Il Tartufo in Borne

Achter het restaurant is ruime parkeergelegenheid.

Sinds 2010 is Italiaans restaurant il Tartufo gevestigd aan de Grotestraat 88 in Borne. Italiaans eten bij il Tartufo betekent keuze uit verschillende kleine en grote gerechten. Kijk maar eens op onze menukaart. Wij hopen u graag in ons restaurant te begroeten.

1. Ambiance
    • Gezellig

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319677887 78
1331972452 80
1338119734 82
1559421904 69

1. Tegenvaller… we hadden het verrassingsmenu en dat was geen prettige verrassing. Voorgerecht was wat antipasti en was weinig en hoofdgerecht was een bord vol met risotto met klein beetje vet vlees en twee plakjes mozzarella. Nagerecht viel mee. Veel te duur voor wat je kreeg. Jammer dat personeel aan tafel en personeel bij het afrekenen beiden niets doen met de opmerking dat het tegenviel, hierdoor komen wij hier niet weer.

2. Rudy 120 punten

We waren hier voor het eerst en we waren absoluut enthousiast. Een mooi ruim en sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en prima eten. Brood vooraf en water bij de wijn! Enige opmerking: weet wat je serveert. Als je een Pizza quattro formaggio serveert vraag je niet wie de pizza gorgonzola heeft besteld :-)

3. Wij zijn al meerdere keren geweest en iedere keer valt het toch tegen. De kaart is in alle jaren dat het restaurant bestaat nog nooit aangepast, de service is vriendelijk maar er gaat altijd iets mis met de bestelling. Daarnaast is het eten van slechte en goedkope kwaliteit. Wij zijn hier voor nu voor de laatste keer geweest.

4. Robert Kolbrink

5. Bediening was echt beneden de maat, we hebben er dik 2,5 uur gezeten. Erg lang gewacht op voor- en hoofdgerecht. Voordat we het voorgerecht hadden, hadden twee personen aan tafel het drankje al op maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Bij het hoofdgerecht zelf maar gevraagd of we nog wat drinken konden bestellen, maar ook toen dit op was geen vraag meer gehad. Nu snap ik dat ik zelf ook kan vragen maar ik vind het gewoon niet handig :) Bij het brengen van het dessert werd direct gevraagd of we ook nog koffie wilden, dat zou ik zelf na het dessert doen maar nu ben ik wel erg kritisch ;) Voorgerecht de carpaccio was perfect, als hoofdgerecht hadden twee van ons de gemarineerde varkenshaas met proscuitto, waar hij in gemarineerd was weet ik niet maar er zat helaas bijzonder weinig smaak aan. De pasta bij twee van ons was gewoon goed, net als het dessert; de soesjes het grande dessert. Zelf had ik de scroppino die normaal aan tafel bereid wordt, maar bij het brengen van de desserts werd het glas voor de scroppino weggehaald en na een paar minuten zag een van de serveersters dat ik nog niks had en toen kwam het glas gevuld en al alsnog. Het was alleen waarschijnlijk even vlug vlug gemaakt waardoor hij echt niet lekker was, ik proefde enkel en alleen citroen. Na dit aangegeven te hebben kreeg ik netjes een nieuwe aangeboden maar aangezien de rest al klaar was heb ik daar geen gebruik van gemaakt waardoor hij wel netjes van de rekening werd gehaald :) Al met al geen reden om hier opnieuw heen te gaan helaas!

6. Roy

7. Louis van Rasten

Bediening vriendelijk en het eten smaakte goed. Ook qua ambiance is het er erg gezellig. Qua prijs helaas wat aan de te dure kant.

8. Vriendelijke bediening, een kleine maar goede kaart en nette prijzen. Voor ons een restaurant waar je relatief snel en goedkoop kunt eten als je geen zin hebt om te koken (30,- voor 2 personen).
    Geen restaurant voor een avondvullend programma.

9. Margriet Hakkesteegt

Wij hebben zaterdagavond heerlijk gegeten op het fijne terras. Het eten was heerlijk en ook de goed geadviseerde wijn lekker! De vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer sprak ons aan. Kortom... een aanrader!

10. Coeris

11. Een geweldig goed restaurant waar je heerlijk Italiaanse gerechten kunt eten, leuke bediening en een goede sfeer, we gaan hier zeker terug komen.

12. Koen

13. Geweldig Restaurant! Zelfs gerechten waar ik gewoonlijk niet zo op zit te wachten zijn hier altijd erg goed te eten! Zeker aan te raden.

14. Heeeerlijk, elke keer weer. Fijne bediening, persoonlijk en denken goed mee.

15. Voor het eerst bij il tartufo geweest; ontvangst vriendelijk, entourage vrij sober, maar wel smaakvol, kaart beknopt maar goed en dus echt italiaans met risotto's en pasta's als 1e gang en vlees/vis als 2e, porties goed, bediening attent vooral ook naar kinderen toe, wijn goed, koffie uitstekend.
    3 kleine aandachtspuntjes: ik zou de antipasti misto niet op een etagere serveren, maar op een groot rond bord, staat beter. Of op een lang, smal bord, indien dit beter op de tafels past. Ik vind de plastic naambordjes bij de kazen niet zo mooi. Bij het kaasdessert liggen 3 verschillende kazen op het bord, dit kan dan simpel onthouden worden door de bediening. En, svp geen balsamico op rand vh bord, hoe lekker ook, dit gaat uitsmeren en staat dan vrij rommelig. Dit is geen kritiek, maar zijn aandachtspuntjes!. Wij hebben heerlijk gegeten & een gezellig avond gehad, wij komen graag terug en hebben dit ook al rond verteld!!

