ma vanaf 12:00

1205909782 60
1220021274 61
1368191945 70
1495195378 69

1. Gezellig en mooi. Goede bediening. Lekker eten. Fijne rookruimte.

2. Top gegeten, ondanks de bonnen van de AH
    B
    Komen zeker terug

3. 1e kerstdag met 14 personen bij Dock 19 gegeten.
    Restaurant ziet er prachtig uit en vriendelijk personeel.
    Heel veel geld betaald voor weinig eten. Proeverij als vooraf was heel weinig en veel geld. Smakeloos. Alles was ongeorganiseerd. De biefstuk was zoo taai. Gelukkig werd hier niet moeilijk over gedaan en kwamen er andere. Mixed grill zo weinig dat je er een loep bij nodig had. Weinig variatie, alleen sla en voor vier personen een beetje patat. Later meer gekregen. Als pleister op de wond kregen we gratis koffie en thee.
    Niet voor herhaling vatbaar, in ieder geval niet met Kerst!

4. We hadden de bonnen van een AH actie. Daardoor niet heel veel keuze maar wel van alles wat. 3 voor- en hoofdgerechten: 1 vis, 1 vlees en 1 vega. Na het toetje zaten we goed vol, wat we na het hoofdgerecht niet verwacht hadden. Eten smaakte goed, na een kleine opmerking stond er binnen 3 minuten een nieuwe vis op tafel.
    Nadeel: ik had van dit type restaurant een verse carpaccio verwacht en geen diepvries. En de posters op de wc kunnen net, maar het zit wel op het randje.

5. Eric & anita

Gezellige ambiance.
    Eten is heerlijk. Complimenten aan de keuken. Snelle bediening en zeer gastvrij. Kortom, aanrader voor een leuke avond.

6. Eten was niet warm en smaakloos. Er zat totaal geen smaak aan niet met liefde bereid erg jammer en veel te duur!

7. Geen gastheerschap. Jong en onervaren personeel. Twee Hoofdgerechten koud geserveerd, waarvan hetzelfe bord met gerecht dat oorspronkelijk koud werd uitgeserveerd nog eens opnieuw in de steamer ging om nog op te warmen waarop biefstukje niet meer in staat om uit te serveren en zelfs nog steeds niet echt warm. Rekening klopte niet! Entourage is wel goed/mooi.

8. Rachella

Tijdens ons weekendje weg hier heerlijk gegeten. Super service. Heel erg attent en vriendelijk personeel. Het Tony Chocolonely dessert is een aanrader! Heerlijke avond gehad.

9. Richard Bruins

Goede prijs/kwaliteit verhouding en bijzondere gerechten. Oprechte vriendelijkheid en erg attente service, met een leuke verrassing voor de kinderen! De sfeer is familiair en toch chique.

10. Schuurman

Zijn hier geweest tijdens de couvert week met onze dochter en onze schoonzoon. Met zijn vieren vonden we het een vriendelijke, geweldige goede service, klant is hier inderdaad koning. Het eten was super. Meer dan genoeg. En wij vonden het met z'n vieren echt top. Komen zeker vaker hier terug.

11. Hier 1x uit eten geweest maar niet voor herhaling vatbaar. Carpaccio word gekruid met een zoute stengel.. viel erg tegen. Het is kil strak en als je even niet oplet word je bord zo mee genomen en je glas ook (ik had het nog niet op).

12. niek schelfhorst

Mijn vriendin en ik proberen hier maandelijks toch even een hapje te gaan eten. Elke keer weer een heerlijk avondje uit. We bestellen vrijwel standaard de carpaccio omdat deze prachtig opgediend word en nog beter smaakt.
    Hoofdgerechten ook bijna altijd goed. Zeker de dry aged rib eye's heerlijk!
    Vriendelijke correcte bediening met name de medewerkers op zondag.
    De rokerslounge is een grote plus, comfortabele stoelen en een goede ambiance net als in de rest van het restaurant.

Tot de volgende keer.
    Niek schelfhorst

13. Lekker gegeten met 7 personen. Prijs/kwaliteit zeer goed behalve kraanwater voor 4.75 euro per fles. Bediening moet meer op klanten letten omdat ze vaak aan de bar met een ander persoon druk waren.

