Nieuwste foto's in Zandvoort

Laatste updates in Zandvoort

1. Frits en Jose Bertrand's profielfoto
    Frits en Jose Bertrand heeft een recensie geschreven voor Ristorante Andrea

Wij hebben Ristorante Andrea in Zandvoort vorig jaar bezocht wegens goede revieuws, wat een geweldig restaurant. Het was voor ons dus weer een feestje dat we dit jaar onze eerste vakantiedag begonnen bij dit restaurant. De hartelijkheid van deze mensen op de manier hoe je wordt ontvangen hebben wij nog nooit ergens anders meegemaakt. De superverse overheerlijke gerechten zijn zoooo voortreffelijk goed dat 't een echte verwennerij is, vooraf krijg je van 't huis heerlijk warm stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter. Wij hadden Scalapino "Andrea " drie heerlijk malse kalfslapjes met tomatensaus, buffelmozarella, en verse bassilicum ( een toppertje ) met frites en een verse salade, en een grote pizza Quatro Stagionni met een lekkere karaf rode Lambrusco. Het was een heerlijke en supergezellige avond, onze vakantie was begonnen😄
    Wij geven een 10+ voor de gastvrouw Andrea en haar team👍‼️
    Tot de volgende keer in Zandvoort🤗

2. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor Zaras

Jennifer

Lekker Grieks eten in een hele gezellige sfeer. Christo is een fantastische en leuke gastheer.

3. Deef's profielfoto
    Deef heeft een recensie geschreven voor Tiroler Stuberl

Heel dunne lap vlees overladen met paneermeel, droge bende dus. Het interieur zag er smoeselig uit, net als de keuken.

4. Linda Vos's profielfoto
    Linda Vos heeft een recensie geschreven voor De Meerpaal

Linda Vos

Afgelopen weekend hebben wij in dit restaurant gegeten. Heerlijk! Eigenaar is betrokken en je merkt aan alles dat dit restaurant zijn lust en zijn leven is. De bediening is ontzettend aardig. Bij de vis eet je je vingers op. Vers en heerlijk bereid. Hete interieur is een beetje ouderwets, maar op de een of andere manier heeft dat ook wel iets. Bij wachttijd heb ik kort gezet omdat ik een hoog tempo nou niet echt een positief iets vind in een restaurant waar je rustig wilt eten. Ze komen bij binnenkomst direct voor een drankje en je krijgt een mandje brood. Het eten komt op het juiste moment. Er was ook een korte pauze tussen het voor en hoofdgerecht, dat vonden wij erg prettig. We hebben nog lang nagetafeld met een paar kopjes koffie (een toetje ging er niet meer in). In sommige restaurants wordt je na twee kopjes koffie weggekeken, dat was hier absoluut niet het geval. Je voelt je in dit restaurant meer dan welkom.

5. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor De Haven van Zandvoort

Te droog, stond te lang klaar.

6. Visagist Ron Schreuders's profielfoto
    Visagist Ron Schreuders heeft een recensie geschreven voor Zaras

Super gezellig Grieks restaurant met een unieke huiskamer sfeer. Het eten is van top kwaliteit de bediening is altijd even vriendelijk en behulpzaam. Echte aanraders zijn pikilia een uitgebreid voorgerecht van diversen kleine hapjes, kalamarakia heerlijke onvergetelijke inktvis, en niet te vergeten de sappige/malse lamskoteletjes. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.
    Bij de rekening wordt er altijd een heerlijke ouzo van het huis geserveerd.

7. Ruef's profielfoto
    Ruef heeft een recensie geschreven voor Baz
    Baz
    Vertaal van English naar Nederlands

First time that we have been there. We just came for a beer because of the rain.
    Then we ordered the spare ribs and gambas with garlic. Delicious!
    Perfect service as well.
    Best food that we had in this area!

8. Hellen's profielfoto
    Hellen heeft een recensie geschreven voor Zaras

Vanavond weer super lekker Grieks gegeten bij Zaras. Een gezellig familierestaurant, prima sfeer en heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

9. Maike's profielfoto
    Maike heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Thalassa 18

Het was reuze gezellig, vriendelijke bediening, eenvoudig maar smakelijke maaltijd. Zeker het herhalen waard

10. mitchel kopert's profielfoto
    mitchel kopert heeft een recensie geschreven voor Zaras

mitchel kopert

Super tof restaurant! Heerlijk eten, super bediening en de eigenaar is een top gozer.

11. Angelique Viereck's profielfoto
    Angelique Viereck heeft een recensie geschreven voor Zaras

Angelique Viereck

Heerlijk eten altijd! Ga regelmatig met mijn partner. Fijne mensen, prima sfeer en heerlijk eten!

12. hennievanwoerkum's profielfoto
    hennievanwoerkum heeft een recensie geschreven voor Meijer aan Zee

hennievanwoerkum

Super gezellig vriendelijk personeel lekker eten.

13. Wil de Boer's profielfoto
    Wil de Boer heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Thalassa 18

Wil de Boer

Een heel gezellige strandtent met een prima kaart. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker. De bediening was zeer attent en erg vriendelijk. Hier komen we vaker eten.

14. Rosie's profielfoto
    Rosie heeft een recensie geschreven voor IJssalon Giraudi

Na een lange winter wachten is Giraudi in het paasweekend weer open gegaan. Wat een lekker begin van de lente! Beste ijs in de omgeving, je kunt mij er voor wakker maken! Tip: probeer het chocolade ijs en hazelnoot, heerlijke combinatie!

