Thijs & Aafke in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

Volop gratis parkeren op eigen terrein.

Busverbinding op steenworp afstand met naar alle richtingen in de omgeving.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

De garantie van Thijs & Aafke

Buffetrestaurant Thijs & Aafke garandeert u een gezellig avondje uit met een zo compleet mogelijke ervaring. Wij zullen uw beleving compleet maken aan de hand van de volgende pijlers:

Goed – Een goede service is belangrijk voor een ontspannen avondje uit.
Gezond – Gezonde en verse gerechten voor een ultiem culinaire avond.
Gastvrij – U zult gastvrij ontvangen worden met een eigen gastdame die u van binnenkomst tot aan het vertrek zal begeleiden.
Gezellig – Een gezellige ambiance voor een heerlijk avondje uit.
Genieten – Geniet u van de vele keuze, uitstekende service en een welverdiend etentje.
Deze 5 G’s zorgen voor een complete en onbeperkte avond genieten en sfeervol dineren bij Buffetrestaurant Thijs & Aafke. U wordt volop in de watten gelegd met uitstekende service, ruime keuze op het buffet, vers bereide producten en een scherpe prijs.

Ook kunnen wij u voorzien van informatie over onze handelswijze en het voedsel. Daarnaast zijn wij in de gelegenheid om maaltijden op maat te maken voor mensen met speciale dieetwensen en dat alles met professionele gastvrijheid én met een oprechte glimlach. Want bij Buffetrestaurant Thijs & Aafke draait het om u!

• High tea: € 18,50

1479192645 80
1507519505 77

1. Thijs en Aafke

2. Piet de Jeu

Een uitgebreide keuze aan gerechten, die goed van temperatuur waren. Voor de vegerariër was aandacht; er werd wat extra's klaargemaakt.

3. Na 2 tegenvallers toch nog een derde keer gegaan. En wederom was alles lauw, taai. Weinig variatie. 3 x is scheepsrecht. Kom er niet weer.

4. Thijs & Aafke bieden twee keer per jaar de mogelijkheid om te reserveren voor een glutenvrije avond. Glutenvrij uit eten is niet altijd makkelijk en het blijft altijd goed uitkijken wat je dan voorgeschoteld krijgt. Tijdens deze avonden garanderen ze 100% glutenvrij te serveren. Wel zo veilig en superfijn! De gerechten worden met zorg bereid, worden mooi gepresenteerd en last but not least: Ze zijn ook nog eens super lekker! Bediening en kok zijn goed op de hoogte van gluten. Dit betekent dat je ook op andere dagen prima geholpen wordt als je een glutenvrij (en/of lactosevrij) dieet moet volgen.

5. Lekker gegeten
    Komen zeker terug

6. Prachtige accomodatie met heerlijk en gevarieerd eten!

7. Op advies van onze gastvrouw Wilma en gastheer Jerry de Rijk van hun vakantiehuis in Tweede Valthermond reserveerden wij bij Thijs en Aafke in Klijndijk, vlakbij Tweede Valthermond (en ook dichtbij Emmen) voor het “all you can eat” live cooking concept. Daar hebben we geen spijt van. Gastvrije ontvangst, attente, aardige en vlotte bediening. Keus genoeg! Bijna 100 items. Prima assortiment. Voor de kinderen is er een bioscoop en een speeltoestel en zelfs een extra kok voor de pannenkoeken. Als je een avond geen zin hebt om te koken, dan is dit een aanrader! Value for money. Van harte aanbevolen.

Jannie & Koos Groenewoud, Lelystad.

8. Het eten was heerlijk, veel variatie, goede sfeer en vriendelijk personeel!
    De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, een aanrader!

9. Fam. Jansen

Ik heb mijn verjaardag gevierd tijdens mijn vakantie, met een heerlijke zondagse brunch met kinderen en kleinkinderen. We werden gastvrij ontvangen en de tafel was al voor ons gedekt in een mooie ambiance.
    Het eten was goed en er was ruim keus. De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer/ bioscoop. Drenthe mag trots zijn op Thijs & Aafke!

