Siam in IJmuiden

Haarlem 75 Bus
    Amsterdam 82 Bus

Siam laten bezorgen?

Siam Thai Restaurant

Gevestigd het oude centrum van IJmuiden, waar wij 6 dagen per week met passie onze gasten verwennen met authentieke Thaise gerechten, bereid met alleen de allerbeste ingrediënten.

We bieden hierbij een brede keus aan Thaise voor-, hoofd- en nagerechten aan. Beleef de authentieke Thaise keuken op z’n best bij ons!

Heeft u speciale wensen dan staat ons vriendelijke bediening altijd voor u klaar om uw hier bij te helpen.

Eten bij Siam Thai Restaurant is een stukje Thailand in IJmuiden van top klasse.

Algemene informatie:

4. Betalen Visa Master Card American Express pin

1328207894 88
1511121922 90
1532026382 88

1. Prima gegeten, service was top en prijs-kwaliteit verhouding goed. Zeker een aanrader.

2. Roel en Monique

Heerlijk gegeten, de curry’s zijn geweldig! Fijne bediening.

3. Heel lekker gegeten. Je proeft dat het vers gemaakt wordt. Iedere hap is weer een sensatie! Vriendelijke bediening en rustige sfeer. Je kan hier rustig eten zonder steeds gestoord te worden. Zeker een aanbeveling waard. Kom hier vaker eten.

4. Heerlijk! Service uitstekend, maaltijd kon aangepast worden naar wens.

5. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Je kunt rustig eten zonder dat je weggekeken wordt.
    Ik ga hier zeker vaker eten.

6. Stella Exalto

Etentje met het team. Zeer gastvrij, heerlijk eten, lieve mensen!

7. Elly Schipper

Was onze eerste ervaring met de thaise keuken. Heerlijk gegeten in een heerlijk rustige sfeer. Bediening was erg vriendelijk, maar had zo nu en dan iets sneller gekund m.n. wat betreft de drankjes.
    Geen reden om weg te blijven en we gaan dan ook zeker een keertje terug!!

8. Voor de 2e keer besteld. 1e keer heerlijk gegeten. Vandaag echt heel matig! Diverse soorten vlees, kip en garnaal maar deze waren er overheen gevlogen. Bak met voornamelijk gebakken rijst voor bijna 20 euro... zonde geld

9. Ik kan niet anders zeggen dat we heerlijk hebben gegeten met vrienden, goed verzorgd, gewoon een heel goed restaurant, een aanrader.

10. Marja Retz

Ik was erg teleurgesteld dat ik mijn dinerkaart v.d. Vomar niet in kon wisselen omdat ik niet telefonisch had gebeld.
    Niet klantvriendelijk.

11. Héérlijk gegeten, dat vonden wij allebei en alles wordt vers bereid. Zeer voor herhaling vatbaar.

12. Lekker eten. Bediening netjes en beleefd. Goede porties. Kan dit restaurant zeker aanraden.

13. Charleton

Eten was echt heerlijk! Top bediening, hield rekening met allergieen en wensen.

14. Het eten was uitstekend, maar de service zeer matig. Veel te lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Blijkbaar gaan afhaalbestellingen voor op de gasten in het restaurant. Waarschijnlijk goed voor de drankomzet .....

15. Adrie Koper

Heerlijk gegeten.
    Fijn dat alle gerechten aangepast kunnen worden.
    Goed advies gekregen bij onze keuze.

16. Prima eten, kreeg de scherpte (3 pepers) die ik vroeg. Kom hier vaker.

17. Barbara de Bruin

Op de 2e kerstdag hebben mijn man en ik echt heerlijk gegeten bij Siam. Zij waren de afgelopen jaren met de kerst gesloten en nu voor het eerst open. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Super lekker gegeten.

19. Heetlijk gegeten met familie van 6 personen. Goed advies in de keuze van de gerechten. Een aanrader!

20. Weer heerlijk gegeten. Voldoende lekker vers eten tegen een redelijke prijs. Vriendelijke bediening, redelijke wachttijd.

