Pannekoekhuis Strijland in Rheden

Bezorgrestaurants in de buurt van Pannekoekhuis Strijland

1204044876 44
1241921330 69

1. Gewoon een deurtje verder gaan… en rij door naar arnhem.

Pfff waar moet ik beginnen. Onvriendelijk was het niet maar gezellig is anders. Allemaal aanwijzingen met wat vooral niet kan en mag.
    Pannenkoek met kaas, die word meegebakken ipv gesmolten.
    In de tomatensoep zaten ballen waar de kinderen mee konden stuiteren.
    Pannenkoek met ragout (was dagmenu) was dik en net plastic.
    En er staat geen ui op de menukaart! In geen enkele pannenkoek een ui te vinden.
    Ijs was wel stevig roomijs maar zat nog geen vruchtje of saus bij. Alleen slagroom. Dit zat bij het menu.
    Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Ben nog nooit zoveel geld kwijt geweest bij een pannenkoekenhuis.

Was vroeger erg goed maar nu vergane glorie.

2. Na een prachtige wandeling over de paarse heide op de Posbank zijn we in middels voor de 7e keer letterlijk en figuurlijk afgezakt naar het voor ons bekende Pannenkoeken restaurant Strijlandin Rheden.
    Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

3. Ik kwam met een bon uit de krant voor het Gelders pannekoekmenu. Uit de toelichting van de serveerster bleek dat er slechts een zeer beperkte keuze aan pannekoeken was. Dat stelde mij zeer teleur. Ik heb de bon dan ook niet gebruikt. Vraag mij wel af waarom daar zo bekrompen in is gedaan. Erg jammer. Als er een actie geldt, doe het dan ruimhartig.

4. h.lenderink

Geen fijne ervaring.De pannekoek was goed;
    Wat ik zeer onbeschoft van de bediening vond is, dat ze naar onze tafel toe kwam met de vraag of we wilden afrekenen.
    We hadden net de koffie op. Ze wilde ons duidelijk maken dat we konden vertrekken want de volgende klant stond te wachten.
    Hier kom ik nooit meer.

5. Ingrediënten die gewoon op de kaart staan kunnen niet samen worden gebakken in een pannenkoek. Geen behulpzame bediening.

6. Even gezellig iets drinken ? Dat kan hier alleen als je binnen 10 minuten weggaat kregen we letterlijk bij de ingang te horen... kortzichtiger kan niet... feitelijk jaag je gewoon je klanten weg door tegen ze te zeggen dat ze niet interessant genoeg voor je zijn. walgelijk! Een adres om met een grote boog omheen te lopen!

7. Nico en Peter

Na al het lezen van vele kritieken... wij hebben hier de afgelopen 6 dagen gegeten tijdens onze vakantie. Wat een vriendelijk personeel! We zijn ook vol lof over de plateservice. De schnitzel en vis is zeker een aanrader. Ruim voldoende eten met een supersalade.
    Ga vooral zo door!

8. ongezellige plek, afschuwelijke verlichting, veel te volgepropt, sfeerloos en oubollig. Wij schrokken ervan toen we binnenkwamen. Daarna: pannenkoek appel en kaas kan niet, 'want ze kunnen niet tegelijk meegebakken worden'... Dat kunnen wij zelf thuis nog, waarom niet in een pannenkoekenhuis? Maar kaas-banaan kon wel. Alleen was de kaas wel meegebakken maar de banaan niet, die was liefdeloos, koud en ongebakken op de pannenkoek gesmeten. De ananas werd ook niet meegebakken, zagen we. Dat is toch een doodzonde, als je een pannenkoekenhuis hebt? Een goeie kok kan toch gewoon appel of banaan meebakken met een pannenkoek? Toetje was lekker, al kunnen wij ons wel vinden in eerdere kritieken hier, dat het geen echt ijs lijkt maar een of ander vaag softijs goedje. Alles bij elkaar: bedroevende ervaring. Ze noemen zichzelf in incorrect Nederlands pannEkoekenhuis, ipv panneNkoekenhuis, zoals het eigenlijk zou moeten. Panne betekent pech. En pech was wat wij vanavond hadden met de keuze van dit restaurant, ik kan er niks meer van 'bakken'.