10. We zaten heerlijk op het terras. Eten en drinken was prima. Bediening had niet hun beste dag, want enkelen waren bot/kortaf.

11. anoniem

We hebben een 50- jarige feest gevierd bij Thijs en Aafke. Het personeel is erg vriendelijk en de brunch was heerlijk en uitgebreid. Aansluitend na de brunch een Oud- Hollandse spelllen arrangement. (o.a .stokvangen, zenuwspel, knikkerspel, etc.) Het grote voordeel bij Thijs en Aafke iis dat je met je familie en vrienden privé kunt zitten in een gezellige kamer en toch betrokken bent bij het warme/koude brunchbuffet. Ook heel leuk dat er tijdens het brunchbuffet aan livecooking wordt gedaan o.a. het bakken van eitjes en pannenkoeken. Het softijs met warme kersen is overheerlijk. Het was attent dat de feestkamer Kastanje versierd was in het 50 jaar thema. Wij vonden de brunch inclusief het Oud Hollandse Spelen echt een aanrader voor jong en oud. Iedereen was ook enthousiast. Erg sfeervol en ongedwongen! Een aanrader!

12. h de blouw

Zoals gewonelijk was het weer hartstikke goed vrijdag avond. Lekker gegeten, en gedronken.

13. Onlangs een verjaardagspartijtje gehad bij Thijs en Aafke. Had niet veel goede berichten gehoord en dat is helemaal bevestigd. Eten was gewoon slecht. Alles lag lang in de bakken te verpieteren. Zat aan elkaar geplakt. Ook de bediening was amateuristisch. Dit restaurant valt in de categorie "vreetschuur." Het parkeren was prima :-)

14. Wij hebben lekker gesmuld van het eten bediening was goed.
    Een aanrader.

15. Fam Platje

We hebben zeer genoten van het eten, lekker en zag er zeer verzorgd uit. Wat wij erg vervelend vonden, dat er constant werd gevraagd of we nog wat te drinken wilden, door verschillende bediening, daardoor kwamen er misverstanden. En wij vonden de mevrouw die aan de balie stond niet erg aardig, bij het ontvangst niet en ook niet toen we gingen betalen.

16. B. de Vreught

Lekker gegeten, genoeg keuze.

17. Heerlijk gegeten. Voldoende keus, vriendelijk en flexibel personeel. Voldoende keuze voor vegetariërs.

18. JW VAN DER MOLEN

Het was geweldig, ook met de bonnen van AH. Was geen probleem. Komen zeker weer terug.

19. J. Vording

Op vrijdag 4 november, hebben wij genoten van het glutenvrij buffet bij Thijs en Aafke, wij werden gastvrij naar onze plaats in de Eikenzaal gebracht, door een verdeling in vier zalen was er sprake van een knusse omgeving, waar ook kinderen zich thuis voelen.

Er was bij dit glutenvrije buffet zeker geen sprake van een beperkte keuze. Wij konden ons te goed doen aan een tiental voor-, hoofd- en nagerechten. Daarnaast was er een kok die op een speciale plaat voor ons vis of vleesgerechten klaarmaakte, het was een geslaagde avond.

Bij vertrek hebben we gevraagd of wij als glutenvrije klant ook op een normale dag met kinderen en kleinkinderen bij hen terecht konden, dat was geen enkel probleem, mits wij dit bij de reservering aangaven.

20. Het was echt super geregeld. Eten was heerlijk. Als het volgend jaar weer is, komen wij zeker weer. Groetjes Micha en Marjan

21. Onwijs genoten van het glutenvrije buffet vrijdag 4 november. Lekker alles eten zonder na te denken of je het wel mag, top geregeld. Ik kijk al uit naar maart/april 2017!

