Gratis in de hele omgeving.

Restaurant Dingespoort laten bezorgen?

ZOMERACTIE bij Dingespoort!! Komt u na 20:30u ons restaurant binnen om te eten of om af te halen, dan krijgt u 10% KORTING op de gehele rekening!

Sinds 2003 is Dingespoort een gevestigde naam in Santpoort-Noord. Met veel plezier en enthousiasme worden al weer lange tijd de lekkerste menu's voor u klaar gemaakt.

Josry en Annelies staan niet stil in Dingespoort. De menukaarten zijn inmiddels aanzienlijk uitgebreid.

Eerst meer info over ons prachtige restaurant.
Bij binnenkomst weet je niet wat u ziet, u waant zich meteen op vakantie. Dat is voor de één in de Valkenburgse grotten, voor de ander is dat Italië of Griekenland. Natuurlijk wordt u weer op de meest vriendelijke manier welkom geheten zoals u die van ons gewend bent.
Daarnaast maakt Josry in de keuken weer de heerlijkste gerechten klaar. Lamsrack, overheerlijke malse tournedos, zeebaars, zalm met brie, verschillende soorten saté en natuurlijk niet te vergeten onze geweldige shawarma specialiteiten.

Elke week zijn er verschillende 3 gangen menu's! Lekker veelzijdig en elke week weer wat anders! Vraag bijvoorbeeld eens naar ons 'Afhaal-Party-Pakket'. Ook zijn er vier vegetarische menu's, dus voor iedereen wat wils. Dit alles natuurlijk weer voor redelijke prijzen, want zoals wij zeggen: "Laat een ander maar duur zijn".

Tevens hebben wij overheerlijke huiswijnen en een uitgebreid assortiment wijnen van het bekende Santpoortse wijnhuis Ten Bilt.

Wij raden u aan om vooraf te reserveren, want het restaurant heeft maar 42 zitplaatsen en vol is vol.

Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen in ons sfeervolle restaurant!

Dingespoort is 7 dagen per week geopend.

Liefs van Josry & Annelies

1355519909 73
1403519550 82
1451519192 79
1472090467 91

1. We hebben met z'n zessen heerlijk genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten.
    Voor herhaling vatbaar!👌🍽🍷

2. JOS klinkenberg

Was weer super lekker en gezellig maar dat is het al jaren.

3. Uijtendaal

Weer een geweldige avond gehad. Fijn ontvangen en prima personeel. Lekker met vrienden naar Dinges Poort toe en weer heerlijk gegeten onder een heel fijn ontspannen sfeer. Zeker een aanrader om er weer een keer naar toe te gaan. Als je daar binnen komt dan is er altijd een personeel of Annelies die je welkom heet, het geweldige eten van Josry is een heerlijkheid om van te smullen. Groeten en veel dank Leo

4. Het was weer vertrouwt lekker, super lekker gegeten top!

5. hans nijland

Al jaren komen we bij Dingespoort en het is altijd een feest, altijd vriendelijk personeel en het eten is een feest. Veel te veel, maar ontzettend lekker, ik hoop er nog vaak te mogen komen.

Ga zo door Jos en Annelies en medewerkers

6. Bijzonder smakelijk gegeten..Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Wilma Hoogendam

Gisteravond heerlijk gegeten, bediening is top! Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Gisteren 25 Juli 2017 hadden we daar onze eetclub avond! Deze keer kozen we voor de "DingesPoort" in Santpoort Noord.
    We hebben erg lekker gegeten, het is een heel apart restaurant qua interieur.
    Gezellig en ongedwongen. Het eten was heerlijk en er was ruim voldoende! We zaten er uitgebreid en hebben rustig kunnen eten en wat drinken. Geen haast of wat.
    De serveerster was heel vriendelijk en geduldig😄 we hadden genoeg te "bespreken" dus voordat we de menukaart gingen bekijken, waren we al een uur verder😮maar dat was geen enkel probleem. Hartelijk hoor, mw. voor uw geduld! De rekening viel overigens ook mee.

Kortom, een restaurant om terug te komen!
    Wij zelf hadden er al eens eerder gegeten.

