Het Seminar in Zenderen

1319311549 83
1442002530 82
1487204470 87
1500119310 88

1. Vanavond heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Goede gastheerschap en heerlijk eten.

2. Zaterdag 4 februari 2017 hebben wij genoten van het 3 gangen Wintermenu,
    Één menu was vegetarisch: goed van smaak, mooi opgemaakt en de juiste porties. Het andere menu prima van smaak en kwaliteit. De ontvangst hartelijk en de entourage warm en sfeervol.
    Prijs/ kwaliteit verhouding in evenwicht.
    We komen ZEKER 👍 terug.

3. Het was weer uitstekend. Voor de zoveelste keer. Super restaurant.

4. Yara hummels

Het was een fantastische avond. 5 gangen met 6 perfect passende wijnen. Zeer deskundige bediening met begrijpelijke uitleg van de wijn-spijs combinaties.
    Een bijzondere ervaring die smaakt naar meer!

5. Jan G. Morsink

Op een woensdagavond hier gegeten met vrienden. Het Seminar is van orgine een oud seminarie in Zenderen. De ontvangst is zeer correct en vriendelijk. Eerst een aperitief bij de grote gashaard gedronken. De keuze valt op het verassingsmaandmenu (€31,50 pp incl 2 glazen wijn en koffie na).

We vragen de gérant de kok zijn gang te laten gaan en dat zonder beperkingen van onze kant. Het voorgerecht was al een feest op zich qua smaak en presentatie. Lauw-warme kabeljauwfilet op de huid gebakken en precies goed. De begeleidende producten op het leistenen bord maken het af. Het hoofdgerecht is een getrancheerde entrecote begeleid door een mix van groenten en een voortreffelijke rode wijnsaus die verwarmd op tafel blijft staan. Echt een feestje voor het oog en de smaakpapillen. Omdat er 2 niet-suikergebruikers zijn valt, naast de keuze op het dessert, de keuze op het voorgestelde kaasplankje. Het dessert is, net zoals de voorgaande gerechten, verrassend en smaakvol. Het kaasplankje bestaat uit 5 verschillende kazen met dadelbrood en abrikoosconfiture. De koffie was uitstekend en werd geserveerd met diverse zoetigheden. Het diner was een uitermate geslaagde combinatie van eerlijke gerechten. Water werd niet berekend. Dit restaurant is absoluut een aanrader!

6. Na wederom een geweldig bezoek aan het Seminar hadden wij beloofd de foto's (die ik altijd enthousiast maak met mijn mobieltje als het eten er geweldig uitziet) te mailen. Dit keer plaats ik deze hier, met daarbij een perfecte score als beoordeling! Het eten en de bediening is voortreffelijk. Een waar feest was het eten, de gezelligheid en daarbij de verjaardag van mijn moeder. Nogmaals bedankt en tot ziens! Tim Schouwink

7. Onze (4 personen) verwachtingen waren hooggespannen, maar kwamen niet uit. De kantineachtige entourage is erg rumoerig. De bediening is best vriendelijk maar maakte fouten bij het opnemen van de bestellingen en is weinig flexibel. Het eten bleek matig (b.v. vlees hoofdgerecht taai). En als het op afrekenen aankomt, loopt alles flink in de papieren...

8. Park-B investments

Heerlijke relaxte setting. Geweldig genoten van de ontspannen manier van service/bediening en het heerlijke eten. Echt de moeite waard

9. We hebben met 7 personen een 3-gangen diner gegeten. De bediening tijdens het diner was keurig netjes. De inrichting van het restaurant is keurig maar een beetje triest door alle donkere kleuren en het ontbreken van tafelkleden.
    Het voor- en nagerecht waren goed. Het vlees van het hoofdgerecht was tot mijn spijt taai en de hoeveelheid groente minimaal. De hoeveelheid van de drie gerechten tezamen was onvoldoende om met een verzadigd gevoel het restaurant te verlaten.
    De toestand van het parkeerterrein is, met name voor personen welke niet goed ter been zijn en bij regenachtig weer, onder de maat.

10. Zoals altijd een geweldige avond en heerlijk gegeten!

11. We hebben samen met een oude heer heerlijk gegeten.

Door een communicatiefout onzerzijds hebben we een verkeerde beoordeling over dit bedrijf neergeschreven. Nog geen 2 uur hierna werden we gebeld door de eigenaar om ons te vragen wat er mis was gegaan.

Doordat wij niet duidelijk zijn geweest naar de gastheer m.b.t een kortingsbon hebben wij geen gebruik kunnen maken van deze kortingsbon. We hadden gewoon niet vermeld dat we er een hadden. We vinden dit uiteraard zeer vervelend. Hiervoor onze excuses.

We kunnen iedereen dit bedrijf aan bevelen omdat ze goed en duidelijk en eerlijk zijn.

12. Heerlijk gegeten bij het restaurant het Seminar, het is altijd een feest. De service, aandacht en de heerlijke gerechten. Wij komen er graag.

