Op dit adres zit nu: Chicken Express 3

Old Coopers Hall in Zenderen

Ruime parkeerplaats, gratis parkeren.

• OV

Bushalte nabij (1 minuut lopen). Lijn 51 Almelo - Hengelo

• Suikervrij
  • High-tea
  • Catering

• Verschoontafel
    • Vermaak
  7. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1207419930 10
1320330036 76
1381917367 69
1392181922 72
1505092028 65
1587208469 69

1. Monique

Zondag 2 juli een high tea gehad met mijn moeder en zus.
    Ik vond t onverzorgd, weinig bijzonders wat er gereserveerd werd.
    De zakjes thee werden niet aangevuld, er was niet genoeg personeel.
    Ik ben wel een andere high tea gewend.
    Ronduit slecht en goedkoop spul op de bordjes.
    19 euro per persoon weggegooid geld.
    Ik kreeg nog een kortingsbon diner 10 euro mee, ik kom hier nooit weer.

2. Damhuis

Bij binnenkomst al het gevoel niet verwacht te worden terwijl er toch besproken was. Vlees smaakte allemaal hetzelfde ( mixed grill) , de zalm was niet terug te vinden op het bord en erg droog ( en duur), het kindermenu bestond uit een klein bakje patat, en een stukje frikandel( 1/8 van een frikandel) een vette bitterbal en een raar gehaktballetje. Vervolgens moesten wij met ons vijfen zo'n zelfde bakje patat delen. Werd later bijgevuld maar toen hadden we het eten al op! Waardeloos terwijl het vroeger zo goed was. En je betaald ook nog eens de hoofdprijs

4,1
  3. Ontevreden klant

Na lange tijd maar eens weer naar Old Coopers Hall gegaan, wat een teleurstelling! Wat in het verleden een goede bistro/restaurant was is een schim geworden. We hadden voorgerechten en hoofdgerechten besteld, komt de serveerster 2x aan tafel om te melden dat er van een besteld voorgerecht (Gamba's) de Gamba's er niet meer waren en van een hoofdgerecht (deze had ik zelf besteld) Lamstoofpotje met lamskoteletten er was geen lamsvlees meer. Oké, dan maar wat anders besteld. Vervolgens wordt het uitgeserveerd oude/taaie patat met zwarte stukjes, groente (kapot gekookt ondefinieerbaar) ik weet nog niet of het spinazie of andijvie was? Serveerster is met onze klacht naar de keuken geweest, tja de patat had niet geserveerd mogen worden! WAAROM zet je deze dan op onze tafel!! De groente, jaah die moeten we maar eens anders doen! Maar de bouwvakkersspleet van de kok bij het bukken (te korte koksbuis of de broek hoger optrekken) in de open keuken en het ruiken aan het vlees voordat deze op de grill wordt gegooid is wel de grootste AFKNAPPER! Ook al heb je je toko te koop staan, breng het tot een goed eind en laat je klanten niet vallen!! Kwaliteit/prijs is ver te zoeken, bij een cafetaria ben je beter af. Dan weet je wel wat de kwaliteit/prijs verhouding is.

2,8
  4. Heb vaker hier gegeten en was altijd perfect tot op heden. Zijn vandaag wezen eten, vond het een hele vieze zaak. Veel vliegen en de bediening alles behalve vriendelijk. Eten was droog en zag er ook niet smakelijk uit. We komen er net achter dat het te koop staat, maar als je geen zin er meer in hebt doe het dan dicht. We werken ook hard voor ons geld en het is niet goedkoop. Hoeft ook niet, maar dit was echt triest en heel jammer. Dessert en koffie hebben we bij opa in de achtertuin gedaan, heerlijk en gezellig!

5. Goed gegeten, eerlijk porties

6. Het eten was goed, maar de bediening was erg slecht geregeld. Vele dranken waren niet op voorraad op de drukste dag van het jaar (Hemelvaartsdag).
    Wij zijn zelf naar de bar gelopen om drank te halen, er werd niet naar gevraagd. Ook werd tijdens het eten niet gevraagd of alles voldoende was.
    Hier kan men bij dit restaurant nog veel verbeterpunten vinden.

5,1
  7. Eerst een half uur gezeten, toen kwam er eindelijk eens iemand, dus slechte bediening. We hadden een high tea en bier en wijn. Het duurde allemaal lang, overal lang op wachten. Kannen met warm water voor de thee waren steeds leeg, moest je steeds om vragen.
    Er liep ook maar een te bedienen op misschien wel 30 personen die her en der zaten, wij waren met 15 personen. Dat kan natuurlijk ook nooit. Verder was het prima!!
    Maar zou er geen tweede keer heen gaan.

8. Moesten eerst al lang wachten op ons eerste drankje min half uur na aankomst. Vervolgens na het voorgerecht waren ze ons vergeten en moesten we zelf vragen na ruim een uur wanneer de rest van het menu kwam. Bediening was zeer slecht, wisten van elkaar niet wat ze deden.

9. A.Machielsen

We hebben lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening Top.

10. Erg gezellig, ongedwongen en ruim voldoende eten en heel goed van smaak. Wij komen zeker weer. Gr familie Zanderink.

11. Gisteren hier gegeten, wat een drama deze zaak. Wijn besteld, na 10 minuten maar eens gevraagd waar deze bleef, vergeten... oké, kan gebeuren. Mandje stokbrood besteld, stokbrood stond nog niet op tafel of hoofdgerecht kwam er ook al aan. Biefstuk, jammer helaas niet gaar, koud, terug naar de keuken, bediening is verschrikkelijk, doen hun best, maar hebben duidelijk totaal geen horeca ervaring. Eens maar zeker nooit weer.

12. antoinette

Vandaag 2 maart uitstekend gegeten bij Old Coopers Hall. (Social Deal last minute). Het personeel heel vriendelijk en de gerechten waren heerlijk. Er werd zelfs gevraagd of er van alles genoeg was. Bij het voorgerecht was geroosterd brood en echte boter. Bij het hoofdgerecht: Warme groente, salade en gebakken aardappels.

Een echte aanrader dit restaurant en deze deal (Schots 3-gangen keuzediner voor 14,00 euro)!

