Het Wapen van Zeeland in Renesse

1370320288 77
1375820798 72
1419824877 73
1496832015 56

1. Viel erg tegen. Binnen 5 min. maaltijd op tafel. Vis had amper de pan geraakt en zag er glazig uit. Porties schandalig klein. Was hier enkele jaren geleden en toen niets dan lof. Nu geen aanrader meer.

2. We waren uit eten geweest in Renesse en wilden gezellig de avond afsluiten op een terrasje, spijtig genoeg liep het niet zoals we verwacht hadden. We hadden een brownie besteld met ijs en slagroom, er zat een klein bolletje vanille ijs bij en wat slagroom. De brownie was zo hard dat die bijna niet door gesneden kon worden. Toen we dit bij het personeel meldden werd de serveerster boos en reageerde zeer onvriendelijk, volgens haar was die prima maar ondertussen waren 2 van ons er echt niet lekker door geworden. Uiteindelijk riep ze boos de eigenaar, die ook zeer onvriendelijk was. Een brownie werd van de rekening gehaald, maar we moesten voor de andere wel betalen. Zeer vervelend personeel, het toetje was niet te eten en de eigenaar handelt ook heel onvriendelijk met klanten af. In onze ogen een zeer slechte manier om een tent te runnen en met klanten om te gaan, ons zie je daar nooit meer terug!

3. Carlo J

Minder goede ervaring. Erg krap gezeten. Het eten was matig en waterig. Kan niet anders dan gerechten uit de vriezer.

4. Hans 21 punten

Matig. 2 kipsatés - 2 schnitzels. Schnitzel amper warm, te weinig frieten, te weinig champignon/roomsaus. Geen interesse van de bediening of van alles voldoende was! Niet aan te bevelen

Und fur unsere Deutsche Freunden:

Schnitzel kaum warm genug - zu wenig Pilz / Sahnesauce und Fritten. Kein Interesse des Betriebes ob von allem genug was! Nicht empfehlenswert.

5. Bediening netjes en vriendelijk. Het eten viel tegen, het voorgerecht was aardig, maar het hoofdgerecht viel tegen. Al met al krap een voldoende.

6. Mosselen gegeten en spareribs. De ribs waren prima. De mosselen worden om een of andere reden vaak in wijn gekookt. Zonde, want uit het water of bier worden ze zeker zo lekker. Ik koos voor naturel, maar dat was echt naturel en werden ze echt flauw. Wel eens gehoord van een beetje groente en peper tijdens het koken? De Zeeuwse trots mag echt wel wat beter.... En ik ben echt een mosselliefhebber.

Sfeer was prima en de bediening vlot en netjes.

7. We hebben 3 weken vakantie gevierd in Renesse en heb er 2x gegeten. Eerst met mijn vrouw alleen op zaterdag 27/8 en 31/8 met onze 3 kinderen erbij.

Zaterdag was het qua sfeer en bediening écht top, heb heerlijke Gamba's in Rode curry op en ook de vleesspies was goed te eten. De bediening was snel en attent en kwam een aantal keer langs om te vragen of alles naar wens was.

Eerlijk is eerlijk, qua personeel was het de 31e wel wat minder maar nog steeds prima!

8. Zondag 28/8 mosselen gaan eten: waren niet warm, nog veel schelpen moeten openbreken, baard hing er meestal nog aan. Een andere tafel in het oog gehouden: zag ik ook gesloten schelpen. En dan heb ik nog geluk gehad dat ik brood had genomen, dat mijn man zijn frieten niet moest delen. Aan andere tafels hebben ze dezelfde hoeveelheid frieten moeten delen onder 2 of onder 3 personen: deze hebben gereageerd, zij kregen dan nog de reactie dat ze dan moesten bij betalen, hebben er een andere dienster bijgeroepen. Personeel was ook nogal vergeetachtig. Wij hadden het gevoel dat het toch maar zondag was en dan toch de mensen naar huis gaan want vrijdag was het eten nog oke en zaterdag vonden we het er ook best gezellig en werd er wel veel friet geserveerd zag ik aan een tafel.

