Laatste updates in Heusden

5. Eetcafé Havenzicht heeft een nieuwe foto
  6. tonny's profielfoto
    tonny heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Ik had met mijn dochter en kleindochters een heel gezellige avond in "ONS GHELUK".
    Een rustige, goede sfeer, heel vriendelijke bediening en het eten was heel smaakvol!
    Wij komen hier graag terug!

7. Doede's profielfoto
    Doede heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heusden

Op een drukke zonnige zaterdag in oktober met een groep van 25 mensen heerlijke pannenkoeken gegeten. Ondanks de drukte was het personeel vriendelijk en service gericht. De pannenkoeken stonden snel op tafel. Alles werd goed in de gaten gehouden. Top restaurant!

8. Joske/Fia/Fien/Piet's profielfoto
    Joske/Fia/Fien/Piet heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Het was op 30 sept. Bij eetcafee Havenzicht in Heusden.
    Zeer amusant, gezellig en bovendien (verrekkus) lekker.
    De bediening was voortreffelijk… Kortom met ons vieren.
    Kwamen we unaniem tot een 9 plus en mogelijk tot een.
    Spoedig herhaling voor zo'n gezellige avond.

Groeten van Fien/Piet Joske en Fia uit Oudheusden enne Veldhoven.

9. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heusden

Ontvangst was zeer hartelijk. Menukaart was speciaal voor onze groep met een aantal visueel gehandicapten ook in Braille gemaakt. De service was snel en accuraat en zodat we met onze groep van 44 gelijktijdig hebben kunnen genieten van een heerlijke pannenkoek. De reservering hiervoor verliep soepel en accuraat. We komen hier graag terug.

10. Mia's profielfoto
    Mia heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Vorige week zondag weer eens een keer bij Havenzicht gaan eten, zijn hier heel vaak gaan eten.
    Maar sinds de nieuwe eigenaar is het erg achteruit gegaan wat betreft de sfeer (inrichting) en ook het eten, we hadden parelhoen en zeewolf en allebei de gerechten waren smakeloos. We hebben het nagerecht maar laten zitten, heel erg jammer.

11. Teuna's profielfoto
    Teuna heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Perfecte plek voor een heerlijk etentje. Ook voor een kopje "goeie" cappuccino ben je hier aan het juiste adres! Gastvrije en aardige bediening!

12. Rose's profielfoto
    Rose heeft een recensie geschreven voor Friet & Zo

Rose

Wij zij in mei geweest en wij hadden heerlijke verse frites op, iedereen had het op het terrasje erover prijs/ kwaliteit heel goed.
    Vandaag hadden we weer zin in een lekkere verse frites 18/7/ 2018
    Wat blijkt het is nu vieze droge frites zonder smaak, zout erbij stoofvlees erbij! Niet te eten, zit er een andere eigenaar in? Dit informeer ik nog bij de mensen uit Heusden. Het is zo jammer… je wil toch graag verse frites!

13. Peter's profielfoto
    Peter heeft gereageerd op een recensie van De Pannekoekenbakker
    Peter
    Van restaurant

Beste Heer Teuling. Bij deze onze reactie op uw recensie. Allereerst jammer dat u uw "klachten" niet heeft gemeld bij de gastvrouw maar deze nadien gelijk wereldkundig maakt via deze recensie.. Wij hadden namelijk graag op uw "klacht" in willen spelen door u bijvoorbeeld een iets langer gebakken pannenkoek aan te bieden.. Een krokant korstje wil namelijk niemand, deze worden er dus af getikt wanneer de pannenkoek uit de pan komt Dus dit is een kwestie van smaak en had u kunnen geven bij de bestelling. De snelheid waarmee wij werken is eigenlijk altijd een positief punt, korte wachttijd ervaren veel mensen als fijn.. u blijkbaar niet, vervelend, echter ook dit had u aan kunnen geven, dan had men de pannenkoek later geserveerd.. Het bakken van een pannenkoek is nu eenmaal maar een paar minuten werk.. Over het besteden van "zorg" aan onze producten. hier kan ik maar 1 ding mee, ik nodig u graag uit eens achter de schermen te komen kijken hoe het er bij ons aan toegaat, u heeft namelijk geen idee waar u over praat blijkbaar. De vergelijking die u maakt is u persoonlijk en bijbehorende conclusie ook. Ik deel deze mening zeker niet. met vr gr. De Pannekoekenbakker Heusden

14. Henk Teuling's profielfoto
    Henk Teuling heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Henk Teuling

Het valt me de laatste jaren al vaker op: aan de pannenkoek zelf wordt te weinig zorg besteed. Veel te slap en "onaf". Geen krokant randje bijv. De pannenkoek stond ook wel heel snel na onze bestelling op tafel.
    De vergelijking met andere pannenkoekenhuizen valt wel èrg ongunstig uit voor de Pannenkoekenbakker! Voor deze prijs verwacht ik betere kwaliteit. Helaas heb ik de conclusie moeten trekken dat ik voor een echt lekkere pannenkoek niet in Heusden moet zijn.

15. Adri van Tol's profielfoto
    Adri van Tol heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Adri van Tol

Wij lagen in de haven van Heusden, heerlijke schnitzel gegeten en waren weer terug aan boord. Staat de eigenaresse van het Haven café naast onze boot met twee glaasjes en een fles kruidenbitter en zegt: "Zulke lieve mensen op ons terras verdienen nog een echt Brabants bittertje". Waaauwwww we waren er even stil van.....

16. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Heerlijke lunch, snelle service en vriendelijk in het hart van het prachtige Heusden.

