Voor de deur (betaald) op 200 mtr (gratis)

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1505519254 73
1519973608 57
1527200785 59

1. Henk Teuling

Het valt me de laatste jaren al vaker op: aan de pannenkoek zelf wordt te weinig zorg besteed. Veel te slap en "onaf". Geen krokant randje bijv. De pannenkoek stond ook wel heel snel na onze bestelling op tafel.
    De vergelijking met andere pannenkoekenhuizen valt wel èrg ongunstig uit voor de Pannenkoekenbakker! Voor deze prijs verwacht ik betere kwaliteit. Helaas heb ik de conclusie moeten trekken dat ik voor een echt lekkere pannenkoek niet in Heusden moet zijn.

2. Van den Heuvel

Wilde deze avond met het gezin even een pannekoek eten, had veel goeds gehoord over de Pannekoekenbakker in Heusden maar wat is dat tegengevallen en dat is nog netjes uitgedrukt, ze waren slecht van smaak en koud, zelfs zo dat we zelfs geen andere wilden. Warme chocolademelk koud en niet lekker de pannekoeken zijn blijven staan maar moesten wel afgerekend worden want ze wilde graag een ander voor ons maken maar dat hoefde niet meer. Dit was ons eerste bezoek daar maar gelijk ook de laatste

3. Heerlijk gegeten met de kleinkinderen en wat kregen ze een leuk boekje mee.
    Was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Afgelopen zomer wederom een keer aangedaan na een dagje Efteling. De kwaliteit wordt met het jaar slechter. Slechte kwaliteit, verkeerde bestellingen. Ook de "druk" om voor half 8 klaar te zijn is onprettig. Dit was voor ons de laatste keer. Jammer we kwamen er al vanaf 1991.

5. Pannekoeken waren smaakvol, maar veel te dun en erg slap.

6. Wat een mooi horecaplein daar in Heusden. De gezelligheid van het personeel van de pannekoenbakker sprak ons aan. Zijn we daar lekker op het terras gaan zitten waar we met koffie en gebak en toe even naar de brocantemarkt. Om te lunchen toch hier gaan eten. Was heerlijk. Een lekkere pannenkoek en als toetje smulkoffie en koffie "ons ans".

Was een zeer geslaagde dag

7. Jan en Remy

Heerlijk genoten van de lekkere koffie, maar vooral de appeltaart was speciaal!

Tot ziens!

8. Wij hadden gisteren een slechte ervaring. De eerste pannekoeken waren niet gaar, hier hebben wij melding van gedaan en kregen ieder een nieuwe aangeboden. Deze waren dunner dan de vorige en waren te hard gebakken, bij mijn vrouw was 10% zwart (verbrand). Wij zijn dit niet gewend bij de pannekoekenbakker in Heusden en vinden het jammer.

9. Dinsdagmiddag weer eens echt lekker gegeten. Een lunch bij De Pannekoekenbakker. Naast de heerlijke pannenkoeken weten zij ook nog wat echte lekkere Brabantse Erwtensoep is. Zeker een aanrader.

10. Wij zijn vanmiddag gaan high pannekoeken bij dit pannekoekenrestaurant. We hebben er erg van genoten. De hapjes waren lekker en we kregen onbeperkt thee. Daarnaast kregen we als eerste thee een zelfgecreërde winterthee met echte steranijs, kaneel en sinaasappelschil. Dit was heel lekker. De service was uitstekend, het personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog iets bij de hightea wensten. Aan het einde van de hightea vroeg ze of we nog tips hadden omdat de hightea nieuw was bij hun in het restaurant. De tips die we gaven werden vervolgens aangenomen en er werd gezegd dat er ook werkelijk wat met de tips werd gedaan. Wij komen snel een keer terug bij dit restaurant... mede door het lieve, zorgzame personeel. Bedankt!

11. Gisteren de verjaardaag van mijn zoontje daar gevierd, was heel leuk. Werden goed beleefd en snel geholpen dat is heel fijn met een groep kinderen. Alle kinderen vonden het vuurwerk op de pannenkoek ook heel leuk. Dames en heren van de pannekoekenbakker nogmaals bedankt.

Een blije vader.

12. Vanavond heerlijk gegeten, er waren een aantal nieuwe pannenkoeken op de kaart en deze maar gelijk getest. Een pannenkoek apfelstrudel en een pannenkoek met zalm en roomkaas, heerlijk waren deze. We werden vriendelijk ontvangen en de haard was aan en dat maakte de sfeer compleet op een koude avond als deze.. Helemaal top en we komen zeker nog een keer terug.