21. Vriendelijke ontvangst en bediening.Het voorgerecht speciaal voor ons gemaakt, het stond niet op de menukaart.
    Hoofdgerecht was echt heerlijk, en zelfs zoveel dat we het niet allemaal op konden.

22. Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

23. Super goed restaurant, behulpzaam vriendelijk personeel. Net zo lekker als in Thailand.

24. Super ervaring. Wij waren een tijd niet geweest. Zeer vriendelijk personeel. En nam ook de tijd bij de tafels. Eten was top… zeker voor herhaling vatbaar, en zou het iedereen aanraden. Mijn Filipijnse vrouw, wil hier altijd eten, dan heeft ze het gevoel Filipijns te eten. Service is top daar nog steeds. En dat is nooit anders geweest.

25. Heerlijk gegeten. Ondanks de enorme drukte was de service fantastisch kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. Sfeer is goed. Mooie inrichting.

26. Wederom heerlijk gegeten. Alles supervers en je kan het zo mild of heet bestellen als jezelf wilt.
    Probeer als het kan zoveel mogelijk verschillende gerechten te bestellen. Dan kun je van elkaar proeven. Ze zijn allemaal ontzettend lekker.

27. Heerlijk eten, gezellige sfeer en geweldige bediening. Wij kunnen het iedereen aanraden om bij Siam te gaan eten!

28. M.Janssen

Heerlijk gegeten, de menukaart is zeer uitgebreid, vriendelijke service, een echte aanrader.

29. Wederom heerlijk gegeten! Kwaliteit eten prima; bediening vlot, informatief en aangenaam. We komen weer terug!

30. We hebben erg lekker gegeten. Alles was vers bereid en subtiel gekruid. De 2 pepertjes zijn ook 2 pepertjes, niet te heet precies goed. Garnalen waren zacht absoluut niet taai, eendenborst was mals. Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten

31. Heerlijk gegeten voor een goede prijs, super leuke enthousiaste serveerster die duidelijk plezier had in haar werk. Fijne loungemuziek op de achtergrond. Nog een beetje het licht dimmen en het is perfect! Snel weer een keer terug om één van de andere gerechten te proberen. Top avond gehad, bedankt Siam!

32. Schouten

Super lekker eten, sfeer erg goed, bediening en koks zeker een aanrader voor iedereen. We hebben genoten met z'n allen en iedereen was zeer tevreden over het heerlijke eten en het is een gezellig adres om heerlijk te genieten en heel veel keus in het eten.

33. Zaterdagavond weer heerlijk gegeten bij Siam. Alles vers en super lekker. Zelfs mijn schoonzus met glutenallergie had nog nooit zo lekker gegeten.

34. Vandaag afgehaald bij Siam. Wat een teleurstelling.
    Voor 15,75 mag je toch wel iets verwachten. De beef in oestersaus zal niet meer dan 50 gram rundvlees (Siam noemt het ossenhaas, maar dat lijkt ons rijkelijk overdreven) hebben bevat. Smaak was verder flauwtjes te noemen.
    Geen thais eten en al helemaal niet voor deze prijs. Elders haal je dit voor de helft van de prijs met een minimaal dubbele portie vlees en zeker veel meer smaak.
    Jammer, weer geprobeerd maar weer te veel geld voor wat ze bieden. Laatste keer dus.

35. A. Rusche

Met 6 personen heerlijk gegeten. Er werd goed gelet op lege glazen.
    We blijven hier terug komen.

36. Heerlijk gegeten en goed verzorgd. Echt een aanrader

37. giséla hegeman

Lekker eten, zeer vriendelijke bediening. Alleen dat het wel wat lang duurt met het eten zelf. 3 uur gezeten en dat is dan toch wel lang.

38. Superlekker eten. Vers en op maat gekookt. Leuke en lieve bediening! Aanrader!

39. Fam. Neervoort

De muziek mag wat sfeervoller. Ik had garnalen. Heerlijk, maar met mijn vingers gegeten, dus tissue was fijn geweest.