9. Pannekoek niet geheel gaar. Aagebrande appel. Twee dezelfde pizzapannekoeken besteld deze zagen er anders uit de een had veel meer beleg dan de ander. Chocolademelk was automaten troep. Met kokend water. Niet eens omgeroerd. Je zag de dikke drap onderin. Smaak goedkoop, zoet en zeker geen 2 euro waard. Waarom geen echte chocomelk? Ananas goedkoop smaakloos en zonder kleur. In tegenstellig met een aantal jaar geleden. Er wordt op kwaliteit bezuinigd.

Sfeer niet kindvriendelijk. Geen plek om te spelen. Kleine kinderen kunnen niet een uur braaf op een stoel zitten dus als ouder ben je enorm druk ermee. Inrichting te gedateerd. Te veel clowns.

Service plichtsmatig. Niet warm. Alleen op gericht in een hoog tempo te draaien. (wat wel fijn is met kleine kinderen)
    Ze vragen aan het eind hoe het was. Als je dan niet geheel tevreden bent zeggen ze dingen als.' Dit serveren we al 20 jaar'. ' Wij doen ook ons best'. Staan gewoon niet open voor commentaar. En zeggen gewoon 'fijne avond nog'.
    Chocomelk uit automaat voor twee euro schandalig. IJs is geen schepijs maar softijs die als een blok in je buik komt. Kinderijs is niet met fruit of chocolade verkrijgbaar. Voor ons te duur voor wat je krijgt.

Tip ga met de tijd mee. Mensen willen beter eten dan twintig jaar geleden. Gezondere alternatieven ook. En personeel is belangrijker dan ooit. Mensen willen zich thuis en welkom voelen. De oudere generatie is met dit concept nog tevreden maar de jongere mensen niet meer.

10. Prima ontvangst door de gastvrouw en keurig een tafeltje aangewezen gekregen ondanks de enorme drukte. Personeel erg vriendelijk en pannenkoeken waren snel op tafel. Prima kwaliteit prijsverhouding. Kom hier al jaren, ondanks dat ik niet meer woon kom ik er graag. Super!!

11. Rik 15 punten

Vanaf de buitenkant al een onvriendelijke uitstraling. Overal borden met onvriendelijke aanwijzingen. Niet parkeren, geen gsm gebruiken, geen fietsen, alleen bezoekers etc. Bij binnenkomst gevraagd om een kinderstoel. Werd niet gepakt, maar slechts aangegeven, staat om de hoek. Wij hebben wat te drinken besteld en alvast de kinderpannenkoek. Dat was in eerste instantie niet mogelijk want het was druk. Aangegeven dat mijn dochtertje eerst eet en daarna wij en dat ik er geen boodschap aan heb dat we daardoor wat langer zitten. Kinderpannenkoek was veel te duur. Schnitzel was taai, salade slordig en oud. Bediening is onvriendelijk

12. Precies ingericht zoals ik bij een pannenkoekenhuis zou verwachten; leuk en schattig. Leuke kleedjes op tafel en leuke strooppotten. Bij onze cola en sinas kregen wij een klein kannetje met fris en een glas... super leuk idee! Aardig personeel en genoeg keuze uit verschillende pannenkoeken. E.v.t. ook nog een aantal andere dingen verkrijgbaar tot een bepaalde tijd!

De pannenkoeken smaken prima en we hebben het erg naar onze zin gehad! Alleen jammer dat mijn vriend niet een combi kon krijgen van dingen die op de kaart stonden alleen niet een standaard pannenkoek was... ergens ook wel begrijpelijk dat je met al zoveel verschillende pannenkoeken op de kaart aan eigen ideeen gaat beginnen. Erna nog een lekker ijsje op als dessert! Hier niets op aan te merken.

Personeel (Mischien ben ik iets te kritisch omdat ik zelf ook in de horeca werk): het ziet er echt niet uit als je een dienblad met een hand vast houd aan de rand van je blad i.p.v. je dienblad op je handen naast je.. Verder was het niet heel persoonlijk, ze deden gewoon hun werk zeg maar!

