Laatste updates in Oldeberkoop

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

We komen hier al vanaf dat het een kiosk was dat is meer als 40 jaar geleden onze honden in de loop vd jaren waren hier altijd welkom helaas bij ons laatste bezoek werd ons te kennen gegeven dat wij met ons hondje niet naar binnen mochten niet echt een positieve ontwikkeling voor mensen met een huisdier

2. Wietske's profielfoto
    Wietske heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Een uur wachten op een uitsmijter en broodje zalm met een 3 en 0 jarige is niet tof, helemaal wanneer je tig x navraag doet en t echt nog maar 5 minuten duurt, maar niet echt....

3. Bieneke Boonstra's profielfoto
    Bieneke Boonstra heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Bieneke Boonstra

Heerlijk eten. Aardige mensen.
    We eten er elke donderdag lekker lekker.

4. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Anoniem

Heel goed. Maar ik ken deze eetgelegenheid dan ook al jaren.

5. Klas 2C's profielfoto
    Klas 2C heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Klas 2C

Met een klassenuitje naar het Koepelbos. Dat zou een gezellige ervaring moeten zijn. Helaas is dat niet gelukt.

Vooraf met de eigenaar contact opgenomen. Het kon wel maar ze gingen op tijd dicht.
    Door het slechte weer konden we niet buiten zitten en moesten we in de snackbar. Er werd weinig moeite gedaan om een plek voor ons te creëren. Voor 5 van ons was geen zitplaats en wij moesten blijven staan.
    De leerlingen konden niet apart afrekenen terwijl dit wel was gezegd. Er zijn snacks in rekening gebracht die niet zijn genuttigd en ook foute snacks gegeven.
    Bij weggaan ben ik zelfs nog door de eigenaar uitgescholden.

Tip mocht je met een groep uit eten willen gaan, ga niet naar het Koepelbos. Slechte service!

6. Hof van Oldeberkoop heeft een nieuwe foto
  11. Hof van Oldeberkoop heeft een nieuwe foto
  12. Ineke Omvlee's profielfoto
    Ineke Omvlee heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Ineke Omvlee

Erg lekker gegeten. I.v.m. glutenallergie werden de gerechten aangepast door de kok. Goede sfeer.

13. Tini's profielfoto
    Tini heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

We hebben fantastisch gegeten bij Hof van Oldeberkoop! Er zijn nieuwe eigenaren in gekomen, Peter en Anneke van Restaurant Spoorzicht in Heerenveen dus sfeer en eten uitstekend!

14. haanstra's profielfoto
    haanstra heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

haanstra

Vanavond heerlijk gegeten. Leuke bediening. Ziet van binnen er prachtig uit.
    Eten was erg goed. We komen zeker nog een keer weer.

15. De Vries's profielfoto
    De Vries heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Wat een fantastische plek om te eten! Gemoedelijke sfeer, leuk personeel! Een aanrader!

16. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Net een heerlijke wandeling gemaakt met onze zoon van 9 in het Koepelbos. Hierna zouden we een lekker schepijsje halen bij Toscane ijs..maar helaas liet het personeel ons aan ons lot over. Ze zagen ons voor de vitrine staan maar we werden gewoon niet geholpen, ook niet toen ik twee keer op de bel had gedrukt. We werden gewoon genegeerd!
    Wij komen hier dus nooit weer.
    Jammer om zo met je klanten om te gaan...

17. Ws's profielfoto
    Ws heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Vandaag een sorbetijsje besteld. Dat kon. Kreeg vervolgens slagroom ijs. Balen. Er wat van gezegt maar kon gewoon betalen. Het was ijs in een sorbetbeker en ze hadden geen sorbetijs terwijl bij de bestelling ik het duidelijk had gevraagt en toen kon het wel. Geen excuus.
    Wat een slechte service.

18. jaco's profielfoto
    jaco heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Een hele goeien service en eten eten is echt top een aanrader spareribs zijn godelijk het is echt 5 sterren waardt!!

19. Faam.pinksterfietsclub's profielfoto
    Faam.pinksterfietsclub heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Faam.pinksterfietsclub

Bij het bespreken werd op snauwerige toon verteld dat ze het erg druk hadden... enkele dagen later, weer heel snauwerig" u MOET er dan ook om 5 uur zijn" . Gevraagd: hoe laat MOETEN wij dan weer eruit? 19.30. Sluiten we.
    Bij aankomst weer heel chagrijnig. Het is hier druk en alleen met groep afrekenen. Het is hier heel erg druk.druk.druk.
    Mooi dat het druk is maar dat is een probleem van de uitbater, die kan daar personeel op inzetten en daar heeft de GAST niks mee te maken. De groep voelde zich erg opgelaten en NIET WELKOM.
    Terwijl we er zaten waren er nog 5 gereserveerde tafels. Er waren geen gasten die zich melden.
    Dit verdiend een steenkoud douche en wij komen hier nooit weer zelfs niet om een ijsje te halen aan het loket!
    Het personeel gaf openlijk toe dat mevr. De uitbaatster altijd kort door de bocht en chagrijnig is. Bood daarvoor excuses aan.

20. Elske's profielfoto
    Elske heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Ik kwam vandaag een frietje halen. Er was een man met een kaal hoofd bezig in de keuken eten klaar te maken voor een andere klant. Toen ik bij de balie ging staan, keurde hij me geen blik waardig en zei niets. De klant vertrok met eten en ik was de enige klant. De man keek nog steeds niet naar mij, zei niets en begon broodjes te snijden. Ik zei : " kan ik een bestelling opgeven?". Hij antwoordde op hooghartig toon: "als ik klaar ben". Ik vind dit erg onbeschoft. Als er een klant staat en je hebt dringende bezigheden, dan zeg je bijvoorbeeld: "ik kom zo bij u". Dit onbeschofte gedrag verpestte mijn ervaring.