13. Corné van Boven

Komen er zeker weer. Prettige sfeer fijn personeel en eigenaar

14. Roel Tiethof

Ik heb hier bij Old Coopers Hall gisteren voor het eerst gegeten. Van mij krijgen ze de volle vijf sterren. Het eten was goed, het vlees was zo als het hoorde te zijn (varkensvlees gaar, rundvlees rood van binnen, de kip was ook goed gaar). Ik kreeg zelfs een heet water bakje om mijn vingers in schoon te maken na het eten van spareribs en een apart afval emmertje voor de botjes. Top. Personeel is zeer vriendelijk, niks is hun teveel moeite, en stonden gewoon voor je klaar. Ga zo door met dit concept en ik kom zeker vaker hier eten.

Ik heb wel een kleine kanttekening aan de mensen die het misschien helaas niet zo hebben ervaren, als ik. Maar geloof mij, ben 25 jaar vrachtwagenchauffeur geweest en heb redelijk veel restaurants van binnen gezien waar ik onderweg wat gegeten heb, waar bediening met rouwranden onder de nagels, onverzorgd rond liepen. Het eten helemaal niet gaar of half warm was. Of gewoon onvriendelijk personeel.
    Gelukkig heb ik bij Old Coopers Hall het tegendeel mogen beproeven, in de positieve zin van het woord. Hier heerst rust in het bedrijf, zoals eerder gezegd vriendelijk en verzorgd personeel, zoals het hoort gewoon klaar staat voor de gasten. Nogmaals voor het goede eten en het personeel van mij de volle 5 sterren, die ze zeker verdienen. Mijn goede respons naar anderen om Old Coopers Hall aan te bevelen om daar te gaan eten krijgen ze van mij.

Tot zeer binnen kort, want het uit eten bij jullie wordt vervolgd.

15. Prima geen klachten👍

16. Echt slechte bediening, het eten was wel oké, maar ze vergaten de groenten en de bijgerechten erbij te doen en 1 menu was verkeerd en die kwam ongeveer 5 a 10 minuten later. Naar de snackbar zou een betere keus geweest zijn. Nooit weer.

2,5
  17. We hebben het als naar tevredenheid ervaren. Vriendelijke maar bovenal nuchtere bediening. Erg mooi!. Het enige wat iets minder was is de keuze in biersoorten. Maar dit is benoemd en uitgelegd. Een toptent en zeker waard voor deze prijs!

18. Rjkloeze@hotmail.com

Fijn en lekker gegeten met mijn gezin. Compliment aan de bazin. Echt helemaal top

19. Personeel vraagt erg vaak of je nog iets wil drinken. Men geeft aan meer dan 100 whiskey soorten te hebben, maar dit is al de derde keer dat ik een whiskey wil bestellen en deze er niet is.
    Personeel komt teveel aan de tafel staan om een praatje te maken. Even is prima, maar niet vijf keer op een avond.
    Thee besteld, krijgen twee glazen warm water, weer iemand roepen of er ook een theezakje bij kan.
    Voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Jammer kan een mooie zaak zijn.

20. We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met zeer vriendelijk personeel!

21. Al jaren klant, nog nooit klachten gehad.

22. Vrijdagavond gegeten bij dit restaurant. Eerst draaiden ze house muziek en na wat commentaar deden ze andere muziek op maar die liep steeds vast. Wel dik 30 min naar 1 woord moeten luisteren. Het eten was ook slecht. Droge biefstuk, en alles hetzelfde gekruid.

Erg slecht, geen aanrader!!

1,5
  23. Geert Bosch

Afgelopen vrijdag uit eten geweest. Alles smaakte het zelfde kip, bief en zelfs de vis. Biefstuk erg droog, gewoon slecht. We komen niet meer terug. Terwijl het vroeger goed uit eten was en het echt een feestelijke avond uit was. Die tijd is blijkbaar voorbij.

4,3
  24. Toch even weer proberen, helaas lang niet meer zoals in het verleden. Jammer voor toch een leuk restaurant.
    Al met al erg chaotisch..

5,1
  25. Zeer lekker gegeten en de service was ook goed. Wij eten regelmatig bij Old coopers hall en het is elke keer goed!

26. Het eten was heerlijk even als de drankjes, alleen de tijd tussen de gerechten was erg lang.

27. Wij hadden een dagarrangement bij dit restaurant en dit was zeer geslaagd.
    Het koud en warm buffet als afsluiting was echt heerlijk en als verrassing was er 'vuurwerk' bij het ijs i.v.m. huwelijksjubileum van onze ouders. Super! We komen er graag terug!

28. Het duurde lang voordat iemand bij ons kwam na aankomst. We hadden ons wel gemeld. Vervolgens direct brood gekregen terwijl we nog geen drankje hadden besteld. Bediening was niet oké. Voorgerecht was prima en erg veel. Het hoofdgerecht was een grote teleurstelling, slecht opgemaakte borden, lees in een pannetje gepropte varkenshaas met veeeeeel peper, in een dunne champignonsaus met brie die oploste in de saus... Saus smaakte aangebrand. Dit gemeld en er kon een nieuwe saus gemaakt worden. Ik moest zelf bedenken dat het vlees dan koud zou zijn...

Partner moest vijf minuten alleen eten, mijn gerecht was nog niet klaar. De whisky tournedos van partner smaakte oké. De champignons smaakten enkel naar whisky.

Nagerecht kregen we van het huis. Echter, ook hier moest partner alleen eten, mijn scottish coffee kwam wederom later.

Wij komen niet terug; gemiste kansen...

3,3
  29. Heel erg lekker gegeten en fijne service.

30. Jammer dat de high wine groupon al de gehele looptijd niet in te wisselen is op zondag. Gemiste kans... en even de voorwaarden aanpassen.

31. P&T 16 punten

Vorige week woensdag hebben wij weer gegeten in ons favoriete restaurant. Kok Richard heeft ons culinair laten genieten. Een overheerlijk voorgerecht (zie foto), een voortreffelijk hoofdgerecht van lamskotelet en lamszadel en een heerlijk nagerecht.
    We komen gauw weer terug!

32. Gerechten waren goed van voorgerecht tot en met toetje. We waren in het bezit van een op internet geactiveerde restaurantkaart via restaurantkaart.nl. Bij het afrekenen lukte het niet het bedrag dat als saldo op de restaurantkaart staat in mindering te brengen op de nota. Ook de eigenaresse van Old Coopers Hall maakte geen aanstalten om het bedrag na te kijken en het alsnog in mindering te brengen op de rekening.

