee keer per jaar de mogelijkheid om te reserveren voor een glutenvrije avond. Glutenvrij uit eten is niet altijd makkelijk en het blijft altijd goed uitkijken wat je dan voorgeschoteld krijgt. Tijdens deze avonden garanderen ze 100% glutenvrij te serveren. Wel zo veilig en superfijn! De gerechten worden met zorg bereid, worden mooi gepresenteerd en last but not least: Ze zijn ook nog eens super lekker! Bediening en kok zijn goed op de hoogte van gluten. Dit betekent dat je ook op andere dagen prima geholpen wordt als je een glutenvrij (en/of lactosevrij) dieet moet volgen.

33. Lekker gegeten
    Komen zeker terug

34. Op advies van onze gastvrouw Wilma en gastheer Jerry de Rijk van hun vakantiehuis in Tweede Valthermond reserveerden wij bij Thijs en Aafke in Klijndijk, vlakbij Tweede Valthermond (en ook dichtbij Emmen) voor het “all you can eat” live cooking concept. Daar hebben we geen spijt van. Gastvrije ontvangst, attente, aardige en vlotte bediening. Keus genoeg! Bijna 100 items. Prima assortiment. Voor de kinderen is er een bioscoop en een speeltoestel en zelfs een extra kok voor de pannenkoeken. Als je een avond geen zin hebt om te koken, dan is dit een aanrader! Value for money. Van harte aanbevolen.

Jannie & Koos Groenewoud, Lelystad.

35. Het eten was heerlijk, veel variatie, goede sfeer en vriendelijk personeel!
    De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, een aanrader!

36. Fam. Jansen

Ik heb mijn verjaardag gevierd tijdens mijn vakantie, met een heerlijke zondagse brunch met kinderen en kleinkinderen. We werden gastvrij ontvangen en de tafel was al voor ons gedekt in een mooie ambiance.
    Het eten was goed en er was ruim keus. De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer/ bioscoop. Drenthe mag trots zijn op Thijs & Aafke!

37. We zaten heerlijk op het terras. Eten en drinken was prima. Bediening had niet hun beste dag, want enkelen waren bot/kortaf.

38. anoniem

We hebben een 50- jarige feest gevierd bij Thijs en Aafke. Het personeel is erg vriendelijk en de brunch was heerlijk en uitgebreid. Aansluitend na de brunch een Oud- Hollandse spelllen arrangement. (o.a .stokvangen, zenuwspel, knikkerspel, etc.) Het grote voordeel bij Thijs en Aafke iis dat je met je familie en vrienden privé kunt zitten in een gezellige kamer en toch betrokken bent bij het warme/koude brunchbuffet. Ook heel leuk dat er tijdens het brunchbuffet aan livecooking wordt gedaan o.a. het bakken van eitjes en pannenkoeken. Het softijs met warme kersen is overheerlijk. Het was attent dat de feestkamer Kastanje versierd was in het 50 jaar thema. Wij vonden de brunch inclusief het Oud Hollandse Spelen echt een aanrader voor jong en oud. Iedereen was ook enthousiast. Erg sfeervol en ongedwongen! Een aanrader!

39. h de blouw

Zoals gewonelijk was het weer hartstikke goed vrijdag avond. Lekker gegeten, en gedronken.

40. Hillie Blok-Helbig

41. Onlangs een verjaardagspartijtje gehad bij Thijs en Aafke. Had niet veel goede berichten gehoord en dat is helemaal bevestigd. Eten was gewoon slecht. Alles lag lang in de bakken te verpieteren. Zat aan elkaar geplakt. Ook de bediening was amateuristisch. Dit restaurant valt in de categorie "vreetschuur." Het parkeren was prima :-)

42. Wij hebben lekker gesmuld van het eten bediening was goed.
    Een aanrader.

43. Fam Platje

We hebben zeer genoten van het eten, lekker en zag er zeer verzorgd uit. Wat wij erg vervelend vonden, dat er constant werd gevraagd of we nog wat te drinken wilden, door verschillende bediening, daardoor kwamen er misverstanden. En wij vonden de mevrouw die aan de balie stond niet erg aardig, bij het ontvangst niet en ook niet toen we gingen betalen.

