Groot betaald parkeerplaats Meerplein, tevens gratis parkeer gelegenheid, achter het station

op 5 minuten loopafstand van station Beverwijk

Al jaren is specialiteiten restaurant Zorba de Griek een begrip in de regio.
In een gezellige, traditionele ambiance serveren wij heerlijke Griekse vlees-, vis- en vegetarische gerechten.

U kunt ook van de mezédes (tapas)- menukaart bestellen.

Ons restaurant is slechts 200m van station Beverwijk en Cineworld.

Op donderdag hebben wij een zeer voordelig koopavond menu. Graag tot ziens!

• All-inclusive

1327194304 71
1419393597 82
1452321917 88
1472078908 82

1. Zeer smakelijke maaltijden en vriendelijke service, ervoor te zorgen dat er niets ontbreekt.

2. Klein en gemoedelijk. Leuke sfeer en top eigenaars! Goed eten voor weinig. Echt een aanrader voor het gezin. Al meer dan 30 jaar een begrip in Bevetwijk

3. Heerlijk gegeten, erg aardige bediening, fijne sfeer en redelijke prijzen. Kortom 5 sterren.

4. Wil de maertelaere

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs in een gastvrije omgeving.

5. Wij hebben met de familie weer heerlijk bij Zorba de Griek gegeten,
    het blijft een heerlijk restaurant waar je voor een normale prijs goed kan eten.

6. Wim de Vries

Het eten duurde erg lang, de bediening vond dit ook en verontschuldigde zich.
    18.30u binnen 20.00u eten.

Kregen een drankje v/h huis ter compensatie, bediening prima... die snappen het.

Eten was redelijk tot goed. De stoelen waren verschrikkelijk.

7. Hans baaij

Heerlijke medzedes gegeten. Het was meer dan genoeg. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, beetje ouderwets kneuterige inrichting, maar daar door heel gezellig. We komen snel nog een keer terug.

8. Het was heerlijk. Sfeervol restaurant.

9. Altijd goed eten en super service ik vind de mezdes altijd heerlijk en wij komen er vaak, en blijven zeker terug komen.

10. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer voor de goede prijs. Personeel zorgt ervoor dat je je welkom voelt en eten is lekker en goede kwaliteit. Absoluut een aanrader als je lekker Grieks wil eten.

11. Zaterdag, 21 oktober met 7 personen bij Zorba de Griek gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden, want de zaak zat helemaal vol.
    Het eten was heerlijk en de diverse gangen werden vlot geserveerd. Niemand van ons had ergens klachten over, dus dat gaan we zeker nog eens overdoen.

12. Hennie de Wit

Wij hebben gisteren een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Zorba is al jaren een begrip in Beverwijk en het is en blijft een goed Grieks restaurant met een goede service, fijn personeel en nog steeds dezelfde eigenaren.
    Paskalis en Els bedankt, het was heerlijk!

13. We hebben geweldig gegeten de bediening was geweldig. Lieve opmerkzame bediening voor herhaling vatbaar. Ga zo door.

14. We were not satisfied.
    Tzatziki specially ordered, very good (Homemade).
    Tzatziki on grill plate, bad (from discounter).
    Gyros was not fresh (from the previous day).
    Portions Ok, prices 20% too high.
    We can not recommend the restaurant.

15. Leuk traditioneel Grieks restaurant met lekker, betaalbaar eten en fijne bediening. Als het wat drukker is, is het wel erg lang wachten op je eten.

16. Miranda Nijman

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Goede prijs en keer op keer smaakvol eten! De mezedes is echt aan te raden.

17. Delicious food and fabulous service!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Heerlijk eten en magnifieke service!

18. de griekse Mezedés zijn een echte aanrader en voortreffelijk!!

19. Jacqueline Haan

Heerlijk gegeten, prettige ambiance, zeer vriendelijke bediening.