13. We zaten buiten, bestelden een drankje en kregen dat vrij snel. Daarna zijn we binnen gaan zitten omdat de kinderen gek werden van de wespen. Binnen werden we compleet genegeerd. Ik vroeg netjes aan een meisje of ze onze bestelling wilde opnemen. Chagrijnig vertelde ze ons even te wachten, en dat deden we. Ze bleef ons bewust negeren... Na een half uur zijn we naar de bar gelopen en hebben ons drankje betaald. Daarna heerlijk gegeten bij de buren. We aten hier regelmatig, maar na deze ervaring nooit meer.

14. Jo 5 punten

Wat is de zaak mooi verbouwd, vandaag lekker gegeten met buitenlandse gasten

15. Erg ontevreden over service. Half uur lang moeten wachten op door geven van bestelling. Veel te weinig personeel met weinig aandacht voor gasten. Borden waren koud waardoor eten snel afkoelt.

16. Middelmatig, smaakt altijd wel maar niet uitzonderlijk goed. Even snel een pannenkoek eten altijd wel oké. Verder niet teveel van verwachten dan is het gewoon goed.

17. Ik ging er weer eens met de familie eten. Gezellig, ook al was de tafel gereserveerd voor iemand anders kregen we toch de tafel. Waren goede pannenkoeken, was echt lekker. De service was erg goed, vriendelijk en ze brachten de pannenkoeken best snel. Een aanrader.

18. Heerlijk gegeten, voor ons te lang geleden dat we in dit prachtige vestingstadje waren. Erg druk, prachtig weer!! Pannenkoeken waren voortreffelijk, personeel vriendelijk en behulpzaam ondanks dat het heel druk en vol was.. een pluim voor de dames en heren. Voor ons zeker een volgende keer! Enig puntje, het is erg lastig om een rustig een gesprek te voeren binnen, veel mensen op relatief weinig meters, dus voor de rust zou ik persoonlijk de volgende keer niet in t weekend meer gaan.

19. Heerlijk gegeten, het restaurant is sinds kort vernieuwd, en ziet er erg sfeervol uit, pannenkoek was erg lekker (spek, kaas) en voldoende belegd, een aanrader voor iedereen!!

20. Wanneer je bladerdeeg in een magnetron gaat opwarmen dan hoef je echt geen kok te zijn om te weten dat je ragoutbroodje een kleffe bende wordt. Als je dan toch het niet gegeten gerecht laat staan en de serveerster reageert met "oh" en je krijgt zonder schroom de totale rekening dan is ook je service slecht!
    Ps. Vanuit de keuken hoorde we de serveerster tegen de kok zeggen "zit dat broodje er nog niet in dan?" Dus ze wisten het wel!

21. Vandaag met bewoners van onze zorginstelling en begeleiders hier gegeten.
    Super! Voldoende plek voor de rolstoelen, rust en aandacht voor onze bewoners, heerlijk eten en tot slot nog voor iedereen een super leuke attentie.
    Petje af en nogmaals bedankt!

22. Door het mooie weer aten we op het terras natuurlijk pannekoeken vergezeld met vers geperste (!) jus d'orange en melk. Wat een enorme keuze. Heerlijk gegeten en een attente, charmante bediening.
    Niet onbelangrijk: keurige en kraakheldere toiletten.
    Kortom, een aanrader. Komen zeker terug.

23. Eline en Erik

24. Wat een onwijs leuk restaurant!! En wat is de bediening vlot spontaan en erg snel!! Een dikke pluim voor dit restaurant! En de pannekoeken waren super daar gaat het uiteindelijk om!!

Zeker voor herhaling vatbaar..voor iedereen een aanrader!!

25. Echt SUPER! Lekker pannekoeken, snelle bediening en erg vriendelijk ook als het druk is. Ondanks de drukte gaan we er graag eten, daar hebben wel een paar minuutjes wachten voor over!

26. Mooi aangekleed. Beetje jammer van alle rondstuiterende kinderen, maar daar ontkom je natuurlijk niet aan in zo'n soort restaurant.

We hadden aangegeven snel weer weg te moeten en daar hielden ze heel goed rekening mee.

De pannekoek (salami, kaas, it. kruiden/ en appel kanneel) zelf vond ik behoorlijk flauw. Je proeft alleen de toevoegingen, niet die heerlijke grootmoederspannekoek smaak.

27. sammy 23 punten

Dit zijn de allerlekkerste pannenkoeken die ik als groot pannenkoekenfan tot nu toe heb gegeten!

Zomers is het vaak wel lang wachten op de niet altijd zo stressbestendige bediening maar het is zeker het wachten waard!

Binnen eten is niet zo gezellig vind ik, maar buiten op het terrasje in 't altijd gezellige Heusden & met een glas koud drinken erbij is 't helemaal top! ;-)

28. Perfecte pannekoeken.

Ik raad iedereen aan om daar te eten.

