Nieuwste foto's in Rheden

Laatste updates in Rheden

1. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Saaie formele bediening!
    Geen poedersuiker, je kan suiker (gewone suiker) krijgen maar dat wordt er dan in keuken voor je op gedaan. Je mag het er niet zelf op doen, ook niet als je erom vraagt. Je krijgt te horen dat het familie bedrijf al 65 jaar bestaat en dat de familie geen poedersuiker lust. 1 pannenkoek was aan de buitenkant verbrand en binnenin niet gaar.
    De andere volgegooid met koude ananas.
    Kwalitatief de slechtste pannenkoek die we ooit gegeten hebben. Nooit meer!

2. Ada v walsum's profielfoto
    Ada v walsum heeft een recensie geschreven voor Bronckhorst

Ada v walsum

Ik heb een jaar of 10 geleden per toeval bij Bronckhorst gegeten.
    Sinds die tijd kom ik er regelmatig, zeker de laatste jaren heel veel. Rij er zelfs bijna 1.5 uur voor om daar te eten.
    Geweldig vind ik het, zulke mooie gerechten.
    Hele bijzondere combinaties met zoveel smaak, het is elke keer weer genieten. Inmiddels best wel wat mensen meegenomen daar naartoe en iedereen is laaiend enthousiast. De mooie klassieke en topverzorgde uitstraling en liefdevolle bediening zijn heel fijn.
    Ontvangst altijd enthousiast.
    Deze mensen hebben hart voor hun zaak en voor hun klanten.
    Ik ze aanrader.

3. Corinne Groenewoud's profielfoto
    Corinne Groenewoud heeft gereageerd op een recensie van De Ruif

Hi Ciska, dank je wel voor de hele mooie recensie. Heel fijn om te lezen! Doet ons altijd goed. Graag tot een volgende keer, fijne dag.

4. roefel's profielfoto
    roefel heeft een recensie geschreven voor De Ruif
    Nederlands Rheden

Het leek allemaal heel netjes. We hadden een feest, de 90ste verjaardag van mijn moeder. Mijn gehandicapte echtgenoot was ook mee. De man heeft een ernstige evenwichtsstoornis en zit daarom in een rolstoel. Na het feest zaten we in de auto, rolstoel al ingeladen. Moest hij toch nog naar het toilet. Om mij de moeite te besparen de rolstoel weer uit te laden, hobbelt hij met z'n kruk het restaurant weer in om te vragen of hij nog even naar het toilet kon.....
    "Er is een wonder gebeurd, Lazarus is opgestaan." kreeg hij te horen. Ze dreven gewoon de spot met hem. Ik ging naar binnen om hem op te halen en te ondersteunen. "Meneer heeft zeker te veel gedronken" zei het personeel.
    Wat een domper op de dag, voor ons en de familie. Walgelijk personeel. Daar gaan wij nooit meer naar toe.
    Ik plaats hierbij niet mijn echte naam want ik wil niet dat jullie mijn moeder of familie op enigerwijze lastig vallen.

1,7
  5. Corinne Groenewoud's profielfoto
    Corinne Groenewoud heeft gereageerd op een recensie van De Ruif

Hi Ciska, dank je wel voor de hele mooie recensie. Heel fijn om te lezen! Doet ons altijd goed. Graag tot een volgende keer, fijne dag/.

6. Ciska Reemer Scholtens's profielfoto
    Ciska Reemer Scholtens heeft een recensie geschreven voor De Ruif
    Nederlands Rheden

Dit pas echt service die je wil als je lekker en gezellig wil eten.
    Gezellig en vriendelijk personeel in een leuke ambiance.
    Eten is echt een culinaire hoogstandje.
    Prijs-kwaliteitverhouding is prima.

7. Rombouts's profielfoto
    Rombouts heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

Rombouts

Ruim 2 uur gezeten voor een brood plankje en rauwe hamburgers met droge kip. 170 euro later gingen we naar huis. Nooit meer.

