Nieuwste foto's in Renesse

Laatste updates in Renesse

1. Dagmar van Deurzen's profielfoto
    Dagmar van Deurzen heeft een recensie geschreven voor Zilt

Dagmar van Deurzen

Ontspannen en vriendelijke sfeer en redelijk goed eten.

2. Brian's profielfoto
    Brian heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Eten je krijgt goede hoeveelheden voor prijs.

3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Strand Café DOK
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Bedienung und Service eine Katastrophe. Das Essen ist bei den Probierportionen z.T. in Ordnung. Was überhaupt nicht geht, ist der Kinderburger. Ein halber Hamburger und der noch roh! Mehrere Versuche dies zu reklamieren scheiterten. An der Kasse haben wir diesen nicht bezahlt. Dies war für den Herrn dann aber nachvollziehbar, wobei er uns erklären wollte, dass dies in den Niederlanden normal sei. 🤔

3,2
  4. Sabine van Dijk's profielfoto
    Sabine van Dijk heeft een recensie geschreven voor Buon Cuore

Sabine van Dijk

Wat een slechte avond zeg! Pizza's waren slap en het deeg niet knapperig. Bediening duurde enorm lang en 1 van de bediening was erg onvriendelijk en bitchy verschrikkelijk! Ook moesten we lang wachten tot we mochten bestellen. Al met al was dit het niet meer waard om heen te gaan.

2,8
  5. D.'s profielfoto
    D. heeft een recensie geschreven voor De Buren

Zowel de patat als de kibbeling was verre van lekker. Niet voor herhaling vatbaar, al kregen we geld toe.

3,3
  6. ManuelaV's profielfoto
    ManuelaV heeft een recensie geschreven voor Eb en Vloed
    West-Europees Renesse

ManuelaV

Super leuke mooie locatie. De kinderen kunnen der eigen heerlijk uitleven in de speeltuin terwijl wij lekker op het terras kunnen zitten. Lunch. Diner of gewoon een hapje doen het is allemaal heerlijk. We komen hier vaker en gaan zeker nog vaker terug komen!

7. Ciska Steenhorst-Berrevoets's profielfoto
    Ciska Steenhorst-Berrevoets heeft een recensie geschreven voor Davila's
    Internationaal Renesse

Hele leuke zaak met goed concept. Niet echt een grote kaart met tapas. En er missen nog wel wat tapas, als je andere zaken gewend bent. Maar kwaliteit is goed en de porties zeker ook. Je hoeft echt niet met honger naar huis te gaan!

8. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor ICE @ SEA

Sander

Na een heerlijke ochtend Renesse om kwart over 12 een ijsje proberen te halen in deze salon.
    Ons gezelschap bestond uit 2 kinderen en wij als ouders, in de salon stond nog een koppel die wat later bleek al besteld hadden. Achter de toonbank was men druk met alles behalve de klanten, er werd niks gezegd en waren druk aan het schoonmaken. Mijn gedachten was dat ze misschien nog dicht waren, ik ben dit gaan vragen en kreeg te horen ; nee we zijn open maar mijn collega die zat aan een tafel moest nog ontbijten (dat was die ook erg zichtbaar aan het doen om kwart over 12) en ik ben bezig met schoonmaken we komen zo bij u. Na 5 minuten wachten nog niemand die ons kon helpen, toen zijn we weg gegaan waarna de medewerker onvriendelijk aangaf ; u wilt geen ijs meer hebben?
    Kortom een zaak met een prachtige locatie maar extreem slechte service.

9. Martine Hazelaar-Kerkhof's profielfoto
    Martine Hazelaar-Kerkhof heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Renesse

Gisteravond hebben we hier met onze vriendengroep gegeten. Wat een afknapper! Onze mening: Slecht eten dat niet lekker warm was, een rokerige ruimte en zelfs gerechtjes die bedorven waren. Bah!

10. Wilmie de Boer's profielfoto
    Wilmie de Boer heeft een recensie geschreven voor Zilt

Wilmie de Boer

Bij binnenkomst werd de deur al voor ons opengedaan en werden we verwelkomd.
    Een heerlijke monitor werd samengesteld zonder alcohol, echt zalig!
    Het eten was prima verzorgd, heel vriendelijke bediening, die ons alle tijd liet.
    Mijn verjaardag werd gevierd bij het dessert, erg leuk met een fakkeltje op het ijs.
    Alle gasten zongen vervolgens het verjaarslied mee!
    Heel ontroerend.
    Kortom, deze zaak wil ik graag aanprijzen, echt de moeite waard hier te eten en te smullen.
    Dank voor de vriendelijke ontvangst en bediening.