22. Gisteren vanuit Enschede speciaal naar Thijs en Aafke gereden (wat we vaker doen) om daar lekker te eten. Gisteren was er een speciale glutenvrije avond (en heb zelf glutenallergie) en dit keer kon ik echt alles pakken wat ik maar wilde. Als er geen glutenvrije avond is, is er ook genoeg te krijgen. Een top restaurant! Die rekening houdt met allergieën waar veel restaurants nog van kunnen leren.
    Ze hadden ook erg lekkere glutenvrije roze koeken ;-)

23. H. Roosien

Gegeten van het glutenvrij buffet. Het was heerlijk, veel soorten en genoeg aanbod, ondanks de drukte. Goede sfeer, geweldig, voor herhaling vatbaar.

24. Fam. de Haan Uden

Eten was zeer goed en uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    Een aanrader!!!

25. Kolina ten Cate

Wij hebben tijdens ons familie weekendje heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke!
    Goede prijs/kwaliteit, veel keuze en aardige bediening! Leuk om onze eigen ruimte te hebben, ook erg kind vriendelijk!

26. Heerlijk gegeten, alles was dik voor mekaar. SUPER!!

27. Fam. R. Klomp

Gisteravond weer heerlijk gegeten, wat een keuze. Voor de bediening alle lof, dit is echt een aanrader.

28. Nicole Vriezen

Fijne ontvangst, sfeervol zitten en heerlijk gegeten! Wij komen zeker nog een keer terug!!

29. Familie Kliffen

Zonder voorkennis binnengestapt en met een heel voldaan gevoel weggegaan.
    De sfeer is gezellig, maar ook rustgevend door de verschillende zalen en hoekjes.
    Hierdoor merk je ook nauwelijks dat mensen naar het buffet gaan.
    Er zijn gasten in iedere leeftijdscategorie, maar niemand stoort elkaar.
    Het personeel doet er alles aan om je een topavond te laten beleven.
    Als wij dichterbij zouden wonen, zou dit restaurant zeker vaker door ons worden bezocht.

30. Wendy André

Heerlijk gegeten. Jammer dat alle live cool inge producten gemarineerd zijn. Het moet maar net je smaak zijn.

31. 3 Sept. met de personeelsvereniging van Hunter Douglas Leek (125 pers.) een arrangement Wildlands gehad. Alles was super geregeld. Het eten was erg goed en lekker. Erg veel keus en voor ieder wat wils. Names de PV een dikke duim omhoog!!

32. Op 1-8-2016 mijn verjaardagsfeest gehouden bij Thijs en Aafke.
    Vonden het allemaal heel erg goed en hebben dan ook erg genoten.
    Kregen een erg leuke tafel aangeboden.
    En de bediening was snel en heel erg aardig.
    Het eten was heerlijk en de schalen werden op tijd aangevuld.
    Alles bij elkaar een geslaagde afsluiting van een erg mooie dag.

H.nijboer

33. We komen er al jaren eten in de vakantie periode. Ook de afgelopen weken 2x heerlijk gegeten. Klasse buffetrestaurant, een aanrader.

34. Alette Holtjer

Heerlijk genoten van de vele verschillende gerechten!
    De gamba's waren helemaal top!

Aanrader!!

35. Samen met echtgenote, dochter en schoonzoon weer heerlijk bij jullie gegeten. Echte aanrader. Komen zeker nog vaak terug.

36. zaterdag 20-8-2016 heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. We waren een weekendje weg van de kinderen, vrijdag Wildlands, zaterdag winkelen in Emmen en afgesloten met een Diner

Alles is smaakvol, goed gebraden, vers en wat een keuze, niet te geloven! Gaan we zeker aanprijzen bij wie het maar horen wilt.

We komen zeker nog een keertje terug als we in de buurt zijn, het is altijd nog 2,5 uur rijden voor ons.

37. Gisteren weer heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke. Je zou alles wel willen proeven, maar zo groot is onze maag niet.

Hele aardige bediening. Het is voor ons jammer dat we iets te ver weg wonen, anders kwamen we vaker.

Als je hier geen lekkere maaltijd kunt eten, ligt dat geheel aan jezelf. Er is keus genoeg. Drie maanden geleden waren we met drie vriendinnen en kwamen om 20.15 uur aan. De keuken bleef voor ons langer open, zodat we toch nog van het buffet konden eten, geweldig deze service.