9. Wederom weer heerlijk gegeten op mijn verjaardag. 3 Stemmige meidengroep heeft voor mij gezongen.
    Je raakt aan Dingespoort verslaaft als je niet uitkijkt.
    Tot gauw maar weer.
    Ron & Til.

10. de Vries

Het was heerlijk. De bediening had goed oog voor de kinderen en dachten fijn mee met de hoeveelheden. Vond wel dat het hoofdgerecht snel volgte op het voorgerecht. Maar verder is het goed bevallen heerlijk gegeten!!

11. Anita Tomasi

Alles is altijd supergoed bij dingespoort. In één woord genieten genieten genieten.

12. Chris Badenbroek

Lekker gegeten voor een goede prijs.
    Bediening was top, ondanks de drukte.
    Zitplaatsen waren wel wat krap.

13. Simone en Fred

Van Plein 1945 naar de Kennermerlaan en toen naar Santpoort, we blijven komen, heerlijk eten en gezellige bediening 👍

14. N vd Heide

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. aanrader

15. Edith Tuijn

Zoals altijd en we gewend zijn van Dingespoort is er een vlotte en zeer vriendelijke bediening en het eten zowel Voorgerecht, Hoofdgerecht als Dessert zijn van zeer goede kwaliteit en ruim voldoende
    Het restaurant zelf is zeer gezellig aangekleed en een een goede plek om de avond door te brengen. Parkeren in de buurt is altijd mogelijk.

16. Elles Willemsen

Altijd gezellig en lekker bij Dingespoort.

17. Marian Zeeuw

Super lekker gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel en als verrassing een prachtige roos voor alle moeders. Kan het iedereen aanbevelen om hier een keer te gaan eten.

18. Bianca Rutte

Was heeeerlijk, echt een aanrader!

19. Ineke van Dijk

Wij hebben echt heerlijk gegeten, mijn complimenten! Leuke en gemoedelijke sfeer, gezellige bediening.
    Zeker een aanrader, en komen graag weer terug!

20. Uitstekend gegeten en verzorgd, prijs kwaliteit was goed. Een aanrader om zeker weer eens terug te gaan.

21. Dimitri

Lekker eten voor een leuke prijs. Heel veel keus op de menu kaart dus voor ieder wat wils.
    Het personeel is aardig, maar heb het gevoel dat als het wat druk wordt het personeel stress ervaart.
    Klein restaurant, maar sfeervol

22. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. PIN kapot. Mocht geld overmaken.
    Sfeer was wat lawaaierig met bezorgdienst en klanten die eten kwamen ophalen.

23. Super gastvrij en heerlijk gegeten. Komen er graag!

24. Ondanks een foutje van mijn kant hebben we gezellig en heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!

25. Heerlijk gegeten met de maten! Alles was top, geweldig personeel, top toko.

26. Lia Hendriks

Wij zijn al een paar keer uit eten geweest bij bovengenoemd restaurant. Het bevalt ons altijd prima, eten heerlijk, bediening hartelijk en een gezellige inrichting!!
    Deze keer hadden wij Dekamarktzegels gespaard, de tweede gast krijgt het diner gratis, exclusief de drankjes uiteraard...
    Even een misverstandje, op de site stond dat wij verplicht het drie-gangenmenu moesten kiezen, dit bleek niet te kloppen. Ik had dat verkeerd begrepen, schijnt?!
    Het goedkoopste hoofdmenu was gratis. Ik heb dit niet meer gecheckt.
    Ook deze keer was het eten heerlijk, ambiance gezellig, bediening leuk, etc.
    Even een dingetje :), bij binnenkomst hing er een enorme rioollucht, ook bij de toiletten...
    Ik weet dat het restaurant daar niets aan kan doen, het is een oud gebouw, maar toch...
    Toppertje, we gaan gauw weer eens!!

27. Inmiddels mijn vaste stek voor gebral en diepzinnigheid gelardeerd met lekker eten in een ongedwongen ambiance.
    Je voelt je daar nog ouderwets welkom.
    Kortom, een ideale tent als je een avond niet stijf rechtop wilt zitten.

