Nieuwste foto's in Rheden

Laatste updates in Rheden

1. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Heerlijk gegeten op het terras. Zowel de pizza als patat met een reusachtige schnitzel waren heerlijk en werden met een gulle glimlach opgediend. Top!!

2. Hans hofenk's profielfoto
    Hans hofenk heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Hans hofenk

Thuis bezorgde pizza’s vlot bezorgd en erg lekker.

3. Karen Starink's profielfoto
    Karen Starink heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruif

Karen Starink

Bij de Ruif eet je altijd lekker. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk en gastvrij. Lekker buiten geborreld en in de serre gegeten. Was weer prima!

4. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Ik ging op Dinsdag met mijn vrienden zitten, er kwam gelijk iemand om te vragen wat we wouden. Super fijn! Het was ook wel druk en normaal bij een restaurant pizzaria duurt het dan eff fvoordat het eten komt maar het kwam snel en was heerlijk! Ik kom zeker nog en keer lekkere pizza.

5. Anouk Huurman's profielfoto
    Anouk Huurman heeft een recensie geschreven voor China Palace
    Chinees-Indisch Rheden

Wij halen hier regelmatig ‘Chinees’. Van een maandmenu kunnen we met ons gezin prima en smakelijk eten. De bediening is altijd even vriendelijk en als ik van tevoren mijn bestelling doorgeef, staat deze op tijd klaar.

6. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Bestaria Hartje Rheden

Echt een lekker patatje.

7. J.ten Brinke's profielfoto
    J.ten Brinke heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruif

J.ten Brinke

Heerlijk gegeten! Gastvrij en vriendelijk personeel. Na één of twee bezoekjes wordt je herkend, en persoonlijk begroet. Top!

8. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Muur
    Chinees-Indisch Rheden

Willeke

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

9. J.H.Harskamp's profielfoto
    J.H.Harskamp heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Rheden

J.H.Harskamp

Prima lunch genoten voor een zeer redelijke prijs.

10. Grand Bistro 1688 heeft een nieuwe foto
  16. Grand Bistro 1688 heeft een nieuwe foto
  17. Andre Peters's profielfoto
    Andre Peters heeft een recensie geschreven voor Houtplaats
    Nederlands Rheden

Alweer super lekker gegeten hier. Vriendelijk personeel verassende gerechten (Bavette van de Green Egg. Heerlijk zacht👍) ben hier nu voor de tweede keer. En kom graag terug! Ga zo door!

18. Elene Cornelissen's profielfoto
    Elene Cornelissen heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Was onze eerste keer hier… Mooie locatie, vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken :) wij komen zeker nog een keer terug.

19. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

sonja

Hier 2 keer gegeten. Gezellig als je aankomt al de geur van houtvuur. Binnen is het warm ingericht ondanks dat de ruimte erg groot is. Het eten is smakelijk en wordt altijd op een leuke manier gepresenteerd. Wat ik jammer vond is dat we met een social deal kwamen en geen keuze hadden. Als was de keuze minimaal geweest, ik had het wel fijn gevonden uit 2 of 3 opties zelf te beslissen wat ik zou eten. De medewerkers lijken geen eigen wijkje te hebben waardoor je constant door verschillende mensen bediend wordt. Daarnaast wordt daardoor af en toe wat vergeten en duurt het soms lang voor je aandacht hebt en door kunt geven dat je graag nog iets wilt. Verder wel vriendelijk personeel en erg goed eten. Zeker aan te bevelen, de reacties waarbij erg lage punten worden gegeven herken ik niet.

20. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Waar moet je beginnen? Bij binnenkomst een werkelijk onbeschoft welkom van de eigenaar.
    Glutenvrije pannenkoek moet je 0,50 cent voor bijbetalen. Dat is je boete voor dat je iets medisch mankeert. Nog nooit meegemaakt en werkelijk te achterlijk voor woorden! Dit wordt bij het bestellen van de pannenkoek ook niet aan je vertelt, en is de verrassing op je rekening!
    De nooduitgang was geblokkeerd door een lange tafel met 10 gasten eraan.
    Zoveel troep aan tierelantijntjes in een restaurant heb ik nog nooit gezien. Op zich is dat niet erg maar dan moet het wel schoon zijn. Wc’s waren smerig… overal lag wc papier en de spiegels waren vies, urine op de wc brillen.
    Wij kwamen hier vroeger erg vaak maar nu zeg ik echt NOOIT meer weer! Wat een enorme afknapper!

21. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Bronckhorst
    Nederlands Rheden

10-11-2017. Heerlijk gegeten, sfeervol, uitstekende bediening. Een aanrader.

22. van  der Wal's profielfoto
    van der Wal heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

van der Wal

Wat een verwennerij. We hebben 2 nachten in het hotel geslapen en tweemaal gegeten in de Bistro. Echt klasse, zowel het eten als de super vriendelijke bediening. Voor ons een dik verdiende 10 op alle fronten.

23. J.Polman's profielfoto
    J.Polman heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

Jammer dat er geen fijne, intieme veluwe-achtige sfeer heerst in dit restaurant; het 3-gangen dagmenu was goed.

24. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Houtplaats
    Nederlands Rheden

Onvriendelijke bediening, karige maaltijden waar we lang op moesten wachten en koude koffie voor ons zessen. Ik vond het erg lastig om hier iets over te zeggen, maar heb het heel voorzichtig wel gedaan (eigenlijk neem ik de moeite, ga een enorme drempel over en geef het restaurant hiermee een tip) maar de reactie was bot en daarna kwam de serveerster niet meer.
    Ik had een optie voor mijn verjaardag, maar die ga ik elders vieren.
    Top locatie, maar meer ook niet.

25. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Gewoon een deurtje verder gaan… en rij door naar arnhem.

Pfff waar moet ik beginnen. Onvriendelijk was het niet maar gezellig is anders. Allemaal aanwijzingen met wat vooral niet kan en mag.
    Pannenkoek met kaas, die word meegebakken ipv gesmolten.
    In de tomatensoep zaten ballen waar de kinderen mee konden stuiteren.
    Pannenkoek met ragout (was dagmenu) was dik en net plastic.
    En er staat geen ui op de menukaart! In geen enkele pannenkoek een ui te vinden.
    Ijs was wel stevig roomijs maar zat nog geen vruchtje of saus bij. Alleen slagroom. Dit zat bij het menu.
    Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Ben nog nooit zoveel geld kwijt geweest bij een pannenkoekenhuis.

Was vroeger erg goed maar nu vergane glorie.

26. A. de Jong's profielfoto
    A. de Jong heeft een recensie geschreven voor Houtplaats

A. de Jong

Vier personen en vier uitsmijters. Snel op tafel (het was vrij rustig in het restaurant). Uitsmijters smaakten goed, het enige dat volgens ons voor verbetering vatbaar is betreft de garnering. Deze was minimaal. Benadering was niet onvriendelijk, maar had best wat hartelijker gemogen. Het kwam wat plichtmatig over.

Na een prachtige wandeling over de paarse heide op de Posbank zijn we in middels voor de 7e keer letterlijk en figuurlijk afgezakt naar het voor ons bekende Pannenkoeken restaurant Strijlandin Rheden.
    Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

28. masliesl's profielfoto
    masliesl heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruif

Na fietstocht met vrienden aangeland op het terras van De Ruif. Het was vrij druk met gasten. Eerste contact met de bediening na ongeveer 20 minuten. Tegelijkertijd met de drank ook de de lunch besteld. Drank werd vrij snel geserveerd. De lunch (hamburgers ) na ongeveer 3 kwartier. Het eten was op zichzelf prima. Jammer dat er bij drukte de bediening, maar ook de keuken in de knel komen en er te lang op het eten gewacht moet worden. De bediening was erg vriendelijk en correct.

29. Ludo Rothuizen's profielfoto
    Ludo Rothuizen heeft een recensie geschreven voor Pannekoekhuis Strijland

Ik kwam met een bon uit de krant voor het Gelders pannekoekmenu. Uit de toelichting van de serveerster bleek dat er slechts een zeer beperkte keuze aan pannekoeken was. Dat stelde mij zeer teleur. Ik heb de bon dan ook niet gebruikt. Vraag mij wel af waarom daar zo bekrompen in is gedaan. Erg jammer. Als er een actie geldt, doe het dan ruimhartig.