Een echte aanrader om hier te komen eten/smullen.

38. Zalig gegeten!
    Snelle bediening.
    Top.

39. Wij hebben met 5 zussen heerlijk gegeten van de enorme keus aan gerechten. Het was druk, maar door de verschillende blokken waarin geboekt kan worden, is het niet overvol bij de buffetten. Het is een absolute aanrader

Met 1 minpunt, de dure flessen water die verkocht worden.
    Ik word altijd heel blij van een kan gratis kraanwater bij het eten.

40. j de bruine

Het is wel beter geweest, toen was er meer keus. Het vlees was niet helemaal gaar. Er waren eerst meer sauzen, is allemaal wat minder. Een idee van mij is wat minder personeel voor het drinken, zelf ophalen, sterke drank munten halen is een kosten post minder voor het personeel en dan wat meer keus wat eten betreft. Maar verder heeft het wel gesmaakt.

41. Wij hebben gisteren een geweldige dag gehad, en gebruikgemaakt van het wildlands arrangement! Eerst gezellig koffie (met gebak) gedronken. Daarna een avontuurlijke rit met de "jan plezier" tractor naar Emmen, geweldig. Wij vielen met de neus in de boter, tropische temperaturen. Heerlijk de ruimte om alles goed te bekijken! En er viel heel veel moois en actieve dieren te bekijken! Daarna weer keurig op de afgesproken tijd afgehaald door onze aardige en behulpzame "chauffeur" .

En daarna een geweldig buffet bij Thijs en Aafke! Het was in een woord helemaal AF.

Wij bedanken jullie hartelijk voor deze voor ons speciale dag. En zeker voor herhaling vatbaar!

Kortom: een echte aanrader!!

42. jan spin

We werden goed ontvangen en werden goed naar onze tafel geleid. Het eten was prima en de bediening was zeer goed.

43. Karina

Vrijdagavond heerlijk gezellig gegeten. Voldoende keus, aardige behulpzame bediening, echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

44. We hebben lekker gegeten. De bediening was prima en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die in de buurt komt. en voor de prijs hoef je het niet te laten.
    helemaal top. We komen zeker nog eens terug.

45. Leuk en groot restaurant. Met twee kleine kinderen gegaan.
    Veel keuze. Koud en warm buffet, met als pluspunt de grote hoeveelheid verse groenten, twee soepen, ragout en extra brood met dip.
    Toetjes buffet met mousse, taarten, ijs, cakes, fruit en softijs.
    Speelplek voor de kinderen is redelijk, niet veel bijzonders en ze waren er snel uitgespeeld.
    Ik had graag nog een alternatief voor vegetarisch gezien i.p.v. vlees, bijv. iets met ei of vleesvervanger.
    Bakken werden goed aangevuld.

46. Fantastisch gegeten bij Thijs en Aafke, samen met m'n dochter, die had gelezen dat ze een glutenvrij buffet gingen organiseren. Het was zó lekker allemaal, en zo gezellig, en er was ruim voldoende. Het was ook heel fijn dat je nu eens gewoon van alles wat er stond kon eten, zonder je af te vragen of het wel glutvrij is. Ook voor het personeel alle lof.

Wij zijn zeker weer van de partij als jullie dit nog eens weer gaan doen. Groet Nicoline en Netty.

47. Reina Thole-Reintsema

Naar Glutenvrij buffet geweest en het was heel leuk. Goed opgezet en heel gastvrij! Voor herhaling vatbaar!

48. Vanavond gegeten bij Thijs & Aafke. Ze hadden een glutenvrij lopend buffet georganiseerd. Super lekker gegeten, groot compliment.

49. Super veel keus en heeerlijk! Wel erg weinig sfeer.

50. Al een aantal keer gegeten bij Thijs en Aafke. We kwamen op een zaterdagavond en het was best rustig, dat ben ik niet gewend van T&A. Het was niet heel druk en dan nog lang moeten wachten op ons drinken.