40. Gemma en Jeffrey

Zomaar eens een Thais restaurant geprikt in IJmuiden. Siam. Wij komen zelf uit Zaandam. De menukaart bekeken: voldoende keus. Dat het ook nog eens een pluim kreeg van het team van Rob (smaakpolitie) in het verleden speelt ook mee bij de keus. Op het gevaar af dat het restaurant het te druk gaat krijgen kunnen wij slecht één woord bedenken. GEWELDIG. Goed eten, voldoende grote porties (wij zijn geen grote eters). Zeer vriendelijke bediening. Schone en heldere zaak. ZEER aan te bevelen. Maar ja, omdat wij dit nu schrijven kun je er vast niet zomaar binnenlopen dus...... reserveren. Thān h̄ı̂ xr̀xy na (eet smakelijk) (foenetisch: than hi haroi na)

41. N. Zwakman

Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader. We komen zeker vaker!

42. Bern Hummelink

Heerlijk gegeten en de bediening was super!

43. Voor de eerste keer hier gegeten. Hadden voor zaterdag gereserveerd maar zijn ook zondag daar geweest. Zo goed is het bevallen.
    Beide dagen heerlijk gegeten.

44. Op 28 februari voor het eerst gegeten bij Siam Tais restaurant. En het is heel goed bevallen. Vriendelijke bediening, en heerlijk gegeten, wij komen zeker een keer terug.

45. We hebben heerlijk gegeten, goede en lekkere smaken. De koffie met een drankje er in kan wel aan gewerkt worden, je betaalt een best wel een hoge prijs maar proeft er niets van. Verder alles prima. Heerlijk.

46. Henk Huls

Prima gegeten daar, heerlijk met twee pepers op de kaart, voor ons een genot. En ze hadden zelfs melk voor mij erbij. Heerlijk gewoon, gaan we vaker komen als we in IJmuiden zijn.

Groeten uit "bij Meppel uit de buurt".

47. K. Boonstra

Heerlijk gegeten. Perfecte smaak, prima structuur. Enige minpuntje was de wat verkleurde broccoli in de soep.
    Leuke bediening. De inrichting en aankleding van het restaurant kunnen nog iets aan sfeer winnen. Hoe dan ook, hier zal ik nog regelmatig gaan eten. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

48. Met 8 personen gegeten. Afspraak gemaakt met de eigenaar om een menu buiten de kaart te bestellen, dit was niet gecommuniceerd naar medewerkers. Eten werd bijzonder traag geserveerd, 7 uur binnen en om half 10 werd het hoofdgerecht geserveerd.

15 minuten tussen het eerste en het laatste gerecht dat op tafel werd geserveerd. Het eerste was al koud op het moment dat het op tafel werd gezet. Bediening was niet erg alert op lege glazen.

Na betaling wilde ik even een reflectie met de eigenaar, deze deed het af als "het interesseert me niet wat u er van vindt".

49. Wederom heerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Er wordt echt aandacht besteed aan de bereiding en opdienen van het heerlijke eten. Niet voor niks hebben ze de begeerde sticker van Rob Geus gekregen. Top!! Was helaas wat rustig, door de oefenwedstrijd van oranje.

50. We hebben lekker gegeten, er was genoeg eten per persoon. Het geluid (lawaai) viel erg mee, mijn vrouw heeft n.l. een gehoorbeschadiging en kan niet tegen grote en volle ruimtes. Zij, en ook iedereen, wil nog wel eens terug naar "Siam".

51. Voor het eerst hier gegeten met 3 personen. Afgegaan op de ervaring van anderen en het klopt, goede bediening en uitleg van het eten. Eten was voor ons heel goed, volgende keer wat anders.

52. Zoals steeds heerlijk gegeten. Komen hier graag. Kleine tip : ga ook Radler verkopen. Cola en Sinas worden zo afgezaagd.

