• Lid sinds 7 juni 2010

IJmuiden

Cannibale Royale

Amsterdam

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Spijkers
    Internationaal IJmuiden

Nieuwe eigenaar voorheen was het perron aan zee.
    We hebben recent bij Spijkers in Heemskerk gegeten dus moesten we in IJmuiden ook even naar Spjjkers.
    Deze vestiging heeft een andere menukaart. En ook onbeperkt tappas.
    Mijn carpaccio was goed gevuld. Mijn partner had een proeverij van kroketjes. 2 waren lekker de andere 2 hadden bijna geen smaak.
    Hoofdgerecht een spies met diverse soorten vlees.
    Die was lekker. De bediening bestaat uit zeer jonge mensen ze doen hun best, maar sturing van iemand met meer ervaring is wel gewenst.

2. Petra's profielfoto
    Petra vindt Spijkers leuk

3. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Cannibale Royale

Restaurant waar de muziek best hard staat, moet bijna schreeuwen om elkaar te horen.
    Warrige bediening bij de een kan je alleen bestellen en bij de andere niet.
    Sweet spare ribs waren niet zoet en heel droog.
    Het eten wordt geserveerd op vieze houten planken. In de keuken mogen geen houten planken gebruikt worden. Iedereen snijd lekker in het hout waar bacterien zich ophopen. Bij het afrekenen krjjg je een bon op tafel met een QR code. Moet je weer wachten om te kunnen betalen, want niet iedereen kan met QR code betalen.
    Voor ons geen goede ervaring en komen ook zeker niet meer terug.

4,7
  4. Petra's profielfoto
    Petra vindt Cannibale Royale niet leuk

5. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Zaanse Molen

Petra

Een soort basis van all you can eat. Alleen blijf je nu aan tafel. Een robot komt je vlees brengen dat je zelf kan bakken. Ook kan je sushi bestellen en al klaar gemaakte gerechten..
    5 rondes van 3 gerechten en best grote porties.
    Bestellen gaat door middel van een QR code op je telefoon. We gaan er zeker nog eens heen.

6. Petra's profielfoto
    Petra vindt De Zaanse Molen leuk

7. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Guru

Petra

Heerlijke tent gastvrij en gezellig. We komen er geregeld en krijgen een warm welkom van de eigenaar. Heerlijk eten en ook geschikt voor grote gezelschappen. Mooie inrichting en vriendelijk personeel.

8. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Tulsi

Petra

In deze zaak hebben we eerder gegeten. Vorig jaar is er brand geweest en ze zijn nu weer open.
    Overal gaten in de muur waar elektra draden uit hingen. Geen biertap meer en het interieur bestaat nu uit een gedeelte van het oude meubulair en nieuwe wat wij op kantine tafels en stoelen vinden lijken. Een menu kaart dat op een dik boek lijkt. 53 voorgerechten. Een beetje veel. Eten was prima maar de sfeer is er niet meer.

9. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Brouwers voor De Tamboer leuk

Brouwers

Het is een fijn restaurant, gezellig ingericht, super bediening. Rustige sfeer. Wij hadden gereserveerd voor 4 personen en voor 1 persoon glutenvrij. Bij aankomst werd meteen gevraagd wie glutenvrij was en er kwam een aparte kaart. Hij mocht uit vrijwel alles kiezen en diëten stonden erbij vermeld. Hij kreeg zelfs heerlijk glutenvrij vers brood vooraf! Ook kreeg hij het heerlijke eten tegelijk met ons. Lekkere groenten en gebakken aardappelen werden bij ons vlees geserveerd. Alles voldoende. Kortom: een geweldig restaurant met heel bekwaam, vriendelijk personeel.

10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Gouwe Gheijt

Petra

Gezellig met zijn 2en eten. UUhhh het is een hele oude kroeg met het interieur uit 1974.
    Tafels en stoelen die je tegenwoordig nergens meer ziet.
    Donker dus we zijn maar bij het raam gaan zitten.
    Gebakken gamba's en mosselen als voorgerecht. Ik heb de gamba's besteld omdat ze bij mijn partner niet op de menukaart stonden.
    Schnitzel de gouwe gheijt voor ons.
    Nog nooit meegemaakt en schnitzel gebakken in ik weet niet wat voor vet, maar het droop er vanaf. Daarop uitgebakken spekjes, kaas en een gebakken ei erop.
    Wie heeft dit verzonnen en heeft de kok aandelen bij de plaatselijke vet handel.
    Ze beweerde zelf dat het een goed lopende zaak was. Nou deze doen we dus nooit meer.

1,9
  11. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Petra

Goed alert personeel. Altijd iets buiten de kaart om.
    Geen negatieve dingen kunnen ontdekken.
    Eten was goed alleen de gebakken aardappeltje kwamen uit de frituur i.p.v. gebakken in de koekenpan.

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Fris

Petra

Daar met 4 gegeten. Weer eens wat anders! 6 Gangen menu? Hebben er 4 uur over gedaan om muizenbeetjes naar binnen te werken. Half glas wijn € 5,00?
    Na afloop nog steeds honger maar wel met 4 personen € 510,98 armer.
    NOOIT meer.

