Laatste updates in Renesse

1. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Het was lekker eten.
    Een min puntje te weinig bediening.

2. Brasserie Arc en Bleu heeft een nieuwe foto
  3. Brasserie Arc en Bleu heeft een nieuwe foto
  4. Trudie Jarec's profielfoto
    Trudie Jarec heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Simpel

Trudie Jarec

We hebben heerlijk gegeten goede sfeer voor herhaling vatbaar.

5. The Green Parrot's profielfoto
    The Green Parrot heeft gereageerd op een recensie van The Green Parrot

Ten eerste bedankt voor uw review. U heeft goed opgemerkt dat wij inderdaad een nieuwe werkneemster aan het inwerken waren. De "serveerster" met kind die u zag is de eigenaresse van het bedrijf die kwam kijken of het allemaal goed liep. We kunnen begrijpen dat dit voor u verwarrend over kwam. Onze excuses hiervoor.

6. h's profielfoto
    h heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Bediening was slecht. 1 serveerster liep constant met een (haar?) kind op haar arm rond te zeulen. 1 leek vrij nieuw. Een derde was een vlotte serveerster die haar vak wel verstond.
    Vlees dreef in de olie. Was verder wel smaakvol.

7. Kroon's profielfoto
    Kroon heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Renesse

Heel lekker gegeten. Goed verzorgd. Tot de volgende keer

8. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Buon Cuore

In een sfeervolle pizzeria heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening, super!

9. René Polak's profielfoto
    René Polak heeft een recensie geschreven voor De Wig
    Regionaal Renesse

Zaak zit op een mooie locatie midden in het centrum.
    Kwalitatief goede producten, die weliswaar niet in verhouding staan met de veel te hoge prijzen.
    Onvriendelijke bediening en zeer arrogante eigenaren, welke bovendien over je roddelen en onwaarheden over je de wereld in brengen. Dit soort praktijken horen absoluut niet thuis bij een horecaondernemer.
    Kortom een zaak, waar je ondanks de goede ligging met een hele grote boog omheen moet lopen.
    Gelukkig zijn ze niet de enige en zijn er veel meer zaken waar de prijs kwaliteit verhouding wel goed is en waar je ook nog heel vriendelijk geholpen wordt, wat je bij “De Wig” absoluut niet gaat vinden!!

10. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Snackbar Renesse

Zeer goede frikandellen, misschien wel de beste die ik ooit gegeten heb.
    Prima op smaak, en lekkere mayonaise.
    Wij komen er speciaal vanuit Brabant om gereden.

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

Viel erg tegen. Binnen 5 min. maaltijd op tafel. Vis had amper de pan geraakt en zag er glazig uit. Porties schandalig klein. Was hier enkele jaren geleden en toen niets dan lof. Nu geen aanrader meer.

12. natasja en willem's profielfoto
    natasja en willem heeft een recensie geschreven voor Het Paard
    Eetcafé Renesse

natasja en willem

Tomatensoep was heel zout. Ging terug naar de keuken. Kwam terug;aangelengd met water! Half/half.
    Viscurry: ene helft bord warm/andere koud. Heel veel rauwe brokken rode paprika. Niks meer gezegd. Als ze echt niet beter kunnen;heeft dat geen zin. Hebben in jaren niet zo slecht gegeten.de soep kregen we voor half geld.
    Tip:bedienend personeel houden-keukenbrigade eruit…
    komen al jaren in Renesse;maar hier komen we echt nooit meer!

13. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Buon Cuore

Bediening prima! Kwaliteit pizza prima, maar pizza fungi is meer champignon dan pizza wat ik helaas jammer vond. Daarnaast vielen de overige gerechten ook tegen. Drinken is misschien wat prijzig, appelsap meer dan 3 euro en witte wijn 4,50 per glas. Ook moesten we rond de 9 a 10 euro betalen voor een broodje wat ons aangeboden werd bij binnenkomst.

14. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor La Piazza
    Pizzeria Renesse

Pizza met garnalen en knoflook. Alleen het was knoflookolie! Een cm dikke laag op de pizza! Niet te doen. Zeer onsmakelijk en niet van deze tijd!!

15. Manuela heinze's profielfoto
    Manuela heinze heeft een recensie geschreven voor Het Paard
    Eetcafé Renesse

Manuela heinze

Tot eten en drinken is het niet eens gekomen omdat ze ons gewoon lieten zitten zonder aandacht aan ons te schenken.
    Uiteindelijk maar weggegaan en ook hier werd niet op gereageerd door personeel.
    Vreemde zaak.

