• Lid sinds 9 februari 2016

Hof van Oldeberkoop

Oldeberkoop

Rhodos

Steenwijk

Marlie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marlie's profielfoto
    Marlie heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Mediterraans Steenwijk

Nu voor de tweede keer uit eten geweest in dit restaurant, ook dit keer was alles prima voor elkaar! De gastheer is echt heel vriendelijk en netjes en de meisjes in de bediening ook heel vriendelijk en correct. Het eten is goed in verhouding met de prijs en het restaurant ziet er geweldig uit!
    Het enige nadeel is dat het een beetje te koud is in het restaurant. Maar aangezien het een heel groot en hoog pand is, snap ik wel dat het in de koude dagen moeilijk te verwarmen is. Maar het is zeker de moeite waard om hier eens te komen eten.

2. Marlie's profielfoto
    Marlie heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Beurs

Zeer gezellig cafe met warme uitstraling. De bediening liep met een glimlach rond wat ik heel belangrijk en fijn vind. Alleen de houten bankjes waar wij op zaten begon je op een gegeven moment wel te voelen. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en ook de porties waren ruim! De borden waren mooi opgemaakt, alleen de brownie met zeezout vond ik wel heel zout, maar dat stond duidelijk op de kaart aangegeven, dus mijn eigen schuld en een kwestie van smaak.
    Dit is een plek waar ik zeker nog weer een keer kom eten.

3. Marlie's profielfoto
    Marlie heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Wij zijn vorig weekend uit eten geweest in dit restaurant en het is zeker voor herhaling vatbaar! Bij binnenkomst viel ons al op dat er een warme sfeer hing! Het interieur zag er netjes en verzorgd uit en wij werden netjes bij binnenkomst ontvangen door de zeer vriendelijke bediening.
    En het eten is maar in 1 woord te omschrijven, uitmuntend! Helaas hebben we niet alles kunnen nemen van de zeer uitgebreide kaart, maar dat is zeker een reden om nog een keer weer te komen. De prijs kwaliteit verhouding is goed!
    Eigenlijk zijn er geen minpunten op te noemen in dit restaurant. Dus zeker een aanrader.