Ons Gheluk in Heusden

Parkeren voor de deur is betaald van 9:00 tot 18.00 uur.
    Grootste gedeelte is vrij parkeren.

• OV

Lijnnummer 135 en 602 stoppen bij halte 'Demer'. Deze komt vanuit het Centraal Station Tilburg en Centraal Station 's -Hertogenbosch.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ons Gheluk

1549320738 78
1592053734 79
1620542398 77
1677519725 77

1. Vanavond heerlijke mosselen gegeten, ook erg lekkere cocktails.
    Leuke sfeer en gastvrije medewerkers.
    Wij komen hier graag!

2. Karin Meijer

Dit weekend was er een mossel weekend bij Ons Gheluk. De mosselen smaakte echt weer zoals van ouds heerlijk! Wat is het bij Ons gheluk toch altijd heerlijk eten! Kok en bediening Super! Een aanrader om hier te gaan eten!!!

3. De waal

Vanavond vegetarisch gegeten. Fantastisch, veel keus, en garnering met veel fantasie

4. Kees Veltman

Voor vaderdag heerlijk gegeten. Goede service en persoonlijke aandacht. Ga zo door. Wij komen zeker nog eens terug.

5. Juliet Speijers-Lourens

Vandaag geluncht in 'Ons Geluk '. Mijn man en schoonzuskozen:
    Pastei met pfifferlingen, geen cantharel gezien. Erg teleurgesteld en als je 2× ernaar vraagt en geen antwoord krijgt vind ik dat niet zoalas het hoort.
    Daarbij vind ik 16,50 euro wel erg duur voor zo'n gerecht.
    Helaas.

6. Ik had met mijn dochter en kleindochters een heel gezellige avond in "ONS GHELUK".
    Een rustige, goede sfeer, heel vriendelijke bediening en het eten was heel smaakvol!
    Wij komen hier graag terug!

7. Perfecte plek voor een heerlijk etentje. Ook voor een kopje "goeie" cappuccino ben je hier aan het juiste adres! Gastvrije en aardige bediening!

8. Heerlijke lunch, snelle service en vriendelijk in het hart van het prachtige Heusden.

9. Onze eerste ervaring was niet goed. Gezegd moet zijn dat het een vast menu betrof, waarvan men bij de reservering al wenste te weten of het vis of vlees werd.
    Het voorgerecht was rommelig, 4 zaken die niet echt bij elkaar horen. De carpaccio liet te wensen over, waterig en te veel tierlantijnen. De hoeveelheid alfalfa deed het rund geen goed.
    Hoofdgerecht was kabeljauw, volgens mij diepgevroren, waardoor droog en taai. Helaas met veel te veel paprika, een combi die ik nog steeds niet goed snap. De gratin was prima, evenals de kruidenboter.
    Rommelige afdronk.

10. Milou Janssen

11. hans de bok

Omdat we een Diner bon hadden gekregen zijn we na wat zoeken op internet bij Ons Geluk uitgekomen. Normaal zouden we nooit naar Heusden gegaan zijn omdat Den Bosch en Zaltbommel dichterbij zijn en daar ook goede restaurants zijn. Nu hebben we er een goed restaurant bij gevonden waar we zeker nog eens terug zullen gaan want er staan nog veel lekkere dingen op de menulijst die ik lekker vind, en achteraf blijkt Heusden niet veel verder dan Zaltbommel. Ons gaan ze zeker nog eens terug zien bij Ons Geluk.

12. Gerda Verkade

Prima gegeten, fijne bediening

13. Uitstekend gegeten in een mooie ambiance, alle gerechten waren lekker en het zag er ook mooi uit. Verder super aardige medewerkers, zeer klantvriendelijk en behulpzaam, kortom een succes.

14. J van Breugel

Heerlijk gedineerd met 2 personen, lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening.

15. Leuk concept het 'tapas achtige menu'.
    Vier voorgerechten erg lekker
    Twee soepjes goed
    Vier hoofdgerechten onder de maat
    Kortom niet heel best.
    Erg spijtig dat men alleen water uit de fles te koop en niet gastvrij en fles water uit de kraan. Dat kan/moet mijns inziens anders.

Jos!

5,3
  16. Ymke Stegink

Het is altijd erg lekker eten bij Ons Gheluk. Veel keuze, waaronder veel vegetarische opties wat er fijn is. Bediening ook erg prettig.

17. Janneke Oomen

Heerlijk gegeten. Locatie gezellig maar wel dicht op elkaar.