16. te weinig bedienend personeel
    antipasto mista was kleine portie met matige variatie en niet echt italiaanse gerechten
    hoofdgerechten waren ook verre van italiaans..
    de pasta's die her en der op tafel kwamen zagen er ook al niet veel beter of smakelijker uit
    rare tafelindeling

kortom...voor echt italiaans eten moet je ergens anders naar toe (waar de eigenaar wellicht een echte italiaan is??)

17. Op basis van de originele kaart en leuke zaak afgelopen zaterdag voor het eerst kennisgemaakt met de keuken van I'll Tartufo.

Op aanraden van de bijzonder sympathieke en professionele bediening gekozen voor een verrassingsmenu, ik houd er wel van om verschillende gerechtjes te proeven.

We zijn positief verrast, prima appetizer vooraf, een mooie etagère met tal van Italiaanse specialiteiten als voorgerecht, voortreffelijk bereidt hoofdgerecht van entrecote/kalfsoester/victoriabaars en een prima dessertproeverij.

Al met al heerlijk gegeten, de fijne proseccobubbels, prima Siciliaanse huiswijn en Acqua Dolomia tafelwater (inderdaad Italiaans, zoals het hoort) maakten het helemaal af.

Viel nog op dat het prijsniveau zeer acceptabel is.

Kortom een aanrader, geen reden om hier niet eens voor om te rijden! (ik moest uit Enschede komen).

18. Www.remcohoman.nl

Prima Italiaans gegeten. Komen hier vaker. Vriendelijke gastheer en overige personeel is ook vriendelijk, klantgericht en professioneel. Goeie bijpassende wijnen op de kaart.

19. Zeer gastvrije, vriendelijke en attente bediening.

Fraai, origineel en ruim ingericht restaurant waar je niet hutje mutje op elkaar zit.

Prima, echt italiaanse keuken tegen redelijke prijzen. Erg lekker gegeten.

Top avondje gehad met zijn 4-en !

20. Heel goed gegeten in een leuke sfeer.

21. Heb wederom heerlijk gegeten vanavond. Goed gastheerschap, gekoppeld aan productkennis en smaakbalans in de gerechten maken het iedere keer weer een prettige gang naar il tartufo. Bijzonder is dat het nivo in de tijd verbetert en dat we merken dat met aanbevelingen wat gedaan wordt.

Restaurant is echt een aanrader en een aanwinst voor de regio.

22. Hier heel lekker gegeten. Wij hebben gebruik gemaakt van het Landgoed lezersmenu. Een goede manier om wat dingetjes te proeven. Prijs (25,00) - kwaliteit verhouding is goed. Jammer dat de wijntjes het alsnog duur maakten. Keuze uit vier huiswijnen is mooi en lekker maar € 4,50 per glas is naar mijn mening toch pittig aan de prijs. De aandacht van het personeel is ook netjes. We waren echt te gast. Misschien moet opgemerkt worden dat wij vroeg waren en het nog niet echt druk was toen wij kwamen. Al met al wel een goede ervaring.

23. e. woltjes

Intussen ben ik enkele keren met steeds verschillende mensen hier geweest om te eten. Ik vind het een aanwinst. Leuk ingericht, goede sfeer, prettige en vriendelijke bediening. Wat heel prettig is is dat men ook kleine porties kan bestellen. Vooral als men ook een voorgerecht wil is dat een uitkomst. Ik vind het restaurant een aanwinst voor Borne.

Bij grotere gezelschappen is het wel prettig als ze wat meer achter in de grote zaal zitten, vanwege het kabaal. Verder compliment!

24. Afgelopen vrijdag met onze buren weer eens lekker gegeten bij Joris en zijn zeer attente club van medewerk(s)ters. Speciaal de kinderen van onze buren hebben genoten van de antipasti (met mosselen!) en vooraf de garnalen. Ons buurmeisje is 7 jaar en wist dit op waarde te schatten. Uiteraard heb ik, samen met de buurman de kalfsrolletjes van mamma Geralda weer genomen waarbij de vrouwen zich te goed hebben gedaan aan de meerval. Het blijft toppie en ik heb al weer een datum op het oog voor een gezellig samenzijn met oudcollega's.

25. Leuke sfeer; bediening heel vriendelijk (maar het duurde wel een beetje lang).

Gerecht pasta met zalm en spinazie was echter een afknapper: gerookte zalm was veel te overdadig; spinazie moest je met een lampje zoeken.

De andere tafelgenoten waren wel tevreden.

Maar..... vergeleken met een echt Italiaans restaurant was het eten niet erg geweldig.

26. Kim 115 punten

Een prima adres om een hapje te eten, wij ervaren het restaurant echter wel als erg rumoerig, zeker wanneer er groepen zijn. De kleine porties zijn een uitkomst!

27. Gert 108 punten

Gisteravond hebben we met een gezelschap van 6 personen gegeten bij Il Tartufo. Iedereen in het gezelschap vond het een geslaagde keuze. Het restaurant is leuk ingericht, het eten is goed en de bediening is keurig en bovenal servicegericht.

28. Heb hier afgelopen zondag gegeten. Sfeer was goed, mooie inrichting etc... Maar zorg er dan wel voor dat het warm wordt geserveerd en dat ik niet moet vragen waar mijn drankje blijft.

29. Vanavond heerlijk gegeten bij Il Tartufo. Gezellig restaurant met een goede sfeer.

Zowel de pasta's als de vleesgerechten hebben wij geproefd en alles smaakte zeer goed. Il Tartufo is een aanwinst voor Borne.

Wij gaan hier zeker vaker eten!