20. Super gezellig echt Grieks restaurant met authentieke gerechten, alles vers gemaakt. Sfeervol en goede bediening, een echt familiebedrijf waar goed Grieks eten en gezelligheid hoog in het vaandel staat. Een aanrader!

21. Irene Fictoor

Eten was prima. Goede bediening.

22. Tess 40 punten

Lekker eten en goede service

23. Kwaliteit van het eten is erg slecht, ga hier niet heen.

24. Zolang deze griek bestaat komen we er al. altijd super gezellig en heerlijk eten, top restaurant!
    ook de prijzen zijn goed!

25. fam van boven

Het eten was lekker, best wel duur, er was geen Griekse sfeer en de bediening was bar!

26. Heerlijk gegeten zoals altijd, heel vriendelijk personeel, zeker een aanrader.

27. Gezellig restaurant met goed eten en goede bediening.

28. Heerlijk gegeten 2e kerstdag. Zeer vriendelijk personeel met een goede bediening en een praatje met een fantastische gastvrouw. De inrichting wordt soms negatief belicht, maar wij vinden het juist leuk om in een traditioneel Grieks restaurant te zijn. Net als tijdens onze Griekse vakanties.

29. Uitstekend en heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Bij bestellen tafel aangeven dat je niet ,zoals wij, met de tafel half onder bar komt te zitten . Helaas kwam er een stel aan de tafel naast ons met een hond . Mijn vrouw zwaar allergisch voor honden dus heel snel hoofdgerecht opgegeten en snel weg. Jammer op kerstdag.

30. Joke & Ton

Prima verzorgd en goed gegeten. We komen hier al jaren en het verveelt nooit. En natuurlijk vriendelijke mensen...

31. Danielle Mes

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.

32. Bep, Marga, Ineke en Joke

Na een prachtige opera voorstelling hebben wij een fijne afsluiting van de dag gehad. Het eten was lekker, de sfeer was gezellig en de bediening heel vriendelijk.

33. Erg lekker eten en aardig personeel! Zeker een aanrader 😀

34. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

35. Bij binnenkomst de gebruikelijke ouzo vergeten. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht hebben wij 70 minuten moeten wachten. Met 2 kinderen erbij is dit veel te lang. De gemaakte opmerking dat in Griekenland iedereen pas om 21.00 uur gaat eten is wel erg ongepast.

36. Wij hebben heerlijk gegeten! De bediening was perfect en net zoal het eten dat echt heerlijk was!

37. Jolanda de Roon

Top, kan niet anders zeggen, eten bij Zorba is altijd goed.

38. Nel Spruit

Wij hebben gegeten bij Zorba de Griek in Beverwijk. Een gemoedelijke sfeer, het eten was perfect. Er werd op tijd gevraagd of wij nog wensen hadden. Wat ook heel belangrijk is, we zaten echt op ons gemak.
    Echt een aanrader om hier te gaan eten.

39. Wij waren een weekend over vanuit het zuiden in wijk aan zee, en hebben adhv de score hier gekozen voor dit Grieks restaurant; eten was okay maar ook een heleboel minpunten. Wachttijd eten was 1 uur na bestellen, serveerster vergeet nogal eens wat, o.a. water, de rekening, nagerecht 2x ipv 1x. Mijn vrouw had Bifteki die heerlijk was maar vroeg een klein beetje gyros erbij, ze kreeg een halve schaal gyros apart erbij. Wij zijn gewend dat een beetje gyros gecompenseerd wordt met minder friet of zo! Dit was ook de eerste Griek waar je geen ouzo vooraf krijgt, en wij hebben er al vele gehad door NL. Mochten we weer eens in de buurt zijn gaan wij hier zeker niet terug! Oh ja en 1 ltr Imigliko was ook behoorlijk aan de prijs in vergelijking met bij ons.

40. Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten.

