• Lid sinds 31 augustus 2020

Restaurant Cesario

Zandvoort
  2. Restaurant Cesario

Zandvoort

Eric vd P heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eric vd P's profielfoto
    Eric vd P heeft een recensie geschreven voor Restaurant Cesario

Slechtste restaurant ever.
    Normaliter check ik reviews van restaurants om een idee te krijgen van wat mij te wachten staat. Nu niet gedaan. Met een klein gezelschap hier spontaan neergestreken op het terras, waar het vrij druk was. Bestelling was snel opgenomen. Maar wat een afgang, zo bleek gaandeweg ons bezoek hier!!! Gecombineerd Mexicaans, Argentijns, Italiaans restaurant, gerund door Syriers. Deze mensen verstaan hun vak niet. Eten is ronduit slecht. Bijvoorbeeld pizza frutti di mare was overmatig bedekt met ranzige sterk smakende kaas, drie ieniminie mosseltjes en een paar stukjes smaakloze surimi. Dit mag je geen pizza noemen. Lasagne onderin verbrand, spaghetti smaakloos. Bedienend personeel reageerde niet op klachten, liepen gewoon weg.
    Toiletten smerig met veel plassen en papier op de grond.
    En zoals bij andere reviews te zien is, heeft het personeel/de uitbater inderdaad lak aan coronavoorschriften. Geen registratie, geen desinfectie, geen zeep op het toilet, klanten te dicht op elkaar zonder tussenschermen.
    Erg irritant is de baas (of eigenaar) die spastisch over het terras heen en weer loopt, onderwijl het personeel in Arabisch luidkeels instructies geeft (afsnauwt?) en tussendoor passanten op straat aanspreekt.
    Deze varkensstal zou direct gesloten moeten worden! Waar blijft de Voedsel- en Warenautoriteit, als over deze tent zoveel klachten zijn? En leeft de burgemeester soms onder een platte steen?

2. Eric vd P's profielfoto
    Eric vd P vindt Restaurant Cesario niet leuk