• Lid sinds 23 juni 2009

2. Eetpark

Beilen

Suwa

Emmen

Willeke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Gisteren, na een langere tijd, hier weer gegeten. Het was druk, zeker voor een dinsdag. De eigenaresse vertelde dat er te weinig bedienend personeel was door ziekte en het algeheel tekort aan personeel. Toch was de service goed en vriendelijk. Het eten was als voorheen: gewoon prima als je naar de prijs kijkt.

2. Willeke's profielfoto
    Willeke vindt Eetpark leuk

3. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Suwa
    Japans Emmen

Het eten smaakte goed, maar sommige dingen waren van binnen rauw zoals kip. We merkten dit op, maar er werd door de bediening aan tafel niet op gereageerd. Niet alle bestelde gerechten werden gebracht zonder dat we hierom nog eens moesten vragen. Vervelend was dat in het linkerdeel de tafels veel te dicht bij elkaar stonden zodat nieuwe gasten minder dan 1,5 meter bij ons vandaan werden geplaatst. Met meerdere mensen maakten wij hier bezwaar tegen, maar pas na veel aandringen werd er een tafel weg geschoven. Volgens de dame die de leiding had was het beter om de coronaregels op zaterdag niet na te leven. Terwijl het virus in het weekend toch echt geen vrije dagen neemt! Wij komen hier in elk geval niet meer.

4. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Pizza Bella Italia

Heerlijk gegeten op het terras. Zowel de pizza als patat met een reusachtige schnitzel waren heerlijk en werden met een gulle glimlach opgediend. Top!!

5. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Na vele eerdere bezoeken zijn we weer in het Eetpark wezen eten. Dit keer met kleinzoon van 7 jaar oud. En weer naar volle tevredenheid. Onze kleinzoon wilde "wel in dit restaurant blijven" vanwege de mooie speelkamer waar de kleintjes zich naar hartenlust kunnen vermaken op veilige toestellen. En natuurlijk vanwege onbeperkt chocomel, voor hem helemaal goed. De koks en ander personeel reageren ook leuk op kinderen, dus voor kleinzoon kon de avond niet stuk. Voor ons ook niet, want met de komst van een nieuwe sushi-chef is het assortiment sushi is uitgebreid met allerlei lekkers. De overige gerechten zijn gewoon prima, zoals we altijd al gewend waren in het Eetpark.

6. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Muur
    Chinees-Indisch Rheden

Willeke

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

7. Willeke's profielfoto
    Willeke vindt De Gouden Muur niet leuk
    Chinees-Indisch Rheden

8. Willeke's profielfoto

Willeke

Wij komen regelmatig in het Eetpark en het blijft genieten. Een vriendelijke ontvangst, ruim assortiment, goede kwaliteit, goede service en dat alles voor een nette prijs. De kok achter de grill-teppanyaki is een topper en weet hoe je een goede biefstuk bereidt. Een extra pluspunt voor ons: ook als het druk is hoef je nooit lang te wachten bij het buffet, de grill of de wok. Onze kleinzoon is niet zozeer enthousiast over het eten, maar over de grote speelkamer voor de kleintjes en de onbeperkte chocomel. Als we vertrekken is zijn antwoord: "eigenlijk wil ik nog wel in dit restaurant blijven! ".

9. Willeke's profielfoto
    Willeke vindt de recensie door harry voor Eetpark leuk

Kom regelmatig door de weeks bij het eetpark Beilen en ben van mening dat het goed voor elkaar is, en als er iets is wat je niet goed vindt, en je spreekt het personeel erop aan, dan wordt er direct gereageerd. En er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan wij zijn tenslotte ook niet perfect en we zijn geen robots.

10. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Wij komen sinds de opening bij het Eetpark en het blijft een feestje om er te eten. We worden altijd weer met open armen ontvangen en voelen ons echt welkom. We nemen regelmatig vrienden of familie uit de Randstad mee, die ook altijd even enthousiast zijn. Vaak merken ze op dat het een groot restaurant is, maar door de indeling en de verlichting toch gezellig overkomt. De service is altijd goed. Ook al is het druk, het vuile servies wordt altijd vlot opgehaald. Het eten is gevarieerd en wordt met verse produkten bereid. Niet te versmaden: vers sinaasappelsap wat je zelf kunt persen. De teppanyaki-gerechten worden zichtbaar met liefde bereid. In het weekend is het vaak (gezellig) druk en dan is het hard werken voor de mensen achter de grillplaat en de wok, maar we hebben nog nooit lang hoeven te wachten. Onze favorieten: de desserts en de sushi. We hadden eens een gast mee die regelmatig in Japan komt en van de Nederlandse sushi niet veel moet hebben. Maar déze sushi was een uitzondering, die vond hij heerlijk. Navraag leerde dat de sushi chef uit Beilen speciaal in Japan een opleiding heeft gevolgd. Dat illustreert het enthousiasme van de mensen die het restaurant runnen. Een jong team dat er alles aan doet om de sfeer en het eten steeds te verbeteren. Ook aan de kleine gastjes is gedacht: niet lang geleden is er een nieuwe speelkamer geopend waar ze veilig kunnen spelen. Eetpark Beilen is ons favoriete restaurant geworden om heerlijk ontspannen een hapje te eten en we hopen er nog vaak te komen.

11. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Dal Baffo

Met vrienden hier gegeten en na het horen van alle enthousiaste verhalen had ik hoge verwachtingen. De ontvangst was goed, hoewel 'de snor' zelf zich met de gasten absoluut niet bemoeit. Hoewel er vrijwel geen klanten waren, kon een groet er niet af en ging alle aandacht van de baas uit naar zijn laptop. Op verzoek werd wat brood met boter en olijfjes op tafel gezet en na een poosje kregen we bruschetta aangeboden die al vrijwel koud was. De smaak was redelijk. De voorgerechten waren ook redelijk maar erg basic en smakeloos. De bestelde kipfilet was platgeslagen en doorgebakken. De saus tamelijk smakeloos. De salade was niet aangemaakt en vond ik zelf erg saai. Aardappeltjes met rozemarijn.. hele tákken lagen er op! Niet prettig om te eten. De tiramisu was erg lekker, dus de afsluiting viel mee. Maar wat mij betreft is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.

12. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Balkan Grill

Gisteren zijn we voor de eerste keer in dit restaurant gaan eten, ook op grond van de goede recensies op deze site. En onze conclusie: álles klopte! De sfeer, de inrichting, de muziek, de vriendelijke service, de opmaak van het eten. En niet in het minst natuurlijk de kwaliteit van het eten. Dit restaurant verdient wat ons betreft een dikke tien en ze hebben er wat ons betreft een vaste klant bij.

13. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Kokkie

Gewoon goed en lekker eten. Prima bediening.

14. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Royal China
    Chinees-Indisch Zuidlaren

Vanavond voor het eerst hier gegeten en ook zeker voor het laatst. Inrichting is sfeerloos, bediening ver beneden peil. Wij hadden het lopend buffet, inclusief drankjes. Alleen werd het tweede drankje simpelweg niet gebracht, we moesten er zelf voor naar de bar lopen en toen werd het wel gegeven. Het eten was goed van kwaliteit, alleen het buffet was beperkt van omvang en werd niet goed bijgevuld. Wij pakten bij elke gang een schoon bord, maar na de tweede gang werd ons duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was. We moesten de hele maaltijd van één bord eten en met hetzelfde bestek. Alleen voor het fruit mochten we een schoon bakje pakken. Hmmmmm, dat zijn we toch anders gewend. Na een waterig bakje ijs vertrokken we met een teleurgesteld gevoel naar huis. Hier komen wij zeker niet meer terug!

15. Willeke's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  16. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

Na een eerdere zeer positieve ervaring zijn we vorige week met vrienden opnieuw naar el Bando geweest. Helaas werd dit een teleurstelling. Bediening blijkt erg afhankelijk van het personeel. De vorige keer enthousiast en servicegericht, dit keer nerveus en net begonnen bij el Bando. De dame in kwestie wist van toeten nog blazen. De bediening was onvoorstelbaar traag. Drankjes bestellen aan tafel bleek niet mogelijk omdat het personeel nergens op reageerde. Extra bijgerechten werden pas gebracht toen het hoofdgerecht al op was. Mixed grill was niet optimaal. Biefstuk te ver doorgebakken, varkensvlees taai en smakeloos. Wel een gezellig restaurant met een leuke entourage, maar de tweede keer is voor ons ook meteen de laatste keer. Helaas.

17. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Assen

Niet voor herhaling vatbaar! Van het eten bij Peking ben ik letterlijk ziek geworden. Slome bediening, lang wachten. Kwaliteit en smaak van het eten viel zwaar tegen. Het buffet werd maar af en toe bijgevuld. Dus veel lege bakken. Ondanks dat liep het personeel geen stap harder. Een excuus of zelfs een reactie kon er niet af toen we na afloop aangaven dat het eten niet naar wens was. Dat was dan dus gewoon ons probleem!