18. Met 6 personen het actie-tapasmenu gegeten. Heerlijke voorgerechtjes, 2 lekkere soepjes en vervolgens nog 2 x vlees en 2 x vis als hoofdgerecht. De porties zijn ruim voldoende, ook voor de grotere eter. Jammer dat de borden waarop de gerechten worden opgediend niet zijn opgewarmd. Hierdoor blijft vooral het hoofdgerecht niet lang genoeg warm. Bijlagen: prima frietjes en een bakje salade. De bediening was correct en vriendelijk. De nagerechten zijn niet in het tapasmenu inbegrepen.
    De afgelopen jaren zijn we met veel plezier meerdere keren wezen eten bij Ons Gheluk en hopen ook in de toekomst weer eens terug te keren.

19. F van Berkel

Leuk restaurant, lekker eten en een keurige bediening.

20. Prima gegeten, goede bediening. Kom ik zeker weer terug.

21. Rob & Wendy

Wij hadden gekozen voor de tapas aanbieding. Prima eten, maar het was veel.

22. P. van den BROEK

Wij hoorden lovende reacties in het gezelschap : Fijne bediening, goed verzorgd en prima keuken. !

23. Joes en Marianne

Gewoon heerlijk gegeten op terras. We hebben ons laten verrassen met het grand tapas menu. Tapas op Hollandse wijze (grote porties) Een zeer leuke kennismaking. We gaan zeker nog eens terug.

24. Lekker gegeten van drie gangen tapas. Het was een verrassing wat je kreeg. Wat ik jammer vond is, dat er niet eerst gevraagd werd of er gerechten waren die we niet lusten. Ik houd namelijk niet zo van garnalen, en die zaten er dus bij.
    Het nagerecht vond ik wat tegenvallen, aan de cheesecake zat niet heel veel smaak en was erg machtig.
    Voor ons gevoel lag de kwaliteit hoger toen het restaurant nog 'Centraal' heette.

25. L. van Straten

Het restaurant was druk bezet en wij hadden om een tafel bij het raam gevraagd. Dat lukte dus niet en daarom werd ons gevraagd of wij akkoord gingen met een tafel bij het raam in De Brasserie.
    Het was er heel stil en we zaten daar alleen, maar het personeel was daar kennelijk bezorgd over. Regelmatig liep er een serveerster binnen om bij te praten. Ontzettend aardig.
    Eten & drinken was allemaal prima. Niks op aan te merken van soep tot en met dessert. Ondanks de drukte in het restaurant verliep de bediening zonder (merkbaar) oponthoud. Het was een fijne avond.

26. Heeeeel goed bevallen. Echt n verrassing, mooiste plek op t terras in t zonnetje!

27. Ingrid van Raak

Wandelarrangement geboekt via Social Deal. Heerlijke lunch gehad! Na de stadswandeling koffie met appelgebak. Erg jammer dat deze uit de vriezer kwam wat de serveerster ook bevestigde.

28. Vorige week hier gegeten maar wat een ontzettend slechte lunch hebben wij ervaren, eten was lauw niet warm te noemen, en de prijzen zijn ronduit belachelijk en veel te duur!! de gelegen tentjes ernaast zijn goedkoper en qua kwaliteit stukken beter, Helaas nooit meer voor ons!

1,8
  29. Stief van de heuvel

Geweldige avond gehad bij Ons Gheluk. De nieuwe diner kaart is echt geweldig, voor iedereen ruim de keus. Zowel voor-, hoofd- en nagerecht zeer professioneel gepresenteerd en van zeer goede kwaliteit. De gerechten die eruit springen zijn de carpaccio, echt geweldig, en bij de hoofdgerechten varkenshaas met brie en spek en de sliptong was echt geweldig. Bij de nagerechten was de romanoff het populairst, echt een aanrader om mee af te sluiten.
    Bediening was goed en zeer attent en hadden goeie kennis van zaken. De eigenaar & eigenaresse waren er zelf ook, wat doen ze het goed. Echt een aanrader om lekker avond met vrienden te gaan eten. Wij genoten met z'n 8e.

30. Fam. Souverijn

Prachtig restaurant! Het ligt op een prachtige plek in het mooie plaatsje Heusden. Een gezellig en knusse sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel!

