Royal Palace in Renesse

1289120306 84
1302482073 70
1329205606 79

1. Martens Dam

We komen regelmatig wokken en zolang we niet naar plafonds vloerbedekking ed kijken (zeer verouderd en smerig) eten wij er prima.

2. coene michel

1 punt
  3. van Delden

Gisteren hebben wij bij dit restaurant wezen wokken kwa keuze heb je niet veel keus al hoewel het eten wat bereid werd wel goed was verder wel erg klantvriendelijk personeel alleen als je van dit restaurant een succes wild maken moeten ze wel het assortiment uitbreiden nu komt het een beetje goedkoop over terwijl je toch flink betaald ervoor

4. jasper achtereekte

Er was een heel aparte sfeer. Het duurde lang voordat we drinken konden bestellen. En het eten was niet heel erg warm.

5. We hebben gisteren met 4 personen gegeten bij Royal Palace Renesse. We waren op vakantie in de buurt en hadden vooraf op internet naar een Chinees / Wokrestaurant gezocht. Omdat de recensies goed waren zijn we naar dit restaurant gegaan. Een zeer goede beslissing. Wij zijn echte Chinees en Wokliefhebbers en hebben al veel verschillende Chinese / Wokrestaurants bezocht, maar dit was werkelijk waar de beste. Geweldig! Correcte bediening. Zowel het personeel als eigenaar en eigenaresse waren zeer vriendelijk en beleefd. Ook de kok was erg aardig en kundig. Alle gerechten waren heerlijk van smaak, goed bereid. We hebben heerlijk zitten tafelen. Nadat wij de rekening gevraagd hadden, kwam de eigenaresse zelfs nog vragen of we nog een kop koffie van het huis wilden. Zeer netjes. Dat noem ik service. Geweldig hoor! Zodra wij weer eens in de buurt zijn, gaan we zeker weer terug naar Royal Palace. Een echte aanrader. Wij zitten nog na te genieten.

6. Vanavond eten afgehaald bij deze Chinees. Werkelijk alles was smakeloos van de loempia's tot aan de babi Pangang toe. Zelfs de nasi was niet te eten en niet eens sambal bij de bestelling. Hier halen wij nooit meer helaas.

7. We hebben zaterdag j.l. met 17 personen gegeten, en het was erg lekker, ook bediening was snel en correct. Voor herhaling vatbaar.

8. Piet en Rianne

Vanavond met 19 man gewokt, het was heerlijk, genoeg keus uit verse producten, vis en vlees van prima kwaliteit! Het was erg gezellig en al het personeel was erg aardig! We komen hier regelmatig en iedere keer is het erg goed!

9. Afgrijselijk. In de keuken staat een dozenopener in plaats van een kok.

Het begint met kroepoek uit de supermarkt. Inferieure vis in een kleffe deegkorst wordt verkocht als tong en versierd met ingrediënten uit blikken, bokalen of pakjes. De gerechten zijn smaakloos. De zogezegde Chinese champignons bestaan alleen op de rekening, maar niet op het bord. Nasi heeft veel weg van rijstpap versierd met verlepte peterselie.
    Serveerster schuift gerecht op bord door schotel schuin te houden. Kan of wil dus niet eens fatsoenlijk een bord presenteren. Chinese thee in builtjes in een glas moet je ook lang achter zoeken. Wordt overal vers gezet in een theepot zoals het hoort.

Ik had beter moeten weten toen ik het eveneens verlepte menu aan de deur had zien hangen.

1,7
  10. Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en we kregen ruim de tijd om te eten en te drinken voor een schappelijke prijs. Een aanrader

11. Gisteren met 5 personen gegeten bij Royal Palace in Renesse. Prima wokrestaurant. Het aanbod aan sushi is minimaal, maar de kwaliteit van het wokken is prima. Als je voor het wokken gaat ben je hier aan het goede adres...niets mis mee! Ingepakte cakejes, maar is een onderdeel van het uitgebreide dessert aanbod, vergeet de pancakemachine, chocoladefontuin, fruit, ijs en spekkoek niet...

12. Goedkoop en lekker. Bij het dessert zaten cakejes enz. nog in de verpakking.... lijkt me niet veel moeite om die er uit te halen want dan ziet het er mooier uit.

13. Verschrikkelijke avond gehad! Nooit meer zal ik een stap zetten in dat restaurant! Saaie sfeer, de wok en grill was niet te eten, ook de frietjes enzo waren koud en hard. Sushi was niet te eten, zo droog.. De zoetigheden, koek en snoep, zaten nog in verpakking. Het is een restaurant, de klant kan toch wel meer klasse verwachten! Dan kunnen we beter naar de supermarkt, kant en klaar eten smaakt meerdere malen beter dan het eten hier... Ik ben zwaar teleurgesteld, we kwamen er met een groep van 6personen. En hebben €200,- euro moeten betalen. Ook omdat er regels waren van het all inclusive die nooit waren gementioned... (waar wij naar hadden gevraagd aan de telefoon tijdens het reserveren!!) Geen verse sapjes inbegrepen en wat je niet lust en laat staan is BETALEN. Wauw. Schande voor alle wok restaurants. Dat ze hun klanten zo bedriegen. Zo erg. Slechtse plek om te wokken ooit!

