Restaurant Dingespoort in Santpoort-Noord

De allerlekkerste biefstuk! - ZOMERACTIE 10% korting!

Eten & drinken 8,6

Open
  • Kerstavond – 24 dec
  • 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec

ZOMERACTIE bij Dingespoort!! Komt u na 20:30u ons restaurant binnen om te eten of om af te halen, dan krijgt u 10% KORTING op de gehele rekening!

Sinds 2003 is Dingespoort een gevestigde naam in Santpoort-Noord. Met veel plezier en enthousiasme worden al weer lange tijd de lekkerste menu's voor u klaar gemaakt.

Josry en Annelies staan niet stil in Dingespoort. De menukaarten zijn inmiddels aanzienlijk uitgebreid.

Eerst meer info over ons prachtige restaurant.
Bij binnenkomst weet je niet wat u ziet, u waant zich meteen op vakantie. Dat is voor de één in de Valkenburgse grotten, voor de ander is dat Italië of Griekenland. Natuurlijk wordt u weer op de meest vriendelijke manier welkom geheten zoals u die van ons gewend bent.
Daarnaast maakt Josry in de keuken weer de heerlijkste gerechten klaar. Lamsrack, overheerlijke malse tournedos, zeebaars, zalm met brie, verschillende soorten saté en natuurlijk niet te vergeten onze geweldige shawarma specialiteiten.

Elke week zijn er verschillende 3 gangen menu's! Lekker veelzijdig en elke week weer wat anders! Vraag bijvoorbeeld eens naar ons 'Afhaal-Party-Pakket'. Ook zijn er vier vegetarische menu's, dus voor iedereen wat wils. Dit alles natuurlijk weer voor redelijke prijzen, want zoals wij zeggen: "Laat een ander maar duur zijn".

Tevens hebben wij overheerlijke huiswijnen en een uitgebreid assortiment wijnen van het bekende Santpoortse wijnhuis Ten Bilt.

Wij raden u aan om vooraf te reserveren, want het restaurant heeft maar 42 zitplaatsen en vol is vol.

Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen in ons sfeervolle restaurant!

Dingespoort is 7 dagen per week geopend.

Liefs van Josry & Annelies

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, biologisch en koosjer
Foto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-NoordFoto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-NoordFoto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-NoordFoto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-NoordFoto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-NoordFoto van Restaurant Dingespoort in Santpoort-Noord

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, gezellig en nostalgisch
Voorzieningen
Rookruimte, honden toegestaan, catering, afhalen en bezorgen
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
42 zitplaatsen en maximaal 30 personen in één groep
Personeel
  • Chef: Jos
  • Gastheer/vrouw: Annelies en Crew
  • Eigenaar: Jos en Annelies
Betalen