31. F. Bierkenz

Helaas. Hoewel ik aanvankelijk aangaf dat alles naar wens was geweest, gold dit toch niet voor alle bestellingen, na later bleek. Nadat ik zowel online als per telefoon had aangegeven dat 1 persoon glutenvrij wilde lunchen was daarvan bij aankomst niets bekend, nota bene na uitdrukkelijke verzekering bij het telefoongesprek dat dit hierop gerekend zou worden. De glutenvrije lunch draaide uit op een zeer summiere carpaccio met brood dat eigenlijk niet te eten was. De truffelmayonaise smaakte gewoon als stroop. Een ander had soep besteld die extreem gezouten was; niet lekker. De overige gerechten waren overigens prima. Bediening hield niet over. Veel ruimte voor verbetering dus.

5,5
  32. Willie van Gerven

Super ervaring. Hoewel er door mijn fout de reservering niet goed vast stond kregen we toch alle aandacht en lekkers. Dat is nog eens service!

33. Mattie van der Sluis

Mijn vriendin en ik hebben van een heerlijke high tea genoten. Het bedienend personeel was heel vriendelijk en attent. We komen graag nog een keer terug!

34. Grand tapas menu gekozen was prima eten, jammer dat het redelijk grote porties waren tapas is juist leuk als dat klein is meerdere gangen.

Complimenten aan de bediening erg correct, vriendelijk, gevoel voor humor en vooral de juiste antwoorden op vragen Top!

35. Jolanda van Hest

Een leuke sfeervolle ambiance, gekozen voor het 3 gangen menu. Er werd wel snel geserveerd waardoor we het idee hadden dat we snel 'volgepropt' werden. Er mag iets meer pauze tussen zitten.

6,5
  36. Dinie & Jan Geerts

Ontvangst, gastvrij en bediening was heel goed. Sfeer was zeer ontspannen, je voelde je gelijk thuis. De lunch was goed en lekker voor herhaling vatbaar.

37. Prima lunch! Salade carpaccio is voor een grote eter! Enorme berg, maar erg lekker.

38. Lekker gegeten voor goede prijs, gemoedelijke sfeer, prima service en niet al te lang hoeven wachten. Aanrader.

39. Het eten bij Ons Gheluk is wat ons betreft van eetcafé-kwaliteit, al zijn de prijzen op restaurant niveau. Deze verhouding zou beter kunnen. De bediening was vriendelijk, maar duidelijk onervaren. Het gebouw en de omgeving zijn zoals het Heusden betaamt, erg mooi.

6,1
  40. Sophie van den Hurk

Ik heb hier heerlijk gegeten met 6 vriendinnen. Prettige sfeer en iedereen had het erg naar zijn zin. Bediening erg vriendelijk. Wachten duurde niet lang. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

41. Heerlijk rustige omgeving met uitstekende kaart. Deze locatie mede bezocht door de uitstekende website met snelle bevesiging van afspraak.

42. Buitengewoon heerlijk gegeten...alle keren want ik had een paar social deals ingekocht.

43. bjorn roeters

Hoeveelheid t.o.v. prijs uitmuntend. Goed verzorgd, een high soep. Rijkelijk belegd zodat smaak goed tot zijn recht komt.
    Leuke dame en gastvrij verwelkomt.
    2 zeer tevreden gasten.

44. gerard en nella vd heuvel

Vriendelijke bediening.
    Goede service.
    Het eten was heerlijk.
    Aanrader.

45. Wij hebben ontzettend lekker gegeten, alles was met liefde klaargemaakt dat kon je proeven.
    En ook de opmaak was heel erg mooi.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Ik had een diner met een vriendin. De bediening super aardig, het eten was super lekker en niks op aan te merken, de sfeer was top. Je merkte dat de mensen die er werken het naar hun zin hebben. Zeker een aanrader.

47. Het was er koud, we moesten lang wachten op de gerechten (de ene serveerster kon het handschrift van de ander niet ontcijferen), kwaliteit van het eten was matig. Het was niet druk en voordat wij aan het hoofdgerecht zaten was de zaak al leeg. Vervolgens ging het personeel de tafels vast schoonmaken omdat ze moesten dekken voor de high tea de volgende dag. Je moest overal extra voor betalen (brood vooraf en frites bij het hoofdgerecht). Bij het hoofdgerecht zat een aardappelgerecht maar de serveerster vertelde hier al bij dat dit zo weinig was en ze daarom de frites wel aanraadde. Prijs/kwaliteit erg slecht.

2,3
  48. Paul en corine

We hadden gereserveerd om te lunchen via eetbon voor 2 personen. 1 Persoon in bediening met weinig ervaring personeel. Te lange wachttijden. Heeft zeker 20 min geduurd voor de soep op tafel stond en nog eens 40 voordat het broodje er was. Soep en broodje waren lekker niets op aan te merken.

5,7