Jules's profielfoto

Deventer
  3. 8

Indigo

Schipluiden

Jules heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Helaas een slechte ervaring. Tweemaal harirasoep met scampi's en bosui besteld voor 8,50 per soepkom. Harira is normaal een goed gevulde maaltijdsoep, maar hier allerminst: gebonden soep met een stokje met scampi's. Flauwe smaak en zeker niet vullend. Een aanfluiting dus, jammer.

2. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Moeder De Gans

Sfeervol restaurant waar het ondanks de drukte intiem is. Goede bediening en goed eten. Houd er rekening mee dat je niet kunt pinnen en dat het in de menukaart hooggeprezen in houtoven gebakken brood niet veel anders smaakt dan een snee van Albert Heijnbrood. Echter, een bezoek is zeker een aanrader!

3. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Preuverie de Nassaurie

Jules

Prima gegeten voor een mooie prijs. Het eten is werkelijk smaakvol en origineel. De bediening is voorkomend en vriendelijk. We zaten buiten en dan is de ligging aan een parkeerplaats in een woonwijk niet de meest romantische maar dat mocht de pret niet drukken.

4. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Aha, boeiend. Het was overigens 0,75 maar daar gaat het natuurlijk niet om. Betalen voor iets wat je niet bestelt vind ik gewoon een heel bijzonder principe. Het bedrag doet er dan niet toe. Ik eet geregeld, ook voor mijn werk, in het Spookhuys in Hattem en daar krijg je twee amuses en brood van het huis. Dat vind ik dan eerder onderscheidend. Maar ook bij jullie kom ik graag terug want het eten bij jullie is gewoon goed en de sfeer en bediening zijn prima. Dank voor je uitleg en tot een volgende keer!

5. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Inmiddels verzilverd en opnieuw lekker gegeten. Ben overigens nog steeds benieuwd hoe het komt dat jullie dit doen. Is dit stiekem toch een standaard actie?

6. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bijzonder
    Vegetarisch Maastricht

Jules

Leuk concept met wat kleinere gerechten die je samen deelt. Groter dan tapas, formaat tussengerecht. Geroosterde paprikasoep, bietensalade, tonijn en rijst met noten, tahini en bonen. Goed gegeten in gezellige sfeer. Prettige eigenaresse.

7. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Olde Regthuys
    Internationaal Elburg

Jules

Heerlijk in 't zonnetje een lekkere rode poon gegeten. Vriendelijke bediening, brood van het huis en een gezellige terraskat, wat wil een mens nog meer? Nou, dat er niet iets op de rekening gezet wordt wat je niet hebt besteld en waarvoor je de serveerster nog hebt bedankt voor de service. Wanneer je verse muntthee vraagt en dan dat krijgt met bonbons en een klein glaasje likeur, dan is dat service. Als je het ongevraagd op de rekening zet, hoe weinig het ook kost, dan is dat op zijn minst heel bijzonder te noemen. Jammer!

8. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Tinus

Jules

Je moet ervan houden: veelal schlagermuziek op een aardig geluidsniveau, grijze tafels en eten van onderkant eetcafeniveau. Das jammer want de gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en Noorbeek is een leuk dorp. Het is allemaal net te fantasieloos : scampi's die lekker smaken, maar dan in een maaltijdsalade die ook uit aardappelkroketjes en gesneden kool met dressing bestaat. En dan geen stokbrood erbij maar stukken gesneden brood. Kom op jongens, zorg voor wat sfeervolle tafels, andere muziek en wat zachter en breng wat meer fantasie in je eten.

9. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

Jules

Soms, echt heel soms, kom je op een plek waar alles klopt: de sfeer, de locatie, de bediening, de service, het eten en de prijs-kwaliteitverhouding. Het Spookhuys is zo'n plek: persoonlijke bediening, zeker door de ervaren dame, lekkere amuses, brood van het huis en overheerlijk eten waarbij zeker de proeverij van desserts genoemd moet worden. Ik was er vanwege mijn werk, maar wanneer ik in de buurt zou wonen, zou ik mijn uit-etenfrequentie sterk verhogen.

10. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Jules

Onlangs twee keer bij Banka gaan eten. Mooie lokatie met een uitgebreide kaart. Eerste keer drie soorten tapas gegeten : mosselen, gamba's en gefrituurde geitenkaas. Smaakte echt prima! Tweede keer visstoofpotje. Was redelijk. Aardappels erbij waren weinig smaakvol. Een tip is echt om de verse muntthee in prijs te verlagen. Voor 3,75 euro heb je gewoon normaal ergens een glas wijn. Te veel voor muntthee dus.

11. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Oase

Jules

Vond het helaas wat tegenvallen ondanks de lovende recensies hier. De Zalkse roerbakschotel was vooral erg veel maar niet erg smaakvol. De bijgerechten als stoofpeertjes en aardappelgratin waren lekkerder dan het hoofdgerecht. Van de sfeer moet je houden, erg donker meubilair. Wel gezellig gekletst met de eigenaar(?) over Klazien uit Zalk

12. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Isabella

Prima gegeten. Kwaliteit van de tapas was hoog. Zeker een aanrader.

13. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Brug
    Nederlands Heerde

Wanneer je als consultant voor je werk moet overnachten en (dus) in je eentje gaat eten, is het nog meer van belang dat de bediening goed is en de sfeer aangenaam. De Brug slaagt daar erg goed in: vriendelijke, correcte ontvangst en attente bediening. Het restaurant ademt gezelligheid uit en de prijs-kwaliteitverhouding van het eten is dik in orde. Van harte aanbevolen!

14. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Tati

Heb ik zojuist gedaan. Moet iets misgegaan zijn. Ik keek nog op de rekening om te zien of ik niet per abuis de kleine salade had gehad, maar zag dat gewoon de prijs van de maaltijdsalade in rekening was gebracht.

15. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Tati
    Eetcafé Nijmegen

Leuk tentje met originele gerechten. Enige nadeel is de portiegrootte. Een maaltijdsalade die in een klein kommetje past, is misschien voor onder 12 jaar groot genoeg, maar niet voor een volwassene.

16. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Zwaan

Een cursus klantgerichtheid voor de bediening zou geen overbodige luxe zijn. Na het opnemen van de bediening weglopen zonder iets te zeggen, niet adequaat reageren op bemerking dat de tomatensoep erg zoet was, een rekening met twee drankjes die van anderen waren, niets terugzeggen wanneer je hem (mannelijke bediening) een fijne middag werkt. Horeca moet een passie zijn, niet alleen een manier om wat te verdienen.

17. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Indigo

Sorry Robbb dat ik niet de dag na jou daar ben gaan eten en dat ik pas je recensie zag toen ik er zelf ging eten. Het begrip inflatie is mij bekend. In ruim twee jaar is die echter niet zo hoog. En ja, in de supermarkt zijn de prijzen een stuk lager. Alleen jammer dat het daar een stuk minder sfeervol is en ze geen maaltijden serveren.

18. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Indigo

Lekkere vegetarische hoofdmaaltijd met diverse kleine hapjes als mini-loempia's, aardappelgratin en zuurstofflapje. Voor een vegetarische maaltijd echter wel bijzonder weinig groentes, jammer. Bediening erg vriendelijk en sfeervolle locatie.

19. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Indigo

Je vindt drie euro veel voor een glas wijn?? Hoe vaak ga jij uit eten? Drie euro is zelfs aan de erg lage kant.

20. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Engel en Bengel

Jules

Een bediening die haar uiterste best doet, maar een keuken die het laat afweten... Gelokt door goede recensies hier gaan eten op een erg drukke avond. Het voorgerecht (tweemaal geitenkaas en tweemaal gamba's) was prima, maar vanaf het hoofdgerecht ging het helemaal mis. De zalm was bij drie van ons veel te lang gebakken en dus te zacht en bij de vierde deels rauw. Bovendien leek het wel alsof er iets zoets overheen gegaan was. Niet lekker dus. Op het toetje hebben we vervolgens een klein half uur moeten wachten. Met dank aan de bediening kwam die toch nog net voordat we 'm wilden afbestellen omdat we om 20.30 uur weer op de Brink wilden zijn voor Deventer Op Stelten. De cheesecake was goed, maar de parfait kwam net uit de diepvries en was hard en smakeloos. Zelfs zo hard dat toen ik ik met mijn lepel erven stukje van wilde nemen, een gedeelte van de parfait met kracht op mijn broek terecht kwam met vlekken als gevolg. Volgens mij is dit best een leuk tentje, maar vanavond viel het echt tegen. Wel een pluim voor de spontane bediening.

21. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Herbergh Het Wapen van Friesland

In een gezellige sfeer kun je hier goed eten. Kaart kent helaas door de jaren heen wel erg weinig vernieuwing.Helaas ook twee minpunten: nadat de bestelling is opgenomen wordt nauwelijks aandacht meer aan je besteed en wanneer je een karaf kraanwater bij je wijn bestelt wordt die gewoon in rekening gebracht. Als Brabander ben ik toch echt een andere gastvrijheid gewend. Daarnaar gevraagd gaf de serveerster aan dat de prijzen toch al erg laag waren en dat er dan ook minder wordt gedronken. Tsja..... Ik los dit dan op door geheel tegen mijn gewoonte in geen fooi te geven. Jammer, een gemiste kans.

22. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bergkwartier

Jules

Gelokt door de goede recensies en de mooie ligging, hier gereserveerd. Dat bleek niet echt nodig te zijn: voor een zaterdagavond was het getergde rustig. Zelf quiche besteld, tafelgenoten zalm en wederom de quiche. De porties waren erg klein en voor het bijbehorende garnituur gold dit ook. Een uitstekend restaurant wanneer je wil lijnen. Ik vond de quiche aan de flauwe kant, tafelgenoten waren tevredener. Dan het toetje: bij chocolademousse verwacht je bruine chocola en geen witte, hier wel. Jammer, zet dat er dan even bij dan had ik 'm niet besteld. En wederom porties voor lijners. De prijzen zijn weliswaar niet hoog, maar je krijgt er dan ook weinig voor. Een wat teleurstellende ervaring, helaas...

23. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Coelenhage
    Nederlands Wezep

Jules

Na een mooie wandeling hier een lekkere kop mosterdsoep met zalm gegeten. Smaakte uitstekend! Minpunt was de hoeveelheid: erg weinig. De menukaart zet je ook nog eens op het verkeerde been: je hebt namelijk ook de mogelijkheid om een kleine kop soep te bestellen. Dat wekt toch de suggestie dat een gewone kop soep niet erg klein is.

24. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Herberg St. Brigida

Jules

Hier kun je gewoon goed eten tegen een schappelijke prijs. Dat er tijdens het eten niet wordt geïnformeerd hoe het smaakt, dat er geen vismes beschikbaar is voor bij de vis en dat wanneer je om een glas water bij je wijn vraagt je gewoon een te betalen flesje krijgt (beroerde service, gecompenseerd door geen fooi te betalen) neem je dan op de koop toe.

25. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Rozeboom

Mooi gelegen. Leuke gastvrouw, sfeervol restaurant en goed gegeten!

26. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Le Baron

Jules

Le Baron is het "net niet": de bediening kan enthousiaster en het eten beter: uiensoep te fabrieksmatig, spinazie in bladerdeeg te zoet door de honing en de hangop te korrelig. Van de andere kant: alle waar naar zijn prijs: het is er niet duur. Toch betaal ik liever net wat meer voor een betere kwaliteit.

27. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Andermaal
    Nederlands Culemborg

Eten in Andermaal is een sfeervolle ervaring: goed eten, attente bediening, mooie ambiance en veel extra's: water op tafel, brood, amuse en thee na. Dit is zoals horeca hoort te zijn. Absolute aanrader!

28. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Zwaan

Paar weken geleden op een zonnige weekenddag van Eindhoven naar Achel gefietst en van daaruit naar De Zwaan. Op een bord bij de entree stond dat er "voor" niet bediend werd, we zijn toen in de tuin gaan zitten. Echter, toen we na een kwartier nog niet bediend werden, zijn we maar vertrokken. Op het bord had beter kunnen staan dat men hier überhaupt niet bedient....

29. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Beach Hotel de Vigilante

Graatjes in de zalm, erg standaard garnituur met veel te veel dressing over de salade en de saus bij het voorgerecht, aangekondigd als aïoli, was hetzelfde als de saus bij het hoofdgerecht, aangekondigd als oosterse saus... Yoghurtbavarois was prima, bediening ook

30. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Abdij de Westerburcht

Jules

Dit is gewoon een prima restaurant, met originele gerechten en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De zalm met asperges en de vegetarische maaltijd (val dieu kaasje met o.a. pecannoten) smaakten voortreffelijk. Daarnaast is de bediening rustig en correct. Een aanrader!

Meer activiteiten