14. Niet goed, vlees half gaar, bestel hier geen spareribs.. vreselijk, knetter duur alles.

15. Redelijk. Mijn vriend en ik hadden gereserveerd, dus we hadden een rustig plekje. Daar waren we wel blij mee. Het appertief wat we hadden besteld kwam bijna tegelijk met ons voorgerecht, slechte zaak. Het eten was verder erg lekker en goed. Als nagerecht had ik 3 soorten kaas besteld, zo stond dat op het menu. Kreeg ik 3 soorten ijs. Mijn vriend naar de ober heen en had hem uitgelegd dat ik 3 soorten kaas had besteld.. Kwam er een andere ober aan met het juiste nagerecht. Van de ober die alles had opgenomen kwam er geen excuus van af omdat hij het verkeerde had opgenomen, erg jammer.
    Ook niet toen wij gingen afrekenen heeft hij ook niet zijn excuses aangeboden. Ondanks dat het eten erg goed was, was de service erg matig en hoef ik er niet meer heen.

16. Leuke kaart, goede smaken en fijne sfeer!!
    Op aanraden van vrienden hier naar toegegaan, echt super.
    Wij wonen in Enschede, maar vinden de reistijd de moeite waard.

17. Enige tijd hier wezen dineren met een gezelschap van 10 personen. Een erg mooie zaak, echt wel onze stijl maar wij vinden de bediening erg traag en rommelig, wel erg vriendelijk. Het eten is van een redelijk niveau maar erg ging vaak wat mis tijdens het uitserveren van de voor- en hoofdgerechten. Verkeerd opgenomen bestellingen en tijdens het uitserveren van het hoofdgerecht zelfs 2 gerechten vergeten. Dit werd overigens wel hersteld binnen 10 minuten. Deze zaak heeft wat ons betreft meer potentie, goed trainen van de bediening zodat alles soepel gaat tijdens drukke avonden en blijven letten op de kwaliteit van de gerechten want wij hoorden wel her en der wat klachten. Bij ons was het eten prima. Wij komen zeker terug en hopen dat er wat wordt gedaan met de positief bedoelde kritiek.

18. Fam. Kromhout

Zwaar waardeloos. Een kogelbiefstuk die medium besteld was kwam doorbakken op tafel. Deze is teruggenomen en toen de nieuwe kwam was de saus die apart besteld was er overheen gegoten. De kogelbiefstuk was stug en doorregen. We werden daarna genegeerd en hebben ook geen drinken meer kunnen bestellen. Nadat we even in de rookruimte geweest waren kwamen we terug bij een volledig afgeruimde tafel terwijl we het nagerecht nog moesten krijgen. We hebben ons ongenoegen kenbaar gemaakt maar men gaf op geen enkele wijze te kennen dat het hun ook maar iets deed.

Wij hebben het ook ervaren als een restaurant met geen liefde en aandacht voor het eten en de gast.

Wij komen er in ieder geval niet meer. Er zijn nog genoeg fijne restaurants in Almelo en omgeving waar je je wel welkom voelt.

19. Geraldine

Minimaal! Zeker geen restaurant met liefde en aandacht voor het eten en de gast die het moet eten.

Letterlijke kant en klaar formule! ok maar dan niet op alle gerechten ( wij noemden het gekleurde chips zonder smaak) leggen omdat dan het gerecht groter lijkt. Er was teveel kant en klaar, de enige aandacht was ( hoe creëer ik leuk op de borden)
    En als je zelf probeert sauzen te maken let dan op je smaakpapillen
    Het nagerecht was ronduit slecht te noemen, ijsstukjes in de bolletjes ijs en het aller slechtste, de spuitbusslagroom. 25 euro is hier ondanks goede formule te duur voor het geleverde.
    Wij kennen het beter. Helaas geen dok 19 meer voor ons.

