1. Internationaal IJmuiden

Nieuwe eigenaar voorheen was het perron aan zee.
    We hebben recent bij Spijkers in Heemskerk gegeten dus moesten we in IJmuiden ook even naar Spjjkers.
    Deze vestiging heeft een andere menukaart. En ook onbeperkt tappas.
    Mijn carpaccio was goed gevuld. Mijn partner had een proeverij van kroketjes. 2 waren lekker de andere 2 hadden bijna geen smaak.
    Hoofdgerecht een spies met diverse soorten vlees.
    Die was lekker. De bediening bestaat uit zeer jonge mensen ze doen hun best, maar sturing van iemand met meer ervaring is wel gewenst.

2. Internationaal IJmuiden

Petra

3. Restaurant waar de muziek best hard staat, moet bijna schreeuwen om elkaar te horen.
    Warrige bediening bij de een kan je alleen bestellen en bij de andere niet.
    Sweet spare ribs waren niet zoet en heel droog.
    Het eten wordt geserveerd op vieze houten planken. In de keuken mogen geen houten planken gebruikt worden. Iedereen snijd lekker in het hout waar bacterien zich ophopen. Bij het afrekenen krjjg je een bon op tafel met een QR code. Moet je weer wachten om te kunnen betalen, want niet iedereen kan met QR code betalen.
    Voor ons geen goede ervaring en komen ook zeker niet meer terug.

4,7
  4. Petra

5. Petra

Een soort basis van all you can eat. Alleen blijf je nu aan tafel. Een robot komt je vlees brengen dat je zelf kan bakken. Ook kan je sushi bestellen en al klaar gemaakte gerechten..
    5 rondes van 3 gerechten en best grote porties.
    Bestellen gaat door middel van een QR code op je telefoon. We gaan er zeker nog eens heen.

6. Petra

7. Petra

Heerlijke tent gastvrij en gezellig. We komen er geregeld en krijgen een warm welkom van de eigenaar. Heerlijk eten en ook geschikt voor grote gezelschappen. Mooie inrichting en vriendelijk personeel.

8. Petra

In deze zaak hebben we eerder gegeten. Vorig jaar is er brand geweest en ze zijn nu weer open.
    Overal gaten in de muur waar elektra draden uit hingen. Geen biertap meer en het interieur bestaat nu uit een gedeelte van het oude meubulair en nieuwe wat wij op kantine tafels en stoelen vinden lijken. Een menu kaart dat op een dik boek lijkt. 53 voorgerechten. Een beetje veel. Eten was prima maar de sfeer is er niet meer.

9. Petra

Gezellig met zijn 2en eten. UUhhh het is een hele oude kroeg met het interieur uit 1974.
    Tafels en stoelen die je tegenwoordig nergens meer ziet.
    Donker dus we zijn maar bij het raam gaan zitten.
    Gebakken gamba's en mosselen als voorgerecht. Ik heb de gamba's besteld omdat ze bij mijn partner niet op de menukaart stonden.
    Schnitzel de gouwe gheijt voor ons.
    Nog nooit meegemaakt en schnitzel gebakken in ik weet niet wat voor vet, maar het droop er vanaf. Daarop uitgebakken spekjes, kaas en een gebakken ei erop.
    Wie heeft dit verzonnen en heeft de kok aandelen bij de plaatselijke vet handel.
    Ze beweerde zelf dat het een goed lopende zaak was. Nou deze doen we dus nooit meer.

1,9
  10. Petra

Goed alert personeel. Altijd iets buiten de kaart om.
    Geen negatieve dingen kunnen ontdekken.
    Eten was goed alleen de gebakken aardappeltje kwamen uit de frituur i.p.v. gebakken in de koekenpan.

11. Petra

Daar met 4 gegeten. Weer eens wat anders! 6 Gangen menu? Hebben er 4 uur over gedaan om muizenbeetjes naar binnen te werken. Half glas wijn € 5,00?
    Na afloop nog steeds honger maar wel met 4 personen € 510,98 armer.
    NOOIT meer.

