Laatste updates in Renesse

1. The Green Parrot's profielfoto
    The Green Parrot heeft gereageerd op een recensie van The Green Parrot

Goedemiddag,
    Ten eerste bedanken wij u voor het schrijven van een review. Toch willen wij hierop reageren. Bii binnenkomst heeft u inderdaad aangegeven gereserveerd te hebben met een bon. De reservering was bij ons bekend maar dat u van de social deal actie gebruik zal maken niet. Dit komt omdat u gereserveerd heeft via eet.nu. De spelregels van het social deal menu zijn als volgt: u koopt een social deal actie via www.socialdeal.nl en daar kunt u dan alleen gebruik van maken als u ook reserveert via www.socialdeal.nl. Dit heeft een rede, wij stellen voor deze actie een aantal tafels per avond beschikbaar, zodra deze alle volgeboekt zijn kunt u zeker nog komen dineren maar dan aan een a la carte tafel. Dus wat u schrijft over dat er nog tafels vrij waren klopt helemaal, deze waren vrij voor a la carte, en dit wilde u niet. Nu heeft u aan mij aangegeven in het restaurant dat u bij de reservering heeft aangeven een bon te hebben gehad, hierdoor heb ik u de voordeel van de twijfel gegeven en u toch van de social deal actie gebruik laten maken. Hierna heb ik contact opgenomen met eet.nu om aan te geven geen social deal acties aan te nemen. Zij hebben aan mij terug gekoppeld dat ook zij niet op de hoogte waren dat u van deze actie gebruik wilde maken en dat zij ook anders de reservatie niet aan zullen nemen. Na dit misverstand tijdens het reserveren hoop ik dat u verder nog wel een fijne avond heeft gehad en dat de gerechten u gesmaakt u hebben. Met vriendelijke groet, the Green Parrot

2. P zirkzee's profielfoto
    P zirkzee heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

P zirkzee

Bij binnen komst gelijk gezegd wij hebben een tafel gereserveerd en hebben een bon daar had me vrouw geen tafel meer voor vrij. Na veel pijn en moeite en het laten zien van de e mail kon het wel er waren nog 6 tafels vrij mensen na ons hadden eerder eten dan wij. Zijn na het eten gelijk weg gegaan. Wij zullen onze gasten die wij elk jaar krijgen voor B & B en app verhuur. Daar niet naar toe zenden.
    Met vriendelijke groeten.
    P zirkzee.

3. Arie en Elly's profielfoto
    Arie en Elly heeft een recensie geschreven voor IJssalon Jumbo

Arie en Elly

Verrukkelijk ijs vooral de joghurt amerene smaak wij komen speciaal naar deze ijssalon voor dit ijs. Nergens verkopen ze zo'n fantastisch ijs als daar.
    Hopen er nog lang te komen.

4. Boet's profielfoto
    Boet heeft een recensie geschreven voor Het Paard

Dit was 1 keer maar nooit nooit weer

5. Pieterjan's profielfoto
    Pieterjan heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

Wij dachten als je in Zeeland bent, moet je toch Zeeuwse mosselen eten. Slappe, lauwe, droge boel. Weinig saus en groenten in de mosselpotten.
    Ook voor ons Belgen 1 soepkommetje grotten voor drie personen. Vragen we na 5 seconden frietjes bij. Krijgen we terug zo'n klein kommetje. Het ibericohapje was heel lekker. Vriendelijke bediening, zeer netjes etablissement maar ga er gewoon iets drinken.

6. Priscilla's profielfoto
    Priscilla heeft een recensie geschreven voor Het Paard
    Eetcafé Renesse

Hier komen wij dus nooit meer!

Spareribs besteld voor 3 personen en deze stonk, lag in een vieze drab. De smaak was niet te harden. Volgens mij was het uit de vriezer gehaald en in een pannetje opgewarmd, of de magnetron. Zeer vreemde structuur had het vlees ook.

Oja. Als je spareribs met een knoflooksmaak kiest. Verwacht u dan niet een stuk in knoflook gemarineerde rib. Nee u krijgt een stuk rib met een ieniemienie kuipje knoflooksaus. Evenals de hamburger die besteld was. Niet te vreten! 81 Euro weg! Heb niks op, wel betaald, had geen zin in een strijd.

Het is trouwens heel erg vies binnen. Mijn baby had een kinderstoel nodig en deze was zo vies van top tot poot dat ze maar op schoot at.
    Echt hoor. Ben gewoon flabbergasted.

7. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Kijkduin

We zijn hier vanavond geweest.
    Dit is onze slechtste ervaring van hamburgers. Bij de Mac zijn ze 10 keer beter.
    De bediening wilde niets verkopen, zat al 25 minuten met een leeg glas voor mee. De hamburger was veel te lang gebakken, dus droog en de friet was dubbel gebakken dus ook droog.
    Bij de vraag of het gesmaakt heeft, heb ik netjes geantwoord met nee. Het enige wat het meisje zij, was ik zal het doorgeven. Voor 35 euro voor 2 drankjes en 2 hamburgers met friet is het redelijk duur dacht ik.

8. De Winter's profielfoto
    De Winter heeft een recensie geschreven voor Brasserie Arc en Bleu

De Winter

Wij hadden een Bongo-bon waar we een 2 gangendiner aangeboden kregen. Er werd ons 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht voorgesteld. Geen enkele keuze mogelijk. Het eten was goed uitgezonderd de zalm die bijna rauw was.
    Alles was verzorgd, de bediening en ook de aankleding van de zaal.

9. Willy Maes's profielfoto
    Willy Maes heeft een recensie geschreven voor Brasserie Arc en Bleu

Willy Maes

Gezellig, goede ligging en vriendelijke bedioeneing.

10. Jodi's profielfoto
    Jodi heeft een recensie geschreven voor Our Seaside
    Kleine eetwaren Renesse

Lekker gegeten. Gezellige tent en aardige bediening.
    Tip: als je zulk lekker eten op tafel zet, geef dan echte mayo en geen fritessaus!

11. Marja Vat Walhout's profielfoto
    Marja Vat Walhout heeft een recensie geschreven voor Het Paard

Marja Vat Walhout

Vreselijk slechte bediening. Moesten zeker 25 min wachten.

12. Paulien's profielfoto
    Paulien heeft een recensie geschreven voor The Green Parrot

Het was lekker eten.
    Een min puntje te weinig bediening.

13. Brasserie Arc en Bleu heeft een nieuwe foto
  14. Brasserie Arc en Bleu heeft een nieuwe foto