Jules's profielfoto

3. 7,2

De Courant

Zutphen
Nieuwe recensie

Jules heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door martha voor De Geulhemermolen leuk

Zuurvlees met frietjes en groenten. Zuurvlees was prima van smaak maar weinig vlees en veel saus. Frietjes echt lekker, evenals de groenten. Alleen de groenten kwamen in een even groot schaaltje als de mayonaise. Veel te weinig. Volgens de bediening ging het om het vlees en niet om de groenten. En dat in deze tijd. Prijzig bier.

2. Michiel Spoor

Een top etablissement met werkelijk fantastisch eten in een gezellige ambiance en tegen alleszins redelijke tarieven.

3. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Het Cruydenhuisch

Ons lekkere eten? Dat was juist het probleem. Ik klaag niet snel, maar het was echt slecht. Ik heb hier ook nog geen positieve recensie gezien helaas. Ik zie dan ook geen reden om nog een keer te komen.

4. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Het Cruydenhuisch

Jules

Eigenlijk gewoon slecht gegeten, op de garnalen in knoflook na. Panga was heel flauw, falaffelburger smaakte absoluut niet naar falafel en de salades waren smakeloos. Jammer van dit sympathieke initiatief, de uitvoering is echt onder de maat. De bediening is overigens prima, maar dat compenseert niet de kwaliteit van het eten.

5. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Prix de Rome

Jules

Echt erg goed gegeten met een prettige bediening. Borden mooi opgemaakt en goede porties. Het enige dat tegenviel was de prijs voor een glas witte wijn. € 7,50 Vind ik erg veel voor een restaurant dat op de eigen site aangeeft dat het prijzen van een eetcafé hanteert. Omdat op de kaart alleen de prijs van een fles staat was dit echt een verrassing.

6. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Courant
    Internationaal Zutphen

Sfeervol restaurant. Vegetarisch gegeten, gebakken brie met cranberrycompote. Smaakte goed, maar erg machtig en veel. Garnituur matig van kwaliteit en hoeveelheid. Bijzonderheid: brie moest terug omdat hij van binnen nog gedeeltelijk koud was. 20 minuten gewacht op de nieuwe brie die wel goed warm was. Kan gebeuren, zou dan zelf wel wat te drinken van het huis bieden als geste.

7. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Ruifje

Topbediening door frisse serveerster met humor, klantgerichtheid en authenticiteit. Dat kom je niet vaak meer tegen. Eten was prima, driegangenmenu voor uitstekende prijs met courgettesoep, gamba’s en parfait (stilstaand ijs) na.

8. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Boscafé Molenvelden

Via Social Deal heel aardig gegeten. Goede bediening. Helaas weinig sfeervol en erg achteraf gelegen.

9. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Freek voor Bommel niet leuk

Een vers getapt biertje staat snel voor je neus maar het eten sloeg als een tang op een varken. Laatst een chaotisch bord met lauw stoofvlees, vlinderpasta, rode besjes en meloen...dan snap je er echt geen hout van. Of je hebt een kok die op zijn laatste avond z'n baas nog even probeert te pakken en alles bij elkaar veegt en de keuken uitgooit.. dan kan ik het nog volgen.
    Laatste keer Bommel voor ons, that's for sure.

10. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pastoor
    Internationaal Helmond

Prijzen zijn laag, kwaliteit ook. Bediening niet al te vriendelijk en soms ronduit onhandig (drie kommen soep op tafel zetten en dan weer weghalen om ze op een andere tafel re zetten). De tonijnsteak was koud van binnen. Kan natuurlijk niet, maar werd gelukkig snel opgelost.

11. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Paul voor Ot en Sien niet leuk
    Pannenkoekenhuis Deventer

Helaas was onze ervaring bij Ot en Sien van korte duur. Door mijn lactose allergie kan ik geen melk eten bijvoorbeeld, alle pannenkoekenrestaurants beschikken altijd over een alternatief voor mensen met deze allergie. Ook Ot en Sien, tot onze teleurstelling moest ik hiervoor 2,40 euro extra betalen: want de kok moest de pan speciaal schoon maken en een nieuw beslag maken, dus kostte het extra tijd... Alsof een allergie een keuze is. De 'manager' kon niks voor ons doen en zo was het nou eenmaal. Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Ot en Sien en hebben het restaurant onmiddelijk verlaten, uit principe waren wij niet van plan om extra 2,40 euro te betalen voor het 'afwassen van pannen'.

12. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Ot en Sien
    Pannenkoekenhuis Deventer

Wanneer je een pannenkoek bestelt verwacht je een groot bord met een dikke pannenkoek, niet twee flinterdunne gevulde wraps die ook nog eens droog smaken. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

13. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pizzaplaats

Jules

Lekkere, originele pizza’s en vriendelijke bediening op een gezellige lokatie.

14. Jules's profielfoto
    Jules vindt De Pizzaplaats leuk

15. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant Du Nord

Jules

Allebei de vegetarische risotto gegeten die uitstekend was. Lekkere friet erbij, top. Karaf water met citroenmelisse als service bij onze rode wijn en cava. Prima geregeld, dat doen lang niet alle restaurants. Ook een amuse van het huis, papadams. Verbeterpunt zitten in de aandacht voor de gast - de bediening had meer aandacht voor de gasten achter ons waarmee minutenlang werd gekletst terwijl wij de menukaart al lang hadden doorgenomen en wilden bestellen en er ook nog niet geïnformeerd was naar wat we wilden drinken-, de sfeer (het is er vrij donker) en de prijs-kwaliteitverhouding van de rode wijn (5,5 euro voor wijn met wel erg veel tannines).

16. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Noflik Easterein

Jules

Gezellige sfeer, mooi opgemaakte borden, goed eten in mooie hoeveelheden, een prettige bediening en een eigenaresse die de deur voor je openhoudt bij het vertrek. Kortom, een prima ervaring om hier te eten! We komen graag nog een keer terug.

17. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Ceramique

Jules

Sfeer is goed, bediening enthousiast. Eten is helaas vrij matig en wat je ervoor betaalt staat zeker niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Bovendien is het op de tussenverdieping erg rumoerig door het lage plafond.

18. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Leuk concept met selfservice en betalen naar het gewicht dat je op je bord hebt. Ruime keuze uit vegetarische gerechten. Smaakte allemaal prima met goede prijs-kwaliteitverhouding.

19. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Gasterij In 't Ven

Gisteren met mijn vriendin hier sfeervol gegeten. Zijn drie avonden geopend en hebben dan een driegangenkeuzemenu, waarbij de keuze bestaat uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Deze kun je ook los bestellen. Voorgerechten waren langoustinesoep en taartje van geitenkaas en rode uien. Allebei goed. Als hoofdgerecht kozen we de roodbaarsfilet. Die kwam met een puntzak friet en gekookte en gebakken groenten. Smaakte ook goed. Als dessert kozen we eenmaal de ijstaart en eenmaal pistacheijs met een notentaartje, notenlikeur en slagroom. Ook in orde. We hebben hier dus lekker gegeten, in een rustige en sfeervolle omgeving. Wel een tip: wanneer je vraagt om een glas kraanwater bij je wijn en je rosé, dan is het niet zo netjes om dan gewoon een flesje water in rekening te brengen, ook al is dat water voor een goed doel. Meld dan gewoon even dat je geen glas water bij de wijn geeft, maar dat je alleen een flesje kunt kopen. Zo jaag je de klant op extra, onnodige kosten. Ik los dit soort situaties altijd op door (helaas) geen fooi te geven. Jammer, want het Wasven is een sympathieke onderneming.

20. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door m. van marrewijk voor Athene niet leuk

m. van marrewijk

Dit was niet fijn. Veel meer gerekend, heel lang gewacht en dan toch te horen krijgen dat het een kwartiertje was. Dat gaat wel ver en heeft de leuke avond bedorven. Geen excuses, gewoon betalen. Spijt dat ik hier gegeten heb.
    Het enige positieve viel in het niets bij de rest; de lamskoteletjes waren best goed gebakken en de olijven waren lekker. Maar oh, wat had ik voor dat geld zo veel leuker en lekkerder en sfeervoller en vooral plezieriger gegeten als ik ergens anders heen was gegaan. De eerste keer dat ik een recensie achterlaat, maar dit wil ik geen toerist aandoen.

21. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bij Albrecht

Gelokt door de mooie recensies hier gaan eten en gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Inderdaad mooi opgemaakte borden en verrassende smaken. En ook de vriendelijke bediening klopt helemaal. Sympathiek concept! Minpunten vond ik de hoeveelheid en de volheid van smaken. Allemaal caloriearm en ook qua smaak minder een vullend gevoel gevend dan bv kaas en vis. Volgende keer ga ik zelf wat van de kaart bestellen, dan kan ik dat wat meer beïnvloeden. Want ik kom zeker terug😊

22. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door pierre heunen voor Mangiare niet leuk

pierre heunen

Onze Brabo/limbo (6 p) Stammtisch komt hier bijna elke vrdg en al meer dan 12,5 jr.
    Altijd naar volle tevredenheid! Zegt meer dan genoeg of.?

23. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Tim Hoogh voor Iris niet leuk
    Vegetarisch Eindhoven

Een erg sobere kaart, 4 hoofdgerechten en ook qua voorgerechten weinig keuze. Daarbij is de prijs totaal niet in verhouding met de kwaliteit van de maaltijd. Een slappe wrap met wat bonen waar weinig smaak aan zat kreeg ik geserveerd. Mijn vriendin had een zielig balletje ter grootte van een bonker met iets van champignon erin met een bakje rijst met een triest plakje brie erover. Ook onze vrienden die geen hoge eisen stellen vonden het een smakeloze maaltijd. Een overdaad aan kapot gekookte wortel en mais. Geen smaak geen opmaak, van der valk is nog creatiever. Een grote teleurstelling voor veel geld.

24. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Helaas een slechte ervaring. Tweemaal harirasoep met scampi's en bosui besteld voor 8,50 per soepkom. Harira is normaal een goed gevulde maaltijdsoep, maar hier allerminst: gebonden soep met een stokje met scampi's. Flauwe smaak en zeker niet vullend. Een aanfluiting dus, jammer.

25. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Moeder De Gans

Sfeervol restaurant waar het ondanks de drukte intiem is. Goede bediening en goed eten. Houd er rekening mee dat je niet kunt pinnen en dat het in de menukaart hooggeprezen in houtoven gebakken brood niet veel anders smaakt dan een snee van Albert Heijnbrood. Echter, een bezoek is zeker een aanrader!

26. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Preuverie de Nassaurie

Jules

Prima gegeten voor een mooie prijs. Het eten is werkelijk smaakvol en origineel. De bediening is voorkomend en vriendelijk. We zaten buiten en dan is de ligging aan een parkeerplaats in een woonwijk niet de meest romantische maar dat mocht de pret niet drukken.

27. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Aha, boeiend. Het was overigens 0,75 maar daar gaat het natuurlijk niet om. Betalen voor iets wat je niet bestelt vind ik gewoon een heel bijzonder principe. Het bedrag doet er dan niet toe. Ik eet geregeld, ook voor mijn werk, in het Spookhuys in Hattem en daar krijg je twee amuses en brood van het huis. Dat vind ik dan eerder onderscheidend. Maar ook bij jullie kom ik graag terug want het eten bij jullie is gewoon goed en de sfeer en bediening zijn prima. Dank voor je uitleg en tot een volgende keer!

28. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Inmiddels verzilverd en opnieuw lekker gegeten. Ben overigens nog steeds benieuwd hoe het komt dat jullie dit doen. Is dit stiekem toch een standaard actie?

29. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bijzonder
    Internationaal Maastricht

Jules

Leuk concept met wat kleinere gerechten die je samen deelt. Groter dan tapas, formaat tussengerecht. Geroosterde paprikasoep, bietensalade, tonijn en rijst met noten, tahini en bonen. Goed gegeten in gezellige sfeer. Prettige eigenaresse.

30. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Olde Regthuys

Jules

Heerlijk in 't zonnetje een lekkere rode poon gegeten. Vriendelijke bediening, brood van het huis en een gezellige terraskat, wat wil een mens nog meer? Nou, dat er niet iets op de rekening gezet wordt wat je niet hebt besteld en waarvoor je de serveerster nog hebt bedankt voor de service. Wanneer je verse muntthee vraagt en dan dat krijgt met bonbons en een klein glaasje likeur, dan is dat service. Als je het ongevraagd op de rekening zet, hoe weinig het ook kost, dan is dat op zijn minst heel bijzonder te noemen. Jammer!

Meer activiteiten