28. Goed gegeten. De saus over de saté was wat machtig waardoor je snel een vol gevoel had. Door de afhaalmogelijkheid van maaltijden en de eigen brengservice in het restaurant werd het ons wat onrustig.

29. Lekker gegeten, goede prijs en kwaliteit. Prima bediening.

30. Lekker eten, goede prijs, aardige mensen.

31. Wij waren vroeg gaan eten en veder waren er geen tafels bezet, maar ze hadden heel druk met bezorg en afhaal bestellingen. Wij hebben zelf de menukaarten moeten pakken, het duurde allemaal wel erg lang. Wij hadden aangegeven dat we niet zo heel lang de tijd hadden en dat werd door 1 serveerster serieus genomen. Erg jammer want het eten smaakte heerlijk!!

32. Robert Buurke

Goed en sfeervol restaurant in fraaie hoofdstraat van Santpoort-Noord; eten culinair verzorgd. Kom zeker terug.

33. Gezellig en prima gegeten met zijn vieren. Volgende keer gaan we de tapas proberen, want die gehaktballetjes vooraf... Die smaken naar meer!!

34. Goed en meer dan genoeg eten. Veel keuze, vriendelijke bediening.

35. Mirlinda vd Bos

Het eten was heerlijk! En het is altijd gezellig bij Jos en Annelies. Zulke hartelijke mensen.

36. Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk!

37. Altijd een warm welkom, vriendelijke bediening en een prachtige ambiance! Het eten is altijd top! Een groot compliment dat je dit zo altijd kan vasthouden Jos! O ja, en natuurlijk een drankje van de zaak :-)

38. Ik kom bij Dingespoort al een paar jaar. We waren met z'n 5en en werden weer vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. De kip saté, de kabeljauw, de biefstuk Bali en de shoarma schotel waren weer voortreffelijk. We konden in ons eigen tempo eten en werden niet opgejaagd, wat ik het prettigst vind bij het uiteten gaan.
    Dingespoort is het vis / vlees restaurant waar ik uiteten ga en iedereen kan aanraden.

39. Super. Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer.

40. Zeer vriendelijk personeel, leuke sfeer.
    Helaas viel ons het eten erg tegen. We hadden beide kipsate, het waren hele grote stukken, niet mals, erg droog. Ook de patat was droog en hard.

41. Astrid Bogaart-Keur

Ja heerlijk gegeten, gezeten, gedronken en leuke vlotte bediening. Het wachten op ons eten ging ook goed we hoefden niet te lang te wachten, ook belangrijk vinden wij. En het is bij binnenkomst al gezellig. Ja zeker een aanrader.

42. m v dongen

weer erg goed gegeten en de gastvrijheid was voortreffelijk

43. Josry Baba

1 punt
  44. Marleen Stomphorst

Overheerlijk en gezellig gegeten met mijn collega's. Op advies van de bediende voor een combi menu gekozen omdat het allemaal zo lekker is.

45. Frits Heeremans

Prima restaurant, gezellig, bediening goed, eten goed, prijs kwaliteit goed. Jammer dat er niet gepind kon worden. Nog niet eerder ergens anders meegemaakt.

Is niet meer van deze tijd!

46. Het is altijd lekker en gezellig!!

47. Goede service, alles is mogelijk buiten de kaart om of in combinatie met andere gerechten. Bediening door een gezellige Amsterdamse dame. Binnenkant restaurant ziet er gezellig uit. Wel wat krap met z'n achten aan een tafel. Wel lopen er steeds mensen langs je tafel ivm afhaal service. Dit kan je als storend ervaren. Dit hadden wij niet. Wel was het af en toe fris als de deur open ging als mensen weggingen.

48. Een geweldige zaak met heerlijk eten! Lieve mensen, topzaak!

49. Heerlijk gegeten, service prima.

50. Heerlijk vlees, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

51. We eten altijd super lekker, de bediening is een 10 waard, de keuken geven ze hun ziel en zaligheid... Daarom is het heerlijk en gezellig om bij Dingespoort te eten. Je hoort erbij of je een familielid ben. En zo behandelen ze iedere klant (hun familie). Kwaliteit staat op nummer 1 en de sfeer moet je zelf proeven om dit mee te maken.