13. Wij komen al tig tig jaren bij dit pannenkoekenhuis. Ook onze ouders die al jaren overleden zijn. Lekker en nogmaals lekker. Zij kennen hun vaste klanten en weten, denk ik dan, de gewoontes van hun klanten. Vandaag hadden wij hard gewerkt en aardig wat vocht gehad (vanwege het transpireren door het heerlijke warme weer). We hadden alleen erg veel trek en geen zin om zelf te koken. Geen enkele keer in die, zeker 40 jaar, kwam het voor dat we geen drinken bestelden maar nu hadden we echt alleen erge trek! Na het, nogmaals heerlijke eten, kwam de serveerster naar ons toe om af te rekenen en zei dat er deze keer niets van gezegd is maar dat de gewoonte is dat er wel drinken bij het eten besteld moet worden. Wij waren echt geschokt, geven altijd een beste fooi en hebben nog nooit geen drinken besteld! Maar als het verplicht wordt Echt fout!

14. Regelmatige bezoeker Strijland

We waren regelmatige bezoekers. Hebben vaak prima gegeten daar. Maar...

Gisteravond om 19.20 uur dachten we nog een pannenkoek te kunnen eten. Nog redelijk wat gasten binnen. Echter de ingang bleek al gesloten. Ondanks dat buiten op een groot bord staat dat de keuken tot 19.40 uur open is en de zaak om 20.00 uur sluit.

Een personeelslid kwam melden dat ze 'al aan het opruimen waren'. Of we maar een andere keer terug wilden komen. Gastvrijheid?? We waren aan de late kant, maar nog ruim voor 19.40 uur...

We kwamen er graag de afgelopen tientallen jaren, met heel ons gezin, de service en vriendelijkheid namen al geruime tijd af, maar dit doet de deur (letterlijk) dicht.

15. Jaap nieuwland

Erg kindonvriendelijk, mijn neefje liep per ongeluk de keuken in (horen deuren tussen keuken en restaurant te zitten), werd gezegd dat dat niet kon loslopende kinderen (in een pannenkoek restaurant!) en kregen nog een snauw na dat het het enige kind was die rondliep. Het cadeautje moesten we voor betalen, niet gratis en een ernstige afrader.

16. Sinds jaren komen we hier regelmatig lekkere pannenkoeken eten. Als we lang willen tafelen, gaan we ergens anders naar toe maar als we gewoon even geen zin hebben om te koken en snel en lekker zonder gedoe wat willen eten, dan is Strijland onze favoriet.

Er wordt hier veel over het personeel gezegd...wij delen die ervaring niet, misschien omdat we bekende gezichten zijn maar we worden altijd zeer vriendelijk behandeld.
    Ook hebben we een klein kindje dat altijd een kado en ondanks de drukte ook altijd een aai over zijn bolletje en een lieve glimlach van de serveersters krijgt.
    De drukte zegt ook wat over de kwaliteit. Het is schoon en netjes. En de meeste mensen die er komen, willen nou eens gewoon snel een lekker hapje eten en dan door.
    Ze hebben talloze stamgasten en ook het personeel werkt er al jaren. De eigenaar houdt links en rechts een babbeltje als het even kan en houdt verder strak toezicht. En dat doet hij goed want op die manier kon hij genoeg verdienen om elders een heel groot pannenkoekhuis met veel speelruimte, pony's en genoeg tafels neer te zetten zodat je lekker lang kunt natafelen. Vraag hem gerust.
    Een tip: als je niet van de drukte houdt, kom dan op een ander moment dan zondag 18.00 uur...(maar deze tip geldt ook voor elke chinees en frietboer).
    Eet smakelijk!

17. Door een evenement laat terug en voor het gemak maar even gestopt. Zowel ik als mijn viriendin hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Enigste minpuntje is misschien dat er niet gereserveerd kan worden, maar dit heeft ook wel weer zijn eigen kenmerk. Netjes ontvangen, goed gegeten en gedronken en ook met een vriendelijk woord toen we gingen. Ons zien ze zeker terug.