20. L. de Wit-Schreuder

Op vrijdag 11 januari 2012 hebben wij met 6 personen gegeten bij Dock 19. Over het algemeen waren wij tevreden. Het eten was smakelijk. De service redelijk. Wij hebben nog wel enkele tips
    Voorverwarmde borden.
    2 personen aten een T-bonesteak. Omdat de borden koud waren, is het vlees heel gauw afgekoeld.
    Sushi wat eerder uit de koelkast, te koud.
    Kan(nen) kraanwater, eventueel tegen een kleine vergoeding.
    De ijsblokjesmachine was kapot. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar als service was er een mogelijkheid geweest om bij een collega ijsblokjes op te halen.
    Met vriendelijke groeten,
    L. de Wit - Schreuder

21. Koen

22. We voelden ons zeer onwelkom bij Dock 19. Waren als toerist in Almelo dus hadden niet gereserveerd. Bij vraag of er een tafel vrij was deed men heel moeilijk en na zuchten en lang kijken kregen we een tafeltje in de hoek. Naarmate de avond vorderde bleken alle tafels om ons heen leeg te blijven... Kille bediening en het eten was matig, bepaald geen smaaksensatie beleefd. Misschien ook niet te verwachten voor 25 euro echter bij een andere locatie in Almelo voor dezelfde prijs echt super gegeten met zeer vriendelijke bediening. Wij komen bij Dock 19 nooit meer terug

23. Heerlijk gegeten bij Dock 19 en niet duur.
    Ik mis echter een biologisch vleesgerecht op de menukaart.
    Zou vaker komen als dat erop zou staan.
    Vriendelijk personeel.
    Alles ging wel in een razend tempo, zodat we naar 1,5 uur weer buiten stonden.

24. Dock 19 in Almelo is een gezellig, modern restaurant met uitstekend eten, goede prijs-kwaliteit verhouding en aardig en attent personeel!!!

25. Lekker eten. Aardig personeel.

26. De bijzondere vermelding in Lekker meer als waard.

Super ambiance met prima eten.

De sfeer en opmaak staan garant voor een prima avondje uit.

Als de gerechten nu nog van een hoger niveau waren dan zou dit maar zo in de buurt van een ster kunnen gaan komen..

Het is zeker waar voor je geld!

27. Gisteren wezen eten in dit voorheen goede restaurant.

Een tijdje geleden sushi gegeten op vrijdag. Dit sloeg totaal de plank mis.

Maar iedereen verdient een 2e kans, dus gisteren weer geweest.

Het menu genomen met gambas vooraf (ik proefde alleen de chorizo) waar geen smaak aan zat. Mijn tafelgenoten haden de carpaccio die rechtstreeks uit de vriezer kwam, met bord en al! Als hoofdgerecht de T-bone van de black Angus gegeten, waar 6,50 euro extra voor betaald wordt. Het haas gedeelte was totaal niet mals en het lende gedeelte was moeilijk doorheen te komen. De enorme plak kruidenboter die erop lag was "too much"

De bijgerechten kwamen pas na ongeveer 8 minuten!

In het verleden hebben wij hier (op de sushi na) altijd goed gegeten maar sinds het veranderd is in een menu restaurant is de kwaliteit drastisch naar beneden gegaan.

Wij zijn niet van plan om hier nog eens te komen. Jammer.

28. Recent in februari met 7 personen gegeten.

Lekker gegeten.

Een van ons at vis, was erg lekker.

De rest bijna allemaal wat anders maar we waren allemaal zeer tevreden.

Toetje wilden we graag zelf samenstellen, dat was eerst wat moeilijk maar daarna kwam toch van de keuken wat we graag wilden.

Top! De kok heeft echt z`n best gedaan.

Zeker een plek om weer te komen.

Gezellig zitten en vriendelijk personeel.

29. S.E. de Vries

Met 11 man wezen eten. Allemaal gegeten van het 3-gangen keuzemenu. Het was niet druk, we hoefden dan ook steeds niet lang te wachten op de kaart/voorgerecht/hoofdgerecht. Voorgerecht carpaccio smaakte prima. Hoofdgerecht tournedos was heerlijk mals en een mooi stuk! De Crème Brûlée was ook heerlijk, al was ik jaloers op de verrassing van de kok van de anderen aan tafel. Al met al heerlijk gegeten hier. Bijzonder smakelijk waren de smoothies. Mango, mmmm. Voor herhaling vatbaar.

30. De eerste indruk was goed, je jas wordt keurig aangenomen. We zaten helaas nogal dicht bij de deur, waardoor het nogal tochtte. Voor mijn vriendin lag er een broodje klaar, voor mij helaas niet.