Met andere woorden: het totaalbedrag moest worden betaald. Als eerste geen enkele aanbeveling om een restaurantkaart aan te schaffen en als tweede weinig klantgerichte service van het restaurant dat bij deze organisatie is aangesloten. Ons zullen ze daar als frequente klant niet meer treffen.

33. ter voorde

Heerlijk gegeten, een verrassingsmenu van 4 gangen. Eerste gang diverse voorgerechten, 2e gang soep met schuim erop van room en tijm, hoofdgerecht biefstuk rolletjes met diverse vullingen en een heerlijk nagerecht met rabarbertaart. Mmm!

34. Brandenburg

We hebben heerlijk gegeten het was erg lekker. De bediening en de service was uitstekend. Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader, wij komen zeker terug

35. Afgelopen donderdag uitstekend gegeten, goede service gehad van het personeel! De killtmaker was een uitstekend gegrild stukje vlees. Als dessert hebben we een surprise gehad van de keuken, ook deze was zeer smaakvol.

Kortom, ontzettend lekker gegeten met mijn vriendin.

36. ter voorde

Zeer lekker gegeten, hadden een duo rib eye 2x 300gr. Super gegeten op donderdag 4 februari. We komen
    zekers nog een keer om de trio te proberen.

37. Fam. Bertelink

Eerste kerstdag hier gegeten, herken veel in eerdere recencies voor eerste kerstdag! Wij werden bij binnenkomst totaal genegeerd, hebben ca 20 minuten bij de deur staan wachten zonder dat iemand ons aansprak. Op eigen initiatief werd ons een tafel aangewezen en er gebeurde niets. Zelf om kaart en drankjes gevraagd na enige tijd, er kwam niemand! Nogmaals gevraagd en toen kregen wij onze drankjes en de kaart, vervolgens kwam er niemand meer. Na een uur gevraagd of wij iets konden bestellen. Om 21.45 uur kwam de eerste gang en om 23.45 gingen wij van tafel. Het viel ons op dat de bediening erg inefficient was, jammer want het eten was best heel lekker! Onze tip: een cursus efficientie en hostmanship zouden hier op zijn plaats zijn, er was ook geen enkele leiding, jammer..

38. Ronnie Bloemendaal

Vandaag om 16.00 hr gereserveerd bij Old Coopers Hall voor een, wat wij hoopten, gezellig familie etentje. Helaas verliep dit heel anders dan wij hoopten.

We moesten zelf steeds de bediening vragen om wat te drinken. Om 18.00 hr hadden we alleen nog het voorgerecht gehad. Meerdere keren hebben we gevraagd waar het eten bleef. Steeds werd ons verteld dat ze dat zouden navragen. Maar zowel eten als de bediening hebben we niet meer gezien. Voor één persoon is er nog een soepje gekomen maar dat was het dan ook.

Uiteindelijk is er na nog een laatste poging iemand van de bediening langs gekomen die ons vroeg op welke gang we aan het wachten waren. Het moet toch niet gekker worden! De maat was vol. We hebben de rekening gevraagd en zelfs toen waren ze zich nog van geen kwaad bewust. Een excuses hebben we dan ook niet gekregen en een verklaring konden ze ook niet geven.

We komen dus ook nooit meer terug

1,8
  39. Familie Vogt

Eerste Kerstdag 2015... We hadden uitgekeken naar een heerlijk kerstdiner bij Old Coopers Hall nadat we goede berichten hadden gehoord over deze bistro. Al ruim voor december had onze zoon gereserveerd om 18.30 uur.

Iets voor 18.30 uur kwamen we de bistro binnen, maar we werden alles behalve hartelijk ontvangen, zeg maar gerust genegeerd. Eenmaal in contact met de eigenaresse werd ons op botte wijze duidelijk gemaakt dat "onze" tafel nog niet vrij was en ze er ook geen idee van had wanneer dit wel het geval zou zijn. Er werd geïrriteerd gereageerd toen we vroegen hoe lang de wachttijd zou zijn, de mensen voor ons zouden aan het ijs zitten en ze kon ze niet weg sturen. Nee uiteraard maar na later bleek kwam dit, bij zowat elke groep die aan tafel zat, omdat er een totale chaos was en ze uren uit waren gelopen.

Wij werden aan een klein tafeltje gezet waar nog stoelen bij moesten worden gehaald en waar vele andere gasten en de bediening met regelmaat langs moesten, bovendien erg krap achter een deur. Vervolgens hebben we drie kwartier moeten wachten op de menukaart en werd ons niet gevraagd of we wat wilden drinken.

Toen er na bijna een uur eindelijk oogcontact was met één van de dames van de bediening en we haar bij ons riepen vroegen we om de menukaart en nam ze de bestelling voor de drank op. Net daarvoor werd er een mandje stokbrood met sausjes gebracht en daarna werd door een andere dame de drank gebracht.

Vervolgens gebeurde er niets, met ons vieren hadden we slechts 2 (onvolledige) menukaarten en inmiddels werd ons duidelijk dat bijna aan iedere tafel om ons heen mopperende mensen zaten, nadat we met elkaar in gesprek kwamen bleken sommigen van hen al 3 uur te wachten op een voorgerecht!

Toen we iemand van de bediening vroegen hoe lang zij dacht dat we moesten wachten voor onze bestelling op genomen zou worden en de wachttijd tot deze bestelling ook werkelijk bij ons tafel zou staan, zei ze dat het allemaal erg uit was gelopen en ze na zou vragen hoe lang dat zou zijn. Toen ze nooit weer terug kwam bij ons aan tafel om dit te melden besloten we ons boeltje te pakken en zijn we vertrokken. De eigenaresse nam ook nu weer geïrriteerd afscheid van ons, er kon nog net een "prettige avond" af.

Onderweg hebben we een zaak in Hengelo gebeld, het was inmiddels bijna 20.00 uur en zij zaten vol, maar nadat de vriendelijke dame ons verhaal had gehoord nodigde ze ons uit om toch wat bij hen te komen eten. Om 21.00 uur zaten we aan tafel en hebben we alsnog een heerlijk kerstdiner gehad, dat is nog eens service!

NOOIT weer naar Old Coopers hall, dat is duidelijk.