18. Harry de Jong

Toen ik binnen kwam werd ik al ontvangen door onvriendelijk personeel. Had slechte service, moest een uur wachten op m'n pannenkoek en was ie ook nog zwart, ofwel ik kom hier nooit meer!!

19. John 656 punten

Laatst hier gegeten. Pannenkoek van de maand besteld. Met gorgonzola en stoofpeertjes. Nou, dat leek me wel wat. Toen het werd opgediend zag het er redelijk leuk uit. Maar toen de ervaring... De stoofpeertjes waren ijskoud!! Stoofpeertjes ijskoud serveren?? De stoofpeertjes lagen om de gorgonzola gedrapeerd. Op die manier konden ze mijn warme pannenkoek in ieder geval "lekker snel" afkoelen.. Toen ik hierover klaagde bij de serveerster was haar antwoord:"Al het fruit wordt koud geserveerd". Als dat zo is, dan is dat een tekortkoming van de "chef kok". Dan vraag ik me ernstig af of hij of zij wel verstand heeft van koken? En zo heb ik (helaas) wisselende ervaringen in dit "restaurant".

20. Als klein meisje kwam ik hier al met mijn ouders. Inmiddels wat ouder geworden en al meerdere pannenkoekenhuizen bezocht, maar Strijland blijft mijn favoriet. Vooral de caprino pannenkoek!

21. Ik heb hier altijd heerlijk gegeten, de pannenkoeken zijn altijd heerlijk gevuld. Personeel altijd vriendelijk! De inrichting is knus er hangt een fijne huiselijke sfeer!

22. Prima restaurant, jammer dat ze zo van de tijd zijn.. Is toch niet iets van nu! Kom er jaren graag met de hele familie!

23. Niks mis mee. Ondanks de drukte vriendelijke ontvangst, goede pannenkoeken, vlotte bediening en nette prijs.

24. Een muffe oude tent waar de bediening naast je tafel op zijn/ haar horloge kijkt en in de gaten houdt of je je pannenkoek voor 20.00 uur wel op hebt! Totáál niet van deze tijd. Armoe is het!

25. Laatst hier wezen eten. De pannenkoek die ik gekozen had met brie was erg lekker. Alleen jammer dat het op tafel gegooid werd door een chagrijnig ogende vrouw. Erg jammer. Daarna wilden mijn vriendin en ik nog graag een kopje koffie, dat moesten we zelf vragen. Toen het uiteindelijk kwam bleek het glas kapot. Ook stond op dat moment al het personeel te kijken hoe wij onze koffie doorslikte en of dat wel snel genoeg ging. Dit terwijl het (al!!!!) half 8 was en ze om 8 uur dicht gaan. Erg vervelende ervaring gehad en met dank aan de lieve vrolijke bediening kom ik hier nooit meer terug.

26. 1 keer nooit weer.
    Als vegetariër en iemand met allergieën is er niets mogelijk. Er kan niet afgeweken worden van de kaart.
    Het betalen moet in 1 keer. Kan niet gescheiden. Het verbaasd me dat er gepind kan worden.
    Er staat op de kaart dat er tomaat bij zit maar paprika is verschenen op mijn pizza. De kennis van groenten moet nodig even geüpdatet worden. Ook leek de kaas chemisch. Wat er in die keuken gebeurd geen idee. Maar er moet nodig wat gebeuren.
    Het personeel is ongemotiveerd en soms rond uit onbeschoft.

27. Bediening was ronduit belabberd. Werk zelf in een restaurant, maar enige flexibiliteit is hier niet te vinden. Een lichte aanpassing aan een pannenkoek kan blijkbaar niet. Bediening is onbeschoft, kan niet op een fatsoenlijke of normale manier met de klant omgaan. Heb het heel erg gezellig gehad met mijn tafelgenoten, maar terug komen doe ik zeker niet. Kaas had een chemische smaak en wat erin zat was te zout. Wat een domper.

28. Geen flexibiliteit, bediening star. Ze wijken niet af van de kaart. Geen keuze voor vegetariërs naast pannenkoeken. Lokatie is het enigste plus punt.

