1. Faam.pinksterfietsclub

Bij het bespreken werd op snauwerige toon verteld dat ze het erg druk hadden... enkele dagen later, weer heel snauwerig" u MOET er dan ook om 5 uur zijn" . Gevraagd: hoe laat MOETEN wij dan weer eruit? 19.30. Sluiten we.
    Bij aankomst weer heel chagrijnig. Het is hier druk en alleen met groep afrekenen. Het is hier heel erg druk.druk.druk.
    Mooi dat het druk is maar dat is een probleem van de uitbater, die kan daar personeel op inzetten en daar heeft de GAST niks mee te maken. De groep voelde zich erg opgelaten en NIET WELKOM.
    Terwijl we er zaten waren er nog 5 gereserveerde tafels. Er waren geen gasten die zich melden.
    Dit verdiend een steenkoud douche en wij komen hier nooit weer zelfs niet om een ijsje te halen aan het loket!
    Het personeel gaf openlijk toe dat mevr. De uitbaatster altijd kort door de bocht en chagrijnig is. Bood daarvoor excuses aan.

5,1