• Lid sinds 5 augustus 2012

Old Coopers Hall

Zenderen

The Bombay Spice

Hengelo

hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor Ugarit
    Mediterraans Hengelo

In het verleden hier wel eens goed gegeten, maar nu met een Groupon vouceher geweest, Waarde € 48,- nu voor € 23,99 wordt een libanese proeverij beloofd.Laten wij ook eens een voordeeltje hebben.
    Wij waren verbaasd over hoe we behandeld werden alsof mensen met een Groupon voucher minder zijn.
    We kregen eerst een mandje met wat brood en een stuk of 6 koude mezzes. Daarna een schaaltje met wat warme hapjes.Dat was het. En het was nog niet eens lekker ook nog. Wij waren er om half 7 en stonde zegge en schrijven 3 kwartier later weer buiten. Dit was voor € 23,99. We hadden beter een 3 gangen menu kunnen nemen. Dan waren we € 32,- kwijt geweest, waren we langer gebleven, hadden waarschijnlijk ook meer drankjes genomen. Door nu zo te handelen richting Groupon klanten gooit Ugarit zijn eigen glazen in. Wij komen hier niet weer.

1,1
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor The Bombay Spice

Wij komen al vanaf het begin eind 2003 bij de Bombay Spice. Wij hebben hier alleen nog maar goed gegeten. Ook reeds meerdere keren een catering door hen laten verzorgen, ook geweldig. En zoals anderen voor mij al schrijven, inderdaad het beste restaurant van Hengelo. Men zegt wel eens, Indiaas is veel te scherp voor mij. Vraag maar gewoon aan Aprul en zijn team, je krijgt wat je lekker vindt precies zoals jij het wilt. Dit is een gastheer op en top, met een superteam om zich heen. En vooral ook een compliment aan zijn broer, een van de beste koks van Twente. Eind 2013 alweer 10 jaar, alvast gefeliciteerd, en er komen zeker weer 10 jaar bij. Bravo.

4. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor Old Coopers Hall

Hier wel vaker gegeten, de ene keer beter dan de andere. Met dit in het achterhoofd, ze toch maar weer een kans gegeven. Maar helaas ze zijn en blijven hardleers, want als je de recensies op de site leest, zou je toch verwachten dat je wat aan de kwaliteit van het eten en de bediening doet. We hadden allebei een menu besteld a 25,--. Voorgerecht was goed, ik had er verse geroosterd brood bij, mijn vrouw toast uit een pakje, je weet wel van boer, bakker, bolletje. Niet slecht maar hoort niet in een restaurant. Dan duurt het vervolgens een eeuwigheid voor dat het hoofdgerecht kwam. Jammer een spies met een beetje vlees en lekker verbrand. 3 soorten aardappelen, o.a. de eeuwige Makro aardappelen, niet te vreten. De eeuwige bloemkol en een beetje rauwkost. Op de vraag waarom 3 soorten aardappelen kreeg ik als antwoord dat dat een vergissing was. Hadden er twee moeten zijn. Vervolgens een nagerecht besteld, maar dat hebben we nooit gekregen.
    Na een tijdje naar de kassa gelopen en gezegd te willen betalen na aftrek van de prijs van het toetje. Dat hadden we immers nog niet gehad. Men heeft ons wel een tegoed bon aangeboden. Maar ik hoef niet gratis te eten, ik wil op dat moment goed eten en niet een volgende keer.
    Op de vraag waarom de kwaliteit minder was en er slechts een soort warme groente op tafel stond was het antwooord, dat het voor het geld eigenlijk niet kon. Biedt het dan niet aan. Heb op hun verzoek nog wel m'n e-mail adres achtergelaten, maar nooit meer wat gehoord.
    Ben bang dat het de laatste keer is geweest!

2,8