1,5
  40. Wij hebben vanavond met zijn tweeën heerlijk gegeten in dit restaurant. Mijn vriend had de 800 Gr steak en het was echt perfect gegrild. Ik had verschillende soorten vis en dat was ook heerlijk klaar gemaakt. Je krijgt veel en dus genoeg.

De sfeer is goed en gezellig. Echt Twents, lekker normaal. De kok komt ook gewoon een praatje maken. Mijn vriend kreeg een sausje van hem bij de steak om uit te proberen. Dat viel wel in de smaak. Desserts waren ook heerlijk. Ik heb niets om erop aan te merken.
    Dit was de 2e keer dat we hier hebben gegeten, en is nu wel een favoriet van ons geworden. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

41. Slecht gegeten, kregen het eten niet tegelijkertijd. De ribeye was zwart gegrild en de kok wist niet of het vlees medium of welldone was, maar als het niet goed was deed hij het wel even terug op de grill. Onvoorstelbaar voorstel.
    Bediening wist niet welke huiswijn er geschonken werd. Wijnglas was helemaal een fout model glas. Bijlage bij de kip was op, wat er nu wel bij kwam wist de bediening niet. Bediening liet een compleet blad met drank vallen.
    Kortom een puinhoop en de klacht is niet in behandeling genomen. Het enige wat goed was is de inrichting.

2,2
  42. Gezellig met collega's gegeten bij Old Coopers Hall. Voor herhaling vatbaar.

43. fam janssen

Afgelopen weekend met mijn man en kinderen uit eten geweest 19-09-2015. We werden als gezin openlijk en vriendelijk ontvangen. Het eten was lekker en de sfeer was een waar genoegen. Ook voor de kinderen al met al een geslaagde avond.

Gaan we zeker een keer overdoen!

44. Vandaag (zondag 20 september) met een aantal collega's gegeten bij Old Coopers Hall in Zenderen.

Het interieur voelde warm en gezellig aan. We werden goed ontvangen door het personeel dat ons de tijd gaf om wat te drinken te bestellen en daarna pas met een menukaart kwamen aanzetten. Geen druk dus.

Het was die avond ontzettend druk en er werd ons door het personeel al verteld dat zij een kok minder hadden en het misschien iets langer zou duren dan we gewend waren. Wij stelden dit van tevoren mede te delen zeer op prijs. We merkten wel dat deze drukte niets afdeed aan de vriendelijke bejegening van het personeel. Geen zichtbare stress.

Op de maaltijd viel niets aan te merken. Goed gegrild vlees met warme groenten en lekkere aardappeltjes met rozemarijn. Ook het toetje (ijs) was niet standaard maar vooral creatief. Afsluiten met een lekkere capucino en mijn collega's en ik waren zeer tevreden. Ook de verhouding prijs/kwaliteit voldeed aan onze verwachtingen.

Een aanrader dus en we komen zeker nog eens terug.

45. Vandaag maar eens naar Zenderen voor een hapje eten. Om 17.35 werden we ontvangen en konden we plaatsnemen in de bar. Na een drankje, de kaart en het aannemen van onze bestelling begon het lange wachten. Drukte hebben we begrip voor als je de klant maar op de hoogte houd, we werden echter genegeerd en toen we op 19.00 uur nog geen voorgerecht hadden maar eens om opheldering gevraagd, we konden een gratis drankje krijgen met de mededeling dat de fout in de keuken lag. Om 19.05 uur het voorgerecht en vervolgens 45 minuten niemand meer gezien. Toen was voor ons de maat vol en gevraagd om de rekening. Op dat moment kwam de kok uit de keuken, in plaats van excuses voor het ongemak ging deze vol in de aanval. Wij eten erg veel buiten de deur maar zoiets hebben we nog niet eerder meegemaakt. De gastvrouw liet ons netjes betalen en met een tot ziens wees ze ons de deur. Een ervaring rijker, maar deze mensen hebben of een verschrikkelijke off-day gehad of moeten echt professionele hulp gaan zoeken.

3,1
  46. Gisteren er gegeten. Het was weer echt super lekker. Ik had een 4 gangen verrassingsmenu, niet te geloven dat het voor die prijs kan. Mijn vriend een 800 gram biefstuk/ribeye. Geweldige kwaliteit. Vriendelijke eigenaresse. En een geweldige kok. Zeker een aanrader om er eens te gaan eten.

47. Oude Lashof

Wat een aan fluiting! ronduit slecht! Bediening loopt er rond of ze er gisteren of vandaag zijn begonnen te werken. Op geen een vraag wisten ze antwoord te geven. Op alles was t antwoord "Euh?!" Laat maar. Varkenshaas met champingnonsaus gegratineerd met brie: euh,... maar liefst 4 stukjes uit de "soep" van champingnonsaus kunnen vissen. Warme groente? Ja, twee roosjes vieze doorkookte broccoli! 1 bakje lauwe patat met 5 personen. Kan nog wel even door gaan.
    Voor ons 1x nooit weer!

48. Angela Flasch

Heb ontzettend genoten van het eten, het was heerlijk van begin tot eind. Een dikke 10!

49. Afgelopen zondag weer fantastisch gegeten bij Old Coopershall. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan iedereen die goed wil eten dit restaurant aanbevelen. Altijd goed. Leuke sfeer, vriendelijke bediening, goede kok en een vriendelijke/leuke eigenaresse. Ik geef dit restaurant een 10. Saskia en team: Ga zo door! Het schotse Gordon biertje uit de tap is formidabel.

50. Heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening.

51. wilma seinen

We hebben hier al een aantal keren heerlijk gegeten, maar gisteravond was het vreselijk slecht.

Het voorgerecht was goed. Hoofdgerecht was zeer slecht, vlees was overgaar, aardappeltjes verbrand, droge bloemkool met hier en daar een spekblokje erdoor, en een klein schaaltje onsmakelijk uitziende rauwkost. Om het voor onze vrienden nog een beetje goed te maken heb ik een schaaltje frites erbij gevraagd, die waren goed maar daar had ik natuurlijk ook voor naar de cafetaria kunnen gaan.

We hadden vrienden bij ons uit een restaurant familie, je kunt dus wel nagaan dat we ons niet erg op ons gemak hebben gevoeld.