41. Heerlijk gegeten en top bediening. We komen zeker terug

42. H zandstra

Zondag avond 30 jan 2016 zijn we bij de Griek wezen eten en dat was erg lekker. Voor herhaling vatbaar

43. Hadden gisteren een familie diner bij Zorba De Griek. Heerlijk gegeten, leuke bediening en een gezellige Griekse sfeer. Helemaal top, komen vast nog een keer terug.

44. Eten was goed, wel was de kaart beperkt op de Kerstdagen. Bediening was wat traag en bracht verkeerde drankjes, kwam misschien door de drukte. Geen Kerstsfeer (geen welkomst drankje), wel een koekje.

Verder was het goed en gaan er nog wel een keer eten.

45. Heerlijk gegeten, gezellig mensen. Tot snel

46. G.A. Verhoeven

Wij hebben voortreffelijk bij Zorba de Griek gegeten. Goede bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.

47. Eten was zeer goed en vriendelijk personeel. Kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Ook de prijs is goed (niet duur).

48. Super lekker gegeten en vriendelijk personeel in een gezellige sfeer met een top eigenaar.

49. Corry hakemulder

Het eten bij Zorba is prima. Goede bediening, gezellige koks en zeer klant vriendelijk. Zeker een aanrader.

50. Uitstekend diner voor twee gehad. Prima gegeten, was hoge kwaliteit. Voor de ander werd apart een op haar dieet afgestemd gerecht gemaakt, uitstekende service, was ook van uitstekende kwaliteit. Prima bediening die regelmatig naar ons oordeel kwam vragen, ook al was de zaak verder vol. Een goede gelegenheid waar we zeker nog eens terug zullen komen en die we van harte bij anderen aan zullen bevelen.

51. jacomijn wendt

Verkijk je niet op de straat waar Zorba de Griek zit. In eerste instantie is het niet de meest aantrekkelijke plek. De inrichting is eenvoudig maar de sfeer en het eten overtreft alles. Wil je eten in een gemoedelijke sfeer met fantastisch eten en een vriendelijke bediening moet je hier zijn!

53. Ester

54. Jeroen Boumans

Gisteren weer heerlijk gegeten!!! Ik kom hier al van dag één dat ze open zijn en ik ben altijd zéér tevreden over alles. Het eten is hier echt verrukkelijk!!!

55. Kim 13 punten

Ik vond het eten heel erg lekker en de service was ook goed. Mijn voorkeur ging toch echt op het voorgerecht. Dit restaurant is echt voor herhaling vatbaar omdat de prijs niet al te duur was, want je kon met vier personen voor 80 euro eten

56. Petra 475 punten

Goed gegeten, maar voor ons een beetje weinig.
    Tafels niet echt berekend op wat zwaardere mensen.
    Personeel is goed in gezichten trekken.
    Misschien eens een beetje opknappen in de zaak en dan komt het wel goed.

57. Afgelopen Zaterdag 10 November met mijn vriendin gegeten bij jullie.
    Het was in een woord voortreffelijk, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was super.De bediening was vriendelijk en verzorgd en ook de sfeer was alsof je in Griekenland was, dit kwam mede door de live muziek die er die avond speelde. Top!
    Wij komen zeker terug.

58. Vlieger

Vandaag gegeten bij Zorba de Griek. We werden super ontvangen en de bediening was onwijs vriendelijk. Het eten werd bij ons snel geserveerd en het was heerlijk, het is niet te duur, echt waar voor je geld! Als we wat dichterbij hadden gewoond zouden we zeker vaker komen!

59. jantien van zomeren

Afgelopen zondag heb ik met mijn echtgenoot bij Zorba gegeten. Erg lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. De bediening was erg vriendelijk en efficient. Als ik het goed begreep waren het twee zusjes. Complimenten!!

60. Het eten was lekker maar we moesten maar liefst 2 uur op ons eten wachten, erg jammer want voor de rest is het een prima restaurant, een plus punt was dat de eigenaar ons gratis een drankje aanbood en zijn excuses maakte voor het lange wachten.Volgend jaar maar iets anders proberen

61. Afgelopen vrijdag me meisje meegenomen naar Zorba in Beverwijk omdat ze jarig was.

We waren lekker vroeg aanwezig (17:15), en er zat nog helemaal niemand in het restaurant.
    Wij hadden best wel honger, dus dit kwam mooi uit (dachten wij!)