2,8
  12. Internationaal IJmuiden

13. Internationaal IJmuiden

Petra

Gebeld om te reserveren, komen we binnen met gasten voor ons die dat niet gedaan hadden. Wat een pech ons tafeltje weg. Moesten maar aan de bar eten. Capaccio diepvries, gehaktbalketjes in tomaten saus diepvries. Shoarma opgebakken in een koekenpan. Sate was te doen net als de lamsrack. Maar voor een tweede keer bedanken wij.

3,3
  14. Met 3 man gegeten. Kleine hapjes goed eten, maar veel te duur voor de hoeveelheid. Aan het eind van de avond een rekening van €161,00.

15. Petra

16. Aziatisch Arnhem

Petra

Wat een leuk concept. Eten delen. Kleine porties die je met je tafelgenoot kan delen. Alles echt heel smakelijk en een ontspannen sfeer. Toppertje.

17. Petra

Laat ik maar gelijk tot mijn mening komen. Linguinne besteld. Word mij gevraagd wat ik als bijgerecht wil hebben. Patat, gebakken aardappels. Uuhh volgens mij is linguinne een soort spagetti. Volgens de eigenaresse heel normaal. Ik vind dat raar.
    Volgende klacht was darmkanaal in de gamba's. Excuus was " weten jullie wel hoeveel er per dag schoon gemaakt worden? En ja dan kan het gebeuren. Nou niet op mijn bord. Bij het 2e drankje lieten ze de lege glazen en flesjes op tafel staan.
    Voor ons nooit meer.

18. Ze waren het hoofdgerecht bijna vergeten. Ik had gamba's in cocosroom met gedroogde vruchten en champignons. Maar kreeg gamba's met een prutje van linsen.

3,9
  19. Petra

20. Bij binnenkomst snel het 1e drankje geserveerd. De menukaart liet een behoorlijke tijd op zich wachten. Voorgerecht cappacio was vers en goed. Hoofdgerecht spareribs slecht, waren gekookt en vielen te makkelijk van het bot af. Iets minder koken en misschien daarna nog even op de gril? De 3e bestelde consumptie is vergeten, we moesten er om vragen.

21. Mooie lokatie. We besloten buiten te eten. We zaten aan een tafel die zo ruw en verweerd was dat deze niet eens schoon te maken valt. Misschien een tip om de tafels aan het begin van het seizoen op te schuren en ze te voorzien van een olie laag. Als je tijdens het eten een tweede drankje besteld word het lege glas niet meegenomen. Overgens de jongen die de maaltijden serveert doet dit wel. Het kwam bij ons over als dit is niet mijn taak. Het schijnt dat dit bedrijf een leerbedrijf is, maar of ze daar wat leren vragen wij ons af. Eten was wel oke, maar de prijzen liggen erg hoog voor hetgeen je ervoor krijgt.

22. Chinees-Indisch Purmerend

Voor 2 porties eten en een losse saté 35 euro vind ik aan de dure kant. Klein bakje nasi en bami erbij die een volwassene in zijn holle kies stopt. Nooit meer.

23. Binnen een week 2 keer gegeten 1e keer spare ribs. Kon kiezen uit 3 grotes.(Niet gehoord dat het onbeperkt zou zijn zoals andere schrijven) mijn partner had de pulled pork en mijn zoon de triple american cheese burger. Het was goed en genoeg. Gisteren weer daar gegeten toen heb ik de burger gegeten ik vond hem heerlijk en zelfs mijn kinderen zijn het er over eens dat deze burgers lekkerder zijn dan die van de grote M. Jammer alleen dat we in Hardenberg op vakantie zijn. Deze tent zou bij ons in IJmuiden moeten staan dan zouden wij vaste klant zijn.

24. Buiten op het terras gegeten. Leuke presentatie en eten was goed. Een week na ons bezoek stond er een overdekt terras. Toppie

25. Het enige vervelende was dat in 3 minuten ons door 4 dames uit de bediening is gevraagd of we een dessert wilde, terwijl we de eerste keer al aangegeven hadden geen dessert te willen.

Naar onze mening moet de bediening een aantal tafels bedienen en niet alles.