16. Mvtk's profielfoto
    Mvtk heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

We waren uit eten geweest in Renesse en wilden gezellig de avond afsluiten op een terrasje, spijtig genoeg liep het niet zoals we verwacht hadden. We hadden een brownie besteld met ijs en slagroom, er zat een klein bolletje vanille ijs bij en wat slagroom. De brownie was zo hard dat die bijna niet door gesneden kon worden. Toen we dit bij het personeel meldden werd de serveerster boos en reageerde zeer onvriendelijk, volgens haar was die prima maar ondertussen waren 2 van ons er echt niet lekker door geworden. Uiteindelijk riep ze boos de eigenaar, die ook zeer onvriendelijk was. Een brownie werd van de rekening gehaald, maar we moesten voor de andere wel betalen. Zeer vervelend personeel, het toetje was niet te eten en de eigenaar handelt ook heel onvriendelijk met klanten af. In onze ogen een zeer slechte manier om een tent te runnen en met klanten om te gaan, ons zie je daar nooit meer terug!

17. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Kijkduin

Zijn vanmiddag even wat wezen drinken tot onze verbazing werden de halve liters heineken daar gevuld met blikjes heineken achter de bar. Toen mijn man vroeg ik vraag om een tap halve liters toen werd er lakoniek op gereageerd hier betaal je 5 euro voor als ik uit blik bier wil hebben ga ik wel voor de tent zitten schande en was nog lauw ook

18. Priscilla's profielfoto
    Priscilla heeft een recensie geschreven voor Hoog Tij
    Nederlands Renesse

Priscilla

Eten en drinken was volgens verwachting. Als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht gebakken zalm en nagerecht brownie, aardbeien ijs en meloen. Heerlijk gegeten😄 Het personeel is vriendelijk. Ik heb niets aan te merken.

19. Fam. Beckers's profielfoto
    Fam. Beckers heeft een recensie geschreven voor Hoog Tij
    Nederlands Renesse

Fam. Beckers

3 Gangen diner via SD met 4 personen. Hebben heerlijk gegeten, carpatio vooraf, hoofdgerecht biefstuk mals, zalm gebakken ook heerlijk. Personeel vriendelijk. Al met al heerlijk gegeten!

20. Paulien Taai's profielfoto
    Paulien Taai heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Alles was goed gaar, de spareribs, mals en de verschillende smaken hierbij lekker.

PS. Die hond die binnen kwam lopen, was gelukkig lief maar wel groot. Ik hoop dat de eigenaar een hoger hek of beter slot op doet.

21. Carlo J's profielfoto
    Carlo J heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

Carlo J

Minder goede ervaring. Erg krap gezeten. Het eten was matig en waterig. Kan niet anders dan gerechten uit de vriezer.

22. Eetcafé Simpel heeft een nieuwe foto
  23. Eetcafé Simpel heeft een nieuwe foto
  24. Eetcafé Simpel heeft een nieuwe foto
  25. Eetcafé Simpel heeft een nieuwe foto
  26. Martens Dam's profielfoto
    Martens Dam heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Renesse

Martens Dam

We komen regelmatig wokken en zolang we niet naar plafonds vloerbedekking ed kijken (zeer verouderd en smerig) eten wij er prima.

27. P v d Veeke's profielfoto
    P v d Veeke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Helder
    Mediterraans Renesse

P v d Veeke

Prima gegeten.
    Fijne plek en mooi weer.
    Groetjes.

28. Mediterraans Renesse

Al vele malen zijn we hier voorbij gereden en uiteindelijk hebben we het dan toch eens toegevoegd op onze lijst. De reservatie was vlot en aangenaam en we hadden al aangegeven een discrete tafel te willen omwille van de hondjes. Dus bij aankomst stond een leuke tafel klaar - een kleine attentie voor de honden en een drinkbak op de grond. Dat hadden we nooit eerder meegemaakt. We worden over het algemeen overal goed ontvangen maar dit was toch nog specialer. Zeker een leuke geste.
    Het pand ziet er véél beter uit dan je aan de buitenkant zou verwachten en dus waren we echt aangenaam verrast. Het is een echt pareltje vanbinnen en het heeft een leuk terras ook. Helaas was het weer ons minder gunstig gestemd.
    Het eten was ook top, ruime keuze, goede porties en met een zéér enthousiaste & vlotte bediening. We kunnen dan ook enkel zeggen dat we spijt hebben dat we hier altijd voorbij gereden zijn. We komen zeker terug en willen jullie allen danken voor de super leuke avond.
    Absolute top hier en een zéér mooi kader. CU soon...