• Lid sinds 16 november 2011

Ladychef

Toko Bintang

Pesce Fresco

Zandvoort

limabravo heeft nog geen foto toegevoegd

1. limabravo's profielfoto
    limabravo heeft een recensie geschreven voor Pesce Fresco

Alles is heerlijk vers! Veel keus.
    Kwaliteit kent geen prijs, maar ik vind de sushi best duur daar. ( mijn persoonlijke mening hoor ) De tonijn en de zalm die erop zit is daarentegen erg vers. Ik hoop in elk geval dat deze zaak nog lang blijft bestaan :-)

2. limabravo's profielfoto
    limabravo heeft een recensie geschreven voor Toko Bintang

Eten smaakt precies zoals het hoort.! (Dus geen nederlandse draai eraan ) Ik zal er graag mijn ( ouderwets indonesische ) ouders mee naartoe nemen. Hele vriendelijke en gastvrije service of je nu afhaalt, laat thuisbezorgen, of daar een hapje eet. Gezellige sfeer in de toko, relaxte muziek. Ik heb echt al zo ontzettend vaak eten gehaald daar, en ik hoop dat ze nog lang blijven bestaan :-))

3. limabravo's profielfoto
    limabravo heeft een recensie geschreven voor Ladychef

Uitstekende service, door een vrolijke en enthousiaste gastvrouw. De Ladychef kan goed koken, we hebben er heerlijk gegeten van de kleine maar smaakvolle menukaart. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. We komen zeker een keertje terug als de kaart gewisseld is :-)

4. limabravo's profielfoto
    limabravo heeft een recensie geschreven voor De Krom

Alles was gewoon goed. De inrichting heel sfeervol en gezellig. We zaten op comfortabele banken bij het raam. De bediening was erg klantvriendelijk en vlot en snel. Ook al werd het steeds drukker, we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Het eten was erg smaakvol en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kortom, ik heb echt niks te klagen over De Krom. En ik kom vast en zeker nog een keertje terug :-)

5. limabravo's profielfoto
    limabravo heeft een recensie geschreven voor Asian Delights
    Chinees-Indisch Zandvoort

Als je hier iets wilt bestellen om mee te nemen dan moet je er inderdaad wel wat tijd voor uittrekken. Want ik bestelde 1 hoofdgerecht met witte rijst en we hebben er bijna een uur op moeten wachten. Wat helemaal vreemd was, was dat klanten die later kwamen - en notabene meer gerechten besteld hadden - eerder de deur uitgingen met de bestelling. Snap jij het nog?? Die bestelbonnen op een prikkertje prikken gaat natuurlijk niet opschieten. Zo ligt natuurlijk altijd de laatste bestelling bovenop.....
    Het eten was lekker, maar puur en alleen door de wachttijd zal ik daar niet meer bestellen. Jammer..