Ook het vlees laten bakken lokt niet echt, ook omdat ik het niet heel duidelijk vind wat er allemaal is. Misschien toch iets duidelijker maken op een bord ect? Buffet voldoende keus en prima kwaliteit.

51. za 23 jan. 2016 hier gegeten. Eten was kwalitatief heel goed en drinken was ook prima in leuke sfeer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

52. Eerste kerstdag gebruncht bij T&A. Wij hebben niet gemerkt dat het Kerst was. Alleen de prijs was aangepast aan 25 december. Verder is alles hetzelfde als op andere zondagen. Voor ons geldt zeker geen T&A meer tijdens de Kerst.

53. Vandaag eerste kerstdag hier gegeten. Het buffet had helemaal niks met kerst te maken. Op het buffet stond werkelijk niks wat ons aan kerst deed denken. Met moederdag waren wij hier ook. Het buffet zag er vandaag precies het zelfde uit als toen.

Ook het toetjes buffet (softijs, vla en vruchten) zag er hetzelfde uit. Wat er stond was trouwens goed te eten, maar voor de kerstsfeer hoef je er beslist niet naar toe te gaan. Ook de sfeer er omheen wat beneden pijl, geen kerstmuziek , kerstman of feestelijk gekleed personeel.

Al met al met kerst gaan we hier zeker niet meer naar toe. Jammer gemiste kans voor Thijs en Aafke

54. Als trouwe bezoeker gisteren weer heerlijk gegeten. Van de spareribs blijf je eten!

55. Bianca Wijbrands

Vorige week hier heerlijk gegeten, wat een verbetering t.o.v. ca 2/3 jaar geleden! Heerlijk warm en koud buffet, met live cooking. Ook leuk was dat er speciaal voor de kleinste kinderen twee pieten aanwezig waren waar ze mee op de foto mochten, door hun zelf gemaakt op de polaroid camera! We gaan hier zeker vaker naar toe!

Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Top!

56. Heerlijk gegeten! Zeer goede en vriendelijke bediening. En bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen door een erg vriendelijke, leuke spontane dame! De nieuwe eigenaar heeft het tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader 👍

57. Na mijn laatste recensie op 30 januari 2014 is het restaurant behoorlijk verbouwd, wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu ook live cooking (aka een bakplaat) hebben, een hele verbetering. Al met al hebben mijn vriendin nu een toffe ervaring gehad en lekker gegeten, ook het personeel was vriendelijk. De prijs ligt overigens wel vrij hoog voor wat voor keuze ze aanbieden.

58. Ons 1e bezoek aan dit live cooking buffet restaurant. Kregen goede uitleg over de te volgen procedure voor het eten halen. Voor het voorgerecht was er keus uit 3 soorten soep en/of pasteitje met ragout. De keuze was geweldig zowel vis, vlees en vegetarisch. Ook de keus in dessert was zeer uitgebreid. Ook niet onbelangrijk; het eten was van goede kwaliteit. Voor een vaste prijs mag je zoveel eten als je wil. Onze tafelgastvrouw was zeer attent en vriendelijk. Voor de drankjes worden acceptabele prijzen berekend. Zullen dit restaurant zeker aanbevelen.

59. Jos debby buikema

Goedendag, wij hebben zondag een buffet gehad. We hebben genoten, vriendelijk personeel. Het was heerlijk ook de wok. Er was te veel om op te noemen, voor iedereen wat wils. Wij komen hier zeker terug, voor iedereen een aanrader.
    Groet Jos Debby

60. R.A.Leenders

Heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke. Uitgebreid buffet, goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk voor kinderen.

61. Familie Reinholtd

Wij hebben voor een verjaardag thuis een hapjesschaal en een heerlijk eiersalade besteld. Geweldig, lekker, smakelijk en heel mooi opgemaakt. Dit was voor ons de derde keer. Ook al moeten we er een aantal kilometers voor rijden. Je inzet is rijkelijk beloond. Ook onze verjaardagsgasten waren zeer verrast. Een aanrader!!

