• Lid sinds 22 maart 2011
  • Leeftijd: 51

Belgen op zoek naar Nederlandse/Zeelandse gastvrijheid én lekker eten ! Wij zijn verzot op deze Provincie Zeeland en willen hier vele restaurants leren ontdekken. Noem het dus een soort culinaire ontdekkingsreis doorheen deze prachtige provincie. Smaken verschillen en eten is iets zeer persoonlijk !

2. De Heerenkeet

Kerkwerve

Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft nog geen foto toegevoegd

1. Al vele malen zijn we hier voorbij gereden en uiteindelijk hebben we het dan toch eens toegevoegd op onze lijst. De reservatie was vlot en aangenaam en we hadden al aangegeven een discrete tafel te willen omwille van de hondjes. Dus bij aankomst stond een leuke tafel klaar - een kleine attentie voor de honden en een drinkbak op de grond. Dat hadden we nooit eerder meegemaakt. We worden over het algemeen overal goed ontvangen maar dit was toch nog specialer. Zeker een leuke geste.
    Het pand ziet er véél beter uit dan je aan de buitenkant zou verwachten en dus waren we echt aangenaam verrast. Het is een echt pareltje vanbinnen en het heeft een leuk terras ook. Helaas was het weer ons minder gunstig gestemd.
    Het eten was ook top, ruime keuze, goede porties en met een zéér enthousiaste & vlotte bediening. We kunnen dan ook enkel zeggen dat we spijt hebben dat we hier altijd voorbij gereden zijn. We komen zeker terug en willen jullie allen danken voor de super leuke avond.
    Absolute top hier en een zéér mooi kader. CU soon...

2. Super zoals altijd. Enthousiaste ontvangst, lekker aperitiefje, heerlijk eten, goede porties en een aangename gastvriuw. Top, wij komen graag terug😛

3. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft 't Waepen van Veere toegevoegd als favoriet restaurant
    Markt 23 Veere
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Eindelijk zijn we eens hier geraakt! We hadden hier lang naar uitgekeken en het heeft onze verwachtingen helemaal ingelost. In een mooi kader werden we hartelijk ontvangen en stond ons gereserveerd tafeltje netjes klaar. De kaart is eerder beperkt maar er is toch voldoende keuze. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren absolute pareltjes. Super vers - mooi en met uiterste charme verzorgde borden ( het leken wel kunstwerken ) en met een warm gevoel opgediend. Ik kan hier weinig negatieve elementen vernoemen. Het was er ook lekker druk en iedereen leek mij zeer tevreden. Het was absoluut af! Van 19u30' tot 22u20' voor lekkere amuse - voor -en hoofdgerecht en dessert en koffie! Ook de wachttijden waren zeer aanvaardbaar! We waren wel met vrienden dus dan gaat de tijd altijd een beetje sneller. Wij zijn zeer tevreden van ons bezoek en ook de prijs-kwaliteit was ok. Een aanrader toch!

5. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft De Heerenkeet toegevoegd als favoriet restaurant
    • Regionaal
    Boogerdweg 1 Kerkwerve
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Hier kom je eten op vrijdag - visdag met enkele vrienden! Lekker voldoende porties en zonder teveel franjes krijg je een eerlijk gerecht! Het Veerhuis heeft een mooi zicht als je aan het raam kan zitten. De inrichting is vrij klassiek.

7. We hadden van dit restaurant gehoord via een TV programma in België (Vlaanderen vakantieland ) over de vele mogelijkheden van het super mooie Zeeland. Een reportage over de Oosterscheldekreeft wekte onze interesse om dit eens uit te testen. We hadden de reservatie via internet gedaan met een correcte afhandeling - een aangename ontvangst en dan hebben we een menu genomen. Onze hoge verwachtingen werden grotendeels ingelost. Het eten was lekker - de porties ok - de bediening ok - de details die ik verwachtte van dit restaurant vielen iets tegen. Het interieur was iets te ouderwets voor ons. Het restaurant heeft een goede naam maar ik miste toch iets. Maar ik kan het wel aanraden aan klanten die iets meer willen uitgeven. Het is geen goedkoop alternatief.

