• Lid sinds 7 juni 2010

3. 2,8

Fris

Haarlem
Nieuwe recensie

Petra heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Brouwers voor De Tamboer leuk

Brouwers

Het is een fijn restaurant, gezellig ingericht, super bediening. Rustige sfeer. Wij hadden gereserveerd voor 4 personen en voor 1 persoon glutenvrij. Bij aankomst werd meteen gevraagd wie glutenvrij was en er kwam een aparte kaart. Hij mocht uit vrijwel alles kiezen en diëten stonden erbij vermeld. Hij kreeg zelfs heerlijk glutenvrij vers brood vooraf! Ook kreeg hij het heerlijke eten tegelijk met ons. Lekkere groenten en gebakken aardappelen werden bij ons vlees geserveerd. Alles voldoende. Kortom: een geweldig restaurant met heel bekwaam, vriendelijk personeel.

2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Gouwe Gheijt

Petra

Gezellig met zijn 2en eten. UUhhh het is een hele oude kroeg met het interieur uit 1974.
    Tafels en stoelen die je tegenwoordig nergens meer ziet.
    Donker dus we zijn maar bij het raam gaan zitten.
    Gebakken gamba's en mosselen als voorgerecht. Ik heb de gamba's besteld omdat ze bij mijn partner niet op de menukaart stonden.
    Schnitzel de gouwe gheijt voor ons.
    Nog nooit meegemaakt en schnitzel gebakken in ik weet niet wat voor vet, maar het droop er vanaf. Daarop uitgebakken spekjes, kaas en een gebakken ei erop.
    Wie heeft dit verzonnen en heeft de kok aandelen bij de plaatselijke vet handel.
    Ze beweerde zelf dat het een goed lopende zaak was. Nou deze doen we dus nooit meer.

3. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Petra

Goed alert personeel. Altijd iets buiten de kaart om.
    Geen negatieve dingen kunnen ontdekken.
    Eten was goed alleen de gebakken aardappeltje kwamen uit de frituur i.p.v. gebakken in de koekenpan.

4. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Fris

Petra

Daar met 4 gegeten. Weer eens wat anders! 6 Gangen menu? Hebben er 4 uur over gedaan om muizenbeetjes naar binnen te werken. Half glas wijn € 5,00?
    Na afloop nog steeds honger maar wel met 4 personen € 510,98 armer.
    NOOIT meer.

5. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Simon voor Ons Ding niet leuk
    Internationaal IJmuiden

Heerlijk gegeten en gedronken. Top tent. Zeer aardig personeel. Gezellig klein restaurant.

1 positieve stem1 negatieve stem
  6. Petra's profielfoto
    Petra vindt Ons Ding niet leuk

7. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Ons Ding

Petra

Gebeld om te reserveren, komen we binnen met gasten voor ons die dat niet gedaan hadden. Wat een pech ons tafeltje weg. Moesten maar aan de bar eten. Capaccio diepvries, gehaktbalketjes in tomaten saus diepvries. Shoarma opgebakken in een koekenpan. Sate was te doen net als de lamsrack. Maar voor een tweede keer bedanken wij.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Vida

Met 3 man gegeten. Kleine hapjes goed eten, maar veel te duur voor de hoeveelheid. Aan het eind van de avond een rekening van €161,00.

9. Petra's profielfoto
    Petra vindt Vida niet leuk

10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Renao
    Aziatisch Arnhem

Petra

Wat een leuk concept. Eten delen. Kleine porties die je met je tafelgenoot kan delen. Alles echt heel smakelijk en een ontspannen sfeer. Toppertje.

11. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Maison

Petra

Laat ik maar gelijk tot mijn mening komen. Linguinne besteld. Word mij gevraagd wat ik als bijgerecht wil hebben. Patat, gebakken aardappels. Uuhh volgens mij is linguinne een soort spagetti. Volgens de eigenaresse heel normaal. Ik vind dat raar.
    Volgende klacht was darmkanaal in de gamba's. Excuus was " weten jullie wel hoeveel er per dag schoon gemaakt worden? En ja dan kan het gebeuren. Nou niet op mijn bord. Bij het 2e drankje lieten ze de lege glazen en flesjes op tafel staan.
    Voor ons nooit meer.

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Tulsi

Ze waren het hoofdgerecht bijna vergeten. Ik had gamba's in cocosroom met gedroogde vruchten en champignons. Maar kreeg gamba's met een prutje van linsen.

13. Petra's profielfoto
    Petra vindt Tulsi niet leuk

14. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Petra voor Golden Garden leuk
    Chinees-Indisch Purmerend

Voor 2 porties eten en een losse saté 35 euro vind ik aan de dure kant. Klein bakje nasi en bami erbij die een volwassene in zijn holle kies stopt. Nooit meer.

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Toerist

Bij binnenkomst snel het 1e drankje geserveerd. De menukaart liet een behoorlijke tijd op zich wachten. Voorgerecht cappacio was vers en goed. Hoofdgerecht spareribs slecht, waren gekookt en vielen te makkelijk van het bot af. Iets minder koken en misschien daarna nog even op de gril? De 3e bestelde consumptie is vergeten, we moesten er om vragen.

16. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Villa Westend

Mooie lokatie. We besloten buiten te eten. We zaten aan een tafel die zo ruw en verweerd was dat deze niet eens schoon te maken valt. Misschien een tip om de tafels aan het begin van het seizoen op te schuren en ze te voorzien van een olie laag. Als je tijdens het eten een tweede drankje besteld word het lege glas niet meegenomen. Overgens de jongen die de maaltijden serveert doet dit wel. Het kwam bij ons over als dit is niet mijn taak. Het schijnt dat dit bedrijf een leerbedrijf is, maar of ze daar wat leren vragen wij ons af. Eten was wel oke, maar de prijzen liggen erg hoog voor hetgeen je ervoor krijgt.

17. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Golden Garden
    Chinees-Indisch Purmerend

18. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Henry's

Binnen een week 2 keer gegeten 1e keer spare ribs. Kon kiezen uit 3 grotes.(Niet gehoord dat het onbeperkt zou zijn zoals andere schrijven) mijn partner had de pulled pork en mijn zoon de triple american cheese burger. Het was goed en genoeg. Gisteren weer daar gegeten toen heb ik de burger gegeten ik vond hem heerlijk en zelfs mijn kinderen zijn het er over eens dat deze burgers lekkerder zijn dan die van de grote M. Jammer alleen dat we in Hardenberg op vakantie zijn. Deze tent zou bij ons in IJmuiden moeten staan dan zouden wij vaste klant zijn.

19. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Markt

Buiten op het terras gegeten. Leuke presentatie en eten was goed. Een week na ons bezoek stond er een overdekt terras. Toppie

20. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

Het enige vervelende was dat in 3 minuten ons door 4 dames uit de bediening is gevraagd of we een dessert wilde, terwijl we de eerste keer al aangegeven hadden geen dessert te willen.

Naar onze mening moet de bediening een aantal tafels bedienen en niet alles.

Als 3 serveersters achter elkaar een ronde maken ziet het eruit of ze een pollenaise aan het doen zijn, en dat oogt niet echt professioneel.

21. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dubrovnik

Oude inrichting, bier uit een thuistapje, schalen die ondertussen oud en uit de tijd zijn.
    Maar het eten was heerlijk, niet te veel maar net genoeg.

22. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Gerard van Es

Lekker gegeten was niks op aan te merken.

23. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie Plancius

Viel een beetje tegen veel groenten veel saus en weinig vlees. Trage bediening en onze tafel werd omver gelopen door het personeel.

24. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor D' Oude Clipper

Voor de 2e keer wezen eten, was weer heerlijk.
    Volgens mij een nieuw menu maar ook deze keer weer heerlijk.
    Buikspek heerlijk net als al het eten.
    De mensen die wij hadden meegenomen hebben ook enorm genoten.

25. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Petra

Goed gegeten, maar voor ons een beetje weinig.
    Tafels niet echt berekend op wat zwaardere mensen.
    Personeel is goed in gezichten trekken.
    Misschien eens een beetje opknappen in de zaak en dan komt het wel goed.

26. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Ferid's Grill

Petra

Gisteravond gegeten. Ja mag op een hard houten zitje plaats nemen. Muziek stond veel te hard en we hebben gevraagd of dat wat zachter kon.
    Het eten was wel lekker, maar niet naar onze verwachting.
    Op het moment dat er maar iemand klaar was met eten werden de borden weggehaald terwijl er nog mensen aan het eten waren. Met andere woorden schiet op en ga weer weg, en dat terwijl het heel rustig in de zaak was.
    Zeker geen aanrader en volgende keer zoeken we wel iets anders, we vonden dit allemaal heel erg klantonvriendelijk.

27. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Siam

Weer een keer naar Siam, maar dit keer met schoonmoeder van 87.
    Slecht ter been, dus reserveren maar.
    Beneden werd moeilijk omdat ze vol zaten, ze vroegen of ze even overleg konden plegen en ons daarna terug bellen.
    Helemaal goed we konden komen.
    Wat een service geeft deze zaak en het eten was deze keer ook weer heerlijk.
    Hier is de klant echt koning.

28. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Vis van Kaatje

Hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zat, dus maar even proberen of het nog steeds zo goed is.
    Ik schrok me dood van de prijzen bijna de dubbele prijs voor de kibbeling, dan moest het maar 1 portie worden i.p.v 2. Deeg om de kibbeling was hard en niet lekker.
    Moest lang wachten terwijl ik de enige klant was.
    Tot overmaat van ramp ook nog eens veel graten.
    Geef mij de oude Kaatje maar.

29. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Open Keuken

Goed gegeten, niks op aan te merken.
    Leuke sfeer.
    Ik miste alleen de helicopter view van het personeel, we hebben 15 minuten met een leeg bord voor onze neus gezeten.
    Dus het personeel mag wat mij betreft nog aan het overzicht werken. Verder alles top.

30. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Het eten is goed fijn dat je van alles wat kan eten (tapas).
    Gelukkig werd ons verteld dat de boel verbouwd ging worden. Muren onder geschreven met de meest rare teksten.
    Hoop dat dit in de toekomst schoon blijft, ik had namelijk het idee dat ik op hangplek voor jongeren was beland.
    Jammer dat het eten bijna gelijk op tafel komt waardoor we snel moesten eten. Salades kwamen pas aan het eind, terwijl dat juist een voorafje was.
    Misschien dat we het nog een keer proberen, maar dan graag in een schone zaak.

Meer activiteiten