2,8
  13. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Simon voor Ons Ding niet leuk
    Internationaal IJmuiden

Heerlijk gegeten en gedronken. Top tent. Zeer aardig personeel. Gezellig klein restaurant.

1 positieve stem1 negatieve stem
  14. Petra's profielfoto
    Petra vindt Ons Ding niet leuk

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Ons Ding

Petra

Gebeld om te reserveren, komen we binnen met gasten voor ons die dat niet gedaan hadden. Wat een pech ons tafeltje weg. Moesten maar aan de bar eten. Capaccio diepvries, gehaktbalketjes in tomaten saus diepvries. Shoarma opgebakken in een koekenpan. Sate was te doen net als de lamsrack. Maar voor een tweede keer bedanken wij.

3,3
  16. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Vida

Met 3 man gegeten. Kleine hapjes goed eten, maar veel te duur voor de hoeveelheid. Aan het eind van de avond een rekening van €161,00.

17. Petra's profielfoto
    Petra vindt Vida niet leuk

18. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Renao
    Aziatisch Arnhem

Petra

Wat een leuk concept. Eten delen. Kleine porties die je met je tafelgenoot kan delen. Alles echt heel smakelijk en een ontspannen sfeer. Toppertje.

19. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Maison

Petra

Laat ik maar gelijk tot mijn mening komen. Linguinne besteld. Word mij gevraagd wat ik als bijgerecht wil hebben. Patat, gebakken aardappels. Uuhh volgens mij is linguinne een soort spagetti. Volgens de eigenaresse heel normaal. Ik vind dat raar.
    Volgende klacht was darmkanaal in de gamba's. Excuus was " weten jullie wel hoeveel er per dag schoon gemaakt worden? En ja dan kan het gebeuren. Nou niet op mijn bord. Bij het 2e drankje lieten ze de lege glazen en flesjes op tafel staan.
    Voor ons nooit meer.

20. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Tulsi

Ze waren het hoofdgerecht bijna vergeten. Ik had gamba's in cocosroom met gedroogde vruchten en champignons. Maar kreeg gamba's met een prutje van linsen.

3,9
  21. Petra's profielfoto
    Petra vindt Tulsi niet leuk

22. Petra's profielfoto
    Petra vindt de recensie door Petra voor Golden Garden leuk
    Chinees-Indisch Purmerend

Voor 2 porties eten en een losse saté 35 euro vind ik aan de dure kant. Klein bakje nasi en bami erbij die een volwassene in zijn holle kies stopt. Nooit meer.

23. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Toerist

Bij binnenkomst snel het 1e drankje geserveerd. De menukaart liet een behoorlijke tijd op zich wachten. Voorgerecht cappacio was vers en goed. Hoofdgerecht spareribs slecht, waren gekookt en vielen te makkelijk van het bot af. Iets minder koken en misschien daarna nog even op de gril? De 3e bestelde consumptie is vergeten, we moesten er om vragen.

24. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Villa Westend

Mooie lokatie. We besloten buiten te eten. We zaten aan een tafel die zo ruw en verweerd was dat deze niet eens schoon te maken valt. Misschien een tip om de tafels aan het begin van het seizoen op te schuren en ze te voorzien van een olie laag. Als je tijdens het eten een tweede drankje besteld word het lege glas niet meegenomen. Overgens de jongen die de maaltijden serveert doet dit wel. Het kwam bij ons over als dit is niet mijn taak. Het schijnt dat dit bedrijf een leerbedrijf is, maar of ze daar wat leren vragen wij ons af. Eten was wel oke, maar de prijzen liggen erg hoog voor hetgeen je ervoor krijgt.

25. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Golden Garden
    Chinees-Indisch Purmerend

26. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Henry's

Binnen een week 2 keer gegeten 1e keer spare ribs. Kon kiezen uit 3 grotes.(Niet gehoord dat het onbeperkt zou zijn zoals andere schrijven) mijn partner had de pulled pork en mijn zoon de triple american cheese burger. Het was goed en genoeg. Gisteren weer daar gegeten toen heb ik de burger gegeten ik vond hem heerlijk en zelfs mijn kinderen zijn het er over eens dat deze burgers lekkerder zijn dan die van de grote M. Jammer alleen dat we in Hardenberg op vakantie zijn. Deze tent zou bij ons in IJmuiden moeten staan dan zouden wij vaste klant zijn.

27. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Markt

Buiten op het terras gegeten. Leuke presentatie en eten was goed. Een week na ons bezoek stond er een overdekt terras. Toppie

28. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

Het enige vervelende was dat in 3 minuten ons door 4 dames uit de bediening is gevraagd of we een dessert wilde, terwijl we de eerste keer al aangegeven hadden geen dessert te willen.

Naar onze mening moet de bediening een aantal tafels bedienen en niet alles.

Als 3 serveersters achter elkaar een ronde maken ziet het eruit of ze een pollenaise aan het doen zijn, en dat oogt niet echt professioneel.

29. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Dubrovnik

Oude inrichting, bier uit een thuistapje, schalen die ondertussen oud en uit de tijd zijn.
    Maar het eten was heerlijk, niet te veel maar net genoeg.

30. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Gerard van Es

Lekker gegeten was niks op aan te merken.

Meer updates