8. Een familiefeestje gehad in dit super restaurant van Burgh-haamstede. Dit is bij uitstek het beste dat je kan krijgen in deze regio en dus zijn wij zeer tevreden klanten. Het eten, de bediening en de sfeer was super. De inrichting mag voor ons nog iets strakker maar verder was het absolute top. Prijs-kwaliteit een dikke 10!

9. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft De Schouwse Hoeve toegevoegd als favoriet restaurant
    Daleboutsweg 2b Burgh Haamstede
  10. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft De Perenboom toegevoegd als favoriet restaurant

De Perenboom eetgelegenheid gesloten

Achterweg 9 Burgh Haamstede
  11. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft De Korenbeurs | Willem 4 toegevoegd als favoriet restaurant

De Korenbeurs | Willem 4 eetgelegenheid gesloten

€€ -
    Kaaistraat 12 Kortgene
  12. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft Restaurant het Veerhuis toegevoegd als favoriet restaurant

Restaurant het Veerhuis eetgelegenheid gesloten

Veerdam 7 Kortgene
    Bewaren in lijst Sluiten
  13. Je wil lekker en veel eten - genieten van een zeer attente bediening..., dan is het Vissershuis een leuke plek voor jou. Ik zou het eerder aanraden om met vrienden te bezoeken - is iets minder ingericht voor koppels of een intiem diner - maar best een eerlijke keuken met een grote keuze kaart. Een aanrader na een dagje uitwaaien aan zee.

14. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft Het Vissershuis toegevoegd als favoriet restaurant
    • Regionaal
    Westenschouwenseweg 20 Burgh Haamstede
    Bewaren in lijst Sluiten
  15. Een afsluitend diner met vrienden in dit restaurant! Wat een belevenis! Allemaal Belgen en allen enthousiast over de bediening - het eten en de sfeer in het restaurant. Wij zijn fan... proficiat aan de chefkok en alle medewerkers. Graag tot een volgende keer!

16. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft Restaurant Binnenhof toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    Bocht van Guinea 4-6 Goes
    Bewaren in lijst Sluiten
  17. Telkens we in Burgh-Haamstede komen uitwaaien willen altijd eens gaan genieten in dit restaurant! Uitmuntend lekker - zeer correcte service en goede prijs-kwaliteit verhouding.

We komen hier graag en kijken alweer uit naar de volgende keer.

18. Steakhouse Zierikzee

Waar moet je gaan eten op een rustige maandagavond? We vertrokken zonder hoge verwachtingen naar 't genot te Zierikzee. Bij aankomst bleek dat we de enige gasten waren... best spannend. Een zéér vriendelijke ontvangst - een correcte & vlotte bediening en een zeer eerlijke keuken. We hebben super gegeten ( voldoende grote porties - lekker gekruid - veel variatie ). Prijs-kwaliteit was dit zeer correct en dus komen we nog eens graag terug. We zijn gekomen om te eten en dat was zeker de moeite. De jonge chef in de keuken is zeer beloftevol!

19. We zijn hier in de zomer van 2010 geweest en we hadden zeer hoge verwachtingen. Deze werden volledig ingelost en dit is tot heden hét beste restaurant dat we hebben bezocht. Proficiat aan alle medewerkers.

20. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft Oud Sluis toegevoegd als favoriet restaurant

Oud Sluis eetgelegenheid gesloten

€€€ -
    • Italiaans
    • Frans
    Beestenmarkt 2 Sluis
  21. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft 't Genot toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Grill
    • Zuid-Amerikaans
    • Steakhouse
    Schuithaven 8 Zierikzee
  22. Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland's profielfoto
    Belgen op ontdekkingsreis door Zeeland heeft Ristorante Il Gallo toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Italiaans