9. Bediening vriendelijk, niet gegeten, wat gedronken. Vreemd dat je wanneer je spa blauw besteld, alleen een glas water krijgt zonder flesje. Ik vertrouw het niet. Ik kom dit niet meer tegen.

10. We hebben hier heerlijke hertenbiefstukjes gegeten en kabeljauw met gamba's.
    Bediening was correct, lekkere chardonnay op en we hadden heerlijke frietjes erbij.

11. Zeer onvriendelijk personeel. Ongeïnteresseerd. Eten was niet lekker, wat van gezegd, o dat is vreemd zal het doorgeven, verder niets. Grote mond bedienend personeel: Ja u hoeft me ook niet te geloven. Kortom eens maar nooit weer. Zeker geen aanrader

1,7
  12. Paar keer gegeten inmiddels, dus goed genoeg om terug te komen. Toch lijkt er nog genoeg ruimte ter verbetering. De ene keer slechte groenten, dan weer te weinig friet, eten is verder goed genoeg. Personeel doet hun best.

13. Ans 7 punten

Wat een slechte ervaring hier! We gaan als familie vaak uit eten, maar dit sloeg alles! De sfeer is niet fijn, de dame (zogezegd hoofd van de bediening) had er weinig zin in! Ze zat zelfs hangend op haar barkruk te hangen. Eten was redelijk.

14. Peter v wansum

Ben hier in 2013 voor het laatst geweest, was een heerlijke zaak met een ambitieuze nieuwe chef de cuisine. Ben er met de Pasen weer geweest en kom hier nooit meer terug. Waar zijn die heerlijke salades gebleven, mooie garnituur? Nu is het alleen sla, zeer slecht, heb het vermoeden dat de chef weg is. Jammer voor dit zo mooie bedrijf, maar ik kom er niet meer. Veel vrienden van me zeggen hetzelfde, dit gaat verkeerd.
    Ps: leuke wijnbarhapjes overigens. Maar het een opbouwen en het andere afbreken is niet goed. De hapjes die men daar serveert stellen ook niks voor. Zullen wel uit dezelfde keuken komen.

15. Wat een goed restaurant. Heerlijk gegeten en eindelijk verse groenten. Zeker de mosselen zijn super, ook de sausjes zijn top. Speciaal de mosterd saus. Gewoon een bezoekje waard.
    Groetjes

16. Nanno Buik

17. Het enige waar ze hier goed in zijn is drank verkopen.
    Groente die wij bij ons eten kregen waren papgaar en zat totaal geen smaak aan. Aardappelen die je erbij zou krijgen hebben wij niet gezien. Friet die te lang in de frituurvet heeft gelegen. Personeel die er totaal geen zin in heeft. Als je naar de friettent gaat eet je beter dan bij het wapen van zeeland.

Ps. zelf jaren lang in de horeca gewerkt maar het gezegde van klant is koning hebben ze hier nooit van gehoord.

18. Vanaf vakantiepark de soeten haert renesse ingelopen, uitgekomen bij het wapen van Zeeland. Leuke locatie en genoeg te zien. Aangenaam verast door de goede keuken en het enthousiaste personeel! Echt een aanrader, tevens makkelijk te lopen vanaf het vakantiepark. Heerlijk gegeten!

19. Zoals een tijdje terug super gegeten. Nu eens buiten de kaart om. Heb dinsdag bij jullie gegeten, het ging super snel maar ondanks de snelheid was het eten van topkwaliteit. Lekkere zeekraal bij mijn vis.
    Dit is voor ons onze vaste stek als wij vanuit Amsterdam naar Zeeland komen, hier word je nog echt verwend. Ook heerlijke streek producten (kaas en mosterd), deze streek producten zouden van mij uitgebreid mogen worden. Tot de zomervakantie.