53. Christina Mars

Heerlijk gegeten. Leuke bediening, gewoonweg gezellig personeel!

54. Super lekker gegeten bij Siam. Veel keus en zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader als je lekker thais wilt eten voor een goede prijs.

55. Ger Duyndam

Met 7 personen gegeten. Voor de meesten de eerste keer, maar iedereen vond het erg lekker en gezellig.
    Helemaal top!

56. Ingrid verduijjn

Kan niet anders zeggen dan dat alles super was. Heerlijk eten, goede uitleg en perfecte bediening en service.

Aan alle wensen kan worden voldaan. Echt een aanrader

57. Prima ervaring. Heerlijke verse ingrediënten, vriendelijke professionele bediening. Pluspunten: heerlijke verse jus d'orange; heerlijk koud water bij het eten (gratis); voortreffelijke kroepoek als hapje. Lekkere Thaise gerechten met veel verse groente. Verbeterpunten: de bijgerechten (gebakken rijst en bami) waren erg kaal. Een lente-uitje erin zou niet misstaan. Algemeen: erg goed. We komen terug!

58. Heerlijk gegeten met het gezin. Zelfs de kinderen hadden hun portie schoon op! Vriendelijke bediening. Vond alleen de bami en mihoen als bijgerecht minder als gewend in andere restaurants, maar de hoofdgerechten waren super!

59. Geweldig restaurant met ontzettend vriendelijke en spontane mensen in de bediening. Voor ons de eerste keer thais eten maar dat gaat zeker vaker gebeuren. Hele goede uitleg over de pittigheid van de gerechten. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders zagen ze ons geregeld. Top mensen... bedankt!

Jan en Ina

60. We hebben heerlijk genoten van de rust en uitstekende bediening. Het eten is heerlijk, je krijgt het bijna niet op. Ze staan open voor feedback en geven de tijd om rustig uit te zoeken wat je wil.. Het personeel is erg vriendelijk.

61. Heerlijk gegeten, zeker komen wij nog een keer terug.

62. Boyke van Greunsven

Heerlijk gegeten, goede uitleg over het eten en zeer goede service. Wij komen zeker terug!!

63. Wij hebben enorm genoten van het heerlijke eten. 2 vegetarische gerechten met heerlijke kruiden en groente.
    Erg tevreden over de service en de sfeer en hopenlijk komen we nog een keer terug!

64. Als liefhebber van de Thaise keuken zijn wij bijzonder tevreden. Alle gerechten kunnen naar eigen smaak worden bijgesteld. Zeer vriendelijke serveerster, die de Thaise keuken ook precies kan uitleggen. We hebben een kleine omweg gereden om Siam te bezoeken, maar dat was het zeker waard.

65. Claudia

Heerlijk eten en goede bediening. Elk gerecht kan voor je aangepast worden, dus alles super vers.

66. agterberg

Heerlijk gegeten en goede services.

67. Voor het eerst hier gegeten, wij vonden het erg lekker er was ook genoeg keus te maken. De bediening was heel vriendelijk en goed. Wij hadden dit adres via via en zullen het zeker ook aan anderen aanbevelen

68. m.tuin

Fantastisch gegeten, prachtige kruiden verwerkt in het eten, verse groenten, goed bereid.. Hele fijne bediening.

Wij komen zeker weer terug, ik verheug mij er al op.

69. Rozemarijn

Het was er heerlijk eten voor een redelijke prijs, echt een aanrader!!

70. Met 5 personen heerlijk gegeten. Hele vriendelijke, behulpzame bediening!

71. Ingwersen

Een echte aanrader! Heerlijke Tai gerechten met aardige bediening en lekker Tais biertje.

73. Jan Oosterlee

Siam is een prima en gezellig restaurant met zeer goede en leuke bediening. Over de kwaliteit niets dan lof en een betaalbare prijs. Kortom een aanrader om goed en sfeervol te eten. Doen!!