44. B. de Vreught

Lekker gegeten, genoeg keuze.

45. Heerlijk gegeten. Voldoende keus, vriendelijk en flexibel personeel. Voldoende keuze voor vegetariërs.

46. JW VAN DER MOLEN

Het was geweldig, ook met de bonnen van AH. Was geen probleem. Komen zeker weer terug.

47. J. Vording

Op vrijdag 4 november, hebben wij genoten van het glutenvrij buffet bij Thijs en Aafke, wij werden gastvrij naar onze plaats in de Eikenzaal gebracht, door een verdeling in vier zalen was er sprake van een knusse omgeving, waar ook kinderen zich thuis voelen.

Er was bij dit glutenvrije buffet zeker geen sprake van een beperkte keuze. Wij konden ons te goed doen aan een tiental voor-, hoofd- en nagerechten. Daarnaast was er een kok die op een speciale plaat voor ons vis of vleesgerechten klaarmaakte, het was een geslaagde avond.

Bij vertrek hebben we gevraagd of wij als glutenvrije klant ook op een normale dag met kinderen en kleinkinderen bij hen terecht konden, dat was geen enkel probleem, mits wij dit bij de reservering aangaven.

48. Het was echt super geregeld. Eten was heerlijk. Als het volgend jaar weer is, komen wij zeker weer. Groetjes Micha en Marjan

49. Onwijs genoten van het glutenvrije buffet vrijdag 4 november. Lekker alles eten zonder na te denken of je het wel mag, top geregeld. Ik kijk al uit naar maart/april 2017!

50. Gisteren vanuit Enschede speciaal naar Thijs en Aafke gereden (wat we vaker doen) om daar lekker te eten. Gisteren was er een speciale glutenvrije avond (en heb zelf glutenallergie) en dit keer kon ik echt alles pakken wat ik maar wilde. Als er geen glutenvrije avond is, is er ook genoeg te krijgen. Een top restaurant! Die rekening houdt met allergieën waar veel restaurants nog van kunnen leren.
    Ze hadden ook erg lekkere glutenvrije roze koeken ;-)

51. H. Roosien

Gegeten van het glutenvrij buffet. Het was heerlijk, veel soorten en genoeg aanbod, ondanks de drukte. Goede sfeer, geweldig, voor herhaling vatbaar.

52. Fam. de Haan Uden

Eten was zeer goed en uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    Een aanrader!!!

53. Kolina ten Cate

Wij hebben tijdens ons familie weekendje heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke!
    Goede prijs/kwaliteit, veel keuze en aardige bediening! Leuk om onze eigen ruimte te hebben, ook erg kind vriendelijk!

54. Heerlijk gegeten, alles was dik voor mekaar. SUPER!!

55. Fam. R. Klomp

Gisteravond weer heerlijk gegeten, wat een keuze. Voor de bediening alle lof, dit is echt een aanrader.

56. Nicole Vriezen

Fijne ontvangst, sfeervol zitten en heerlijk gegeten! Wij komen zeker nog een keer terug!!

57. Familie Kliffen

Zonder voorkennis binnengestapt en met een heel voldaan gevoel weggegaan.
    De sfeer is gezellig, maar ook rustgevend door de verschillende zalen en hoekjes.
    Hierdoor merk je ook nauwelijks dat mensen naar het buffet gaan.
    Er zijn gasten in iedere leeftijdscategorie, maar niemand stoort elkaar.
    Het personeel doet er alles aan om je een topavond te laten beleven.
    Als wij dichterbij zouden wonen, zou dit restaurant zeker vaker door ons worden bezocht.

58. Wendy André

Heerlijk gegeten. Jammer dat alle live cool inge producten gemarineerd zijn. Het moet maar net je smaak zijn.

59. 3 Sept. met de personeelsvereniging van Hunter Douglas Leek (125 pers.) een arrangement Wildlands gehad. Alles was super geregeld. Het eten was erg goed en lekker. Erg veel keus en voor ieder wat wils. Names de PV een dikke duim omhoog!!