20. familie Hannes - Herman

Dit weekend waren we voor een paar dagen in Renesse. Toevallig kwamen we bij jullie restaurant terecht toen we 's avonds iets wensten te eten. We hebben genoten van jullie lekkere gerechten. Kraakverse groenten, royale porties, met veel smaak en mooie afwerking, enz. Bovendien willen we alle personeelsleden een dikke pluim geven voor hun correcte, vlotte en vriendelijke bediening. We zijn ook de volgende avonden bij jullie langs geweest ! Een aanrader.

21. Prima plekje om heerlijk even te tafelen. Vriendelijk personeel bedient prima eten!

22. berrevoets

Gisteravond bij het wapen gegeten. De vissoep was super, daarna van het vispannetje genoten, de andere gasten aan tafel zag je zichtbaar genieten van de biefstuk (prima bereid) en de ossehaas spies, gevarieerde groente erbij. Het nagerecht, creme de brulee met ijs, was overheerlijk.

23. Super restaurant, goede keuken. Dde enige vissoep die een fijne smaak heeft. Gga zo door je zult ons heel vaak zien, hier word je pas culinair in de watten gelegd.

24. Wat een opdringerige en onverstaanbare mensen, oud brood niet eens afgebakken, heb om nieuw en vers brood gevraagd en gekregen maar ook dit was helaas koud, droog en hard. Daarna een vissoep, zo zout dat alles hetzelfde smaakt!

Zeker geen aanrader.

25. Met een nieuwe kok in de keuken is de kwaliteit van het eten formidabel. De bediening is vriendelijk en snel.
    Aanrader is zeker de varkenhaas, de groente, salade en friet wordt in ruime mate bij het gerecht mee geserveerd. Daarnaast kan ik u ook pannekoek Het Wapen van harte aanbevelen.
    Eet smakelijk

26. peggy

27. natascha

Ik had de surf&turf besteld. De portie was erg klein, met name de biefstuk. Het kommetje met garnalen (papperig en smakeloos) op het bord wilde ik aan de kant schuiven maar dit kwam blijkbaar rechtstreeks uit de oven waardoor ik nu een blaar heb. Was handig geweest als ze dat even erbij gezegd hadden.

Verder waren de aardappeltjes rauw en de groenten slap en veel te lang gekookt.

Het enige wat positief was was de snelheid. Maar ik wacht liever wat langer op een smakelijk gerecht.

Jammer, maar hier ga ik nooit meer terug.

2,1
  28. In eerste instantie maakte de bediening een vriendelijke indruk.

Het eten werd snel gebracht. De portie was aan de kleine kant, maar dat was in dit geval een zegen.

De aardappels waren niet gaar, terwijl de groenten volledig tot moes gekookt waren.

De spareribs die ik besteld had leken op 1e gezicht ok, maar toen ik echter bij de onderste rib was aangekomen bleek deze zwart geblakerd en keihard.

Niet erg smakelijk allemaal. Aangezien de aardappels niet eetbaar waren, heb ik een extra portie friet besteld. Deze bleek echter wederom niet gaar!

De kwaliteit van het eten is dus niet om naar huis te schrijven.

Het ergste van alles vind ik de reactie; schouderophalen en weglopen. Niet eenmaal excuses gehoord. Ik ga hier dan ook nooit meer eten en raad het u ook niet aan!

29. Bert en Esther

We hebben twee weken geleden twee dagen achter elkaar gegeten bij het Wapen van Zeeland.

We zijn ontzettend tevreden over dit eetcafe!

De bediening was heel erg vriendelijk en maakte nooit een probleem als er gevraagd werd om een alternatieve saus! Ook heel fijn is dat de saus apart geserveerd word! Toen we aangaven dat we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht was dit allemaal prima! De bediening bleef ontzettend vriendelijk, ondanks dat we wat aan de late kant aan tafel gingen.

Het eten was goed en vooral genoeg! Wel moeten we opmerken dat in elk gerecht "dille" zat en dat het wat ons betreft niet overal in hoeft. Verder was alles top!

