• Lid sinds 8 juli 2011

Activiteiten

1. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Il Sapore
    Italiaans Emmen

Hier gegeten tijdens een weekje vakantie in Emmen op de locatie Rietlanden.
    Zelden zo een goede pizza gegeten zelfs in italie niet.
    Knapperige bodem en zeer rijkelijk belegd.
    Gaan morgen weer maar dan voor de pasta.

2. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt Il Sapore leuk

Edwin Sieraad

3. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt de recensie door Edwin Sieraad voor Athina leuk
    Grieks Emmen

Hier voor de tweede keer gegeten zaak was net verbouwd wederom heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Aleen was het op het toilet ontzettend koud misschien verwarming nog niet aangelegd toilet groep was nieuw.

4. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Athina

5. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad vindt de recensie door Edwin Sieraad voor Daxin leuk
    Chinees-Indisch Emmen

Vanavond hier gegeten was weer ouderwets chinees eten.
    Vriendelijke bediening, klein beetje chaotisch maar dat maakte het juist leuk. Kwaliteit van eten was prima.

6. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Daxin
    Chinees-Indisch Emmen

Vanavond hier gegeten was weer ouderwets chinees eten.

7. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Xapoe
    Indonesisch Assen

Hadden hier gereserveerd met de Ah Actie via de website, bij aankomst was dit niet bekend maar oké er zaten ongeveer 7 tafels te wachten, nog niemand had eten om 18.30. Ook hing er een vreemd sfeertje en geen gezelligheid.
    De ober kwam binnen met twee voorgerechten en liep naar een tafel en dacht he dit is de verkeerde tafel en liep naar de tafel naast ons en gooide het voor de mensen neer om vervolgens weg te lopen zonder iets te zeggen.
    Voor ons de reden om op te stappen en elders te gaan dineren.
    Geen Xapoe meer dus.

8. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Su Sardu
    Italiaans Emmen

Gegeten met een AH restaurant actie bon. Lekkere kleine Italiaanse hapjes als voorgerecht en een flinke ribroast als hoofdgerecht met pasta en sla. Was allemaal erg lekker en vriendelijke bediening.

9. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Bodega Manolitos

hier op terras een drankje gedaan voordat we naar een door ons gereserveerd restaurant zouden gaan daar aangekomen zagen we de bediening zonder enige interesse het eten op tafel gooien gauw terug gegaan om bij Manolito's te gaan eten we werden daar door de eigenaar en Natalie weer uiterst welkom geheten en zij maakte er voor ons toch een heerlijke avond van heerlijke tapas en een zeer vriendelijke bediening hun weten daar dus wel hoe je gasten een fijne avond moet geven bedankt en ga zo door

10. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft Babylon toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    • Internationaal
    Pannekeetweg 20 Heerhugowaard
  11. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Babylon

Hier met vrienden een menu van de chef gegeten, mooie creaties en smaak combinaties. Alles zorgzaam opgemaakt met liefde door de keuken brigade. Vergezeld door een bob wijnarrangement wat ook super was.

Kortom een geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

12. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft gereageerd op een recensie van Grand Bistro 1688

Inmiddels reactie van sandton gehad hebben hun excusses aangeboden en krijgen geld terug gestort

13. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Grand Bistro 1688

Hier van het weekend een high tea genoten. We waren iets verlaat maar we hebben gebeld en dat was geen probleem. Waren we maar helemaal niet gegaan.

We kregen thee en jus d'orange, volgens mij uit de discount supermarkt, niet best dus. Gevolgd door een kopje mosterd soep wat leek of ze mosterd door water hadden geroerd. Daarna 4 afbak broodjes die al heel lang geleden afgebakken waren en ook nog niet lang genoeg. Halverwege de broodjes kwamen ze vragen of we de rest wilden, wij zeiden nog even te wachten omdat we dit nog niet op hadden, toen we wel zo ver waren was er in geen velden of wegen iemand meer te bekennen. Maar even naar een kantoor gelopen, deze dame pakte het goed op en ging aan de gang.