60. Op 1-8-2016 mijn verjaardagsfeest gehouden bij Thijs en Aafke.
    Vonden het allemaal heel erg goed en hebben dan ook erg genoten.
    Kregen een erg leuke tafel aangeboden.
    En de bediening was snel en heel erg aardig.
    Het eten was heerlijk en de schalen werden op tijd aangevuld.
    Alles bij elkaar een geslaagde afsluiting van een erg mooie dag.

H.nijboer

61. We komen er al jaren eten in de vakantie periode. Ook de afgelopen weken 2x heerlijk gegeten. Klasse buffetrestaurant, een aanrader.

62. Alette Holtjer

Heerlijk genoten van de vele verschillende gerechten!
    De gamba's waren helemaal top!

Aanrader!!

63. Samen met echtgenote, dochter en schoonzoon weer heerlijk bij jullie gegeten. Echte aanrader. Komen zeker nog vaak terug.

64. zaterdag 20-8-2016 heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. We waren een weekendje weg van de kinderen, vrijdag Wildlands, zaterdag winkelen in Emmen en afgesloten met een Diner

Alles is smaakvol, goed gebraden, vers en wat een keuze, niet te geloven! Gaan we zeker aanprijzen bij wie het maar horen wilt.

We komen zeker nog een keertje terug als we in de buurt zijn, het is altijd nog 2,5 uur rijden voor ons.

65. Gisteren weer heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke. Je zou alles wel willen proeven, maar zo groot is onze maag niet.

Hele aardige bediening. Het is voor ons jammer dat we iets te ver weg wonen, anders kwamen we vaker.

Als je hier geen lekkere maaltijd kunt eten, ligt dat geheel aan jezelf. Er is keus genoeg. Drie maanden geleden waren we met drie vriendinnen en kwamen om 20.15 uur aan. De keuken bleef voor ons langer open, zodat we toch nog van het buffet konden eten, geweldig deze service.

Een echte aanrader om hier te komen eten/smullen.

66. Zalig gegeten!
    Snelle bediening.
    Top.

67. Wij hebben met 5 zussen heerlijk gegeten van de enorme keus aan gerechten. Het was druk, maar door de verschillende blokken waarin geboekt kan worden, is het niet overvol bij de buffetten. Het is een absolute aanrader

Met 1 minpunt, de dure flessen water die verkocht worden.
    Ik word altijd heel blij van een kan gratis kraanwater bij het eten.

68. j de bruine

Het is wel beter geweest, toen was er meer keus. Het vlees was niet helemaal gaar. Er waren eerst meer sauzen, is allemaal wat minder. Een idee van mij is wat minder personeel voor het drinken, zelf ophalen, sterke drank munten halen is een kosten post minder voor het personeel en dan wat meer keus wat eten betreft. Maar verder heeft het wel gesmaakt.

69. Wij hebben gisteren een geweldige dag gehad, en gebruikgemaakt van het wildlands arrangement! Eerst gezellig koffie (met gebak) gedronken. Daarna een avontuurlijke rit met de "jan plezier" tractor naar Emmen, geweldig. Wij vielen met de neus in de boter, tropische temperaturen. Heerlijk de ruimte om alles goed te bekijken! En er viel heel veel moois en actieve dieren te bekijken! Daarna weer keurig op de afgesproken tijd afgehaald door onze aardige en behulpzame "chauffeur" .

En daarna een geweldig buffet bij Thijs en Aafke! Het was in een woord helemaal AF.

Wij bedanken jullie hartelijk voor deze voor ons speciale dag. En zeker voor herhaling vatbaar!

Kortom: een echte aanrader!!

70. jan spin

We werden goed ontvangen en werden goed naar onze tafel geleid. Het eten was prima en de bediening was zeer goed.

71. Karina

Vrijdagavond heerlijk gezellig gegeten. Voldoende keus, aardige behulpzame bediening, echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

72. We hebben lekker gegeten. De bediening was prima en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die in de buurt komt. en voor de prijs hoef je het niet te laten.
    helemaal top. We komen zeker nog eens terug.