We hebben twee dagen heel lekker gegeten!

Ga zo door!

30. Uitstekende hazenpeper gegeten, aangename sfeer en goede bediening. Dat alles voor een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Zeker een restaurant waar we nog eens terug komen.

31. Anita en Gert

In 2010 al een keer of drie gegeten. Telkens heerlijk van smaak en ruim voldoende. Vlotte vriendelijke bediening. Erg gezellig zitten in de serre.

32. Het Wapen van Zeeland is echt een prima restaurant. Vriendelijke bediening, heerlijk eten (en genoeg). Het was heel erg druk maar dit was niet te merken aan de bediening.

33. Gezellig restaurant op een mooie lokatie.

Vlotte en vriendelijke bediening. Eten wordt snel bereid en de tijd tussen de gangen is niet te kort en niet te lang, precies goed.

Kwaliteit is uitstekend. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

34. Wij hebben hier op een donderdagavond gegeten.

Ondanks een vol restaurant zowel binnen als buiten, zeer vlotte en vriendelijke bediening.

Prijs/ kwaliteit verhouding is super!

Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

We komen hier zeker nog een keer terug.

Aanrader voor iedereen die een dagje in Renesse is.

35. We eten hier elk jaar wel een paar keer als we weer eens een dagje Renesse doen. Hardwerkende bediening, vriendelijk en snel. Inrichting is warm en op het terras zit je lekker uit de wind.

Uit de menukaart kun je een prima keuze maken en ook voor de jonge gasten staat er altijd wel iets bij wat ze lekker vinden. En over een speciaal verzoekje van de kinderen wordt niet moeilijk gedaan. Prima plek om ontspannen even een hapje te eten of wat te drinken.

36. Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

Zakjes mayonaise zijn storend en ziet er cheap uit.

Porties zijn magertjes...

Wel schone zaak en vriendelijk personeel.

Conclusie: aan het eten moet gewerkt worden.

37. We zijn hier vorige week woensdagavond (3 sept) wezen eten.

Over de smaak van de spareribs wil ik niet klagen.
    Maar al die botsplinters, bah!
    En de hoeveelheid was zeer matig. (vooral voor de prijs)
    En de snitsel die mijn man had, tja het kon er mee door.
    Maar die "salade" of "rauwkost" , daar zat geen smaak aan!

En de patat en de gebakken aardappels waren wel zo droog!
    Echt gatver!
    En de bedienig vond ik zeer onvriendelijk en ongeinteresseerd.

Wij komen er niet weer.
    En de muziek was ook aan de harde kant.
    Nee, beslist geen favo restaurant!

38. Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening, ondanks de drukte. Schoon, netjes, alles dik in orde.

Hier komen we zeker weer terug!

39. Met vrienden van ons uit Zierikzee hier gegeten.

Het was een heerlijke maaltijd met een prachtig uitzicht op zee!

De keuze is prima, zowel het vleesaanbod als het visaanbod.

Vooral het ijstoetje is wat mij betreft een aanrader, frambozenijs, saus en verse frambozen! Om je bordje erbij af te likken!

Wat betreft het personeel, niets dan lof. Ontspannen en attent.

Wij zijn heel wat gewend in onze woonplaats Maastricht, maar hier wil ik nog wel eens komen voor een heerlijke en gezellige avond.

40. Ontvangst en onthaal goed.

Goede verhouding prijs kwaliteit.

We waren met een groep van 10 met 2 kinderen.
    De wachttijd was iets te lang, zeker als je moet vaststellen dat de tafels na u binnengekomen eerder bediend werden, met vispannetjes.

De wachttijd iets meer dan één uur, zou aan de vispannetjes gelegen hebben.
    Dit moet voor een eetcafé vlotter kunnen.

41. HET WAPEN VAN ZEELAND. Kan je zeer goed eten. Vrolijk en gezellige bediening. Zelf aan de kinderen word aandacht besteed. Aanrader is het vispannetjeverassend lekker en goed betaalbaar.