Als 3 serveersters achter elkaar een ronde maken ziet het eruit of ze een pollenaise aan het doen zijn, en dat oogt niet echt professioneel.

26. Oude inrichting, bier uit een thuistapje, schalen die ondertussen oud en uit de tijd zijn.
    Maar het eten was heerlijk, niet te veel maar net genoeg.

27. Lekker gegeten was niks op aan te merken.

28. Viel een beetje tegen veel groenten veel saus en weinig vlees. Trage bediening en onze tafel werd omver gelopen door het personeel.

29. Petra

Voor de 2e keer wezen eten, was weer heerlijk.
    Volgens mij een nieuw menu maar ook deze keer weer heerlijk.
    Buikspek heerlijk net als al het eten.
    De mensen die wij hadden meegenomen hebben ook enorm genoten.

30. Petra

Goed gegeten, maar voor ons een beetje weinig.
    Tafels niet echt berekend op wat zwaardere mensen.
    Personeel is goed in gezichten trekken.
    Misschien eens een beetje opknappen in de zaak en dan komt het wel goed.

5,5
  31. Petra

Gisteravond gegeten. Ja mag op een hard houten zitje plaats nemen. Muziek stond veel te hard en we hebben gevraagd of dat wat zachter kon.
    Het eten was wel lekker, maar niet naar onze verwachting.
    Op het moment dat er maar iemand klaar was met eten werden de borden weggehaald terwijl er nog mensen aan het eten waren. Met andere woorden schiet op en ga weer weg, en dat terwijl het heel rustig in de zaak was.
    Zeker geen aanrader en volgende keer zoeken we wel iets anders, we vonden dit allemaal heel erg klantonvriendelijk.

32. Petra

Weer een keer naar Siam, maar dit keer met schoonmoeder van 87.
    Slecht ter been, dus reserveren maar.
    Beneden werd moeilijk omdat ze vol zaten, ze vroegen of ze even overleg konden plegen en ons daarna terug bellen.
    Helemaal goed we konden komen.
    Wat een service geeft deze zaak en het eten was deze keer ook weer heerlijk.
    Hier is de klant echt koning.

33. Petra

Hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zat, dus maar even proberen of het nog steeds zo goed is.
    Ik schrok me dood van de prijzen bijna de dubbele prijs voor de kibbeling, dan moest het maar 1 portie worden i.p.v 2. Deeg om de kibbeling was hard en niet lekker.
    Moest lang wachten terwijl ik de enige klant was.
    Tot overmaat van ramp ook nog eens veel graten.
    Geef mij de oude Kaatje maar.

1,8
  34. Goed gegeten, niks op aan te merken.
    Leuke sfeer.
    Ik miste alleen de helicopter view van het personeel, we hebben 15 minuten met een leeg bord voor onze neus gezeten.
    Dus het personeel mag wat mij betreft nog aan het overzicht werken. Verder alles top.

35. Het eten is goed fijn dat je van alles wat kan eten (tapas).
    Gelukkig werd ons verteld dat de boel verbouwd ging worden. Muren onder geschreven met de meest rare teksten.
    Hoop dat dit in de toekomst schoon blijft, ik had namelijk het idee dat ik op hangplek voor jongeren was beland.
    Jammer dat het eten bijna gelijk op tafel komt waardoor we snel moesten eten. Salades kwamen pas aan het eind, terwijl dat juist een voorafje was.
    Misschien dat we het nog een keer proberen, maar dan graag in een schone zaak.

36. Internationaal Haarlem

Weer eens een keer turks gegeten, moderne inrichting en de geur van bbq. Eten was goed en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Petra

Voorgerecht: Carpaccio moet volgens mij koud zijn, dat van mij lag op een warm bord met ijsbergsla wat volgens mij rucola sla moet zijn, ook miste ik de pijnboom pitten. Parmezaanse kaas was zo fijn dat je het niet op het bord kon zien. Op de rand van het bord gedroogde groente erg wazig allemaal.

Daarna kwamen de spare ribs door, de beste volgens de kok.
    Het vlees kwam moeilijk van het bot los, jammer een gemiste kans.