29. Jammer, bijna trieste inflexibele keuken. Niet om te wezen voor de vegetariër. Zeer matige bediening. Kan alleen rijtje van de kaart opdreunen en verder een plichtmatige glimlach.

30. Antonetta

Niet voor herhaling vatbaar. De bediening is niet flexibel en gehaast, bestellen, eten, afrekenen en vertrekken. Het liefst binnen 45 minuten. Veel ingrediënten komen uit blik, onder anderen ananas, kersen, mandarijnen.
    Tijdens het afrekenen staat de afruimploeg al klaar om je tafel zo snel mogelijk af te ruimen zodat de volgende klanten kunnen gaan zitten. Pannenkoeken waren matig, algehele sfeer straalt uit dat men in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld wil verdienen. Kortom, je voelt je hier geen gast.

31. Martine

Ik vond het eten zeer matig. Er staat al op de menukaart dat fruit niet met de pannekoek wordt meegebakken. Dat vind ik al een tegenvaller. De banaan was doormidden gesneden op de pannekoek gelegd. Viel me mee dat hij niet gewoon in de schil erbij gegeven wordt.
    Mijn vader had een gemberpannekoek. Een hele gember was in het midden leegekiept. Niet normaal zoveel! En geen verwarmde borden, waardoor de pannekoek al snel koud is. Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

32. Duuk 47 punten

Vroeger vaak in dit goed gelegen (nabij toegangswegen Veluwezoom/Posbank) etablissement gegeten. Het concept is als volgt te omschrijven: Simpel en snel eten zonder poespas en snel weer wegwezen.

Op drukke dagen ziet de eigenaar er persoonlijk op toe dat het eerder genoemde concept goed werkt. Derhalve is er een streng plaatsingsbeleid voor zijn gasten en wordt nauwlettend in de gaten gehouden welk tafeltje er gaat afrekenen en moet worden gereedgemaakt voor de volgende gasten. Management technisch zeer strak en goed geregeld, daar hou ik persoonlijk wel van. Maar helaas naar de gast toe is het "afwerk" principe in beginsel niet echt gastvrij natuurlijk.

De pannenkoek, over smaak valt te twisten, maar deze zijn gewoon goed te noemen. Prima smaak, niet te zout, goed gebakken. Wel merk ik op dat in de loop der jaren de borden groter zijn geworden of de pannenkoeken juist kleiner?

Ook op het beleg is vaak verkeerd bezuinigd, bijvoorbeeld wat mij echt stoort is: Ananas stukjes of (gemengd) fruit uit blik? Sorry, beste chefkok, maar wanneer je deze ingrediënten niet meebakt valt het wel heel erg op! Zo moet je niet willen koken naar mijn mening.

Tot slot zijn de prijzen niet echt meer ouderwets en betaalbaar (zoals Strijland pretendeert). Een fatsoenlijke hartige pannenkoek kost toch algauw 9,50 Euro, daarbij komt nog een drankje en toetje, anders zit je echt niet vol.

Het interieur is "oud Hollands" en past bij een traditioneel pannenkoekenrestaurant naar mijn mening. Na een minuut of 20-30 wordt je wel een beetje door het personeel aangespoord om af te zwaaien. Nee, niet echt het gevoel uit eten te zijn geweest, meer een soort pannenkoeken outlet, waar je toch aardig je "lederen pannenkoek" moet trekken.

33. Thomas 259 punten

Pannenkoeken zijn prima. Sfeer, prijs en service niet. Je wordt weggekeken, het is allemaal erg haastig en onpersoonlijk. Geen leuk restaurant.

34. Onze indruk was niet zo positief; druk, gehaast en onpersoonlijk. Ook de pannenkoeken vielen tegen; vet en niet gaar.
    Betere alternatieven in de buurt!