15. Pascal's profielfoto
    Pascal heeft een recensie geschreven voor El Toro
    Mexicaans Zandvoort

Was erg slecht! Bediening snapte er niks van en druk met de telefoon en totaal niet beleeft.
    Paar keer moeten vragen om stokbrood.
    En dan ook nog iets vragen en dan zeggen ze HE ipv wat zegt u.…
    Bij het afrekenen te weinig geld terug geven en als je er wat van zegt dan ook nog vragen om fooi.
    Nogmaals slecht!

16. M. Schmitt's profielfoto
    M. Schmitt heeft een recensie geschreven voor IJssalon Giraudi

M. Schmitt

Vertaal van English naar Nederlands

VERY POOR SERVICE !! I paid by card and that greedy man charged me a higher price. I changed my order and he acted as he changed the amount on the machine as well. What a cheater! Just recognized after checking my bank account.

There are more ice salons nearby, my advice: you better choose one of those ... !

17. Monique de Vries's profielfoto
    Monique de Vries heeft een recensie geschreven voor Zaras

De eigenaar Christos geeft je altijd een heel welkom gevoel en daarbij is het eten echt top! Ik ben gek op de Griekse pikilias. Die worden ook heel mooi opgediend. Absolute aanrader!

18. Agnieszka's profielfoto
    Agnieszka heeft een recensie geschreven voor Zaras

Agnieszka

Wat een heerlijk eten! En top service!!

19. Durrans's profielfoto
    Durrans heeft een recensie geschreven voor Zaras

Durrans

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten alles was even lekker vooraf tot toetje. Bediening was goed, vriendelijke personeel en de eigenaar was erg attent en vriendelijk. Zeer tevreden klanten gaan volgende week weer eten met vrienden.

20. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Zaras

Annette

Heerlijk gegeten met vrienden. Van voorafje tot en met de toetjes super lekker! Altijd vriendelijk personeel en goede service. Een echte aanrader!

21. Eva Croes's profielfoto
    Eva Croes heeft een recensie geschreven voor Zaras

Eva Croes

Top service, lekker eten, gezellige sfeer.
    Dankjewel!

22. Jaap en Marian's profielfoto
    Jaap en Marian heeft een recensie geschreven voor Zaras

Jaap en Marian

We hebben weer heerlijk genoten van het lekkere eten, perfecte bediening, en de gemoedelijke sfeer!
    Je voelt je daar echt gast! Een aanrader!

23. Marja en Piet's profielfoto
    Marja en Piet heeft een recensie geschreven voor Circles Holland Casino

We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was goed. De service was prima. We hebben al vaker bij Circles gegeten.
    We komen zeker weer een keer terug.

Mijn vrouw en ik hebben genoten. De sfeer is super en knus.
    De service van het personeel en de eigenaar zelf is meer dan super te noemen, je voelt je daar op je gemak in een huiselijk sfeer.
    Over het eten kunnen wij heel kort zijn, dit was voor ons het beste eten dat wij to nu toe ooit hebben gegeten.
    Wij hadden een plank voor 2personen en dat is een aanrader voor iedereen die daar een keer gaat eten.

Kortom een restaurant waar iedereen eens gegeten moet hebben.

25. Gerda en Paul's profielfoto
    Gerda en Paul heeft een recensie geschreven voor 't Sand
    Internationaal Zandvoort

Tijdens een weekendje in Zandvoort hier terecht gekomen… een warm welkom, goede bediening en service en daarbij ook nog eens voortreffelijk gegeten: als voorgerecht een proeverij (die wij gewoon konden delen) en als hoofdgerecht een mix van vlees waarbij wij als extra een overheerlijke Roquefortsaus hadden bijbesteld. Een aanrader waar wij een volgende keer zeer zeker een bezoek gaan brengen.

26. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Bandai Thai

Heerlijk gegeten.. een restaurant waar de sfeer en de smaak het echte Thailand benaderen.
    Goede service..

27. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Filoxenia

Filoxenia=vertaald gastvrijheid. Nu, dat is hier ver te zoeken. Bij binnenkomst laten ze je een kwartier wachten. De jas hang jezelf maar op aan de kapstok.
    Uiteindelijk krijg je de vooraf gereserveerde tafel.
    Het eten wordt pas na 1 uur gebracht, alles op elkaar op een bord. Souzouki werd nog nagebracht, waren ze vergeten. Tafelgenoten hadden een schotel besteld. Ik had Stifado. Een gestoofd stukje konijn in tomatensaus met alleen maar uien. Dat was het. Niet eens kritharaki of andere bijgerechten. € 18,50 Betaal je hier dan voor.
    Geen enkele keer tussendoor de vraag of alles naar wens was. We moesten zelf vragen of we nog wat te drinken konden krijgen.
    De tafel wordt ineens afgeruimd, er wordt niet eens gevraagd of we nog een nagerecht wilden. Willen ze naar huis?
    Toen maar de rekening gevraagd. Ouzo kregen waarschijnlijk alleen de vaste gasten bij de rekening geserveerd.
    Ook bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest.
    Sorry Filoxenia, gastvrijheid? Sorry, dat wij als toeristen jullie lastig gevallen hebben om wat te komen eten.
    Jullie zien de gasten niet eens staan. Dit is een Grieks restaurant onwaardig.

28. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor De Drie Aapjes

Onverwacht op Valentijnsdag binnengelopen.
    Schitterende ambiance, heerlijk en verrassend gegeten.
    Top avond gehad. Complimenten.

29. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor De Zandvoorter

Het eten was erg lekker, we hebben er zeker van genoten. De prijs paste goed bij de qualiteit. De sfeer was goed en het was school en gezellig.

30. martin's profielfoto
    martin heeft een recensie geschreven voor Kroon Vis

Portie kibbeling en zee banket. Het was twee keer gebakken. doordrongen van vet. Kibbeling was geen kabeljauw maar goedkope rommel. Doe jezelf een plezier en loop verder naar een zaak waar ze het vak met liefde bedrijven.