• Lid sinds 17 november 2011

Bie de Tantes

Eys

Spice of India

Maastricht

Jules heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Prix de Rome

Jules

Dit is gewoon een heel goed restaurant. Prima keuzemenu's: kwalitatief goed en geen standaard gerechten. We aten een soort bitterbal met mango en nog wat vis/kreeft vooraf en ook het hoofdgerecht was vis: rogvleugel met tarbotsaus. Desser diverse soorten kazen en een taartje. Bediening was prima, rustig en vriendelijk. Voor mij de tweede keer hier en wederom uitstekend. Een aanrader, zeker ook gezien de goede prijs-kwaliteitverhouding.

2. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bie de Tantes
    Nederlands Eys

Jules

Goed gegeten voor een prijs die ietwat aan de hoge kant is. De zeeduivel kostte bijvoorbeeld 23 euro en dan verwacht je wat meer dan een stuk vis, wat groentes en een klein bakje frites. En wanneer je dan wat frites bijdraagt komt er een aanzienlijk grotere bak frites die dan wel voor een kleine drie euro op de rekening komt. Kom dan meteen met een groter bakje frites. Bediening is informeel maar laat wel wat steken vallen. Lang moeten wachten op brood bij de salade en de twee desserts werden met ruime tussentijd van elkaar gebracht waardoor de een het dessert al op had terwijl de ander nog moest beginnen. Dan kun je beter informeren of de klant dit ook wil. De cheesecake was supervers gemaakt - dat verklaarde een en ander- maar was niet de klassieke cheesecake. De mannelijke bediening is ietwat te nadrukkelijk aanwezig " en wat gaan wij als dessert eten? " (terwijl hij zelf toch echt niet meeat) maar wel enthousiast en dat is ook wat waard. Al met al een leuke avond, maar niet per se een terugkeer waard.

3. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Spice of India

Als voorgerecht hadden we de gefrituurde uien (naam van het gerecht even vergeten) en de vissoep. De gefrituurde uien -met drie sausjes- waren erg lekker, de soep gemiddeld. zat niet zo veel vis in en die smaakte niet heel bijzonder. Als hoofdgerechten de saag paneer (kaas met spinazie) en grote garnalen in een curry van o.a. kokos. Smaakte beide goed, maar mocht wel wat pittiger. Als toetje heerlijk ijs gegeten, vanille met chocolade en pistache, allebei met slagroom. Terugkijkend hebben we aardig gegeten met een prettige bediening. Tips: de spotjes in het plafond geven wel erg fel licht, wat het eten minder intiem maakt. Wat ons betreft kunnen die uit en dan is er nog voldoende licht uit de sfeervolle lampen. En voor 7 garnalen in een curry met een kommetje rijst bijna 20 euro betalen is wel erg veel. Mag wel wat lager in de prijs zijn.

4. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Stegelke

Prettige bediening, goede sfeer en aardig gegeten. Salade Val Dieu was lekker qua kaas, de salade zelf mocht wat verrassender zijn, De slipstongetjes waren prima, op een mooi opgemaakt bord. Tips: wat lekkerder brood bij soep en salade en wat knapperiger friet. Compliment voor de vriendelijke, ongedwongen bediening en sfeer in het restaurant.

5. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Lunia

Eten in een prachtig sfeervol hotel, waarbij de saus voor de crepes Suzette aan tafel werd bereid. Vriendelijke bediening en prima eten. Twee aandachtspunten: wel heel veel kaas in het driegangen vegetarische verrassingsmenu en bij de wijnen had men wat duidelijker mogen zijn over de prijs. Als je een rose bestelt is het niet vanzelfsprekend dat de duurste van de(kennelijk) twee keuzes op de rekening verschijnt en wanneer je een rode huiswijn bestelt is het fijn wanneer je, wanneer je de keuze krijgt uit twee waarvan er een niet op de drankenkaart staat, je even hoort dat de een 1,50 euro duurder is. Maar dat komt vast omdat ik in dat opzicht een beetje krenterig ben. Op de wijnkaart (zo bleek achteraf) kon je het wel zien, maar op de drankenkaart niet. Wel een aanrader dit restaurant!

6. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Cuba Libre
    Zuid-Amerikaans Vijlen

Aardig gegeten: drie tapas en een grote salade. De prijzen zijn soms echter niet in verhouding tot wat je krijgt. Geldt bijvoorbeeld voor de gebakken spinazie en de met kaas gegratineerde champignons. Tonijnballetjes daarentegen prima geprijsd. De friet bij de salade was veel te zacht. Aandachtspunt is de bediening: onpersoonlijk en gehaast.

7. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Marlijn

Jules

Samen met vriendin mosselen gegeten. Zij vond ze geweldig, ik vond ze niet veel smaak hebben. Bediening was vriendelijk en spontaan. Er was er net eentje beginnen die prima haar best deed.

8. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door martha voor De Geulhemermolen leuk

Zuurvlees met frietjes en groenten. Zuurvlees was prima van smaak maar weinig vlees en veel saus. Frietjes echt lekker, evenals de groenten. Alleen de groenten kwamen in een even groot schaaltje als de mayonaise. Veel te weinig. Volgens de bediening ging het om het vlees en niet om de groenten. En dat in deze tijd. Prijzig bier.

9. Michiel Spoor

Een top etablissement met werkelijk fantastisch eten in een gezellige ambiance en tegen alleszins redelijke tarieven.

10. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Het Cruydenhuisch

Ons lekkere eten? Dat was juist het probleem. Ik klaag niet snel, maar het was echt slecht. Ik heb hier ook nog geen positieve recensie gezien helaas. Ik zie dan ook geen reden om nog een keer te komen.

11. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Het Cruydenhuisch

Jules

Eigenlijk gewoon slecht gegeten, op de garnalen in knoflook na. Panga was heel flauw, falaffelburger smaakte absoluut niet naar falafel en de salades waren smakeloos. Jammer van dit sympathieke initiatief, de uitvoering is echt onder de maat. De bediening is overigens prima, maar dat compenseert niet de kwaliteit van het eten.

12. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Prix de Rome

Jules

Echt erg goed gegeten met een prettige bediening. Borden mooi opgemaakt en goede porties. Het enige dat tegenviel was de prijs voor een glas witte wijn. € 7,50 Vind ik erg veel voor een restaurant dat op de eigen site aangeeft dat het prijzen van een eetcafé hanteert. Omdat op de kaart alleen de prijs van een fles staat was dit echt een verrassing.

13. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Courant
    Internationaal Zutphen

Sfeervol restaurant. Vegetarisch gegeten, gebakken brie met cranberrycompote. Smaakte goed, maar erg machtig en veel. Garnituur matig van kwaliteit en hoeveelheid. Bijzonderheid: brie moest terug omdat hij van binnen nog gedeeltelijk koud was. 20 minuten gewacht op de nieuwe brie die wel goed warm was. Kan gebeuren, zou dan zelf wel wat te drinken van het huis bieden als geste.

14. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Ruifje

Topbediening door frisse serveerster met humor, klantgerichtheid en authenticiteit. Dat kom je niet vaak meer tegen. Eten was prima, driegangenmenu voor uitstekende prijs met courgettesoep, gamba’s en parfait (stilstaand ijs) na.

15. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Boscafé Molenvelden

Via Social Deal heel aardig gegeten. Goede bediening. Helaas weinig sfeervol en erg achteraf gelegen.

16. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Freek voor Bommel niet leuk

Een vers getapt biertje staat snel voor je neus maar het eten sloeg als een tang op een varken. Laatst een chaotisch bord met lauw stoofvlees, vlinderpasta, rode besjes en meloen...dan snap je er echt geen hout van. Of je hebt een kok die op zijn laatste avond z'n baas nog even probeert te pakken en alles bij elkaar veegt en de keuken uitgooit.. dan kan ik het nog volgen.
    Laatste keer Bommel voor ons, that's for sure.

2,5
  17. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pastoor
    Internationaal Helmond

Prijzen zijn laag, kwaliteit ook. Bediening niet al te vriendelijk en soms ronduit onhandig (drie kommen soep op tafel zetten en dan weer weghalen om ze op een andere tafel re zetten). De tonijnsteak was koud van binnen. Kan natuurlijk niet, maar werd gelukkig snel opgelost.

18. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Paul voor Ot en Sien niet leuk
    Pannenkoekenhuis Deventer

Helaas was onze ervaring bij Ot en Sien van korte duur. Door mijn lactose allergie kan ik geen melk eten bijvoorbeeld, alle pannenkoekenrestaurants beschikken altijd over een alternatief voor mensen met deze allergie. Ook Ot en Sien, tot onze teleurstelling moest ik hiervoor 2,40 euro extra betalen: want de kok moest de pan speciaal schoon maken en een nieuw beslag maken, dus kostte het extra tijd... Alsof een allergie een keuze is. De 'manager' kon niks voor ons doen en zo was het nou eenmaal. Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Ot en Sien en hebben het restaurant onmiddelijk verlaten, uit principe waren wij niet van plan om extra 2,40 euro te betalen voor het 'afwassen van pannen'.

19. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Ot en Sien
    Pannenkoekenhuis Deventer

Wanneer je een pannenkoek bestelt verwacht je een groot bord met een dikke pannenkoek, niet twee flinterdunne gevulde wraps die ook nog eens droog smaken. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

20. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pizzaplaats

Jules

Lekkere, originele pizza’s en vriendelijke bediening op een gezellige lokatie.