52. agnes van leeuwen

Superlekker gegeten. Bediening vriendelijk en attent. Sfeer is gastvrij en hartelijk. De inrichting van het restaurant is erg bijzonder. Wij gaan binnenkort weer gezellig genieten bij Dingespoort.

53. Arjen van Dongen

54. Wat een gezellige sfeer! De bediening zorgt ervoor dat je je heel welkom voelt. Ook het eten is super lekker! Moeilijk om uit al die lekkere voorgerechten te kiezen. Als hoofdgerecht is de zalm met brie erg lekker. Kortom, een aanrader om met vriendinnen te eten.

55. Heerlijk gegeten vanavond bij restaurant Dingespoort. Goede sfeer en leuke bediening. Gamba's pil pil zijn zeker een aanrader, daarna de lamsrack gegeten, goed klaar gemaakt en heerlijk mals vlees. Een super gezellige avond gehad, kom zeker weer een keer terug.

56. Dennis 363 punten

Heerlijk gegeten bij Dingespoort! de carpaccio was fenomenaal en het hoofdgerecht was ook zeer lekker. De bediening is hier vriendelijk en gezellig. De sfeer is ook zeer aangenaam. Het ziet er leuk uit en je waant je helemaal in het mediterraanse. Ik kom hier zeker nog eens terug.

57. Erg lekker gegeten, zeker een aanrader!

58. Zeer goed en lekker gegeten! Leuk en sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Kom zeker terug!

59. Leuke tent. Half open keuken. Eten is er prima jammer dat ze niet vragen hoe je het vlees wil hebben. Kan me voorstellen dat niet iedereen een rauwe ossehaas wil hebben. Ook vond is het kwa hygiene niet zo. Heb geleerd dat je als kok niet met een theedoek in je nek mag lopen en er al zeker niet je mond mee af mag vegen. Ik heb dit 2 van de 4 koks zien doen.

60. Zeer sfeervolle zaak. De begroeting was mij wat te amicaal 'ga maar lekker zitten schat'. De carpaccio vooraf was nog bevroren. Werd snel teruggebracht naar de keuken waarna de kok persoonlijk kwam zeggen dat hij nieuwe ging maken. Biefstuk Bali en Zalm met Brie waren lekker. Prima zaak voor een eenvoudige maaltijd.

61. Vorig weekend weer met een grote groep wezen eten, ter gelegenheid van een verjaardag.

Zeer vriendelijk ontvangen, het eten is zoals altijd erg lekker.

Bij Jos mag je ook altijd iets specifieks bestellen of hij maakt iets lekkers voor je klaar, zeer flexibel wat betreft je wensen.

Het was weer erg gezellig!

Bedankt Jos en Annelies.

62. Heerlijk, gezelligste restaurant in omstreken.

Heerlijk eten waarvan het water je in de mond loopt en naar meer doet smaken.

Alles kan, alles mag...

Bediening is super...

Prijs/ smaak verhouding is wonderbaarlijk..

Betaalbare prijzen voor overheerlijke gerechten.

63. Afgelopen week weer een keer geweest. Het viel me op dat de prijzen aanzienlijk gestegen waren. Dit vond ik toch een beetje overdreven als je de gerechten bekijkt (eenvoudig). Dingespoort is lekker als je trek heb in een broodje shoarma, maar voor betere gerechten kun je beter elders gaan. Is misschien wel wat duurder, maar daar is het eten ook naar.

64. Prima tent en daarom vaak druk. Eenvoudig maar lekker eten van de grill en spontane bediening. Gewoon goede waar voor je geld en echt beter dan de gemiddelde grillroom.

65. michael

Een geweldige en sfeer vol eet restaurantje.Eten is super lekker,en de bediening is zoals het moet.Gewoon heerlijk,en lekker amikaal

66. Gezellige tent met leuke spontane bediening, het eten is eenvoudig maar lekker. Kom zeker terug