Nieuwste foto's in Rheden

Laatste updates in Rheden

1. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Het was weer als van ouds een lekker pannenkoek met spek heerlijk bakkie koffie en ijsje toe ik kom er al jaren altijd vriendelijk de vrouwtjes leuke zaak met veel dingen van vroegen nou ik zeg weer tot gauw een dikke 10 groetjes geweest 1-11-2018

2. Cesar's profielfoto
    Cesar heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

De slechtste pannekoek ooit geserveerd gekregen!
    Spek, appel, rozijnen. Moeilijk kan dat niet zijn. Helaas de randen waren aangebrand (gewoon zwart), het middenstuk was niet gaar. Hier en daar een zwart kooltje (de rozijnen), de appel was hier en daar neergelegd maar volkomen overwoekert door een aantal forse plakken spek, die ook al waren aangebrand. Dit was meer een spekpannekoek dan de bestelde en die met veel te hoge hitte was gebakken.
    Ook de pannekoek van de tafelgenote was belabberd voor een pannekoekenrestaurant. Een gewone neutrale pannekoek waarop een stapeltje gesneden banaan was neergelegd. Dat is in Rheden dus een professionele bananenpannekoek.

WAARDELOOS

3. Cris van aarts's profielfoto
    Cris van aarts heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Cris van aarts

Drukke dag gehad dus samen met mijn vriendin pannenkoek eten gezellig. Strijland wilde ze graag heen was ze lang geleden geweest. Dus in de auto op pad, bij binnenkomst staat de gastvrouw bij de deur en vraagt of wij een pannenkoekje komen eten? Ja we komen niet voor nieuwe vloerbedekking toch 😉 we worden aan een klein tafeltje geplaatst bij het raam tegenover elkaar. Het is geen sollicitatie gesprek dus zet ik mijn stoel op de kopse kant zodat we wat gezelliger zitten. Wat mij opvalt, mede omdat ik zelf 2 horeca bedrijven heb is de oudbollige inrichting… zeg maar gerust saai! Bier uit een flesje en een lauwe cola staan voor onze neus als mijn vriendin wat liefs zegt. Ik aai ze even over de rug en geef haar een kus… plots staat de gastvrouw naast ons en verteld dat ze niet gediend is van dit gedrag? Dat moeten we maar thuis doen! Ik ben echt nog nooit zo onterecht aangesproken dit slaat echt nergens op! Dat zijn onze regels hier zegt ze ook nog?! Ik vraag haar naar de huisregels die hangen bij de deur zegt ze. Verbijsterd eten we ons oannekoekje op en vertrekken, en zoeken nog even naar de huisregels die we vinden naast een deur naar de serre… geen hinderlijk gedrag staat er op! Jammer erg jammer want het oannekoekje was lekker. Maar wij gaan hier niet meer heen zoals u begrijpt.

4. Zwaan's profielfoto
    Zwaan heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Geen aanrader voor verliefde stelletjes. Als je elkaar een kusje geeft komt er een mevrouw bij je tafel staan die zegt dat dit niet is toegestaan in het restaurant. Vervolgens wijst ze je op de huisregels die ook nog eens bij een andere deur hangen.
    Zeker een restaurant uit de oude tijd, wat betreft de pannenkoeken prima, maar de bediening is wel erg stijf en onvriendelijk, niet meer van deze tijd.

5. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Heerlijk gegeten op het terras. Zowel de pizza als patat met een reusachtige schnitzel waren heerlijk en werden met een gulle glimlach opgediend. Top!!

6. Hans hofenk's profielfoto
    Hans hofenk heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Hans hofenk

Thuis bezorgde pizza’s vlot bezorgd en erg lekker.

7. Karen Starink's profielfoto
    Karen Starink heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruif

Karen Starink

Bij de Ruif eet je altijd lekker. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk en gastvrij. Lekker buiten geborreld en in de serre gegeten. Was weer prima!

8. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Ik ging op Dinsdag met mijn vrienden zitten, er kwam gelijk iemand om te vragen wat we wouden. Super fijn! Het was ook wel druk en normaal bij een restaurant pizzaria duurt het dan eff fvoordat het eten komt maar het kwam snel en was heerlijk! Ik kom zeker nog en keer lekkere pizza.

9. Anouk Huurman's profielfoto
    Anouk Huurman heeft een recensie geschreven voor China Palace
    Chinees-Indisch Rheden

Wij halen hier regelmatig ‘Chinees’. Van een maandmenu kunnen we met ons gezin prima en smakelijk eten. De bediening is altijd even vriendelijk en als ik van tevoren mijn bestelling doorgeef, staat deze op tijd klaar.

10. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Bestaria Hartje Rheden

Echt een lekker patatje.

11. J.ten Brinke's profielfoto
    J.ten Brinke heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruif

J.ten Brinke

Heerlijk gegeten! Gastvrij en vriendelijk personeel. Na één of twee bezoekjes wordt je herkend, en persoonlijk begroet. Top!

12. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Muur
    Chinees-Indisch Rheden

Willeke

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

13. J.H.Harskamp's profielfoto
    J.H.Harskamp heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rheden

J.H.Harskamp

Prima lunch genoten voor een zeer redelijke prijs.

14. Grand Bistro 1688 heeft een nieuwe foto
  20. Grand Bistro 1688 heeft een nieuwe foto
  21. Andre Peters's profielfoto
    Andre Peters heeft een recensie geschreven voor Houtplaats
    Nederlands Rheden

Alweer super lekker gegeten hier. Vriendelijk personeel verassende gerechten (Bavette van de Green Egg. Heerlijk zacht👍) ben hier nu voor de tweede keer. En kom graag terug! Ga zo door!

22. Elene Cornelissen's profielfoto
    Elene Cornelissen heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Was onze eerste keer hier… Mooie locatie, vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken :) wij komen zeker nog een keer terug.

23. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

sonja

Hier 2 keer gegeten. Gezellig als je aankomt al de geur van houtvuur. Binnen is het warm ingericht ondanks dat de ruimte erg groot is. Het eten is smakelijk en wordt altijd op een leuke manier gepresenteerd. Wat ik jammer vond is dat we met een social deal kwamen en geen keuze hadden. Als was de keuze minimaal geweest, ik had het wel fijn gevonden uit 2 of 3 opties zelf te beslissen wat ik zou eten. De medewerkers lijken geen eigen wijkje te hebben waardoor je constant door verschillende mensen bediend wordt. Daarnaast wordt daardoor af en toe wat vergeten en duurt het soms lang voor je aandacht hebt en door kunt geven dat je graag nog iets wilt. Verder wel vriendelijk personeel en erg goed eten. Zeker aan te bevelen, de reacties waarbij erg lage punten worden gegeven herken ik niet.

24. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Waar moet je beginnen? Bij binnenkomst een werkelijk onbeschoft welkom van de eigenaar.
    Glutenvrije pannenkoek moet je 0,50 cent voor bijbetalen. Dat is je boete voor dat je iets medisch mankeert. Nog nooit meegemaakt en werkelijk te achterlijk voor woorden! Dit wordt bij het bestellen van de pannenkoek ook niet aan je vertelt, en is de verrassing op je rekening!
    De nooduitgang was geblokkeerd door een lange tafel met 10 gasten eraan.
    Zoveel troep aan tierelantijntjes in een restaurant heb ik nog nooit gezien. Op zich is dat niet erg maar dan moet het wel schoon zijn. Wc’s waren smerig… overal lag wc papier en de spiegels waren vies, urine op de wc brillen.
    Wij kwamen hier vroeger erg vaak maar nu zeg ik echt NOOIT meer weer! Wat een enorme afknapper!

25. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Bronckhorst
    Nederlands Rheden

10-11-2017. Heerlijk gegeten, sfeervol, uitstekende bediening. Een aanrader.

26. van  der Wal's profielfoto
    van der Wal heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

van der Wal

Wat een verwennerij. We hebben 2 nachten in het hotel geslapen en tweemaal gegeten in de Bistro. Echt klasse, zowel het eten als de super vriendelijke bediening. Voor ons een dik verdiende 10 op alle fronten.

27. J.Polman's profielfoto
    J.Polman heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

Jammer dat er geen fijne, intieme veluwe-achtige sfeer heerst in dit restaurant; het 3-gangen dagmenu was goed.

28. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Houtplaats
    Nederlands Rheden

Onvriendelijke bediening, karige maaltijden waar we lang op moesten wachten en koude koffie voor ons zessen. Ik vond het erg lastig om hier iets over te zeggen, maar heb het heel voorzichtig wel gedaan (eigenlijk neem ik de moeite, ga een enorme drempel over en geef het restaurant hiermee een tip) maar de reactie was bot en daarna kwam de serveerster niet meer.
    Ik had een optie voor mijn verjaardag, maar die ga ik elders vieren.
    Top locatie, maar meer ook niet.