Nieuwste foto's in Oldeberkoop

Laatste updates in Oldeberkoop

1. Hof van Oldeberkoop heeft een nieuwe foto
  2. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Lunia

Eten in een prachtig sfeervol hotel, waarbij de saus voor de crepes Suzette aan tafel werd bereid. Vriendelijke bediening en prima eten. Twee aandachtspunten: wel heel veel kaas in het driegangen vegetarische verrassingsmenu en bij de wijnen had men wat duidelijker mogen zijn over de prijs. Als je een rose bestelt is het niet vanzelfsprekend dat de duurste van de(kennelijk) twee keuzes op de rekening verschijnt en wanneer je een rode huiswijn bestelt is het fijn wanneer je, wanneer je de keuze krijgt uit twee waarvan er een niet op de drankenkaart staat, je even hoort dat de een 1,50 euro duurder is. Maar dat komt vast omdat ik in dat opzicht een beetje krenterig ben. Op de wijnkaart (zo bleek achteraf) kon je het wel zien, maar op de drankenkaart niet. Wel een aanrader dit restaurant!

3. HV's profielfoto
    HV heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

We komen hier de afgelopen 7 jaar wel een paar x per jaar.
    Lekker eten, vriendelijk personeel en leuke sfeer.
    Wij komen graag weer terug.

4. Kimberley2491's profielfoto
    Kimberley2491 heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Het hof van oldeberkoop heeft een nieuwe eigenaar maar dat doet niet onder voor het eten! Nog net zo goed als voorheen en een splinternieuwe kaart.. ook leuk zijn hun weekacties! Wij zijn vaste gasten van deze plek.. super!

5. Christa Schurer_Wijntjes's profielfoto
    Christa Schurer_Wijntjes heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Christa Schurer_Wijntjes

Heerlijk gegeten met onze kinderen en 7 kleinkinderen, met zijn 15en dus. Voor elk wat wils, pannenkoeken, pizza, spareribs, saté en nog wat meer en lekkere toetjes, allemaal wat anders en allemaal lekker gegeten, en goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.

6. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

We komen hier al vanaf dat het een kiosk was dat is meer als 40 jaar geleden onze honden in de loop vd jaren waren hier altijd welkom helaas bij ons laatste bezoek werd ons te kennen gegeven dat wij met ons hondje niet naar binnen mochten niet echt een positieve ontwikkeling voor mensen met een huisdier

7. Wietske's profielfoto
    Wietske heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Een uur wachten op een uitsmijter en broodje zalm met een 3 en 0 jarige is niet tof, helemaal wanneer je tig x navraag doet en t echt nog maar 5 minuten duurt, maar niet echt....

8. Bieneke Boonstra's profielfoto
    Bieneke Boonstra heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Bieneke Boonstra

Heerlijk eten. Aardige mensen.
    We eten er elke donderdag lekker lekker.

9. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Anoniem

Heel goed. Maar ik ken deze eetgelegenheid dan ook al jaren.

10. Klas 2C's profielfoto
    Klas 2C heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Klas 2C

Met een klassenuitje naar het Koepelbos. Dat zou een gezellige ervaring moeten zijn. Helaas is dat niet gelukt.

Vooraf met de eigenaar contact opgenomen. Het kon wel maar ze gingen op tijd dicht.
    Door het slechte weer konden we niet buiten zitten en moesten we in de snackbar. Er werd weinig moeite gedaan om een plek voor ons te creëren. Voor 5 van ons was geen zitplaats en wij moesten blijven staan.
    De leerlingen konden niet apart afrekenen terwijl dit wel was gezegd. Er zijn snacks in rekening gebracht die niet zijn genuttigd en ook foute snacks gegeven.
    Bij weggaan ben ik zelfs nog door de eigenaar uitgescholden.

Tip mocht je met een groep uit eten willen gaan, ga niet naar het Koepelbos. Slechte service!