73. Leuk en groot restaurant. Met twee kleine kinderen gegaan.
    Veel keuze. Koud en warm buffet, met als pluspunt de grote hoeveelheid verse groenten, twee soepen, ragout en extra brood met dip.
    Toetjes buffet met mousse, taarten, ijs, cakes, fruit en softijs.
    Speelplek voor de kinderen is redelijk, niet veel bijzonders en ze waren er snel uitgespeeld.
    Ik had graag nog een alternatief voor vegetarisch gezien i.p.v. vlees, bijv. iets met ei of vleesvervanger.
    Bakken werden goed aangevuld.

74. Fantastisch gegeten bij Thijs en Aafke, samen met m'n dochter, die had gelezen dat ze een glutenvrij buffet gingen organiseren. Het was zó lekker allemaal, en zo gezellig, en er was ruim voldoende. Het was ook heel fijn dat je nu eens gewoon van alles wat er stond kon eten, zonder je af te vragen of het wel glutvrij is. Ook voor het personeel alle lof.

Wij zijn zeker weer van de partij als jullie dit nog eens weer gaan doen. Groet Nicoline en Netty.

75. Reina Thole-Reintsema

Naar Glutenvrij buffet geweest en het was heel leuk. Goed opgezet en heel gastvrij! Voor herhaling vatbaar!

76. Vanavond gegeten bij Thijs & Aafke. Ze hadden een glutenvrij lopend buffet georganiseerd. Super lekker gegeten, groot compliment.

77. Super veel keus en heeerlijk! Wel erg weinig sfeer.

78. Al een aantal keer gegeten bij Thijs en Aafke. We kwamen op een zaterdagavond en het was best rustig, dat ben ik niet gewend van T&A. Het was niet heel druk en dan nog lang moeten wachten op ons drinken.

Ook het vlees laten bakken lokt niet echt, ook omdat ik het niet heel duidelijk vind wat er allemaal is. Misschien toch iets duidelijker maken op een bord ect? Buffet voldoende keus en prima kwaliteit.

79. za 23 jan. 2016 hier gegeten. Eten was kwalitatief heel goed en drinken was ook prima in leuke sfeer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

80. Eerste kerstdag gebruncht bij T&A. Wij hebben niet gemerkt dat het Kerst was. Alleen de prijs was aangepast aan 25 december. Verder is alles hetzelfde als op andere zondagen. Voor ons geldt zeker geen T&A meer tijdens de Kerst.

81. Vandaag eerste kerstdag hier gegeten. Het buffet had helemaal niks met kerst te maken. Op het buffet stond werkelijk niks wat ons aan kerst deed denken. Met moederdag waren wij hier ook. Het buffet zag er vandaag precies het zelfde uit als toen.

Ook het toetjes buffet (softijs, vla en vruchten) zag er hetzelfde uit. Wat er stond was trouwens goed te eten, maar voor de kerstsfeer hoef je er beslist niet naar toe te gaan. Ook de sfeer er omheen wat beneden pijl, geen kerstmuziek , kerstman of feestelijk gekleed personeel.

Al met al met kerst gaan we hier zeker niet meer naar toe. Jammer gemiste kans voor Thijs en Aafke

82. Als trouwe bezoeker gisteren weer heerlijk gegeten. Van de spareribs blijf je eten!

83. Bianca Wijbrands

Vorige week hier heerlijk gegeten, wat een verbetering t.o.v. ca 2/3 jaar geleden! Heerlijk warm en koud buffet, met live cooking. Ook leuk was dat er speciaal voor de kleinste kinderen twee pieten aanwezig waren waar ze mee op de foto mochten, door hun zelf gemaakt op de polaroid camera! We gaan hier zeker vaker naar toe!

Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Top!

84. Heerlijk gegeten! Zeer goede en vriendelijke bediening. En bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen door een erg vriendelijke, leuke spontane dame! De nieuwe eigenaar heeft het tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader 👍

85. RB 332 punten

Na mijn laatste recensie op 30 januari 2014 is het restaurant behoorlijk verbouwd, wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu ook live cooking (aka een bakplaat) hebben, een hele verbetering. Al met al hebben mijn vriendin nu een toffe ervaring gehad en lekker gegeten, ook het personeel was vriendelijk. De prijs ligt overigens wel vrij hoog voor wat voor keuze ze aanbieden.