De thee, die wij beiden namen werd leuk geserveerd in een grote kop.

Het voorgerecht was erg lekker (vitello tonato), maar er werd niet gevraagd of we er nog wat bij wilden drinken.

Toen het hoofdgerecht, wederom heerlijk, maar we hadden het al half op toen we (na vragen) de bijgerechten erbij geserveerd kregen. Het duurde ook erg lang voor onze lege borden werden opgehaald. Het toetje was een echte aanrader (stoofpeertjes in gluhwein)! Al met al lekker gegeten, al mocht de service iets adequater. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

31. Eerste indruk bij binnenkomst was goed. Mooie aankleding en goede sfeer. De jas wordt netjes aangenomen. Vervolgens aan tafel; de 6e persoon zit in het gangpad. De bediening was niet erg vriendelijk (nors) en knoeit telkens met wijn bij het inschenken. De live pianomuziek was veel te hard en niet om aan te horen. De voor- en hoofdgerechten waren goed en goed van smaak. Het hoofdgerecht werd geserveerd zonder garnituur, dit kwam uiteindelijk wel maar veel te laat. De irish coffee van het nagerecht was verkeerd gemaakt en niet goed van smaak en werd uiteindelijk toch omgeruild na uitgebreide discussie met de bediening. Conclusie: niet tevreden omdat de problemen niet netjes werden opgelost. Jammer! Wij gaan de volgende keer ergens anders eten.

32. Tineke VIsser

We hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening en de sfeer is heel erg leuk. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu en dat was echt bijzonder. Het toetje vond ik wat minder geslaagd maar het was wel lekker. De rest was minimaal een 9 waard.

33. Jaap Mereboer

34. Bernadette

Zeer lekker gegeten!

Kwalitatief goed eten. Mooie service aan de tafel.

Lamcreatie echte aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar...

1 minpuntje: Alles is zo perfect op de borden, glazen na. Stukje uit glas en waterkringen op de borden.

Verder mijn complimenten!

35. M.J.A van Opzee

Wij hebben gegeten bij Dock 19.

En wij waren aangenaam verrast.

We hadden een 3 gangen menu genomen.

De smaak combinatie was erg lekker.

We zaten bij een tafel dicht bij de keuken.

Erg goede keuken.
    De bediening mag wel iets meer aandacht besteden aan de gasten, jammer. Maar verder was ook de bediening ook goed.

36. Mijn ervaring met Dock 19 is erg lekker, een mooie zaak.

Iedereen moet gewoon een keer reserveren en genieten van de verschillende appetizers, de heerlijke voorgerechten, (tonijn creatie bijv.) een verscheidenheid aan hoofdgerechten (erg lekker bijvoorbeeld Kalfssucade, Kalfsoester 7 spices.).

Mijn partner vond de wereldsoep (aziatisch paprika bouillon) fijn van smaak, paprika hmm.

Bediening is in orde, mag soms wat duidelijker praten aan tafel, (iets harder) verder vriendelijk.

Een dagdessert, 3 dingen, verrassend.(tiramisu, schuim van peer en pure chocolade mousse.)

Wijnen waren prima.

Koffie en een verscheidenheid aan thee soorten, goed.

Als wij in de buurt zijn komen we weer aan.
    Mischien van de zomer weer.
    Dan bestellen we weer een paar cocktails.

37. Dock 19, meerdere malen gegeten.

Prijs kwaliteit verhouding vind ik goed.
    De bediening is vriendelijk.
    De menu kaart is gevarieerd.
    Het eten is erg lekker en goed op smaak.(mooie presentatie).
    De desserts worden verteld aan tafel. Creatief.
    Lekkere cheese cake met een smoothie en ijsloly mandarijn/cranberry.
    Afgesloten met een fijne kop kofie.

Kortom, het was weer een heerlijke avond met z'n vieren.

Tot een volgende keer.

38. Zuurstokroze bar verlichting, neppig trendy jaren 80 sfeertje met dito foute wasabi nootjes. (verziekte japanse rijstcrackers)

Dok19 is een gelegenheid voor mensen die eigenlijk niet van eten houden.