3,2
  11. Hof van Oldeberkoop heeft een nieuwe foto
  12. Ineke Omvlee's profielfoto
    Ineke Omvlee heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Ineke Omvlee

Erg lekker gegeten. I.v.m. glutenallergie werden de gerechten aangepast door de kok. Goede sfeer.

13. Tini's profielfoto
    Tini heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

We hebben fantastisch gegeten bij Hof van Oldeberkoop! Er zijn nieuwe eigenaren in gekomen, Peter en Anneke van Restaurant Spoorzicht in Heerenveen dus sfeer en eten uitstekend!

14. haanstra's profielfoto
    haanstra heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

haanstra

Vanavond heerlijk gegeten. Leuke bediening. Ziet van binnen er prachtig uit.
    Eten was erg goed. We komen zeker nog een keer weer.

15. De Vries's profielfoto
    De Vries heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Wat een fantastische plek om te eten! Gemoedelijke sfeer, leuk personeel! Een aanrader!

16. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Net een heerlijke wandeling gemaakt met onze zoon van 9 in het Koepelbos. Hierna zouden we een lekker schepijsje halen bij Toscane ijs..maar helaas liet het personeel ons aan ons lot over. Ze zagen ons voor de vitrine staan maar we werden gewoon niet geholpen, ook niet toen ik twee keer op de bel had gedrukt. We werden gewoon genegeerd!
    Wij komen hier dus nooit weer.
    Jammer om zo met je klanten om te gaan...

17. Ws's profielfoto
    Ws heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Vandaag een sorbetijsje besteld. Dat kon. Kreeg vervolgens slagroom ijs. Balen. Er wat van gezegt maar kon gewoon betalen. Het was ijs in een sorbetbeker en ze hadden geen sorbetijs terwijl bij de bestelling ik het duidelijk had gevraagt en toen kon het wel. Geen excuus.
    Wat een slechte service.

1,5
  18. jaco's profielfoto
    jaco heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Een hele goeien service en eten eten is echt top een aanrader spareribs zijn godelijk het is echt 5 sterren waardt!!

19. Faam.pinksterfietsclub's profielfoto
    Faam.pinksterfietsclub heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Faam.pinksterfietsclub

Bij het bespreken werd op snauwerige toon verteld dat ze het erg druk hadden... enkele dagen later, weer heel snauwerig" u MOET er dan ook om 5 uur zijn" . Gevraagd: hoe laat MOETEN wij dan weer eruit? 19.30. Sluiten we.
    Bij aankomst weer heel chagrijnig. Het is hier druk en alleen met groep afrekenen. Het is hier heel erg druk.druk.druk.
    Mooi dat het druk is maar dat is een probleem van de uitbater, die kan daar personeel op inzetten en daar heeft de GAST niks mee te maken. De groep voelde zich erg opgelaten en NIET WELKOM.
    Terwijl we er zaten waren er nog 5 gereserveerde tafels. Er waren geen gasten die zich melden.
    Dit verdiend een steenkoud douche en wij komen hier nooit weer zelfs niet om een ijsje te halen aan het loket!
    Het personeel gaf openlijk toe dat mevr. De uitbaatster altijd kort door de bocht en chagrijnig is. Bood daarvoor excuses aan.

5,1
  20. Elske's profielfoto
    Elske heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Ik kwam vandaag een frietje halen. Er was een man met een kaal hoofd bezig in de keuken eten klaar te maken voor een andere klant. Toen ik bij de balie ging staan, keurde hij me geen blik waardig en zei niets. De klant vertrok met eten en ik was de enige klant. De man keek nog steeds niet naar mij, zei niets en begon broodjes te snijden. Ik zei : " kan ik een bestelling opgeven?". Hij antwoordde op hooghartig toon: "als ik klaar ben". Ik vind dit erg onbeschoft. Als er een klant staat en je hebt dringende bezigheden, dan zeg je bijvoorbeeld: "ik kom zo bij u". Dit onbeschofte gedrag verpestte mijn ervaring.