2,6
  8. Fred van Essen's profielfoto
    Fred van Essen heeft een recensie geschreven voor Bronckhorst

Fred van Essen

Twee keer achter elkaar een top-ervaring, dan hoor je dat door te vertellen - bij dezen.
    Wat een goddelijke maaltijd was het zaterdagavond weer - we vonden het alle zes eensgezind, van degenen met het viergangenmenu tot de á la carte-eters met de parelhoen en het gamba-taartje. Alles zo vers, met zo'n minerale frisheid, alle ingrediënten herkenbaar en gedefinieerd, vol smaak, krokant en smeuïg: een ambachtelijk hoogstandje. En dat in een monumentale 19e-eeuwse herberg, in een fantastische relaxte sfeer. Ook de wijnen uitzonderlijk. Die Michelin-bib gourmand is volkomen terecht.

9. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Gouden Muur
    Chinees-Indisch Rheden

Het afhaal eten is niet op smaak, en niet vergelijkbaar met de dichtstbijzijnde concurrent; de sauzen zijn flauw en melig.

1,5
  10. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Gastvrouw niet onaardig maar erg formeel niet passend bij pannekoek restaurant. Bediening verder vriendelijk maar formeel. Twee kinderpannenkoeken en twee andere pannenkoeken besteld, De appelpannenkoek was klef en niet gaar. Na klacht bij gastvrouw was de oplossing pannekoek terug in de pan te doen. Helaas was de pannekoek nog niet gaar maar kon dit gebeuren bij dikke pannekoek werd mij gezegd. Ik kon een nieuwe pannekoek krijgen. Mijn partner en kinderen waren inmiddels bijna klaar met eten, Voor mij hoefde het inmiddels niet meer na twee keer een niet gare pannenkoek te krijgen. Kinderen kregen een verrassing op hun pannekoek met suiker, dit was een puzzel. Leuk maar deze lag op de pannekoek en zat dus onder de suiker, Jammer geen poedersuiker maar witte suiker. Dit tot teleurstelling van mijn kleindochter. Bij de tonic werd een plastic flesje met citroensap gegeven inplaats van een schijfje citoen. Ik heb mijn appelpannekoek niet hoeven betalen.
    Maar had liever bij de eerste keer een goede pannekoek gehad. Gewoon zoals het hoort poedersuiker op tafel. Schijfje citroen bij de tonic of niks. Kortom geen aanrader.

11. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Perfecte, vriendelijke en efficiënte bediening. Het was druk maar het liep gesmeerd. De pannenkoeken waren prima. Pannenkoek van de maand met een heerlijke paddestoelenragout en de spekpannenkoek met lekker krokant spek. De koffie speciaal is ook een aanrader. We hebben geen aandelen maar het was gewoon een dikke 9.

12. Venema's profielfoto
    Venema heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Eten zoals je kunt verwachten in een pannekoekenhuis alleen heel raar dat er geen suiker op tafel staat voor de pannekoeken.
    Spa rood met citroen is niet mogelijk, citroensap moet je maar uit een flesje halen, niet erg lekker.
    Sfeer is erg gehaast, hoe sneller je weg bent hoe beter, personeel is heel erg onvriendelijk en niet gastvrij. Op dit moment hanteren zij coronamaatregelen terwijl dit in Nederland niet meer aan de orde is.
    En daar wordt je ook op gewezen.
    Zelf van tafel lopen om te gaan betalen mag niet vanwege corona?
    Ja, we willen niet opnieuw moeten sluiten.
    Stukje gemist volgens mij en erg onvriendelijke bejegening. Zeker als je je van geen kwaad bewust bent.
    Laatste keer geweest en zou het ook zeker niet aanraden.

3,4
  13. Beukel's profielfoto
    Beukel heeft gereageerd op een recensie van Pannekoekhuis Strijland

Een pannenkoek wel goed dat is 50%. Een vier is dan niet in overeenstemming. Nu is het zijn vrouw, de vrouw schrijft dat hij de vriend is. Verwarrend allemaal.

14. André Bulten's profielfoto
    André Bulten heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

André Bulten

Vandaag 26-5-2022 de gebruikelijke heerlijke Boeren pannenkoek gehad.
    De constante kwaliteit van de pannenkoeken maken het elke keer weer tot een genot hier te eten.
    Het personeel is erg lief en attend.