29. De pannenkoeken waren wel in orde..... hoewel, als je om een ananaspannenkoek vraagt dan wil je ook ananas zien.

Later werd een schaaltje ananas nabezorgd.

Het water klopte ook niet. Gevraagd met belletjes. Geleverd zonder. Het zijn allemaal geen doodzondes. Geen topklasse, maar ook niet al te duur en op een zwoele zomeravond ook best nog gezellig.

30. Wat een slechte voorgebakken pannenkoeken! Dit is werkelijk een aanfluiting. Service en bediening getuigen van desinteresse.

31. Maarten schreuders

Gezellige sfeer, snelle bediening vriendelijk personeel. Zeer smakelijke pannenkoeken en een zeer ruime keuze aan pannenkoeken. Kortom, de moeite waard om terug te komen.

32. Hier al verschillende keren gaan eten. Over het algemeen vlotte bediening (behalve als het druk is, dan moet je wel geduld hebben), de pannenkoeken zijn altijd lekker warm en de bedekking (om het zo maar te noemen) ook goed van smaak.

Geen echt toprestaurant, maar wel aan te raden als je eens buiten de deur wilt eten en niet te duur. (hoewel de drankjes best prijzig zijn in vergelijking met andere plaatsen, maar dat zal wel komen omdat het Heusden is............)

Zeker aan te raden.

33. Ad 103 punten

Zeer matige kwaliteit pannekoeken! Volgens mij zijn het min of meer kant en klare pannekoeken die alleen nog opgewarmd worden. De bediening was eveneens verre van goed. Onvriendelijk en onpersoonlijk. Omdat Heusden altijd veel bezoekers trekt zal dit restaurant wel blijven lopen, maar dit ligt zeker niet aan de kwaliteit en bediening!

Wat een ramp.

34. Pannenkoeken waren lekker. Alleen hadden er wat meer plakjes spek in mogen zitten. Met de gevraagde prijzen mag dat geen probleem zijn (vier pannenkoeken en zes drankjes 60 euro).

De bediening gaat snel en vriendelijk.

35. Afgelopen zaterdag wezen eten met 7 personen en 2 kinderen bij dit restaurant, allereerst.. We hebben echt het idee gehad dat de klant centraal staat hier! Een dikke pluim.

We hadden niet gereserveerd en ons werd verzocht even te wachten aangezien het helemaal vol zat. Na een kleine 10 minuten kregen we een tafel toegewezen op de 1e verdieping. Ondanks het feit dat alles vol zat boven, beneden en buiten was de bediening vlot en vriendelijk. Na de pannenkoeken, welke ruim groot genoeg waren (ik had een boerenpannenkoek met ragout erop), de rekening gevraagd. Ons werd netjes gewezen op de het spaarssysteem wat men heeft en welke leuk voordeel heeft. De kinderen kregen een soort muntjes bij de pannenkoek, hiermee kunnen ze dan een kado uitzoeken in het winkeltje. Superleuk idee, alleen er is dan wel weinig personeel voor het winkeltje als het druk is. Dus dit kost veel tijd.

Kortom een goed restaurant met veel keuze, enig minpuntje de airconditioning stond te koud, echter dat is persoonlijk.

Vooor ons blijft het een aanrader, we zullen zeker vaker vanuit het midden des lands afreizen naar het stadje Heusden.

36. Tahnee 140 punten

Wat een megagrote pannenkoeken krijg je hier! Snelle en vriendelijke bediening ook, ondanks de drukte door het goede weer. Met name de pannenkoek van mijn vriend was door het frambozensap helemaal nat geworden wat de smaak niet ten goede kwam. Mijn (droge) appelpannnekoek was prima, al had de bovenkant iets meer doorbakken mogen zijn.

37. Niet te eten, de pannenkoeken waren aan de onderkant zwart en bovenop niet goed doorgebakken, zeg maar rauw. De ham was bleek en zag er niet lekker uit en was ook niet lekker. De champignons en de uien waren niet goed over de pannekoek verdeeld. Bediening was niet klantvriendelijk en traag.

De prijs was er hoog (26 euro) voor twee niet te eten pannenkoeken.

Ik kan dit restaurant alleen maar afraden.

38. Niet te vreten! Veel te duur! Lang wachten! Slechte omgang met personeel! De andere gasten zijn overigens wel gezellig.

1,3
  39. Ik heb nog nooit zo genoten van een pannenkoek. Heel veel keus en een uitstekende kwaliteit. De bediening is snel en erg spontaan. Een dikke aanrader!! Wij gaan hier zeker nog vaak eten.

40. dit was altijd een van de betere pannekoekenrestaurants. maar nu krijg je steeds minder, moet je langer wachten (ja ook bij afrekenen) en betaal je behoorlijk. voor mij de laatste keer geweest en ik was toch een vrij vaste klant.