52. Gezellige sfeer, er was wel veel lawaai door een grote groep in het midden van het restaurant. Wij hadden een plekje bij de grill, dit was erg warm. Het dessert in het voorcafe gegeten en dat was prima! Vriendelijke bediening en lekker vlees! Lekker gekruid en heerlijke salade met vijgen gehad!

53. Heerlijk eten tegen een redelijke prijs, goede bediening.

55. Marianne Heutink

Old Coopers Hall, een fijn, gezellig, ongedwongen restaurant. Het eten was goed. Vlees smaakvol en precies goed (complimenten voor de grill kok). En niet geheel onbelangrijk, het was ook niet te duur!

56. Arnout Klein

Op vrijdag 31 oktober hebben we met 4 personen aan een whisky proeverij meegedaan, als gastheer was Hendri Goosen uitgenodigd. Het 9 gangen diner met bijhorende (9!) whisky's waren een ware verwennerij voor neus en mond. Aan persoonlijk wensen werd rekening mee gehouden, en voor een totaal bedrag van 65,00€ all in, (zonder bijkomende extra kosten) is dit een echte aanrader.
    Daardoor een dikke welverdiende cijfer 10. Tot ziens, fam Klein.

57. Met kerst het 4 gangen menu gegeten aan tafel 13. Ruime keuze, lekker eten en ondanks de drukte uitstekende bediening en goede service.
    Zeer gecharmeerd van het "water bij de wijn".

58. fam. Harberink

Goede wijn behoeft geen krans. Old Coopers hall niet heel veel woorden.
    We hebben met 17 gasten weer heerlijk gegeten.
    Complimenten aan de keuken en de bediening.

59. Aardappels waren niet gaar, de verse aardbeien in het ijs waren echt niet vers maar uit een blikje, erg lang wachten tot het geserveerd werd, we waren met een gezelschap en iedereen kreeg het eten op een ander moment geserveerd.

Na klacht een tegoedbon gekregen! We gaan het nu nog één keer proberen.

3,9
  60. We zijn hier afgelopen weekend wezen eten.
    Het eten was lekker. Goed van smaak en lekker mals. Het is echt genieten als je van een lekker stukje vlees houd.
    Je krijgt veel. Garnituren op tafel konden zo bijbesteld worden.
    De bediening is vlot en erg vriendelijk.

ik kom zeker een keer terug!

61. Tweede paasdag hier gegeten. Bediening kwam moeizaam op gang en was al drie keer aan tafel geweest voordat ze met de menukaart kwamen. Duurde vrij lang voordat de soep kwam, erg jammer dat deze lauw was. Hoofdgerecht werd in etappes gebracht. Wederom was het eten niet warm dus hier melding van gemaakt. Weer retour naar keuken waardoor wachten nog langer duurde.
    Er waren grote groepen eters, waardoor er ontzettend veel lawaai was, zoveel dat het echt storend was. Misschien een idee om grote groepen iets minder centraal te zetten? Al met al een tegenvaller, ging met een katerig gevoel weer naar huis en vond dit zeker niet het geld waard wat ik betaald heb.

62. Ben afgelopen zaterdag 17 maart geweest. Duurde te lang met bediening. Mix grill besteld waarvan kipgedeelte zichtbaar rose was gekregen. Mijn vrouw en vrienden waren al aan het eten, dus moest alles weer terug naar de keuken. Heb dus geklaagd. Had veel beter verwacht van deze eetgelegenheid, dus het veel ontzettend tegen.
    Weet niet zeker of ik nog een keer teug kom.

63. Heerlijk gegeten. Ruime porties. Vriendelijk personeel. Zaten in het midden: volgende keer een rustiger raamplekje. Toch een aanrader. Kiltmakersbeef en carpaccio heerlijk bereid.

64. Op zaterdag gegeten met 7 personen.
    Het eten was wederom hartstikke goed. Niets op aan te merken.
    Alleen moesten we deze keer wel ontzettend lang wachten op ons hoofdgerecht. Ruim twee uur na binnenkomst ons hoofdgerecht, terwijl het voorgerecht snel op tafel stond. Erg jammer dat het zo lang duurde. We werden er een beetje melig van.
    Verder nog een flink gebonk of basgedreun van elders, waarschijnlijk van boven. Nu zou dat door carnaval kunnen komen. Erg storend, maar als het door het carnaval kwam is dat vergeven.

65. 1x en nooit meer.. krap 2,5 uur op het hoofdgerecht gewacht.. waarbij de biefstuk gewoonweg droog was, bordje opgemaakt? Ja met verlepte sla; groente.. verlepte/ aangebrande sperziebonen.

66. Heerlijk!!!
    De echte schotse gerechtjes gehad!
    Naar aanleiding van de Proef-eet (Enschede) richting Zenderen gegaan. (Omdat ze 2 prijzen hadden gewonnen bij de Proef-eet)
    Voor:
    Carpaccio
    Voor 2:
    Zalm met wiskey spray
    Tussen:
    Haggis in een tomaatje met cedder kaas
    Hoofd (groot gerecht voor het geld!)
    Kiltmakersbeef! Heerlijk! Biefstuk met zalm en spinazie
    in het midden en gewikkeld in spek! ik hou absoluut niet van spinazie maar dit was wel erg lekker!
    Na:
    Stickey toffee puding:
    Een heerlijk stuk zoete cake met daar over heen een sausje!

Heerlijk! en dat voor maar €25,-
    We hebben heerlijk rustig kunnen genieten van ons avondje!
    ontspannen en niet te gehaast...
    We komen zeker nog een keer weer deze maand! voor dit heerlijke menu!

67. Op zaterdag 15/9 gegeten met 4 personen. Drankjes en stokbrood vlot geserveerd. Bestelling opgenomen,4 keer keuzemenu met daarbij 1 keer vlees vervangen door vis.
    En toen wachten. Nadat we na een uur vroegen waar het eten bleef, zou het nog 2 minuten duren. Geen excuus, maar wel zouden we als compensatie een rondje van het huis krijgen.
    Eten van middelmatige kwaliteit,met name de bijgerechten. De vis werd geserveerd aan een andere tafel, kregen we ook later.
    Laatste gang werd in delen geserveerd, zodat de helft van ons gezelschap al bijna klaar was, toen de anderen hun koffie kregen!!! Hoe moeilijk kan het zijn!
    Bij het afrekenen geen rondje van het huis.
    Het restaurant is ongecoordineerd en kwalitatief beneden de maat. ik raad dit restaurant absoluut af.