We hadden onze bestelling gedaan: stokbrood met wat kruidenboter, vooraf, hoofdgerecht en drinken.

Uiteindelijk na een half uur maar eens gaan vragen of we nog dat stokbroodje konden verwachten (Het meisje wat ons bediende was volgens mij nieuw, dus zij kon er verder niet veel aan doen), met de gedachte dat we ons voorgerecht al bijna zouden gaan krijgen. Wat uiteindelijk na bijna 50 minuten kwam (dit terwijl er mensen na ons hadden aangeschoven en eerder geserveerd kregen).

Ons voorgerecht werd eindelijk geserveerd. Me vriendin had inktvissalade en ik had keftadia. Wij konden het niet begrijpen dat we bijna één uur hebben moeten wachten op ons voorgerecht. Ik had een paar gehaktballen in saus die wat koud waren en mijn vriendin had wat inktvis met wat sla erdoorheen. Ondertussen wat extra drinken besteld, en dan moet je daar vervolgens bijna 10 minuten op wachten, terwijl je de serveerster niks ziet doen achter de bar (mensen achter ons hadden ook 20 minuten voor ons koffie besteld en nog niet gekregen).

We hadden onze hoop verzameld voor het hoofdgerecht. Na bijna 1,5 uur daar op gewacht te hebben kregen wij eindelijk ons hoofdgerecht. De presentatie op het bord was niet echt mooi te noemen, bij de bestelde schotels kregen we een bakje sla in de vorm van een smiley. Het eten was zelf wel te doen.

We besloten maar geen toetje te doen, omdat we geen geduld meer hadden om hier wéér lang op te moeten wachten.

Ik houd erg van Grieks eten, maar dit is een zaak waar ik helaas niet al te snel zal terug komen.

62. Annelies

Het is een zeer gezellig restaurant, de bediening is vriendelijk en beleefd. Ik heb heerlijk gegeten in Zorba de Griek. De sfeer was goed en de eigenaren zijn erg aardig, komen gezellig even een praatje maken. Echt een Top restaurant.

63. Heerlijk restaurant. Lieve eigenaren, leuke bediening en top kok! We komen er vaak met onze 2 kindjes. Heel erg lekker eten en goede porties, lekkere huiswijn. Tot gauw.

64. Het eten was goed van smaak en precies genoeg.

Het duurde alleen vreselijk lang voordat je uberhaupt wat kreeg.

Het enige wat snel kwam was het drinken.

De bediening was ook niet helemaal optimaal.

65. Super restaurant! Het is al jaren ons vast restaurant. Geweldige mensen die er werken.

66. Erg gezellig restaurant, leuke decoraties. Het eten is super!
    Nadeel ; het wachten op je eten. Service is uitstekend, vriendelijke eigenaar. Komt gezellig met je praten.

67. Erg rustig, weinig gezellige sfeer uitstralend. Eten onder verwachting. Stokbrood zompig, niet vers. Voorgerechten zout, niet smakelijk. Hoofdgerechten kleine bordjes (porties ok, maar op te kleine bordjes geserveerrd), vlees te ver door gebakken, overgare pasta. Ovenschotel voornamelijk saus. Nagerecht niet meer geprobeerd. Personeel wel erg vriendelijk. Conclusie: prijs/kwaliteit verhouding slecht.

68. Gezellig familierestaurant met eenvoudige, maar heel goede, Griekse keuken. Jammer genoeg is het allemaal wat minder in de ambiance.

69. We hebben een erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

70. Simpel PERFECT

71. Gezellig en goed klein restaurant

72. echt super gegeten. meest lekkere restaurant van Beverwijk. Klasse!!!

73. Heerlijke vegetarische schotel