Vervolgens kregen we nieuw water en het zoete gedeelte. Wat een drama, brownies keihard, koekjes zacht en alles smaakte alsof het heel lang in de vriezer had gelegen. Hierbij een prosecco die zo slecht smaakte dat je niet eens dit verdriet er mee weg kon drinken. Dit was echt de slechtste high tea die we ooit hadden meegemaakt en we doen dit regelmatig.

Dus conclusie: nooit doen, we hadden wel een Groupon bon maar als je om die reden troep serveert kan je beter niet meer aan zulke acties meedoen.

Gemiste kans Sandton!

14. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Babylon

Hier een verrassingsmenu van de chef gegeten. Mooie gerechten met mooie smaak combinaties. Daarbij heerlijke wijnen geadviseerd door de bediening. Een heerlijke avond gehad. Dit bedrijf is zeker wel de top in Heerhugowaard.

15. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Vanavond hier gegeten met het all in koe sief menu van 25.35 inclusief drankjes. Eten was goed en bij het hoofdgerecht veel bij garnituur. Spareribs een van de beste ooit gegeten. Goed gemarineerd en gleden zo van botjes af. Zeer vriendelijke bediening, kwamen constant vragen of je nog drinken wilde. Zelfs toen hoofdgerecht al uitgeruimd was en we dessert hadden besteld, dit maak je vaak anders mee met inclusief drankjes. Als we weer in de buurt van Leeuwarden zijn komen we zeker terug.

16. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Rivers

Goed gegeten via een WF deal. Goede service en bekwame medewerkers, veel rust tussen de gerechten door, dus zeker een avondje uit. Prijs kwaliteit van hoofdgerecht en soep aan de hoge kant als je de orginele prijs moet betalen.

Americain USA steak is gewoon bavette (longhaas) niet het duurste vlees en dan 22.50 is prijzig. Ook soep in een koffiekopje voor 5.50 maar misschien krijg je a la carte andere hoeveelheden. Slagroom op Italian koffie erg koud, zodat de koffie snel afkoelt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad schreef:

Wil graag een recensie verwijderen hoe doe ik dit

18. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Railroad Steakhouse

Heerlijk gegeten in dit steakhouse leuk ingericht en vriendelijke medewerkers.
    Biefstuk goed gegrild en zelden zulke lekkere spareribs gegeten gleden zo van het bot af.
    Zeker de moeite waard.

19. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Romantica
    Pizzeria Emmen

Na het lezen van zoveel goede recensies hier gaan eten. Het was deze avond zeer rustig, we waren de enige gasten en blijkbaar hadden ze niet veel zin.
    Bij binnenkomst een heerlijke bruchetta, dat ging goed. Nadat we de laatste hap van het voorgerecht op hadden, zei de serveerster "Het hoofdgerecht komt eraan" waarop we zeiden "Doe maar rustig aan." Nou, dat duurde welgeteld drie minuten. Blijkbaar hadden ze haast, na drie kwartier stonden we weer buiten.
    Bij de buren maar een ijsje gehaald en tot onze stomme verbazing stroomde het terras vol met jongelui die hier gingen chillen. Blijkbaar vindt de eigenaar dit belangrijker dan restaurantje spelen, erg jammer. Voor mij dus nooit meer, zoek wel een andere italiaan als ik in Emmen ben.

20. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Athina
    Grieks Emmen

Van de week hier gegeten.

Goed Grieks restaurant met een vriendelijke gastvrouw. Niet zo'n Griek met 30 verschillende vleesschotels, maar leuke gerechten.

Vooraf de mezze schotel was erg lekker, daarna vlees, goed gegrild. Ook bijgerechten prima op smaak.

Zeker de moeite waard voor een bezoek.

21. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Heinrigs Restaurant

Van de week hier gegeten erg leuke ervaring.
    Drie gangen menu voor 15 euro waar vind je dat nog.
    Schnitzel goed gebakken voldoende bijgerechten.
    Bediening spontaan en attent ook erg leuk voor met kleine kinderen.
    Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.