21. Josee 's profielfoto
    Josee heeft een recensie geschreven voor HG Kamperveen 't Koepelbos

Afgelopen weekend hebben we hier gegeten. We hebben een voor- en nagerecht gehad en stonden binnen een uur weer buiten. De service was dus snel te noemen, maar voor even gezellig uit eten, mag de timing wel iets trager. Met de glazen halfvol werd ons al gevraagd of we nog ander drinken wilden. Wanneer de eigenaresse weer binnen kwam lopen, werd het hele restaurant stil door haar overheersendheid.

Dan het eten, we vonden alles erg gewoontjes. Toch vond ik dat er voor de pannenkoek een forse prijs gevraagd werd. Dan verwacht ik een pannenkoek waar ik behoorlijk vol van raak met een super smaak, maar voor mijn gevoel kon ik er wel twee op en de smaak was erg gewoontjes. Toen nog een dame blanche genomen, deze werd geserveerd met koude chocoladesaus, toch altijd even een teleurstelling.

Oftewel, heb je geen andere keus, kun je hier wel ok eten. Heb je dat wel, dan zou ik een andere locatie kiezen.

22. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

We eten daar regelmatig en altijd naar onze zin. Lekker eten, schoon, ook de toiletten zijn schoon en keurige en vriendelijke bediening. En als het zo slecht was als sommigen doen voorkomen was het er niet altijd zo druk. En die mensen die zeggen dat het zo slecht is vergelijk ik met degenen die in het ziekenhuis ook altijd zitten te emmeren over het eten, want ook daar is het wel goed. Dus ze krijgen van mij een dikke 10.

23. Astrid van Rooijen's profielfoto
    Astrid van Rooijen heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Astrid van Rooijen

Heerlijk gegeten. Mooi restaurant. Het was een fijne avond. We hadden het een beetje koud. We komen zeker nog eens eten. We komen uit Rijswijk. ZuidHolland. Carpaccio was erg goed

24. Gerrit Kuperus's profielfoto
    Gerrit Kuperus heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Wij komen al jaren bij restaurant en Snackbar 't Koepelbos in Oldeberkoop.
    Heel vriendelijk personeel en het eten is er echt geweldig lekker.
    Het is er altijd netjes en schoon en de sfeer is er altijd gezellig.
    De slechte recensies zijn naar onze mening wat overdreven, het zit er ook niet voor niets altijd bomvol!
    Wat ons betreft een aanrader!!

25. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Hof van Oldeberkoop

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, een heel klein puntje van ' kritiek' werd met open armen ontvangen. Echt een aanrader!

26. Herman en Corry Mulder's profielfoto
    Herman en Corry Mulder heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Herman en Corry Mulder

Wij komen hier al jaren regelmatig en zijn zeer tevreden over de maaltijden, de aandacht, de bediening en de prijs/kwaliteit verhouding.

Ook is er altijd even tijd voor een praatje, wat wij zeer op prijs stellen.

Kortom een prima eetgelegenheid.

Herman en Corry.

27. Herman en Corry Mulder's profielfoto
    Herman en Corry Mulder heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Herman en Corry Mulder

Ook is er altijd even tijd voor een praatje, wat wij zeer op prijs stellen.

Kortom een prima eetgelegenheid.

Herman en Corry.

28. Ik's profielfoto
    Ik heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

Jammer rijd er vaak langs, altijd druk, dus ik dacht ik wip met mijn kinderen even aan, vraag naar kinderboxen voor de kids, ja waren er wel dus ik bestel 2 en iets voor mijzelf. Kan 18 euro aftikken, 7,50 per box. En als ze het nu echt lekker vinden... Nee helaas niet, eerlijk is eerlijk cadeautje van de box is leuk, kipnuggets zijn er 6 (teveel voor een kinderbox) maar de prijs is te gek. Ik had het al besteld waar mijn kinderen bij stonden dus kon niet terug maar ik vind het een schandalige prijs voor een kinderbox, normaal betaal je rond 4 euro

29. G.Bekhof's profielfoto
    G.Bekhof heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Koepelbos

G.Bekhof

Wat een vreselijke bediening daar zeg.
    Waar je altijd vriendelijk te woord werd gestaan en netjes behandeld. nu is dat heel ver te zoeken.
    Komen we daar rond 20.30 om even bij een heerlijk ijsje te eten. nee dus. Staat één of andere sjappie te vegen bij het Toscana ijs en ik vraag aan mijn man wat voor smaak wil jij?
    Zegt die onbeschofte man "we verkpoen nu geen ijs meer.". Ik zeg geintje zeker? Nee ik ben toch aan het schoonmaken?
    Ja maar alles staat nog open??
    Ik vraag het personeel maaakt ie nou een geintje..nee hoor.
    Een softijsje dat kon wel.. met een kop als een zuurpruim.
    Nou nee bedankt maar hou dat ijs lekker!
    Wat een desillusie voor een snackbar waar wij al jaren komen en waarvan de eigenaren altijd zo leuk waren voor de klanten.
    Als deze chagrijnige man die niet op een nette manier uit kon leggen waarom er geen ijs meer werd verkocht (op softijs na) de bediening blijft doen weet ik zeker dat er klanten wegblijven en minder klanten terug zullen komen.
    Jammer voor wat het altijd was...