Lijsten

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk gegeten vriendelijke bediening.
    Voorgerecht was top, vlees van hoofdgerecht goed gekruid en prima gegrild.
    Ook nog even compliment voor de zeer schone toiletten zeker omdat het restaurant meer dan vol zat.
    Dit maak je wel anders mee.
    Volgende keer bij bezoek aan Apeldoorn komen wij zeker terug.

2. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Catalunia

Hier gereserveerd via deze site bij binnenkomst naar een tafeltje gebracht. En hier hield het op er kwam niemand meer na een kwartier en diverse keren oogcontact nog geen drinken.
    Geen goedeavond kortom helemaal niets, dus zijn we opgestapt.
    Bij het verlaten van de zaak nog tweemaal oogcontact met twee medewerkers maar ook nu geen woord zelfs geen fijne avond.
    Dus maar elders gaan eten wat overigens een groot succes was.
    Hier komen wij dus nooit meer.

3. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor India Palace

Hier heerlijk gegeten grote diversiteit en alles even lekker van smaak.
    Zeer vriendelijke bediening en goede sfeer.
    Volgende keer bij bezoek aan Apeldoorn gaan we hier zeker weer heen.

4. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Puur

Goed gegeten vooral de sushi kwaliteit vis erg goed, erg leuk dat er veel diversiteit is voor iedereen wat wils.
    Ook all in prijs inclusief drankjes dus prijs absoluut waard.
    Gigantisch dessertbuffet zelf geen gebruik van gemaakt maar zag er goed uit.

5. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt Wereldrestaurant Puur leuk

6. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Asia
    Vietnamees Apeldoorn

Dit is echt een aanrader zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg over wat het concept inhield.
    Gerechten van het warme buffet met originele Vietnamese gerechten die geweldig van smaak waren en ook een open keuken waar er a la minute gerechten gemaakt werden.
    Bediening zeer vriendelijke en vrolijke dames, zeer attente gastheer wij hadden bij de kok gemeld dat we een gerecht gingen delen hij kwam dat brengen met een extra bord erbij.
    Ook werd er goed gelet op lege glazen.
    De prijs van 21 euro is geweldig voor wat je krijgt ook nog nagerechten buffet.
    Wij hebben genoten en komen zeker bij verblijf in Apeldoorn terug.

7. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Heer Hugo
    Internationaal Heerhugowaard

Heerlijk gegeten vriendelijke bediening, ontvangen met broodje met smeersels en een amuse van het huis.
    Carpaccio en steak tartaar vooraf perfect van smaak en netjes opgemaakt.
    Hoofdgerecht een salade met kip en ribfingers ook deze prima bereid lekkere rode koolsalade.
    Cheesecake als nagerecht fantastisch, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    Echt een aanwinst voor Heerhugowaard.

8. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt Heer Hugo leuk
    Internationaal Heerhugowaard

9. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Viel erg tegen bordgarnituur van wortelstaafjes en doperwten enz volgens mij uit de diepvries dikke sauzen zonder smaak uit een pakje.
    Kan toch wel beter zeker als de rekening 103 euro bedraagt voor twee personen drie gangen.
    Wel vriendelijke bediening.

10. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Il Sapore
    Italiaans Emmen

Hier gegeten tijdens een weekje vakantie in Emmen op de locatie Rietlanden.
    Zelden zo een goede pizza gegeten zelfs in italie niet.
    Knapperige bodem en zeer rijkelijk belegd.
    Gaan morgen weer maar dan voor de pasta.

11. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt Il Sapore leuk

12. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt de recensie door Edwin Sieraad voor Athina leuk

Hier voor de tweede keer gegeten zaak was net verbouwd wederom heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Aleen was het op het toilet ontzettend koud misschien verwarming nog niet aangelegd toilet groep was nieuw.

13. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Athina

14. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt de recensie door Edwin Sieraad voor Daxin leuk
    Chinees-Indisch Emmen

Vanavond hier gegeten was weer ouderwets chinees eten.
    Vriendelijke bediening, klein beetje chaotisch maar dat maakte het juist leuk. Kwaliteit van eten was prima.

15. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Daxin
    Chinees-Indisch Emmen

Vanavond hier gegeten was weer ouderwets chinees eten.

16. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Xapoe
    Indonesisch Assen

Hadden hier gereserveerd met de Ah Actie via de website, bij aankomst was dit niet bekend maar oké er zaten ongeveer 7 tafels te wachten, nog niemand had eten om 18.30. Ook hing er een vreemd sfeertje en geen gezelligheid.
    De ober kwam binnen met twee voorgerechten en liep naar een tafel en dacht he dit is de verkeerde tafel en liep naar de tafel naast ons en gooide het voor de mensen neer om vervolgens weg te lopen zonder iets te zeggen.
    Voor ons de reden om op te stappen en elders te gaan dineren.
    Geen Xapoe meer dus.

17. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Su Sardu
    Italiaans Emmen

Gegeten met een AH restaurant actie bon. Lekkere kleine Italiaanse hapjes als voorgerecht en een flinke ribroast als hoofdgerecht met pasta en sla. Was allemaal erg lekker en vriendelijke bediening.

18. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Bodega Manolitos

hier op terras een drankje gedaan voordat we naar een door ons gereserveerd restaurant zouden gaan daar aangekomen zagen we de bediening zonder enige interesse het eten op tafel gooien gauw terug gegaan om bij Manolito's te gaan eten we werden daar door de eigenaar en Natalie weer uiterst welkom geheten en zij maakte er voor ons toch een heerlijke avond van heerlijke tapas en een zeer vriendelijke bediening hun weten daar dus wel hoe je gasten een fijne avond moet geven bedankt en ga zo door

19. Edwin Sieraad's profielfoto
    Pannekeetweg 20 Heerhugowaard
    Afhalen Bezorgen
  20. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Babylon

Hier met vrienden een menu van de chef gegeten, mooie creaties en smaak combinaties. Alles zorgzaam opgemaakt met liefde door de keuken brigade. Vergezeld door een bob wijnarrangement wat ook super was.

Kortom een geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

21. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft gereageerd op een recensie van Grand Bistro 1688

Inmiddels reactie van sandton gehad hebben hun excusses aangeboden en krijgen geld terug gestort

22. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

Hier van het weekend een high tea genoten. We waren iets verlaat maar we hebben gebeld en dat was geen probleem. Waren we maar helemaal niet gegaan.

We kregen thee en jus d'orange, volgens mij uit de discount supermarkt, niet best dus. Gevolgd door een kopje mosterd soep wat leek of ze mosterd door water hadden geroerd. Daarna 4 afbak broodjes die al heel lang geleden afgebakken waren en ook nog niet lang genoeg. Halverwege de broodjes kwamen ze vragen of we de rest wilden, wij zeiden nog even te wachten omdat we dit nog niet op hadden, toen we wel zo ver waren was er in geen velden of wegen iemand meer te bekennen. Maar even naar een kantoor gelopen, deze dame pakte het goed op en ging aan de gang.

Vervolgens kregen we nieuw water en het zoete gedeelte. Wat een drama, brownies keihard, koekjes zacht en alles smaakte alsof het heel lang in de vriezer had gelegen. Hierbij een prosecco die zo slecht smaakte dat je niet eens dit verdriet er mee weg kon drinken. Dit was echt de slechtste high tea die we ooit hadden meegemaakt en we doen dit regelmatig.

Dus conclusie: nooit doen, we hadden wel een Groupon bon maar als je om die reden troep serveert kan je beter niet meer aan zulke acties meedoen.

Gemiste kans Sandton!

23. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Babylon

Hier een verrassingsmenu van de chef gegeten. Mooie gerechten met mooie smaak combinaties. Daarbij heerlijke wijnen geadviseerd door de bediening. Een heerlijke avond gehad. Dit bedrijf is zeker wel de top in Heerhugowaard.

De nieuwste recensie
  24. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Vanavond hier gegeten met het all in koe sief menu van 25.35 inclusief drankjes. Eten was goed en bij het hoofdgerecht veel bij garnituur. Spareribs een van de beste ooit gegeten. Goed gemarineerd en gleden zo van botjes af. Zeer vriendelijke bediening, kwamen constant vragen of je nog drinken wilde. Zelfs toen hoofdgerecht al uitgeruimd was en we dessert hadden besteld, dit maak je vaak anders mee met inclusief drankjes. Als we weer in de buurt van Leeuwarden zijn komen we zeker terug.

25. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Rivers

Goed gegeten via een WF deal. Goede service en bekwame medewerkers, veel rust tussen de gerechten door, dus zeker een avondje uit. Prijs kwaliteit van hoofdgerecht en soep aan de hoge kant als je de orginele prijs moet betalen.

Americain USA steak is gewoon bavette (longhaas) niet het duurste vlees en dan 22.50 is prijzig. Ook soep in een koffiekopje voor 5.50 maar misschien krijg je a la carte andere hoeveelheden. Slagroom op Italian koffie erg koud, zodat de koffie snel afkoelt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad schreef:

Wil graag een recensie verwijderen hoe doe ik dit

27. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Railroad Steakhouse

Heerlijk gegeten in dit steakhouse leuk ingericht en vriendelijke medewerkers.
    Biefstuk goed gegrild en zelden zulke lekkere spareribs gegeten gleden zo van het bot af.
    Zeker de moeite waard.

28. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Romantica

Na het lezen van zoveel goede recensies hier gaan eten. Het was deze avond zeer rustig, we waren de enige gasten en blijkbaar hadden ze niet veel zin.
    Bij binnenkomst een heerlijke bruchetta, dat ging goed. Nadat we de laatste hap van het voorgerecht op hadden, zei de serveerster "Het hoofdgerecht komt eraan" waarop we zeiden "Doe maar rustig aan." Nou, dat duurde welgeteld drie minuten. Blijkbaar hadden ze haast, na drie kwartier stonden we weer buiten.
    Bij de buren maar een ijsje gehaald en tot onze stomme verbazing stroomde het terras vol met jongelui die hier gingen chillen. Blijkbaar vindt de eigenaar dit belangrijker dan restaurantje spelen, erg jammer. Voor mij dus nooit meer, zoek wel een andere italiaan als ik in Emmen ben.

29. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Athina

Van de week hier gegeten.

Goed Grieks restaurant met een vriendelijke gastvrouw. Niet zo'n Griek met 30 verschillende vleesschotels, maar leuke gerechten.

Vooraf de mezze schotel was erg lekker, daarna vlees, goed gegrild. Ook bijgerechten prima op smaak.

Zeker de moeite waard voor een bezoek.

De nieuwste recensie
  30. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Heinrigs Restaurant

Van de week hier gegeten erg leuke ervaring.
    Drie gangen menu voor 15 euro waar vind je dat nog.
    Schnitzel goed gebakken voldoende bijgerechten.
    Bediening spontaan en attent ook erg leuk voor met kleine kinderen.
    Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.

Heerhugowaard

Meer activiteiten