74. Monique

Wederom heerlijk gegeten, mijn vegetarische gerechten waren zeer goed bereid met heerlijke kruiden. Alles ziet er even verzorgd en vers uit. De service is prima en attent. Blij met dit fijne restaurant in IJmuiden!

75. gerrits

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Siam. Het eten was voortreffelijk voor een vriendelijke prijs. En de bediening is zeer attent. Wij komen graag terug.

76. Bij binnenkomst werd netjes de jas aangenomen. Uitleg over het eten. Heerlijk rood wijntje op perfecte temperatuur. Super bediening. Ossenhaas rode curry was heerlijk met veel pepers. Mooi sfeervol tentje. Heerlijk. 't is dat ik in Brabant woon, anders zou ik er zeker vaker eten!

Zeker een aanraden!! (ondanks de iets onaantrekkelijke gevel, je moet toch iets te zeuren hebben he)

77. Lekker Thais gegeten. Overzichtelijke kaart. Goede service en vriendelijke bediening. Gezellige avond met elkaar gehad. Prima verhouding wat betreft prijs-kwateit. En voor de echte theedrinkers: een héle pot Jasmijnthee toe is een aanrader.

78. P. Snijders

Gezellig, heel goede bediening, heel lekker eten, niet duur en prima service!
    Hou doe uit Brabant!

79. jacqueline

Heerlijk gegeten en prettige bediening, aanrader!

80. F.J.Heeremans

Een fantastisch restaurant met heerlijke Thaise gerechten, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

81. We hebben heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Bediening was super!!

82. Joey

83. Ellen de Goeij

Voor het eerst via thuisbezorgd.nl eten besteld, gekozen voor Siam Thai. Het was ontzettend lekker. Goede Thai!! Meestal haalden we in Haarlem, omdat we daar eerst woonden maar deze is misschien wel beter. Veel groenten en andere ingrediënten.

84. Angela Koch

Super lekker gegeten bij Siam. Gezellig restaurant, met leuke bediening.

85. In september voor de eerste keer gegeten. De buitenkant van het restaurant ziet er niet bijzonder uit. Op eerste gezicht zou je er zo langs lopen. Wij zijn naar dit restaurant afgekomen op de eerdere recensies die wij gelezen hadden. Het eten is er voortreffelijk en de bediening is zeer goed. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader om hier te eten.

86. Enige maanden geleden hebben we op uitnodiging voor de eerste keer hier gegeten. nu, voor de 2e keer, was het precies zoals de eerste keer, gezellig, sfeervol, tijd voor een praatje, over Thailand, en het eten was weer voortreffelijk. Zoals je zelf wilt, mild tot zeer pittig. Gezellige bediening en een goede product/prijs verhouding. Heerlijk . Zeker voorherhaling vatbaar . Hogerdijk

87. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk te woord gestaan. Restaurant ziet er netjes uit. Als je geen ervaring met de Thaise keuken hebt word het uitgelegd. Op de menukaart staan genoeg keuzes. Het eten is zalig en betaalbaar. Ik heb me laten verrassen met het hoofdmenu. Kortom wij komen zeker nog een keer terug.

88. Afgaande op de vele positieve reactie op eetnu.nl, hebben we hier 17 augustus gegeten. We hebben via de site gereserveerd, en kregen keurig een bevestiging. Aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen. Er waren nog een aantal tafels vrij, dus konden we gaan zitten waar we wilden.
    De menukaart is zeer uitgebreid, de keuze is zeer uitgebreid. Maar de zeer vriendelijke bediening helpt je graag bij het kiezen. Let wel even op de pepertjes achter de gerechten. Voor, hoofd- en nagerecht absoluut heerlijk. Wij houden van pittig en gekruid eten, en zijn wat dat betreft zeer kieskeurig. Maar alles was even heerlijk.

Hier komen we zeker terug.