Eén vorige recensie
  86. Ons 1e bezoek aan dit live cooking buffet restaurant. Kregen goede uitleg over de te volgen procedure voor het eten halen. Voor het voorgerecht was er keus uit 3 soorten soep en/of pasteitje met ragout. De keuze was geweldig zowel vis, vlees en vegetarisch. Ook de keus in dessert was zeer uitgebreid. Ook niet onbelangrijk; het eten was van goede kwaliteit. Voor een vaste prijs mag je zoveel eten als je wil. Onze tafelgastvrouw was zeer attent en vriendelijk. Voor de drankjes worden acceptabele prijzen berekend. Zullen dit restaurant zeker aanbevelen.

87. Jos debby buikema

Goedendag, wij hebben zondag een buffet gehad. We hebben genoten, vriendelijk personeel. Het was heerlijk ook de wok. Er was te veel om op te noemen, voor iedereen wat wils. Wij komen hier zeker terug, voor iedereen een aanrader.
    Groet Jos Debby

88. R.A.Leenders

Heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke. Uitgebreid buffet, goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk voor kinderen.

89. Familie Reinholtd

Wij hebben voor een verjaardag thuis een hapjesschaal en een heerlijk eiersalade besteld. Geweldig, lekker, smakelijk en heel mooi opgemaakt. Dit was voor ons de derde keer. Ook al moeten we er een aantal kilometers voor rijden. Je inzet is rijkelijk beloond. Ook onze verjaardagsgasten waren zeer verrast. Een aanrader!!

90. Kendal en Nick

Wij waren op vakantie vanuit Amsterdam en vonden dit een leuke plek om te dineren. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk onthaald. Het eten was lekker en we hebben een harstikke leuke avond gehad en gingen met een volle buik naar huis :D

91. Jos en Anneke

Op 14 september gegeten naar aanleiding van onze trouwdag. Het was weer als gewoonlijk: super lekker en gezellig. Voor ons een aanrader!

92. Was gezellig. Receptie vonden wij niet vriendelijk, te zakelijk.

93. Paulina

94. Y. de Jong-Schenkel en P.W. van Nus

Leuk restaurant, vriendelijk personeel en het eten is zeer gevarieerd en erg goed.

95. Zeer verrast, na vernieuwing nu met live cooking nog een breder aanbod. Geen grote ruimte maar gezellige huiskamers. Vlotte bediening en vriendelijk ontvangst. Luxe desserts en mooie presentatie. Voor de kids ook genoeg keuze. Wij komen zeker nog eens weer.

96. H. Vriesema

Wij zijn geweest voor een lunch en wij kregen een heel uitgebreide lunch geserveerd, smaakvol opgediend. Zeker een restaurant wat voor herhaling vatbaar is.

97. Heerlijk gegeten in een vriendelijke omgeving. Alles ziet er erg verzorgd uit. De live cooking is een zeer goede aanvulling op het gebodene. Veel keus aan gerechten.

Vaker geweest en weer zeker voor herhaling vatbaar.

98. Jaren terug kwamen wij hier graag en was het goed. Dit jaar twee maal geweest. Beide keren zeer teleurstellend. Het lijkt op een ziekenhuisrestaurant.

Simpele gerechten. Goedkope ingrediënten. Geen goed stukje rundvlees. Allemaal kip, varken of frituur. Het is er erg druk en gasten smeren met het eten. Het eten staat er ook onbeheerd. Er wordt niet hygiënisch mee ongesprongen. Kinderen zitten met hun vingers overal aan. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Sfeer is matig omdat het er zo vol zit.

Ordinaire vreetschuur. Wij komen even niet meer.

99. Wij komen hier heel af en toe eten als we in de omgeving zijn. Na de eerste keer enkele jaren geleden is er van dit restaurant eigenlijk weinig meer over. Eten is koud, vlees van de bakplaat is dramatisch. Biefstuk is een klein taai lapje. De toetjes komen regelrecht uit de vriezer van de Aldi zo lijkt het. In de kinderhoek liggen 5 Dino's, 1 potlood en nog wat kapot baby speelgoed. Onze kinderen hadden het dus snel gezien. Al met al niet zo vreemd dat wij om half 9 nog de enige waren. Dit was voor ons de laatste keer. Genoeg alternatieven in de omgeving.

Volgende pagina