62. Kendal en Nick

Wij waren op vakantie vanuit Amsterdam en vonden dit een leuke plek om te dineren. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk onthaald. Het eten was lekker en we hebben een harstikke leuke avond gehad en gingen met een volle buik naar huis :D

63. Jos en Anneke

Op 14 september gegeten naar aanleiding van onze trouwdag. Het was weer als gewoonlijk: super lekker en gezellig. Voor ons een aanrader!

64. Was gezellig. Receptie vonden wij niet vriendelijk, te zakelijk.

65. Paulina

1 punt
  66. Y. de Jong-Schenkel en P.W. van Nus

Leuk restaurant, vriendelijk personeel en het eten is zeer gevarieerd en erg goed.

67. Zeer verrast, na vernieuwing nu met live cooking nog een breder aanbod. Geen grote ruimte maar gezellige huiskamers. Vlotte bediening en vriendelijk ontvangst. Luxe desserts en mooie presentatie. Voor de kids ook genoeg keuze. Wij komen zeker nog eens weer.

68. H. Vriesema

Wij zijn geweest voor een lunch en wij kregen een heel uitgebreide lunch geserveerd, smaakvol opgediend. Zeker een restaurant wat voor herhaling vatbaar is.

69. Heerlijk gegeten in een vriendelijke omgeving. Alles ziet er erg verzorgd uit. De live cooking is een zeer goede aanvulling op het gebodene. Veel keus aan gerechten.

Vaker geweest en weer zeker voor herhaling vatbaar.

70. Jaren terug kwamen wij hier graag en was het goed. Dit jaar twee maal geweest. Beide keren zeer teleurstellend. Het lijkt op een ziekenhuisrestaurant.

Simpele gerechten. Goedkope ingrediënten. Geen goed stukje rundvlees. Allemaal kip, varken of frituur. Het is er erg druk en gasten smeren met het eten. Het eten staat er ook onbeheerd. Er wordt niet hygiënisch mee ongesprongen. Kinderen zitten met hun vingers overal aan. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Sfeer is matig omdat het er zo vol zit.

Ordinaire vreetschuur. Wij komen even niet meer.

71. Wij komen hier heel af en toe eten als we in de omgeving zijn. Na de eerste keer enkele jaren geleden is er van dit restaurant eigenlijk weinig meer over. Eten is koud, vlees van de bakplaat is dramatisch. Biefstuk is een klein taai lapje. De toetjes komen regelrecht uit de vriezer van de Aldi zo lijkt het. In de kinderhoek liggen 5 Dino's, 1 potlood en nog wat kapot baby speelgoed. Onze kinderen hadden het dus snel gezien. Al met al niet zo vreemd dat wij om half 9 nog de enige waren. Dit was voor ons de laatste keer. Genoeg alternatieven in de omgeving.

72. Met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen wezen brunchen. Was goed voor elkaar, genoeg van alles en veel keus. We gaan vast en zeker nog een keertje!

73. Josefina Swijgman

Zaterdag 11 juli 2015 zijn mijn man en ik bij Thijs en Aafke wezen eten. Ik ben een hele moeilijke eter, die kwaliteit hoog in het vaandel heeft (en daar soms iets te veel voor betaalt). Echter bij Thijs en Aafke, veelzijdig eten voor een billijke prijs, super gewoon. Niet alleen het persoonlijk ontvangst bij aankomst, de sfeer, de bediening, alles is gewoon top. Een aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt luitjes voor jullie gastvrijheid!

74. wolbers

Goed eten en een goede service. Een aanrader.

75. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Zowel warm als koud buffet heerlijk en veel keuze.
    Dessertbuffet was super. Omdat het zo goed bevallen was zijn wij de dag erna nogmaals daar gaan eten.

76. Aardige mensen, prima verzorgd buffet en ongelooflijk goedkoop voor het gebodene.

77. thj passmann

Na paar jaar er niet geweest zijn, zijn we er nu uiteten geweest samen met mijn schoonmoeder. En we hebben er van genoten. Eten was zeer goed. En de bediening was buitengewoon goed. Een aanrader. We komen weer. Groetjes theo en geertje uit coevorden.

