Jules's profielfoto

Eindhoven
  3. 7,9

Restaurant Du Nord

Noorbeek

Jules heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pizzaplaats

Jules

Lekkere, originele pizza’s en vriendelijke bediening op een gezellige lokatie.

2. Jules's profielfoto
    Jules vindt De Pizzaplaats leuk

3. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant Du Nord

Jules

Allebei de vegetarische risotto gegeten die uitstekend was. Lekkere friet erbij, top. Karaf water met citroenmelisse als service bij onze rode wijn en cava. Prima geregeld, dat doen lang niet alle restaurants. Ook een amuse van het huis, papadams. Verbeterpunt zitten in de aandacht voor de gast - de bediening had meer aandacht voor de gasten achter ons waarmee minutenlang werd gekletst terwijl wij de menukaart al lang hadden doorgenomen en wilden bestellen en er ook nog niet geïnformeerd was naar wat we wilden drinken-, de sfeer (het is er vrij donker) en de prijs-kwaliteitverhouding van de rode wijn (5,5 euro voor wijn met wel erg veel tannines).

4. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Noflik Easterein

Jules

Gezellige sfeer, mooi opgemaakte borden, goed eten in mooie hoeveelheden, een prettige bediening en een eigenaresse die de deur voor je openhoudt bij het vertrek. Kortom, een prima ervaring om hier te eten! We komen graag nog een keer terug.

5. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Ceramique

Jules

Sfeer is goed, bediening enthousiast. Eten is helaas vrij matig en wat je ervoor betaalt staat zeker niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Bovendien is het op de tussenverdieping erg rumoerig door het lage plafond.

6. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

Leuk concept met selfservice en betalen naar het gewicht dat je op je bord hebt. Ruime keuze uit vegetarische gerechten. Smaakte allemaal prima met goede prijs-kwaliteitverhouding.

7. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Gasterij In 't Ven

Gisteren met mijn vriendin hier sfeervol gegeten. Zijn drie avonden geopend en hebben dan een driegangenkeuzemenu, waarbij de keuze bestaat uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Deze kun je ook los bestellen. Voorgerechten waren langoustinesoep en taartje van geitenkaas en rode uien. Allebei goed. Als hoofdgerecht kozen we de roodbaarsfilet. Die kwam met een puntzak friet en gekookte en gebakken groenten. Smaakte ook goed. Als dessert kozen we eenmaal de ijstaart en eenmaal pistacheijs met een notentaartje, notenlikeur en slagroom. Ook in orde. We hebben hier dus lekker gegeten, in een rustige en sfeervolle omgeving. Wel een tip: wanneer je vraagt om een glas kraanwater bij je wijn en je rosé, dan is het niet zo netjes om dan gewoon een flesje water in rekening te brengen, ook al is dat water voor een goed doel. Meld dan gewoon even dat je geen glas water bij de wijn geeft, maar dat je alleen een flesje kunt kopen. Zo jaag je de klant op extra, onnodige kosten. Ik los dit soort situaties altijd op door (helaas) geen fooi te geven. Jammer, want het Wasven is een sympathieke onderneming.

8. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door m. van marrewijk voor Athene niet leuk
    Grieks Gulpen

m. van marrewijk

Dit was niet fijn. Veel meer gerekend, heel lang gewacht en dan toch te horen krijgen dat het een kwartiertje was. Dat gaat wel ver en heeft de leuke avond bedorven. Geen excuses, gewoon betalen. Spijt dat ik hier gegeten heb.
    Het enige positieve viel in het niets bij de rest; de lamskoteletjes waren best goed gebakken en de olijven waren lekker. Maar oh, wat had ik voor dat geld zo veel leuker en lekkerder en sfeervoller en vooral plezieriger gegeten als ik ergens anders heen was gegaan. De eerste keer dat ik een recensie achterlaat, maar dit wil ik geen toerist aandoen.

9. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bij Albrecht
    Vegetarisch Eindhoven

Gelokt door de mooie recensies hier gaan eten en gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Inderdaad mooi opgemaakte borden en verrassende smaken. En ook de vriendelijke bediening klopt helemaal. Sympathiek concept! Minpunten vond ik de hoeveelheid en de volheid van smaken. Allemaal caloriearm en ook qua smaak minder een vullend gevoel gevend dan bv kaas en vis. Volgende keer ga ik zelf wat van de kaart bestellen, dan kan ik dat wat meer beïnvloeden. Want ik kom zeker terug😊

10. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door pierre heunen voor Trattoria Mangiare niet leuk

pierre heunen

Onze Brabo/limbo (6 p) Stammtisch komt hier bijna elke vrdg en al meer dan 12,5 jr.
    Altijd naar volle tevredenheid! Zegt meer dan genoeg of.?