21. Jules's profielfoto
    Jules vindt De Pizzaplaats leuk

22. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Du Nord

Jules

Allebei de vegetarische risotto gegeten die uitstekend was. Lekkere friet erbij, top. Karaf water met citroenmelisse als service bij onze rode wijn en cava. Prima geregeld, dat doen lang niet alle restaurants. Ook een amuse van het huis, papadams. Verbeterpunt zitten in de aandacht voor de gast - de bediening had meer aandacht voor de gasten achter ons waarmee minutenlang werd gekletst terwijl wij de menukaart al lang hadden doorgenomen en wilden bestellen en er ook nog niet geïnformeerd was naar wat we wilden drinken-, de sfeer (het is er vrij donker) en de prijs-kwaliteitverhouding van de rode wijn (5,5 euro voor wijn met wel erg veel tannines).

23. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Noflik Easterein

Jules

Gezellige sfeer, mooi opgemaakte borden, goed eten in mooie hoeveelheden, een prettige bediening en een eigenaresse die de deur voor je openhoudt bij het vertrek. Kortom, een prima ervaring om hier te eten! We komen graag nog een keer terug.

24. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Ceramique

Jules

Sfeer is goed, bediening enthousiast. Eten is helaas vrij matig en wat je ervoor betaalt staat zeker niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Bovendien is het op de tussenverdieping erg rumoerig door het lage plafond.

5,5
  25. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Leuk concept met selfservice en betalen naar het gewicht dat je op je bord hebt. Ruime keuze uit vegetarische gerechten. Smaakte allemaal prima met goede prijs-kwaliteitverhouding.

26. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Gasterij In 't Ven

Gisteren met mijn vriendin hier sfeervol gegeten. Zijn drie avonden geopend en hebben dan een driegangenkeuzemenu, waarbij de keuze bestaat uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Deze kun je ook los bestellen. Voorgerechten waren langoustinesoep en taartje van geitenkaas en rode uien. Allebei goed. Als hoofdgerecht kozen we de roodbaarsfilet. Die kwam met een puntzak friet en gekookte en gebakken groenten. Smaakte ook goed. Als dessert kozen we eenmaal de ijstaart en eenmaal pistacheijs met een notentaartje, notenlikeur en slagroom. Ook in orde. We hebben hier dus lekker gegeten, in een rustige en sfeervolle omgeving. Wel een tip: wanneer je vraagt om een glas kraanwater bij je wijn en je rosé, dan is het niet zo netjes om dan gewoon een flesje water in rekening te brengen, ook al is dat water voor een goed doel. Meld dan gewoon even dat je geen glas water bij de wijn geeft, maar dat je alleen een flesje kunt kopen. Zo jaag je de klant op extra, onnodige kosten. Ik los dit soort situaties altijd op door (helaas) geen fooi te geven. Jammer, want het Wasven is een sympathieke onderneming.

27. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door m. van marrewijk voor Athene niet leuk

m. van marrewijk

Dit was niet fijn. Veel meer gerekend, heel lang gewacht en dan toch te horen krijgen dat het een kwartiertje was. Dat gaat wel ver en heeft de leuke avond bedorven. Geen excuses, gewoon betalen. Spijt dat ik hier gegeten heb.
    Het enige positieve viel in het niets bij de rest; de lamskoteletjes waren best goed gebakken en de olijven waren lekker. Maar oh, wat had ik voor dat geld zo veel leuker en lekkerder en sfeervoller en vooral plezieriger gegeten als ik ergens anders heen was gegaan. De eerste keer dat ik een recensie achterlaat, maar dit wil ik geen toerist aandoen.

3,6
  28. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bij Albrecht

Gelokt door de mooie recensies hier gaan eten en gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Inderdaad mooi opgemaakte borden en verrassende smaken. En ook de vriendelijke bediening klopt helemaal. Sympathiek concept! Minpunten vond ik de hoeveelheid en de volheid van smaken. Allemaal caloriearm en ook qua smaak minder een vullend gevoel gevend dan bv kaas en vis. Volgende keer ga ik zelf wat van de kaart bestellen, dan kan ik dat wat meer beïnvloeden. Want ik kom zeker terug😊

29. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door pierre heunen voor Mangiare niet leuk

pierre heunen

Onze Brabo/limbo (6 p) Stammtisch komt hier bijna elke vrdg en al meer dan 12,5 jr.
    Altijd naar volle tevredenheid! Zegt meer dan genoeg of.?

30. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Tim Hoogh voor Iris niet leuk

Een erg sobere kaart, 4 hoofdgerechten en ook qua voorgerechten weinig keuze. Daarbij is de prijs totaal niet in verhouding met de kwaliteit van de maaltijd. Een slappe wrap met wat bonen waar weinig smaak aan zat kreeg ik geserveerd. Mijn vriendin had een zielig balletje ter grootte van een bonker met iets van champignon erin met een bakje rijst met een triest plakje brie erover. Ook onze vrienden die geen hoge eisen stellen vonden het een smakeloze maaltijd. Een overdaad aan kapot gekookte wortel en mais. Geen smaak geen opmaak, van der valk is nog creatiever. Een grote teleurstelling voor veel geld.

Meer updates