13. Leuk addeptief en super goed gegeten. Uniek lekker

14. Vanavond met team Rodenbach, eigenaar, Chef de Cuisine (ik dus), mijn vrouw, ons zoontje en onze sous chef in opleiding naar het Seminar geweest. Geweldige ontvangst in een pand waar we allemaal even stil van werden....... zo mooi. Gezellig eerst even kennismaken met Top Gastheer Said en daarna in het lounge gedeelte genoten van een mooie fles Chardonnay. Vervolgens aan tafel, allemaal gekozen voor een 4 gangen verrassingsdiner en ons zoontje voor de verse kabeljauw. Alle gangen waren perfect qua garing en smaak, onze complimenten. Mooie wijnen erbij en veel persoonlijke aandacht van Said maakt onze avond een totaalbelevenis, geweldig. Na afloop een gezellige rondleiding door dit mooie pand en de keuken en vervolgens de afsluiting in een ander loungegedeelte en genieten van zoete lekkernijen en een heerlijke expresso. Wij komen als ervaren horecamensen hier zeker terug. Said en team, super bedankt voor deze avond.........

15. Lekker gegeten, prima kwaliteit en verrassende menu keuzes. Bediening vriendelijk maar wat zakelijk. Ik kom hier zeker nog terug. Borne en zenderen hebben het culinair met restaurants zoals het Seminar e.a top voor elkaar.

16. Fenomenaal gegeten, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. De kok had super rekening gehouden met de ui/knoflook intolerantie van mijn moeder (hulde!).
    We komen heel graag terug!

17. Koen

18. We hebben hier op 29 juni met vrienden gegeten. Het was weer voortreffelijk. Verfijnde gerechten met een heerlijk wijnarrangement.

De bediening is vriendelijk en correct. Ik gaf aan de rode wijn iets te warm te vinden. De jongeman die bediende zei:'Dat heb je met dit warme weer.' ik was wat verbaasd, maar Het Seminar heeft bij ons het nodige krediet opgebouwd en we hebben dit antwoord dan maar voor lief genomen.

We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

19. Heerlijk originele gerechten met aansluitend goede wijncombinaties.

Vriendelijke bediening, goed tempo tussen de gangen.

20. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Het Seminar. Zoals altijd was de bediening weer attent, werden er goede wijnen geserveerd en had de chef weer heerlijke gerechten gemaakt.

21. Heerlijke ambiance, ongedwongen setting, vriendelijke bediening die gevraagd een uitgebreide toelichting kunnen geven over gerecht en bijpassende wijnen.
    Openkeuken, (h)eerlijke kwaliteit eten en prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een must om mee te maken. Ik kom er graag weer terug.

22. A.DUURSMA

23. Leuke vriendelijke ontvangst.

Zelfs een 4 gangen vegetarisch menu! En heerlijk!

Vaak word ik afgescheept met een kaassouffle, maar dit was echt geweldig, de porties waren niet groot, maar na 4 gangen en een extra hapje van de chef, was het precies voldoende. Ook wordt er heerlijk gebakken brood gebracht als extra-tje.

Gelukkig geen krijsende kinderen (tenminste toen wij er waren niet) dus gezellig dineren in alle rust.

Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Peter van Ruth

25. Axel & Jenny

26. Moet exclusief zijn. Uitstraling van het restaurant voldoet daar aan. Waren met een grote groep (veel ouderen) die zelf moesten aankruisen wat men wilde. (misten duidelijke uitleg bij het menu). Volgens mij kan/moet dat door het personeel gedaan worden. Eten was niet slecht maar de porties aan de magere kant. Vooral weinig groente. Had meer verwacht van het eten.

Daardoor prijs/kwaliteit verhouding scheef.

27. Goede ontvangst, kundige niet al te stijve bediening.

De menukaart bevat originele voorgerechten en zeer variërende hoofdgerechten. Porties zijn bevredigend.

De keuze voor de nagerechten zou iets uitgebreid mogen worden.

Een toppertje voor Twente.

28. Klaas Pool

Uitstekende keuken, prettige en deskundige bediening, flexibele instelling, zeer gastvrij.

29. Zeer goed restaurant. Goede bediening met kennis van lekker eten en drinken! Erg gastvrij en gaan graag in op de bijzondere wensen van de gasten. Het Seminar is ons restaurant!

30. Kwaliteit uitstekend. De maaltijd was echter niet verrassend, wij hadden wat meer lef van de kok verwacht. Dessertkaart pover. Wel goede prijs kwaliteitverhouding.

Stoelen zijn een ramp als je er langer op moet zitten dan 1,5 uur.

31. Jaap Mereboer

32. Het is een feest om hier te eten. Zeer goede bediening, deskundig en vriendelijk.

Kwaliteit van eten en de wijn combinaties zijn voortreffelijk.

Dit restaurant is goed in de verhouding prijs/kwaliteit en een aanrader voor liefhebbers van bijzonder lekker eten.

Annemarie Heuvel.

33. Heb hier meerdere keren gegeten, zowel prive als zakelijk.

Het eten is altijd zeer smakelijk en het wijnarrangement is een aanrader.
    De prijskwaliteit verhouding is dik in orde.

34. Geweldig restaurant. Goede bediening, heerlijk eten. Ben nu 3 keer geweest, alle keren een feestje.

35. van diffelen

in 1 woord uitmuntend

36. GerritJan

Geweldig restaurant, heerlijk eten, perfecte bediening. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding, vooral als je kiest voor een 3- of 4 gangen menu.

37. Dit restaurant is aan te bevelen, zowel zakelijk als prive. De combinatie's van de gerechten zijn verrassend met en een uitstekende wijnkaart. Prettige bediening.