68. Dit restaurant was voor vrijdag 10-08-2012 onze eerste keus om te gaan eten. We zijn net een maand terug uit ons vakantieland Schotland dus leek dit als kleine herinnering leuk om te eten. We zijn aan de bar begonnen met een ale, maar ja het heeft wel 20 minuten geduurd voor we bediend werden, Dat gaf geen goede indruk. We hebben meteen de menukaart doorgekeken en wisten het al dit wordt niets. Om gezondheid redenen eten mijn partner en ik geen varkensvlees. We willen een pijnloze herinnering overhouden aan een avond uit eten. We zouden maar uit een gerecht kunnen kiezen want overal was ham of spek in verwerkt. En ik miste toch eigenlijk wel de traditionele Schotse gerechten zoals Angus beef en Lam.. En aan de bar zittend werden we omringd door de geur die uit de keuken opsteeg en dat was spek in alle gradaties van gebakken geroosterd enz. Dat was ook niet zo fijn, vonden wij. Toen we onze glazen leeg hadden heeft het nogmaals 20 minuten geduurd voor ik eindelijk de rekening kon vragen, en die na 10 minuten kwam. Het was heel erg jammer want we gingen er met hoge verwachting heen

69. Afgelopen vrijdag weer lekker genoten bij dit gezellige restaurant! Wat was het weer druk! Dat is toch een goed teken. Altijd gezellig. Complimenten. Vakantiemenu is echt een aanrader. Heerlijk dat je altijd lekker lang mag tafelen. Je wordt beslist niet weg gekeken. Je tafel is voor jou. Bedankt voor weer een fijne avond.

70. Paul en Thea

Afgelopen zaterdag weer bij ons favoriete restaurant gegeten. Het eten was overheerlijk, de bediening enthousiast en vriendelijk. Wat wil je nog meer voor een ontspannen avondje uit. We komen er graag weer terug.

71. Super gezellig restaurant met een leuke vlotte bediening. Uiteraard weer heerlijk gegeten, gaan we zeker op korte termijn nog eens herhalen. Ook ideaal met kinderen,als ze toch even moeten wachten op hun eten kunnen ze zich helemaal uitleven in het houten keukentje dat tot hun beschikking staat. Geweldig toch waar vind je dit nu nog?
    Echt super dat ze op deze manier toch ook aan de kleineren onder ons denken. Onze kids gaan hier dan ook altijd met veel plezier naar toe. En wat ook echt een aanrader is, is de high-tea erg lekker en ook erg gezellig. Dus ik zou tegen iedereen willen zeggen: DOEN als je zin hebt in een avond met lekker eten en een gezellig sfeertje.

72. Hier wel vaker gegeten, de ene keer beter dan de andere. Met dit in het achterhoofd, ze toch maar weer een kans gegeven. Maar helaas ze zijn en blijven hardleers, want als je de recensies op de site leest, zou je toch verwachten dat je wat aan de kwaliteit van het eten en de bediening doet. We hadden allebei een menu besteld a 25,--. Voorgerecht was goed, ik had er verse geroosterd brood bij, mijn vrouw toast uit een pakje, je weet wel van boer, bakker, bolletje. Niet slecht maar hoort niet in een restaurant. Dan duurt het vervolgens een eeuwigheid voor dat het hoofdgerecht kwam. Jammer een spies met een beetje vlees en lekker verbrand. 3 soorten aardappelen, o.a. de eeuwige Makro aardappelen, niet te vreten. De eeuwige bloemkol en een beetje rauwkost. Op de vraag waarom 3 soorten aardappelen kreeg ik als antwoord dat dat een vergissing was. Hadden er twee moeten zijn. Vervolgens een nagerecht besteld, maar dat hebben we nooit gekregen.
    Na een tijdje naar de kassa gelopen en gezegd te willen betalen na aftrek van de prijs van het toetje. Dat hadden we immers nog niet gehad. Men heeft ons wel een tegoed bon aangeboden. Maar ik hoef niet gratis te eten, ik wil op dat moment goed eten en niet een volgende keer.
    Op de vraag waarom de kwaliteit minder was en er slechts een soort warme groente op tafel stond was het antwooord, dat het voor het geld eigenlijk niet kon. Biedt het dan niet aan. Heb op hun verzoek nog wel m'n e-mail adres achtergelaten, maar nooit meer wat gehoord.
    Ben bang dat het de laatste keer is geweest!

2,8
  73. Met de afdeling uit eten betekent dat je iets moet vinden dat voor iedereen acceptabel is. Nou voor de heren in ons gezelschap was dit geen probleem. Vlees in de overtreffende trap. Maar gelukkig was er ook voor de dames voldoende te kiezen. Een prima avond met grote steaks en voldoende bier, wijn en andere dranken om zo'n bijeenkomst tot een succes te maken.

De verzameling whiskey's was zo groot dat wij ze echt niet allemaal hebben kunnen testen. Voor de Angelsaksische liefhebbers een echte aanrader.

74. Dubbink

Heerlijke avond gehad bij Old Coopers Hall.Voor ons de eerste keer.We hadden niet gereserveerd.Vriendelijk ontvangen.Er stond zoveel lekkers op de kaart dat we maar moeilijk konden kiezen.Toch maar gekozen voor het 3 gangenmenu!Werkelijk alles was heerlijk!!Vooral de mixed grill super.Heerlijk relaxed aan tafel gezeten.Dus niet zoals in veel restaurants snel,snel want dan kunnen we zoveel mogelijk mensen op een avond wegwerken.Je gaat uit eten om heerlijk rustig van je eten te kunnen genieten.Snel eten doe je bij de mac!Personeel was vriendelijk en er werd goed gelet op de lege glazen.(zelfs toen het restaurant zo goed als vol was)Kortom heerlijk gegeten voor een nette prijs.(waar krijg je nog een voor,hoofd en nagerecht voor 25,=)Ons zien ze hier zeker weer terug.

75. Onbeleefde bediening, zelfs in de cafetaria om de hoek word ik netter aangesproken. Alle bestellingen duurden heel lang en af en toe vroegen we ons af of ze niet vergeten waren dat wij er zaten.