17. Wietze's profielfoto
    Wietze heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Onze eerste ervaring was niet goed. Gezegd moet zijn dat het een vast menu betrof, waarvan men bij de reservering al wenste te weten of het vis of vlees werd.
    Het voorgerecht was rommelig, 4 zaken die niet echt bij elkaar horen. De carpaccio liet te wensen over, waterig en te veel tierlantijnen. De hoeveelheid alfalfa deed het rund geen goed.
    Hoofdgerecht was kabeljauw, volgens mij diepgevroren, waardoor droog en taai. Helaas met veel te veel paprika, een combi die ik nog steeds niet goed snap. De gratin was prima, evenals de kruidenboter.
    Rommelige afdronk.

18. Mies's profielfoto
    Mies heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Vanaf de buitenkant denk je, dat ziet er leuk uit maar zelden zo'n slechte tent meegemaakt. De bediening bestond uit een 3-tal kinderen van 14 16 en 18, en dat op een zondagmiddag. Je kunt het hen dan ook niet kwalijk nemen dat de service zwaar tekort schoot. Zoiets simpels als een kapot geprikte dooier voor m'n uitsmijter was al teveel om te onthouden.
    Tot 3 keer toe een biertje gewisseld omdat er geen koolzuur bij zat. Laatste biertje was overigens nog steeds niet goed maar we waren er wel klaar mee. Achter ons werden 2 mensen gevraagd om ruimte te maken voor 4 andere mensen… Echt een een trieste bedoeling.

19. hans de bok's profielfoto
    hans de bok heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk

hans de bok

Omdat we een Diner bon hadden gekregen zijn we na wat zoeken op internet bij Ons Geluk uitgekomen. Normaal zouden we nooit naar Heusden gegaan zijn omdat Den Bosch en Zaltbommel dichterbij zijn en daar ook goede restaurants zijn. Nu hebben we er een goed restaurant bij gevonden waar we zeker nog eens terug zullen gaan want er staan nog veel lekkere dingen op de menulijst die ik lekker vind, en achteraf blijkt Heusden niet veel verder dan Zaltbommel. Ons gaan ze zeker nog eens terug zien bij Ons Geluk.

20. Gerda Verkade's profielfoto

Peter heeft gereageerd op een recensie van De Pannekoekenbakker
    Peter
    Van restaurant

Beste,

Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan tijdens uw bezoek en deze vervolgens kenbaar maakt via dit soort mediums, zonder eerst contact op te nemen. Ik herken uw situatie zeker niet in ons beleid in zake kwaliteit. Ik verzoek u dan ook om alsnog persoonlijk contact op te nemen met ons via heusden@pannekoekenbakker.nl

22. Van den Heuvel's profielfoto
    Van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Van den Heuvel

Wilde deze avond met het gezin even een pannekoek eten, had veel goeds gehoord over de Pannekoekenbakker in Heusden maar wat is dat tegengevallen en dat is nog netjes uitgedrukt, ze waren slecht van smaak en koud, zelfs zo dat we zelfs geen andere wilden. Warme chocolademelk koud en niet lekker de pannekoeken zijn blijven staan maar moesten wel afgerekend worden want ze wilde graag een ander voor ons maken maar dat hoefde niet meer. Dit was ons eerste bezoek daar maar gelijk ook de laatste

23. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Uitstekend gegeten in een mooie ambiance, alle gerechten waren lekker en het zag er ook mooi uit. Verder super aardige medewerkers, zeer klantvriendelijk en behulpzaam, kortom een succes.

24. J van Breugel's profielfoto
    J van Breugel heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk

J van Breugel

Heerlijk gedineerd met 2 personen, lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening.

25. wim's profielfoto
    wim heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heusden

Heerlijk gegeten met de kleinkinderen en wat kregen ze een leuk boekje mee.
    Was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

26. Jos Bleijlevens's profielfoto
    Jos Bleijlevens heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk
    Internationaal Heusden

Leuk concept het 'tapas achtige menu'.
    Vier voorgerechten erg lekker
    Twee soepjes goed
    Vier hoofdgerechten onder de maat
    Kortom niet heel best.
    Erg spijtig dat men alleen water uit de fles te koop en niet gastvrij en fles water uit de kraan. Dat kan/moet mijns inziens anders.

Jos!

27. Ymke Stegink's profielfoto
    Ymke Stegink heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk

Ymke Stegink

Het is altijd erg lekker eten bij Ons Gheluk. Veel keuze, waaronder veel vegetarische opties wat er fijn is. Bediening ook erg prettig.

28. Janneke Oomen's profielfoto
    Janneke Oomen heeft een recensie geschreven voor Ons Gheluk

Janneke Oomen

Heerlijk gegeten. Locatie gezellig maar wel dicht op elkaar.

29. Yoka Decet's profielfoto
    Yoka Decet heeft een recensie geschreven voor Braveau Bar & Kitchen

Yoka Decet

Op zaterdagavond vielen we onverwacht binnen, en gelukkig was het weer nog net mooi genoeg om op het terras te eten, want het restaurant zat vol. En dat verwonderd ons niet. We hadden een hele fijne avond, op doortocht naar Friesland. De wijn was zeer smakelijk en werd in een fijn glas geschonken. We namen beide alleen een hoofdgerecht, maar waren bijzonder verrast door de kwaliteit. Niet te veel poespas, maar gebalanceerd en voortreffelijk en vakkundig bereid. Bij de koffie heerlijke bonbons en de bediening was ook al nauwelijks iets op aan te merken. Een aanrader en het omrijden waard.