14. Op tweede kerstdag wezen wokken hier, we hadden op internet gezien dat er een uitgebreid all-in wokarragement was voor €31.50 dus hadden we telefonisch besproken voor 5 personen en een baby. Daar aangekomen waren ze onze afspraak al vergeten maar werden ver van het wokgedeelte weg gezet. Bij het opnemen van het drinken werd ons verteld dat het all-in arrangement €41.50 kostte wat niet de afspraak was, want met het telefonisch contact hadden we er om gevraagd of alles all-inn was. Het uitgebreide arragement weet ik niet waar dat was maar niet bij de Royal palace. Het buffet wat klaar stond werd niet goed bijgevuld en de smaak was te zout of te pittig terwijl dit er niet bij stond. Wij zouden zeker niet meer terug gaan naar dit wokrestaurant in Renesse want wij zijn toch heel wat gewend want in heel het land zijn zeker betere wokrestaurants dan deze, de eigenaar zou eens een kijkje moeten gaan nemen hoe deze restaurant wel zo'n uitgebreid buffet voorgeschoteld kan worden en nog goedkoper ook. Ik spreek uit ervaring want ik ben in wokrestaurants van Ridderkerk, Hardenberg, Venlo, Weert, Winterswijk, Nijkerk en Epe geweest en bij deze restaurants krijg je waar voor je geld.

15. Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen wokken hier. We hadden het WOK arrangement van 3 uur wokken incl. drankjes. En het was prima. Gezellige tent, goede bediening en eten was ook lekker. We keren zeker nog eens terug om te gaan wokken hier.

16. Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Kom zeker weer.

17. Loempiakorst was te taai om door te kunnen snijden. Van de rest van het bestelde was maar 1 gerecht, de mihoen, te eten. De rest heb ik, en veel van de anderen na een paar happen laten staan. Jammer, want het restaurant is mooi ingericht en de bediening is vriendelijk.

18. H Wijnmaalen

Wij kregen het advies om in Renesse eten te halen bij de chinees.
    Het eten was heerlijk vooral de babi pangan spek was bijna goddelijk.
    De service was zeer goed. Er was ons gelijk een kopje koffie aangeboden om het korte wachten te verzachten.
    Al met al een heel goed plan.

19. Na aankomst in Renesse dachten wij op de eerste avond eens lekker te gaan eten, gekozen is voor Royal Palace, dat was een vergissing..

Het vooraf, een soepje, was redelijk tot goed, wel wat vlak van smaak.

Maar het hoofdgerecht, een verzameling van gerechtjes (TaoPan, Vogelnestjes en Kai Lan Yu Tan) was ronduit slecht, teveel vit-sin gebruikt en ook erg vlak (of wel geen) smaak.
    De tafel werd vol afgeruimd, en een nagerecht hebben we maar overgeslagen. Jammer van de 84 euro die het geheel gekost heeft!

20. Een aantal jaren geleden daar geweest en vond toen het eten (wokken ) smaakloos. Afgelopen weekend weer eens geweest en zat nog steeds geen smaak aan. Biefstukje laten wokken, was niet om te eten. Kom er nooit meer.

21. 1 jaar ben ik hier niet meer geweest omdat het meerdere keren Achter elkaar slecht eten was. Pas geleden nog eens de afhaal geprobeerd. In één woord waardeloos, ik kom hier de komende jaren niet meer.

22. Erg leuk als je als jongeren op vakantie bent in Renesse en ook een keer normaal wilt eten. Aardig personeel en goed sfeer. Kwaliteit is wat minder

23. We hebben daar Ko Lo Kai en Babi Ketjap met nasi besteld voor afhalen. Het was echt ontzettend goed! Heerlijk gegeten!

24. Voor de eerste keer dat wij hier kwamen eten het was heel lekker, personeel was vriendelijk en beleefd.

Het is een mooie restaurant, gezellige restaurant met lekker vers eten bij het wokbuffet,

We hebben voor de tweede keer eten afgehaald dat was ook super je kreeg daar een gratis drankje bij het wachten, prima service het is de moeite waard om het te proberen.

25. Ton en Nel

Vorige week met kinderen en kleinkind heerlijk gewokt.

Het eten smaakte voortreffelijk.

Volop keuze!

26. Bij binnenkomst konden we ons eigen afhaalmenu zelf samenstellen. Bij het wachten kregen we gratis drinken.

En er is een open keuken. Ze zijn helemaal verzeeuwst.