Toen het eten eindelijk op tafel stond (duurde anderhalf uur) was het ook al bijna weer koud. De bijbestelde patat was men ook vergeten en werd later geserveerd. Vers gebakken, dat wel, want de patat was wel warm.

De uitleg van het personeel was onverwachte drukte, maar dan moet je maar mensen die niet gereserveerd hebben de deur wijzen. Ik hoef er in ieder geval op deze manier niet weer naar toe.

5,5
  76. Weer eens gegeten bij Old Coopers. Eten was weer erg goed! Heerlijke sfeer, goede ambiance. Uitstekende bediening.
    Binnenkort gaan we weer! Oh ja niet te vergeten dat de prijzen hier ook erg redelijk zijn.

77. Nu na de tweede keer gegegeten te hebben bij Coopers Hall, waarbij het ons opviel dat je tussen elk gerecht 30 minuten moet wachten. Het eten is opzich prima echter de rokerswolken die soms voorbij trekken, bederven de eetlust. Dit wordt op zijn beurt ook niet opgemerkt door het personeel. Hierbij komt ook nog dat de lokale jongeren uit de pub na elk gerecht voorbij je tafeltje strompelen om bij het toilet te komen. Als je dit vervolgens bij de bediening meld, wordt je door deze lokale jeugd vrolijk en sarcatisch uit gezwaait.

Wat een afknapper was dit zeg, eens en nooit meer

78. Illulfick

Приглашаем Вас в социальную финансовую сеть МММ-2011 С. П. Мавроди.
    МММ-2011 работает с января 2011 года, тоесть уже 16 месяцев.
    За это время все участники успешно получают выплаты, притом немаленьке.
    Все еще действует акция каждому новому участнику 20 долларов в подарок.
    Если хотите вложить свои деньги, то существуют депозиты с разной степенью доходности
    от 20% до 75% в Месяц!
    Если размещаете вклад на:
    3месяца, увеличение вклада в 3 раза.
    6 месяцев, увеличение вклада в 13 раз.
    12 месяцев, увеличение вклада в 407 раз.
    Каждый сам для себя пусть решит, стоит или не стоит вступать в МММ-2011, это Ваш выбор.
    МММ-2011 это финансовая пирамида, основанна на социальных взаимоотношениях людей, нет единого центра
    средства распределяются между участниками. Мы Можем Многое!
    Подробнее http://mmm-invest.biz

79. Dit is een toprestaurant voor de prijs. Vriendelijk personeel en goede koks. Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen. Vrijdag en zaterdag is het vaak druk maar dat is zeker een goed teken. Uiteraard kan het dan niet zo zijn dat je het hoofdgerecht binnen een paar minuten hebt. Iedereen heeft er recht op dat er zorg en tijd aan de bestelling wordt besteed. Bepalend is dan ook in zo'n situatie de kwaliteit die wordt geleverd en die is m.i. gegarandeerd goed.

80. Lidy Eilert

Vrijdag 6 mei zijn we met 6 personen bij Old Coopers Hall geweest voor het whiskey diner.

Ik kan heel kort zijn in mijn beoordeling.....geweldig.

Door het enthousiasme van Henry Goossen hebben we een geweldig avondje uit gehad.

Naast het heerlijke eten was het bijna een avond theater door de performance van Henry en tevens hebben we veel geleerd over de 9! soorten whiskey's die we geproefd hebben.

We hadden 2 Engelse vrienden in ons gezelschap en ook die hebben bijzonder genoten.

Kortom echt aan te raden en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

81. leo birman

Eerste Kerstdag hebben wij hier gegeten met de familie.

Bij binnenkomst dachten we: Netjes er kwam meteen een vrouw op ons af om ons de tafel te wijzen.

Eenmaal aan tafel ging alles zo vlug, we kregen de voorgerechten en hadden onze vorken nog niet neergelegd en de borden werden al weg gehaald. Zo precies hetzelfde met de hoofdgerechten en nagerechten. We waren er binnen anderhalfuur weg, wat toch niet onze bedoeling was eerste Kerstdag.

De jongen die ons voor de rest hielp was wel erg vriendelijk en het eten was heerlijk.

82. Na het werk ben ik met een paar collega's hier gaan eten, en het is goed bevallen! Goede bediening en lekker eten. Zal coopers hall zeker nog een keer met mijn vriedin gaan bezoeken.

83. Voor de 3e maal erg goed gegeten!

Soms wat lang wachten tussen de gerechten, maar verder prima!

Niet kinderachtig met porties en bijgerechten!

Wij komen hier zeker vaker.

84. Het duurde misschien best wel lang maar het eten was echt heel erg lekker! Echt werkelijkwaar hoor! Heel lekker mals stukje vlees, aardappellen enz. Hebben hun! Wij gaan er nu steeds vaker heen!

Voor weinig heel lekker gegeten met een supergoede service!

85. We hebben hier nu een paar keer gegeten.

Voor een jaar of 5 geleden hebben we ons kerst diner daar gebruikt, nou dat was eens maar ook echt nooiet maar dan ook nooit weer.

De smaak was wel redelijk maar de tussentijden waren meer dan verschrikkelijk, zeker en ik overdrijf niet meer dan 70 minuten tussen het voor en het hoofd gerecht.

Naa eenpaar jaar maar weer eens de stoute schoenen aangdaan en ons weer aangemeld voor een etentje.

Ook nu was het eten goed maar de bediening en vooral het tempo veel te traag.

Voor een paar weken geleden waren wij uitgenodigd, ook nu weer ellenlange wachttijden.

Ik heb ook een mailtje met onze ervaringen ingevuld, daar heb ik expleciet de lange wachttijd vermeld, uiteraard heb ik geen antwoord terug gehad.

Ik moet straks voor 6 personen een etentje regelen, ik ga maar een paar km verder naar Hertme, hopelijk hebben ze daar de zaken beter voor elkaar.