89. We hebben heerlijk gegeten bij jullie. Omdat we niet bekend waren met het eten werd er door de gastvrouw een perfecte uitleg gegeven. Hoe scherp we het eten wilden en waar we in geïnteresseerd waren. Wij houden wel van verrassingen, dus lieten we haar het hoofdgerecht uitkiezen. Het was echt super lekker.
    We zij ook zeker van plan daar nog eens te gaan eten. We snappen ook zeker waarom ze de ok-sticker van Rob Geus hebben gehad, echt zo schoon en gezellig.

90. 27-09-2014 op uitnodiging voor de eerste keer hier wezen eten. De uitleg over het eten was goed, zeker wat de scherpte van het eten betreft, bijvoorbeeld: de scherpte kan worden aangepast naar persoonlijke wens.
    Het voorgerecht hebben we via de menukaart besteld, was heerlijk, de rest overgelaten aan de gastvrouw (overigens een hele goeie!)
    Alles was door de kok schitterend en smaakvol bereid en opgemaakt. De sfeer was erg ongedwongen, er was tijd voor een babbeltje aan de tafel, goede uitleg en het eten heerlijk. De prijs was goed, dus een zekere aanleiding om hier terug te komen en nogmaals te genieten. O ja, we zijn al jaren Thaise eters, maar dit restaurant is echt zéér goed!!!
    Hogerdijk

91. John Schoorl IJmuiden

Zojuist met zijn vieren voor het eerst gegeten. Wat super dat er zo'n goed restaurant is in IJmuiden. Fantastische bediening en uitleg/advies m.b.t. eten. Eten zelf geweldig. Sfeer zeer klantgericht en vriendelijk. Mijn complimenten en jullie zien ons zeker terug. Chang biertje is absoluut een aanrader!

92. Na de vorige keer zijn we terug geweest. Deze keer met zijn zessen.
    Geleerd van de vorige keer heb ik bij het bestellen aangegeven dat ik het graag scherp wil hebben.
    Dat scherpe werd een teleurstelling, er zat letterlijk geen enkel stukje peper in het eten. Met gedroogde pepers is het eten naderhand nog op sterkte gebracht.

Het is voor mij dichtbij, de rest is goed, en met peper erin zou het prima Thais eten zijn.
    Ik denk niet dat ik hier een derde poging waag, in Amsterdam en Haarlem zijn ook restaurants.

93. De ervaring was zeer goed. Een zeer net restaurant waar de klant voorop staat. Reden genoeg om nog een keer te gaan.

94. Zeer gastvrije medewerkers, goede uitleg (was mijn eerste keer Thais eten) en heerlijk eten. Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen.

95. Uitstekend eten in een prettige sfeer met zeer vriendelijke bediening tegen een nette prijs!

96. frans groeneveld

Heerlijk gegeten, verzorgde zaak en goede en nette bediening en de complimenten voor de kok.

97. Veel goede recensies gehoord over het Thaise restaurant, dus nieuwsgierig en daar met ons gezin heerlijk gegeten in het gezellige, knusse restaurant, waar je al warm wordt ontvangen. Je proeft de verse producten. Bijzonder vriendelijk personeel, zo zien wij het graag.
    Komen zeker nog terug.

98. don de wilde

Erg lekker zitten eten, was voor ons tweede keer dat we daar kwamen, geweldig! Eerste keer waren we de enige klanten, toen was hij net open. En nu zat het dus gewoon vol. Super vriendelijk personeel en eten was erg lekker, ook uitleg van de Thaise keuken was goed. Kortom; een aanrader.

99. Afgelopen weekend met familie voor het eerst gegeten bij dit mooie, sfeervolle restaurant. Het eten is er heerlijk! Er staat voor ieder wat wils op de kaart en (voor de liefhebber) ze kunnen elke gerecht ook in vegetarische vorm omtoveren! Verder kan je het zo heet of mild krijgen wat je wil. De wijn is lekker zacht en de bediening is super vriendelijk. Je zit er heel goed op de fijne stoelen en er hangt een fijne rustige, gezellige sfeer. Dus zeker voor herhaling vatbaar!

100. Heerlijk gegeten, bediening en service perfect.
    Leuke ambiance, we komen gauw weer terug.

Volgende pagina