Was er hier in Almelo maar een. Dikke 10!

27. Erwin 9008 punten

Waardeloos! Hoe kan dit restaurant een voldoende krijgen. We hebben hier gisteren gegeten. Duur, 28,95 pp wokken. Nooit zo duur gegeten voor wokken.

Kwaliteit erbarmelijk. Woksauzen zijn oppervlakkig van smaak en keuze is erg beperkt. Vlees wordt bewaard onder de olie. Geeft na bereiding een soppig laagje, niet lekker. Plaat, teppan yakki, is ook niet goed. Er wordt soyasaus over het eten gesprayed. Nooit gezien en gelukkig maar. Geen smaak aan.

Noormaal gesproken kan je nog wel iets van een buffet nemen. Hier ook, maar dan hebben ze alleen maar keuze uit 3 gerechten en dan nog zonder saus.

Entourage heeft weinig met Chinees te maken, netjes maar niet gezellig.

Daarbij duurde het erg lang voordat de vuile borden werden weggehaald. Gelukkig hadden we één zitplaats aan tafel vrij om de borden te stapelen.

1,3
  28. Ik kom 1 x in de maand wokken met een goede vriend van mij en elke keer als we komen is het uitstekend. Leuke mensen, schone tent en het eten is erg goed en vers.

Ik zou zeggen mensen ga zo door.

Wij blijven komen.

Groeten uit Scharendijke.

29. wijnand en edit/oss

Heel lekker gegeten met een goed sfeer en zeer vriendelijk personeel. De moeite waard!

30. Altijd goed hier!

Afhalen is uitstekend....

Maar wokken is uitmuntend.. altijd vers, voldoende, gevarieerd en gezellig....

31. Wij zijn er vanavond wezen eten.

Nou van mij ook een 10 hoor.

Was heerlijk, ga er zeker terug.

En ik kon zelfs een peukje binnen roken terwijl niemand anders daar last van heeft, ook dat is goed geregeld voor de rokers.

Het is schoon, netjes, vriendelijk.

Kortom gewoon goed!

32. We waren van 26 dec t/m 28december in Renesse.

We dachten laten we eens eten halen bij Toyal Palace in Renesse.

Het was niet te eten. Zonde van het geld. We komen daar nooit meer.

33. linda bergwerf

Het is echt een top restaurant, een dikke 10.

34. Het eten is daar super lekker! Het personeel is goed, je wordt er snel geholpen.
    Je moet er zeker wel 1 keer naar toe gaan.
    Dus 2 woorden, geweldig restaurant!

10/10.

35. super,gegeten en fijn personeel ,en als afscheid een drankje van de zaak ,niet voor niets een eerste plaats behaald in de top tien van de wokrestaurants in nederland,mij zien ze daar zekeer terug,tot gauw

36. Gerjo en Hanneke

Bij binnenkomst werden we gelijk aangesproken en konden we kiezen waar we wilden zitten. Het personeel is vriendelijk, en het eten prima. Samen wilden we genieten van een heerlijke avond, en met dit restaurant is dat prima gelukt! Een echte aanrader.

37. vanavond wezen eten bij royal palace niks dan lof over dit restaurant , snelle bediening , schone zaak , goede kwaliteit , voor herhaling vatbaar

38. Linda Bergwerf

Ik kan me niet voorstellen dat er een 10 word gegeven voor dit restaurant. Wij zijn daar met 5 man gaan eten omdat we daar een weekendje lekker gingen uitwaaiien. Na de recensies hier te hebben gelezen dacht ik DAAR moet ik zijn. Nou nee! Wij hebben een rijsstafel genomen en tijdens het eten drinken besteld wat er na veelvuldig vragen eindelijk was na 15 minuten en dan nog niet compleet. Na het eten werd er niet gevraag of we nog koffie of dessert wilde. Half uur gewacht om te kijken of het werd aangeboden maar niks. We zijn naar de balie gelopen en hebben afgerekend. Ik pas voor een volgende keer.

39. Jan van Seters

Toprestaurant. Gastvrije bediening en zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

40. Zeer gezellig restaurant!!!!!

41. Rina van der Veen

Echt een toprestaurant die ik in renesse heb mogen bezoeken!!! alles was fantastisch!!! zoals richard jacob zegt alles was goed!!! dus een dikke 10!!!

42. Zeer gastvrije bediening.
    Eten is uitstekend.
    Aanrader is het wokbuffet.
    Als er Michellin sterren te verdelen zou zijn voor Chinees restaurants zou Royal Palace er zeker 1 verdienen.
    Heel schone, nette restaurant. Weg met alle vooroordelen over Chinese restaurants na een bezoek aan dit restaurant.
    Ik heb zelf een kijkje mogen nemen in de keuken.
    Supernetjes. Kan meniggeen Hollands restaurant nog van leren.
    Toprestaurant!!!!!!