78. We hebben hier lekker en gezellig gegeten. Voor de meimaand prijs zeker waard. Er was van alles genoeg. We komen zeker een keer terug.

79. Harry en Nelly Sauren

Op weg vanuit Limburg naar ons hotel in Odoorn ontdekten we dit restaurant. Dezelfde avond bezocht en zo tevreden, dat we ook de daarop volgende dag weer reserveerden. Na twee dagen wilden we de laatste dag van ons weekend even wat anders. Zeker tegen de mei aanbiedingsprijs een goede prijs kwaliteit verhouding. Veel variatie en zeker voor elk wat wils. Senioren zoals wij eten graag kleine porties en dan is het prettig om toch van alles te kunnen proeven.

80. Fam. van der Vliet

We hebben lekker gegeten. Er stond een lux buffet klaar. Een van ons is vegetariër en had toch ruime keuze uit al dat lekkers. Ook het dessertbuffet was uitstekend! De ontvangst kan beter. Er zat niemand bij de receptie.

81. Barbara

Wij hebben heerlijk gegeten. Vooral de kip in biersaus is een topper.

82. S.R. Riemersma

Heel gezellig ingericht restaurant met goede service en heerlijke gerechten! We hebben gesmuld van allerlei (hollandse) lekkernijen. Ook heel geschikt als je gezond & verantwoord wilt eten.

83. Arnold

Wij zijn 08-05-15 voor de 6e keer bij Thijs en Aafke wezen eten. Was weer geweldig. Prettige ontvangst. Keurig beleefd/attend/behulpzaam personeel. Voldoende variëteit in keuze van de gerechten. Zeker met het nieuwe concept.
    Kipfile, vakenshaasjes, biefstuk, zalm en gamba's kon je op verzoek laten bereiden evenals pannekoeken(desgewenst met spek). Eten dat warm of koud moest zijn, was dat ook.
    Prijs-kwaliteitverhouding goed. In de maand mei E. 19,50.

We komen zeker terug

84. Wij waren gisteren 8 mei bij Thijs en Aafke te eten met onze vrienden. Prachtig hoe alles was verbouwd en we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. En het eten was geweldig. Een dikke 10 van ons allemaal. Onze vrienden waren ontzettend te spreken over het eten.

Dit is voor herhaling vatbaar. Zo doorgaan lieve mensen.

Jan en Aly

85. Wij zijn afgelopen vrijdag bij Thijs en Aafke gaan eten. We kwamen er zeker 4 keer per jaar, maar dit was de laatste keer daar.

De vorige keer gaven wij aan dat het eten niet echt warm was, ze zouden het doorgeven. We dachten gaan het nog een keer proberen omdat we het eerst altijd goed vonden en het kan een keer gebeuren, maar weer lauw eten en we vonden de nieuwe opstelling echt geen verbetering.

Voor ons de laatste keer, heel jammer want we kwamen er eerst graag, maar we betalen niet voor lauw eten.

86. Samen met mijn echtgenote heb ik op 29 april hier gegeten. In verband met het 10 jarig bestaan van het restaurant, en daarmee een gereduceerde prijs, waren er veel mensen. Parkeren tot in de berm maar je hoefde nooit ver te lopen. Het restaurant is opgedeeld in kleinere eenheden en wij kwamen in een ruimte met ongeveer 20 personen.

Ondanks de drukte heb je hierdoor niet het idee dat het vol is. Bij het buffet leken de rijen erg lang maar doordat er een warm en koud deel buffet is loste de "file" heel snel op. Ik heb respect voor het personeel die ondanks de drukte een goed humeur bleef houden en ook er voor zorgde dat er continu aangevuld werd.
    Eenmaal was de heerlijke aspergesoep op maar ook dat was in no-time weer aangevuld. Op de kwaliteit van het eten is niets aan te merken, voldoende keus, voldoende warm en geen lege schalen.