Ga zo door.

15. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Eten besteld vandaag.
    Aangeven dat het geleverd moest worden 18.45
    Omdat er nog personen in het gezin thuis moesten komen van het werk.
    Wordt het al geleverd om 18.15. Dus iedereen heeft koud eten gehad.
    Bedankt pizzaria Bella Italië als het aan mij gelegen had je mee terug mogen nemen.
    Maar helaas heeft mijn vrouw het aangenomen.
    Wel heeft ze het aangegeven, en dan krijg je te horen het word druk.

16. Marianne Opentij's profielfoto
    Marianne Opentij heeft een recensie geschreven voor De Ruif

Marianne Opentij

Een heel goed en gezellig restaurant op een prachtige locatie op de Posbank met bos en heide. Gelukkig kunnen we weer als vanouds genieten van de gastvrijheid en het lekkere eten in het sfeervolle restaurant. Er staan nieuwe gerechten op de kaart, zoals coquille, slakken en een tournedos Parisiene. Allemaal heerlijk en in royale porties met goeie frites en gebakken aardappeltjes. Een mooie Viognier bij de coquille en een goede Merlot bij de hertenbiefstuk met moriellesaus. Flinke glazen. Er is veel keuze in lekkere nagerechten. Bij de goede koffie een glaasje koffielikeur met slagroom. We verheugen ons op de volgende keer en over een poosje op het heerlijke terras!

17. M.Lodewijk's profielfoto
    M.Lodewijk heeft een recensie geschreven voor China Palace
    Chinees-Indisch Rheden

M.Lodewijk

Mijn ervaring op alle punten positief. Sfeer, bediening en het eten.

18. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

Bij aankomst was het terras meer dan half leeg. Een zeer onvriendelijk houterige en ongastvrije dame verzocht ons te wachten omdat de tafels nog schoongemaakt moesten worden. Niemand werd begroet met goedendag… nee, zodra ze ze bestelling kwam opnemen vroeg ze wat wil je bestellen… terwijl een andere medewerker de bestelling al had opgenomen… Zo ging dat ook bij andere tafels die reeds besteld hadden. Wat het schoonmaken betreft, daar heeft ze nog nooit kaas van gegeten. Onze tafel was maar half schoongemaakt en bij de tafel naast ons, werd het bestek al neergelegd voordat deze tafel werd schoongemaakt, hier moesten de gasten zelf vragen om deze schoon te maken. Ze veegde oppervlakkig de helft van de tafel over de zijkant maar niet te spreken deze werd niet meegenomen. Nadat we ons bestelde eten kregen moesten we zelf om bestek vragen, dit werd op tafel gelegd. Al het bestek zat vol vingervlekken… en dat in corona tijd echt schandalig! Ons zullen ze hier nooit meer zien. Het eten was niet bijzonder.

2,8
  19. Kees Wijnmalen's profielfoto
    Kees Wijnmalen heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Kees Wijnmalen

Mijn vrouw had een lekkere pannenkoek, maar mijn exemplaar was bar en boos. Slecht gebakken, rare knapperige rand, hard, niet smakelijk. Vreemd dat er zo’n groot verschil was tussen beide pannenkoeken.

De jonge vrouw die ons bediende, was pas vijf dagen in dienst, maar deed het prima. Vermoedelijk was de pannenkoekenbakker vandaag voor het eerst, bij toeval, in de keuken terecht gekomen.

Het interieur is vermoedelijk sinds de opening van het restaurant in 1958 niet meer gewijzigd. Het daardoor uitgespaarde geld wordt jammer genoeg niet gebruikt om de kwaliteit van het gebodene te verbeteren.

20. Jan en Tinie's profielfoto
    Jan en Tinie heeft een recensie geschreven voor De Ruif

Jan en Tinie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en er hangt een prettige sfeer.
    De serveerster verdient een pluim vanwege haar passie voor haar werk! Wij waardeerden ook de ongedwongen sfeer qua coronamaatregels. Gelukkig geen rigide regels die iedereen spuugzat is!