11. Kimberley's profielfoto
    Kimberley heeft een recensie geschreven voor Our Seaside
    Kleine eetwaren Renesse

Kimberley

Geen enkele ster waardig. Wij hadden onze verlovingsplannen bij dit restaurant en wouden daar graag later ook trouwen. Onze dinerreservatie en hotelboeking in de buurt waren helemaal compleet, met bevestiging voor het diner bij de verloving. van de eigenaar op de mail. Ik belde op 27-10-21 toevallig of een bepaald gerecht op 3 november zeker beschikbaar is? Ik kreeg als antwoord dat, ze dan helemaal niet open zijn en er een miscommunicatie is geweest. Geen pardon of niks!! Wij kunnen nu op 1 week tijd een heel nieuw plan gaan maken voor onze verloving!!

12. The Green Parrot's profielfoto
    The Green Parrot heeft gereageerd op een recensie van The Green Parrot

danke

13. Bianca Schäfer's profielfoto
    Bianca Schäfer heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Bianca Schäfer

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren mit 7 Personen dort und allen hat es super geschmeckt. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Wir werden dort auf jeden Fall wieder essen gehen.
    Familie Schäfer.

14. Matthew Van Oostendorp's profielfoto
    Matthew Van Oostendorp heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

Matthew Van Oostendorp

Na gezellig rond te hebben gelopen waren we toe aan een koffie met appel gebak het wapen van Zeeland zag er gezellig uit.
    Na bestellen kregen wij het gebak.
    Dit was waterig en had geen smaak wij hebben dit netjes gemeld en kregen reactie dat het van de rekening gehaald werd hier hebben wij niet op gevraagd maar is wel een passende oplossing echter bij het weg lopen zij de ober hardop deze is al voor 1/3 opgegeten dat kan dan wel.
    Waarom wij de directie hebben aan gesproken en ons verteld werd dat de ober heeft gezegd dat wij gezegd zouden hebben dat het niet te wreten was en wij niet gingen betalen dit is dus niet gebeurd.
    Als ik voor Service en bediening een 0 had kunnen geven had ik het gedaan helaas is dat niet mogelijk kort om ons zie je daar nooit meer.

1,4
  15. Wilfried's profielfoto
    Wilfried heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Simpel

Dit weekend op vrijdag hier gegeten. Was super goed. Op zaterdag wilden we hier weer gaan eten maar was vol. Een vriendelijke medewerker vertelde ons om even bij de buren een drankje te doen, zodra er plaats was zou hij ons komen halen. Zoals gezegd zo beloofd. Dus voor de 2e keer hier gegeten weer super lekker. Snellen en vriendelijke bediening. Al met al een echte aanrader om hier in Renesse te gaan eten. Wij hebben echt genoten.

16. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Zilt
    Eetcafé Renesse

Gezellig en ongedwongen sfeer en bovendien heel lekker eten.

17. Rosie en Pierre's profielfoto
    Rosie en Pierre heeft een recensie geschreven voor Zilt

Rosie en Pierre

Heerlijk gegeten bij Zilt.
    Mosselen en mixed grill en spontaan besloten er de volgende avond nog een keer te gaan eten.

Vlotte zeer vriendelijke bediening.
    Aardige eigenaar.
    We mochten voorkeur uitspreken voor onze zit plaatsen.
    Niets dan lof.
    Wij komen hier zeker terug.
    We kregen een limoncello van de zaak omdat ik jarig was.
    Hoe leuk is dat dan :)

18. Laura de Bruijn's profielfoto
    Laura de Bruijn heeft een recensie geschreven voor Strand Café DOK

Laura de Bruijn

Top tent, voor iedereen wat wils. Vertier voor de kindjes en goed eten & drinken voor de volwassenen. Zo fijn! Moeten meer van dit soort zaken komen.

19. Fam van eijk's profielfoto
    Fam van eijk heeft een recensie geschreven voor Zeerust
    Internationaal Renesse

Fam van eijk

Heerlijk pension hele vriendelijke eigenaar, super kamers, heel netjes schoon, en heerlijk eten, gaan zeker of een keer terug.

20. Stegeman's profielfoto
    Stegeman heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Renesse

1 verschrikking! Nooit weer! Vieze smerige bende. Tafels hutje mutje op elkaar. Eten ligt door elkaar in vieze bakken. Vieze vloer. Wij zijn na 10 minuten weg gegaan (ons geld ook terug gehad).

1,2