11. Jules's profielfoto
    Jules vindt de recensie door Tim Hoogh voor Iris niet leuk
    Vegetarisch Eindhoven

Een erg sobere kaart, 4 hoofdgerechten en ook qua voorgerechten weinig keuze. Daarbij is de prijs totaal niet in verhouding met de kwaliteit van de maaltijd. Een slappe wrap met wat bonen waar weinig smaak aan zat kreeg ik geserveerd. Mijn vriendin had een zielig balletje ter grootte van een bonker met iets van champignon erin met een bakje rijst met een triest plakje brie erover. Ook onze vrienden die geen hoge eisen stellen vonden het een smakeloze maaltijd. Een overdaad aan kapot gekookte wortel en mais. Geen smaak geen opmaak, van der valk is nog creatiever. Een grote teleurstelling voor veel geld.

12. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Helaas een slechte ervaring. Tweemaal harirasoep met scampi's en bosui besteld voor 8,50 per soepkom. Harira is normaal een goed gevulde maaltijdsoep, maar hier allerminst: gebonden soep met een stokje met scampi's. Flauwe smaak en zeker niet vullend. Een aanfluiting dus, jammer.

13. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Moeder De Gans

Sfeervol restaurant waar het ondanks de drukte intiem is. Goede bediening en goed eten. Houd er rekening mee dat je niet kunt pinnen en dat het in de menukaart hooggeprezen in houtoven gebakken brood niet veel anders smaakt dan een snee van Albert Heijnbrood. Echter, een bezoek is zeker een aanrader!

14. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Preuverie de Nassaurie

Jules

Prima gegeten voor een mooie prijs. Het eten is werkelijk smaakvol en origineel. De bediening is voorkomend en vriendelijk. We zaten buiten en dan is de ligging aan een parkeerplaats in een woonwijk niet de meest romantische maar dat mocht de pret niet drukken.

15. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Aha, boeiend. Het was overigens 0,75 maar daar gaat het natuurlijk niet om. Betalen voor iets wat je niet bestelt vind ik gewoon een heel bijzonder principe. Het bedrag doet er dan niet toe. Ik eet geregeld, ook voor mijn werk, in het Spookhuys in Hattem en daar krijg je twee amuses en brood van het huis. Dat vind ik dan eerder onderscheidend. Maar ook bij jullie kom ik graag terug want het eten bij jullie is gewoon goed en de sfeer en bediening zijn prima. Dank voor je uitleg en tot een volgende keer!

16. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van 't Olde Regthuys

Inmiddels verzilverd en opnieuw lekker gegeten. Ben overigens nog steeds benieuwd hoe het komt dat jullie dit doen. Is dit stiekem toch een standaard actie?

17. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Bijzonder
    Vegetarisch Maastricht

Jules

Leuk concept met wat kleinere gerechten die je samen deelt. Groter dan tapas, formaat tussengerecht. Geroosterde paprikasoep, bietensalade, tonijn en rijst met noten, tahini en bonen. Goed gegeten in gezellige sfeer. Prettige eigenaresse.

18. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Olde Regthuys
    Internationaal Elburg

Jules

Heerlijk in 't zonnetje een lekkere rode poon gegeten. Vriendelijke bediening, brood van het huis en een gezellige terraskat, wat wil een mens nog meer? Nou, dat er niet iets op de rekening gezet wordt wat je niet hebt besteld en waarvoor je de serveerster nog hebt bedankt voor de service. Wanneer je verse muntthee vraagt en dan dat krijgt met bonbons en een klein glaasje likeur, dan is dat service. Als je het ongevraagd op de rekening zet, hoe weinig het ook kost, dan is dat op zijn minst heel bijzonder te noemen. Jammer!

19. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Tinus

Jules

Je moet ervan houden: veelal schlagermuziek op een aardig geluidsniveau, grijze tafels en eten van onderkant eetcafeniveau. Das jammer want de gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en Noorbeek is een leuk dorp. Het is allemaal net te fantasieloos : scampi's die lekker smaken, maar dan in een maaltijdsalade die ook uit aardappelkroketjes en gesneden kool met dressing bestaat. En dan geen stokbrood erbij maar stukken gesneden brood. Kom op jongens, zorg voor wat sfeervolle tafels, andere muziek en wat zachter en breng wat meer fantasie in je eten.

20. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

Jules

Soms, echt heel soms, kom je op een plek waar alles klopt: de sfeer, de locatie, de bediening, de service, het eten en de prijs-kwaliteitverhouding. Het Spookhuys is zo'n plek: persoonlijke bediening, zeker door de ervaren dame, lekkere amuses, brood van het huis en overheerlijk eten waarbij zeker de proeverij van desserts genoemd moet worden. Ik was er vanwege mijn werk, maar wanneer ik in de buurt zou wonen, zou ik mijn uit-etenfrequentie sterk verhogen.

21. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Jules

Onlangs twee keer bij Banka gaan eten. Mooie lokatie met een uitgebreide kaart. Eerste keer drie soorten tapas gegeten : mosselen, gamba's en gefrituurde geitenkaas. Smaakte echt prima! Tweede keer visstoofpotje. Was redelijk. Aardappels erbij waren weinig smaakvol. Een tip is echt om de verse muntthee in prijs te verlagen. Voor 3,75 euro heb je gewoon normaal ergens een glas wijn. Te veel voor muntthee dus.

22. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Oase

Jules

Vond het helaas wat tegenvallen ondanks de lovende recensies hier. De Zalkse roerbakschotel was vooral erg veel maar niet erg smaakvol. De bijgerechten als stoofpeertjes en aardappelgratin waren lekkerder dan het hoofdgerecht. Van de sfeer moet je houden, erg donker meubilair. Wel gezellig gekletst met de eigenaar(?) over Klazien uit Zalk

23. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Isabella

Prima gegeten. Kwaliteit van de tapas was hoog. Zeker een aanrader.

24. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Brug
    Nederlands Heerde

Wanneer je als consultant voor je werk moet overnachten en (dus) in je eentje gaat eten, is het nog meer van belang dat de bediening goed is en de sfeer aangenaam. De Brug slaagt daar erg goed in: vriendelijke, correcte ontvangst en attente bediening. Het restaurant ademt gezelligheid uit en de prijs-kwaliteitverhouding van het eten is dik in orde. Van harte aanbevolen!

25. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Tati

Heb ik zojuist gedaan. Moet iets misgegaan zijn. Ik keek nog op de rekening om te zien of ik niet per abuis de kleine salade had gehad, maar zag dat gewoon de prijs van de maaltijdsalade in rekening was gebracht.

26. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Tati
    Eetcafé Nijmegen

Leuk tentje met originele gerechten. Enige nadeel is de portiegrootte. Een maaltijdsalade die in een klein kommetje past, is misschien voor onder 12 jaar groot genoeg, maar niet voor een volwassene.

27. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Zwaan

Een cursus klantgerichtheid voor de bediening zou geen overbodige luxe zijn. Na het opnemen van de bediening weglopen zonder iets te zeggen, niet adequaat reageren op bemerking dat de tomatensoep erg zoet was, een rekening met twee drankjes die van anderen waren, niets terugzeggen wanneer je hem (mannelijke bediening) een fijne middag werkt. Horeca moet een passie zijn, niet alleen een manier om wat te verdienen.

28. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Indigo

Sorry Robbb dat ik niet de dag na jou daar ben gaan eten en dat ik pas je recensie zag toen ik er zelf ging eten. Het begrip inflatie is mij bekend. In ruim twee jaar is die echter niet zo hoog. En ja, in de supermarkt zijn de prijzen een stuk lager. Alleen jammer dat het daar een stuk minder sfeervol is en ze geen maaltijden serveren.

29. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor Indigo

Lekkere vegetarische hoofdmaaltijd met diverse kleine hapjes als mini-loempia's, aardappelgratin en zuurstofflapje. Voor een vegetarische maaltijd echter wel bijzonder weinig groentes, jammer. Bediening erg vriendelijk en sfeervolle locatie.

30. Jules's profielfoto
    Jules heeft gereageerd op een recensie van Indigo

Je vindt drie euro veel voor een glas wijn?? Hoe vaak ga jij uit eten? Drie euro is zelfs aan de erg lage kant.

Meer activiteiten