Edwin Sieraad
    Heerhugowaard

22. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft Mamma Peppino toegevoegd als favoriet restaurant
    • Italiaans
    Vrouwenstraat 16 Alkmaar
  23. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Mamma Peppino

Voor het eerst gegeten bij Mamma Peppino maar zeker niet voor het laatst. Je waant je hier een avond in Italië met eten zoals di mamma maakt.
    Ook zeer gastvrij echtpaar, wij vertelde over de Licorro Finocchio die we in Italië hadden gedronken en tijdens de koffie kwam de kok met een a la minute gemaakt likeurtje op basis van venkel. Wij hadden gekozen voor het meest uitgebreide menu, hiermee ben je een hele avond zoet.
    Dus niet zoals bij de meeste pizzaria's dat je na een uur weer buiten staat. Geweldige avond gehad, grazie mille. Guiseppe en Myscha

24. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Trivio Del Villaggio

Als fervente fans van italië en zijn keuken besloten we na het lezen van de recensies te reserveren voor een romantisch diner. Bij binnenkomst bleek dat een foute keuze. Het restaurant was een groot kippenhok vol gekakel, serveersters liepen af en aan. Wij zeiden we hebben gereserveerd en kregen te horen ga maar zitten aan de tafel waar uw naam op staat. Tafels staan bijna op elkaar zodat je bijna bij de buren aan tafel zit, weinig romantiek dus. Daarom maar besloten om alleen een pizza te eten en ons diner maar een andere keer plaats te laten vinden. De pizza was overigens goed van smaak met een goede bodem.
    Ons inziens restaurant goed geschikt voor een snelle hap maar daar blijft het dan ook bij.

25. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Steakhouse Drouwen

Leuke inrichting, stoelen als een soort troon, erg leuk. Eten prima en bediening vriendelijk en relaxed. Prijs kwaliteit zeer goed, prijzen aan de lage kant. Een tip; serveer de hoofdgerechten op warme borden.

26. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

Gisteravond hier gegeten met 4 personen gezellige sfeer en hartelijke ontvangst. Kwaliteit van het eten zeer goed en cuisson van alle gerechte perfect. Ook werden er veel bijgerechten geserveerd zonder extra kosten dat zie je niet zo vaak meer. Kortom een geweldige avond gehad, zeker een aanrader.

27. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Constantinopel

Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan dit restaurant nadat we de vorige keer al zeer verrast waren door de aparte smaken. Ook deze keer weer heerlijk gegeten, de mezze schotel met allemaal huis gemaakte salade's en smeerseltjes aangevuld met warme hapjes en warm brood. Top.
    Ook de hoofdschotels prima en met lekkere garnituur. Zeer gastvrij ontvangen en dus geweldige avond gehad, komen zeker terug.

28. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Lestari
    Indonesisch Arnhem

Na al deze goede recensies te hebben gelezen besloten hier te eten tijdens ons verblijf in Duiven. Dit was zeker de moeite waard, we hebben genoten van de rijsttafel. Deze is inclusief 3 voorgerechten en koffie of ijs na. Alles heerlijk van smaak en ruim voldoende.
    Dus zeker de moeite waard!

29. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Restaurant Gunes

Na dat we vorig jaar hier lekker hadden gegeten nu weer terug geweest omdat we weer in de buurt waren er was niets veranderd goede kwaliteit en goede prijs dus weer heerlijk
    Ook De eigenaar en zijn zoon vonden het leuk dat we de moeite hadden genomen om weer terug te komen zeker aanrader

30. Edwin Sieraad's profielfoto
    Edwin Sieraad heeft een recensie geschreven voor Toko-Patja
    Indonesisch Heerlen

Heerlijk gegeten rijsttafel genomen voor 14.95
    Meer dan voldoende en uitstekende kwaliteit
    Vriendelijke bediening
    Zeker een aanrader