Op dit adres zit nu: Chicken Express 3

1. Ontevreden klant

Na lange tijd maar eens weer naar Old Coopers Hall gegaan, wat een teleurstelling! Wat in het verleden een goede bistro/restaurant was is een schim geworden. We hadden voorgerechten en hoofdgerechten besteld, komt de serveerster 2x aan tafel om te melden dat er van een besteld voorgerecht (Gamba's) de Gamba's er niet meer waren en van een hoofdgerecht (deze had ik zelf besteld) Lamstoofpotje met lamskoteletten er was geen lamsvlees meer. Oké, dan maar wat anders besteld. Vervolgens wordt het uitgeserveerd oude/taaie patat met zwarte stukjes, groente (kapot gekookt ondefinieerbaar) ik weet nog niet of het spinazie of andijvie was? Serveerster is met onze klacht naar de keuken geweest, tja de patat had niet geserveerd mogen worden! WAAROM zet je deze dan op onze tafel!! De groente, jaah die moeten we maar eens anders doen! Maar de bouwvakkersspleet van de kok bij het bukken (te korte koksbuis of de broek hoger optrekken) in de open keuken en het ruiken aan het vlees voordat deze op de grill wordt gegooid is wel de grootste AFKNAPPER! Ook al heb je je toko te koop staan, breng het tot een goed eind en laat je klanten niet vallen!! Kwaliteit/prijs is ver te zoeken, bij een cafetaria ben je beter af. Dan weet je wel wat de kwaliteit/prijs verhouding is.

2,8