35. Martine

Meerdere keren geweest, ik kan er niet rustig eten of er van genieten. In de rij wachten tot er een tafel vrijkomt, en als je eenmaal zit wordt je supersnel bedient. De rij wachtenden en de gastvrouw maken het erop dat je gehaast bent. Ook de eigenaar van het restaurant loopt veel rond om de boel snel te laten draaien. Bediening is ook gehaast, snel geïrriteerd door bijv kinderen of als je er nog niet uit bent wat voor menu je kiest. Apart afrekenen is een probleem, terwijl dat helemaal niet moeilijk is om er even twee rekeningen van te maken.

Nee, voor mij geen Eetfabriek Strijland meer. Dit restaurant wil gewoon zoveel mogelijk klanten wegwerken op een dag. Service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Bijv in Schaarsberegen, 2 goeie pannekoekrestaurants. Kwartiertje van Rheden af. Maar je kan wel rustig zitten, en je op een aardige manier laten bedienen en een halfuurtje napraten zonder dat je wordt verzocht plaats te maken voor de volgende.

Ik wens het personeel van Strijland veel sterkte, lijkt me een vreselijke stressvolle baan!

36. Erg lekker, vriendelijk en gezellig! Super!!!

37. J.A. Mulder

Gezellig en goed schoon gehouden restaurant. De gastvrouw Agnes verwelkomt je altijd en het personeel geeft je een goed gevoel. Altijd verloopt bij ons alles naar wens.

38. Geen heel geweldig pannenkoekrestaurant. De benadering van het personeel is enigszins onpersoonlijk, vooral snel bestelling opnemen, je eten "bezorgen" en daarna snel de deur weer uitwerken. Ook de dwingende tekst op de menukaart dat een rekening splitsen niet mogelijk is, getuigt niet van veel gastvrijheid. Het efficiente productiebedrijf onder de pannenkoekenhuizen dus. Dit wordt onderstreept door een soort "efteling achtige" in en uitgang met een verplichte looproute en twee automatische deuren (in voor de ingang en een oor de uitgang)

Pannenkoek smaakt niet bijzonder en is te dik, waardoor hij net niet helemaal lekker gaar is. Ook vrij prijzig.

Al met al niet heel goed dus, maar ook weer niet heel slecht.
    Wat ons betreft net niet voldoende.

39. R. Van enschot

Redelijke goede maar vette pannenkoeken. De inrichting is behoorlijk gedateerd! Geen aandacht voor gezonde ingredienten, zie desserts. Er zijn in deze buurt veel betere en gezelligere pannenkoeken restaurants.
    Advies naar de directie: wees eens kritisch naar je zelf toe.

40. Tussen de middag met twee personen hier gegeten en het dagmenu genomen. Groentensoep was lekker en goed gevuld, pannenkoek met stoofperen lekker en goed belegd, ijscoupe van stevig softijs smaakte ook prima. Kortom, heerlijk gegeten en een vriendelijke gastvrije bediening. Sfeer zoals een pannenkoekenhuis hoort te zijn.

41. Toen we hier bij toeval tijdens een rondrit langskwamen wilden we wat gaan eten. We waren met een groep en bij binnenkomst werden we niet erg gastvrij ontvangen. De eerste opmerking van de bijzonder onvriendelijke gastvrouw was dat we enkel als groep konden afrekenen. Aangezien we allen wilden pinnen gaven we aan dat dit niet ging lukken en afzonderlijk met pin wilden betalen. De opmerking van de gastvrouw was dat "dat het beleid is en zo werken wij". Hierop konden we weer vertrekken.

42. Zeer goed en lekker gegeten, vriendelijk en correct personeel en een vlotte bediening. Absolute aanrader als je van pannekoeken houdt en van ijs!

43. Omdat we in Rheden wonen gingen we hier wel eens een pannenkoek eten, lekker in de buurt.

De inrichting is oubollig en ouderwets, als je niet bij het raam zit dan zit je te kijk midden in de zaak. Een terras heeft men helaas niet dus je moet altijd binnen zitten, maar niet te lang want men heeft volgens mij het liefst dat je snel weer vertrekt, zo komt het althans over.

Je kunt namelijk ook niet reserveren, je moet op de gang op je beurt wachten. Toen ik eens belde voor een uitzondering, mijn oma en haar 2 zussen kwamen (89, 87 en 84 jaar) en een zus van mijn oma kan echt niet lang staan was men onvermurwbaar, we konden in de gang op een bankje zitten.