5,5
  86. Gisteravond gegeten (nou ja, gegeten) ter ere van het vrijgezellenfeestje van Annelies. Ze was destijds een jaar in Schotland geweest, dus leek het ons wel leuk om een beetje 'in de sfeer' te blijven. Nou beste mensen daar gaat 'ie dan:

1. Om 19.00 binnenkomen voor een 3-gangenmenu en om 22.00! uur kunnen afrekenen.

2. Tussen de bestelling en het voorgerecht 30 minuten! (en als je nou zegt, sjonge jonge wat een prachtwerkje, of wát heerlijk, nou... nee)

2. Na na 1 uur! (echt waar!) kwam dan na lang aandringen het hoofdgerecht en hier wederom, wat een triestigheid allemaal. Borden lelijk opgemaakt. Degenen met mixed steak kwamen er helemaal bekaaid vanaf. Een zielig pinnetje met wat vlees eraan, that's it. Oh ja, toen iedereen uitgegeten was en eigenlijk de sfeer al behoorlijk bedorven was, kwam er alsnog een garnituurtje op tafel: bloemkool (o.a.) werd er gezegd. Gek, we wisten toch zeker allemaal dat het broccoli was. Afijn, niemand had er meer zin in.

3. Op de vraag of het nagerecht wat sneller kon, was het antwoord: we doen ons best.....Na nóg een keer vragen na 20 minuten (!) kwam het dan eindelijk op tafel.

4. Schots sfeertje? Buiten een zielige doedelzak aan het plafond en een miniscuul Schots vlaggetje, was er niets schots te beleven.

Kortom: een verprutste avond voor de a.s. bruid. Ons zie je echt nooit weer. Want bij de vraag aan het eind of alles naar wens was en wij antwoordden dat het wel allemaal verschrikkelijk lang duurde, werd er niets geantwoord. Geen excuus, geen sorry, helemaal niets!

Nee, voor ons nooit weer!

3,4
  87. Jaap Mereboer

88. Wij eten altijd heerlijk bij Old Coopers Hall. Ook de bediening is altijd erg gemoedelijk en attent. Bij extreme drukte moet je wat langer wachten. Begrijpelijk en je bent toch een avondje uit!

Na elk diner kan je je emailadres achterlaten, zodat je de eigenaren zelf je bevindingen in een equete kunt mailen. Dus mocht er dan wat mis gaan, dan kunnen zij er wat aan doen.

Wij hebben het er altijd erg gezellig en dat mag ook wel eens gezegd!

89. Voor 250 € gegeten, er stond naar verloop van tijd ook voor 250 € afwas op de tafel. Een voorgerecht vergeten, een hoofdgerecht verkeerd klaargemaakt, serveersters die je niet zien binnenkomen of weggaan maar erg druk met zichzelf zijn, een eigenaresse die als een fantoom door de zaak loopt...
    We waren 35 jaar getrouwd maar had beter zelf kunnen koken!

90. m.k. 395 punten

Na 45 minuten wachten was het hoofdgerecht er nog niet. (hadden we maar een voorgerecht besteld!).
    Bij navraag zei de bediening dat het druk was.
    Na 1 uur hadden we het eten.

Nooit naartoe gaan als je trek hebt!
    Het eten was redelijk, maar voor de prijs niet bijzonder.

3,5
  91. wij eten hier regelmatig met veel plezier, de kinderen hebben een plek waar ze kunnen spelen en wij kunnen hier rustig zitten. Het eten is heerlijk en zeker aan te bevelen is de kiltmakers beef, letterlijk en figuurlijk het neusje van de zalm. De ongedwongen sfeer draagt ook bij aan het plezierig vertoeven in dit gezellige restaurant. De bediening mag wel iets alerte reageren op de wensen van de klant maar verder een dikke pluim.

92. Wij zijn hier vorige week met 6 personen wezen eten. We hebben heerlijk op het terras gezeten, was in het begin nog een beetje druk met auto's maar later heerlijk rustig. Het eten was echt heerlijk, de saus werd aan tafel geflambeerd, is toch altijd leuk om te zien. De bediening maakte wel een erg trage indruk, vooral het ijs liet erg lang op zich wachten.
    Al met al voor ons een geslaagde avond, maar niet geschikt om snel een hapje te eten.

93. Nou wij dachten het te gaan beleven hoor,
    Niets is minder waar.Wij hadden het gevoel van" we zijn niet welkom".
    De ambiance het is dat er een paar schotse vlaggen hangen , en een hoop whiskey's op de kaart staan maar verder had het ook gewoon thuis kunnen heten alleen was het iets duurder,het duurde even voordat we een drankje hadden maar oke dat kan .
    Goed een avondvermaak dachten we, (tjaaa gastvrouw in hart en nieren kom er niet voor jan lul ), nou er zat niets sjeuns aan het hele bedrijf,het personeel had het onderling heel gezellig,op de achtergrond hadden we aerosmith,antonie kamerling en heden daagse top 40 net wat je noemt echte schotse kost.(errug jammer) .
    het duurde een half uur voordat de meiden v d bediening naar onze tafel durfde te lopen om de spullen af te ruimen die wij zelf maar alvast op het hoekje v d tafel hadden neer gezet(er waren maar 6 tafels ?!!en er stond 4 man in de bediening ??).affijn we werden met onze neus op de feiten gedrukt deze avond wordt niet wat, dus is de prijs voor de kwaliteit errug veel.Met een "highlander roast" met vermelding op de wall of fame en een T- bone moesten we het doen.
    Een open keuken dus wat het kokkie deed was precies te volgen ,(gelukkig moest ze niet op een baby passen want hoe er met je vlees werdt omgegaan had het mishandeling geheten).beide carnivoor in hard en ziel was de rib eye roze well done , en mijn T bone het haas gedeelte erg lekker maar de ander kant zo taaai als schoenleer , kortom deze avond werdt echt niet meer wat !verpest!, we dachten als het nog langer duurd(en zo zit ik niet in elkaar) had ik zo weg gelopen.
    Ik heb aan de gastvrouw gevraagd dat ik het zo zonde vind dat als je een schots restaurant heet dat ik het met een kleine blonde dood moet bekopen, ze zei wel ja we hebben 5 cd's (,had ze er allemaal maal ingedaan dan had ik deze discussie niet )Goed om het leed te verzachten kreeg ik een pot jam voor thuis. erg aardig maar om nu een kleine 75 euro te betalen voor een avond waar ik niet meer blij van was is het toch nog een heel duur potje echte schotse jam
    ( jaa jaa, net als de muziek)
    Tip voor de eigenaars: Als je echt de schotse smaak wilt proeven,aan gast vrij heid ,ambiance, en gerechten moeten ze een keer naar Alkmaar gaan en eten bij Schots restaurant Hielander . Kijk daar wordt je pas echt vrolijk en blij van.