1. Met Henny en Els het "Komkommermenu" gedaan (6 gangen) wat een bijzondere ervaring was omdat de opbouw van zalm naar een waanzinnige Angus steak voortreffelijk was gekozen. Kortom een zeer plezierige avond gehad. Martin doet met recht eer aan. Probleem is echter de verandering van haute cuisine naar Bistro wat meer bekendheid zou moeten krijgen maar zoals het maandmenu en nu weer dit menu moeten de mensen naar dit voortreffelijke restaurant weten te krijgen. Mij heb je elk geval gewonnen.

2. Jaap Mereboer

3. De 23e hebben we met onze kinderen ons 40 jarig huwelijk gevierd bij Dorset. Wij werden enorm verrast door het feit dat onze trouwfoto van 40 jaar geleden ons stond op te wachten. Ook onze tafel was heel subtiel versierd wat de smaak van het eten alleen maar nog lekkerder maakte. Op het interieur raakten we niet uitgekeken, zo mooi als dit is geworden. Absoluut goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen meer!

4. Italiaans Borne

Afgelopen vrijdag met onze buren weer eens lekker gegeten bij Joris en zijn zeer attente club van medewerk(s)ters. Speciaal de kinderen van onze buren hebben genoten van de antipasti (met mosselen!) en vooraf de garnalen. Ons buurmeisje is 7 jaar en wist dit op waarde te schatten. Uiteraard heb ik, samen met de buurman de kalfsrolletjes van mamma Geralda weer genomen waarbij de vrouwen zich te goed hebben gedaan aan de meerval. Het blijft toppie en ik heb al weer een datum op het oog voor een gezellig samenzijn met oudcollega's.

5. Met onze "eetvrienden" weer heerlijk gegeten waarbij de kalfszwezerik als vanouds was. Een zeer vervelende mededeling was dat de beide jongens er mee stoppen. Voor ons aanleiding om direct weer een boeking te doen als afscheidseten van een restaurant wat 20 jaar een rol in ons leven betekende. All the best voor jullie beiden.

6. Laatst hier gegeten met onze '"eetvrienden" en we waren verrast.

Leuke binnenkomst door de gastheer en voortreffelijk eten. Jullie mogen best wat aan de weg timmeren.

7. Italiaans Borne

24. Jaap Mereboer

25. Jaap Mereboer

26. Jaap Mereboer

27. Eet hier zeer regelmatig omdat het:

a) Gezellig en leuk is ingericht.

b) Personeel bijzonder beleefd en attent is.

c) Lekkere gerechten op het menu staan.

d) Een terras om te zoenen.

e) Lekker mexicaans bier (Salito) schenkt.

Probleem is echter wel dat de eigenaar nu een ander leuk Italiaans restaurant (Il Tartufo) heeft geopend waardoor de keuze voor ons moeilijker is geworden!

28. Jaap Mereboer

29. Jaap Mereboer

30. Jaap Mereboer

31. Internationaal Almelo

32. Jaap Mereboer

33. Italiaans Borne

Inmiddels al 2 maal geweest, 1e keer weliswaar op uitnodiging maar toch...

Waanzinnig lekker gegeten, speciaal de kalfsvleesrolletjes en het niet te versmaden nagerecht, de scroppino!

De eigenaar heeft hier een tent neergezet welke in een plaats als Borne voorziet in een grote behoefte. Ben van plan om a.s. zaterdag mijn verjaardag te vieren met 10 personen, dus dat zegt genoeg.