Mede hierdoor kom ik hier niet meer, met geen stok! De pannenkoeken zijn ok, maar niet meer dan dat en vrij duur. Dat tezamen met de ongezellige sfeer en fantasieloze inrichting kan men beter ergens anders een pannenkoek eten.

44. Zeer goede ervaringen hier.

Heb er meerdere keren mogen eten.

En altijd lekker.

En zeer goede en vriendelijke bediening.

De sfeer is altijd gezellig.

Het is een oud Hollands pannenkoeken restaurant.
    En zo is het ook aangekleed.

45. Op zich is de pannekoek wel goed, het is alleen jammer dat je bij drukte na het nuttigen bijna weg wordt gekeken. De inrichting is tijdloos en sfeerloos, dit zou veel beter kunnen.

Het is te fabrieksmatig, te duur en te onvriendelijk.

46. Een prima ervaring in een goedlopend bedrijf. Gelukkig is er een strakke regie en daardoor kan ook grote drukte goed worden verwerkt. De Veluwse pannenkoek was heerlijk en het toetje van de maand ook prima. Sfeer: uitstraling - een keurig pannenkoekhuis en de gasten als gezinnen vermaken zich er uitstekend. Aanbeveling: zou de rijke historie nog ergens terug laten komen - maar kan dat in de drukte hebben gemist. Een aanrader om te bezoeken!

47. Perfect pannekoekenhuis voor wie geen eisen stelt aan entourage. Het is een goedlopende pannekoekfabriek. Zeer vakkundig personeel en snelle service, maar geen enkele sfeer.

Bio-industrie onder de pannekoekenhuizen... Pannekoek was niet slecht, maar wel erg grofstoffelijk. Dik en niet verfijnd. Ik heb ze wel eens beter gegeten.

48. Dolf Peeters

Keer op keer een succes om er met westerlingen, ouders, grootouders, kinderen of kleinkinderen op bezoek te gaan. En voor ons, volwassen 'locals' blijft het ook nog steeds een feestje om er te eten.

49. Al meerdere keren erg lekker gegeten, pannenkoeken erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Leuk sfeertje binnen maar wel lange wachtrijen als je pech hebt.

50. Met stip het beste pannekoekenhuis van Nederland.
    De plate-service is best goed maar de specialiteit is nu eenmaal pannekoek, en op het personeel is niets aan te merken.

51. Wij vinden het een prima restaurant met een verscheidenheid aan keuze. De pannekoeken worden lekker bruin gebakken en zijn van een uitstekende kwaliteit.

Je moet er dus geen biefstuk gaan eten!

52. Het was geweldig, super lekker, het is echt een aanrader voor iedereen. Hier krijg je de echt goede pannenkoeken. Het is ook betaalbaar.

53. Pannekoeken, ja, waren gewoon pannenkoeken. Maar een ander gerecht, iets met biefstuk, was het hele bord vol met groente, niet echt professioneel. En het personeel is ook niet je dat.

54. Het Gelders pannenkoekenteam

Wij,het Gelders pannenkoekenteam, bezoeken bijna wekelijs een pannenkoekenrestaurant in Gelderland en sturen dan een beoordeling naar dat rest.Tot nu toe is Strijland in Rheden oze favoriet.
    Nog nergens betere pannenkoeken gegeten. Het team...!

55. Wim en Irma

Het beste pannenkoekenrestaurant waar ik ooit heb gegeten, ik ben vaste klant.

56. Michel en Kim

Pannenkoeken niet super, maar ok. Iets aan de vette kant. Vruchtendessert is een verschrikking: de bestelde vruchten bleken gewoon een half blik DelMonte vruchten te zijn. Brrrr. Eenvoudige bediening, vooral vrouwen van middelbare leeftijd in zeer ouderwetse pakjes. Niet om terug te keren.

57. den hartog

Heb wel eens een betere pannekoek gegeten

58. Uitstekende kwaliteit, vriendelijke en snelle bediening. Correcte prijzen!