2,9
  38. Petra

39. Wat een leuke zaak, waar een ander restaurant eigenaar zou gaan voor de omzet, door er zo veel mogelijk tafels neer te zetten is het in deze zaak te gek om naast een boot te zitten. Vroeg me wel even af hoe die boot binnen is gekomen.
    De bediening was goed en we konden goed zien wie de gastvrouw was. Eten was echt heerlijk, de vis was goed en zeker niet droog. We hebben al besloten om er met mijn ouders ook een keer naar toe te gaan. Dit was echt een avond genieten.

40. Internationaal Haarlem

Zag er veelbelovend uit maaaaaarrrr

Lamsrack € 17,00
    Gebakken lamsrack met Egyptische rijst, lamsjus, lente-uitjes en champignon

1 stuk vlees heel rauw en de rijst moesten we om vragen de lente uitjes en de champignons heb ik niet gezien. Wel spercieboontjes 3 stukjes wortel en stukje paprika iets anders dan dat er dus op de kaart stond.

Mijn partner zou roseval aardappeltjes krijgen, helaas hebben deze aardappeltjes bij mijn groenteman een hele andere kleur.

Gaan hier dus niet meer heen.

41. Voor mijn idee kwam de makro voorbij alles gefrituurd. Sla was niet aangemaakt.
    Snap nu dat dit voor deze prijs kan. Prima hap voor een kroeg, maar niet voor een restaurant.

3,1
  42. Leuke tent. Half open keuken. Eten is er prima jammer dat ze niet vragen hoe je het vlees wil hebben. Kan me voorstellen dat niet iedereen een rauwe ossehaas wil hebben. Ook vond is het kwa hygiene niet zo. Heb geleerd dat je als kok niet met een theedoek in je nek mag lopen en er al zeker niet je mond mee af mag vegen. Ik heb dit 2 van de 4 koks zien doen.

43. Petra

Zaterdag gegeten met 3 personen. Rogvleugel van mijn schoonmoeder was goed en de kalfsbiefstuk van mijn partner was ook goed. In tegenstelling tot mijn eten, Visvaria, dat was droog en geen aanrader. Personeel waren volgens mij amateurs. Zaak zag er goed uit.

6,3
  44. Internationaal IJmuiden

45. Petra

46. Petra

Gisteren daar gegeten. De zaak is pas 4 weken open. Eten was heerlijk en de rijst was echt niet klef en kwam zeker niet uit de magnetron.

Heerlijke verse groenten en groot aanbod. Bediening was top. Voor de mensen die hun leesbril zijn vergeten zijn er zelfs leenbrillen. (dat heb ik nog nooit meegemaakt) Al met al voor mij de nummer 1 in IJmuiden wat betreft Thais eten. We gaan hier zeker nog een keer heen.

47. Petra

Ga er best vaak heen zit bij mij om de hoek. Goede vis en de kinderen vinden het heerlijk. De enige keer dat ik er niet naar toe ga is als ik oliewalm ruik, maar dat komt weinig voor..

48. Petra

Meerdere malen wezen eten. Leuke tent en heel goed eten. Ontspannen sfeer. Toppertje.

49. Agelopen zaterdag gegeten. Goed restaurant en het eten is ook goed. Het verrassende was toch wel dat je van te voren niet wist wat je te eten kreeg.

Miste toch de kaart met de tapas erop zodat we zelf hadden kunnen kiezen. Daarbij vind ik het niet zo prettig dat als je af gaat rekenen je niet weet wat je ongeveer kwijt bent. Eigenlijk is die keuze aan de kok wat je aan het eind van de avond kwijt bent.

50. Internationaal IJmuiden

Afgelopen zaterdag wezen eten. Gerechten staan snel op tafel, we hadden spare ribs en mixed grill, beiden waren lekker. Mixed grill best veel. We hadden er een salade bij besteld en vonden het achteraf jammer dat de bediening niet kenbaar maakte dat er bij het vlees ook een salade wordt geserveerd.

Dit restaurant is ook top voor kinderen i.v.m. de korte tijd voordat de gerechten op tafel staan.

We gaan hier zeker nog een keer heen.