Het publiek is op te delen in twee groepen. De eerste groep zijn jonge mensen (Tukkers) die denken dat dit 'het' is, de tweede groep zijn uitgerangeerde alimentatie veertigers die met hun date hier indruk willen maken.

Er is ok nog een subgroepje dat zijn de eenmalige bezoekers, neem daarbij een ober die in discussie gaat met met de gasten en het leed is compleet.

Over het eten... bestel maar wat te drinken!

39. Leuk restaurant om te zien, fusion stijl met leuke verlichting.

Vooraf mag de bezoeker plaatsnemen in een loungeruimte waar onder het genot van een kwaliteitsdrankje, de menukaart bekeken kan worden.

De menukaart is erg uitgebreid, misschien een beetje té. Echter is er voor vegetarische mensen relatief weinig keus (wat de keus bij een eerste bezoek natuurlijk niet moeilijk maakt maar wat herhaaldelijk bezoek belemmerd).

De wijnkaart is ook in orde en als tafelwater wordt Voss geschonken, leuke bijkomstigheid.

Als appetizer namen wij een stukje sushi, mooi gemaakt en zó aangenaam van smaak dat we voor een 2e rondje gingen.

Als voorgerecht bestelde ik een salade die mozzarella bevatte. Deze was echter op en de ober bood me beleefd een alternatief aan. Dit was een salade van geitenkaas en zongedroogde tomaatjes in een balsamicosausje en dat vond ik ook prima.

Mijn hoofdgerecht was een bordje huisgemaakte groenteloempia's. Mooi opgemaakt en met een aangename saus. De noodles die er bij geserveerd waren, waren naar mijn smaak te zout, wat erg dominerend was. Klein minnetje.

Als dessert gingen mijn tafelgenote en ik allebei voor een dagdessert bestaande uit een kleine crème brulée, een bolletje sorbetijs en een stukje zelfgemaakte cheesecake.

Alles begeleid met een prettige chardonnay en een goed kopje espresso na.

Ik kijk terug op een aangename avond. Naar mijn idee was de bediening net ietsje te formeel voor het restaurant, maar dat stoorde verder niet.

Aanrader.

40. Mooi restaurant om te zien en de kwaliteit van het eten is ook prima. Heerlijk gegeten hier! Prijs is iets hoger maar over het algemeen is het eten dit waard.

41. S. Tiecke

Ongemakkelijke stoelen. Vreselijke muziek. Eten was wel smaakvol maar onvoldoende. Niet voor herhaling vatbaar.

42. Sara de Butzelaer

Dock 19 is wat ons betreft een aanrader in Twente. Onlangs hebben wij kennis gemaakt met dit restaurant in Almelo en het was absoluut een aangename kennismaking.Wij waren enorm onder de indruk aangezien je een dergelijk restaurant niet meteen in Almelo zou verwachten. Wij zijn begonnen met een drankje en sushi bij de haard, daarna kozen wij voor een (echt heerlijk!) 4 gangen verrassingsdiner (het dessert verdiend nog een extra pluim!)en de avond hebben we afgesloten aan de bar tussen een leuk gemeleerd gezelschap van jong en oud. Het personeel is behulpzaam, vriendelijk heeft kennis van zaken, iets wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. En het interieur is ronduit een plaatje.

43. Herman Hopman

Voordat een collega uitbater denkt een veer te moeten steken, zoals in onderliggende mail, heb ik toch een iets andere ervaring met Dock 19, bediening was in anime gesprek met ouder echtpaar met hond (vraag of dat wel kan, maar vooruit)de hand werd vele malen geaaid en vervolgens werd ons eten met diezelfde handen geserveerd, kortom, die Michelin ster komt er nooit.

44. Janneke Versbeekt

100 km gereden om hier te eten, geinspireerd door een artikel in een horecatijdschrift. Geen woord was overdreven, Dock 19 is inderdaad een bijzonder restaurant. Prachtig interieur, verrassend menu en perfect op smaak, leuke drankenkaart, prettige service en prijs-kwaliteit verhouding is buitengewoon goed. Complimenten van een collega horeca ondernemer!

45. albert verstraten

zalmmenuutje gehad, moest de zalm wel zoeken en dat voor 22 euri