Life- cooking hebben we geen gebruik van gemaakt dus daar heb ik geen mening over. Een geweldige avond gehad voor een schappelijke prijs. Ook bij een normale prijs, van 25 euro, is er op de prijs kwaliteit verhouding niets aan te merken.

87. Familie van Heusden

Heerlijk gegeten, gezellig druk i.v.m. de schoolvakanties. Uitgebreid buffet met vele keuzes en mogelijkheden. Normaal is de prijs € 25 p.p. en dat is best wel pittig, nu i.v.m. 10 jarig bestaan € 10,- korting en dat is een zeer aantrekkelijke prijs.

88. Gisteren hier geweest om weer eens heerlijk te gaan uit eten. Met de nieuwe formule is er veel veranderd. Bij binnenkomst loop je als gast mekaar behoorlijk in de weg doordat de receptie anders is opgesteld dan voor de verbouwing staat haast tussen de klapdeuren. Het buffet is behoorlijk achteruit gegaan, het was net of alles op de goedkope toer gaat. Bakken worden te laat of niet bijgevuld. Lange rijen bij de bakplaat waar de kok het verschil tussen varkenshaas en varkensfilet niet kent. Dit was voor ons de laatste keer. Zonde het was hier altijd goed en nu...

89. Judith Geerts-Berends

Heerlijk met mijn mannen gegeten! Lekker en overzichtelijk buffet! Mooie open keuken met live cooking!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

90. Heerlijke avond tafelen, wat lawaaierig als het druk is en rijen bij het buffet maar dat hoort er ook een beetje bij. Service en klantgerichtheid is prima, goed eten voor een goede prijs!

91. Uitstekend, genoeg keus in warm en koud buffet of live cooking, lekkere toetjes, goede huiswijn.

92. Was helemaal super, ruime keus, gezellige sfeer en aardig personeel

93. Zonnebloem Emmen & omstreken

We hebben afgelopen vrijdag heerlijk bij jullie mogen eten. Personeel erg vriendelijk het behulpzaam. De nieuwe uitstraling van het eet buffet en een gezellige chefkok waren uitstekend!! Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan eten! Personeel bedankt voor een zeer geslaagde avond.

94. Onverwachts hier terecht gekomen. Goede sfeer, met enthousiaste mensen. Eten redelijk tot goed. Live cooking redelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

95. E.Hekkema

Schandalige vertoning van hoe je niet een buffet in deze vorm moet gaan neerzetten! Biefstuk die gewoon niet goed gebakken is, kiprollade wat echt naar een stuk karton smaakt, schnitzel die naar vis-stick smaakt, sauzen met een korst/vlies erover, ragou bakjes dies gewoon slof zijn!

En dan had ik nog gasten meegenomen ook! Heb veel buffetten meegemaakt maar dit is echt slecht.

Totaal geen aanrader!

96. Joosten

Onze eerste ervaring met restaurant Thijs en Aafke was geweldig. Leuke en gezellige binnen en buitenkant van het restaurant, vriendelijk ontvangst door personeel en heerlijk gegeten. Zeker een volgende keer weer naar Thijs en Aafke.

97. Gisteren heerlijk gegeten. Fijn, de open keuken. Veel keus. Heerlijke verrassende gerechten, zoals Mediterraans en Grieks. Vriendelijke bediening en gastheer. Ga zo door!

98. Als je eens echt slecht wilt eten dat je achteraf denkt: had beter thuis kunnen eten: dan moet je naar Thijs en Aafke gaan... Zelfs de sinaasappelsap komt uit de pakken van de Aldi. Typisch zo'n kwak buffet, gewoon een flinke zooi kant en klare troep uit blikken/pakken en flessen in schalen doen en op een buffet gooien. Taai vlees, niks bijzonders, veel lege bakken, live cooking stelt helemaal niks voor... Serieus, ben nu echt voor 't laatst geweest, en zou mij niks verbazen als deze tent binnenkort eens een keer dicht is omdat ze failliet zijn...

Volgende pagina