1. Daanen

Heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke en prettige bediening, prima kwaliteit, ruime en gevarieerde keuze, goed en lekker, voldoende en met een uiterst tevreden gevoel huiswaarts. Wij komen graag weer terug!

2. Daanen

3. Daanen

4. Daanen

5. Daanen

6. Nederlands Mook

Daanen

7. Daanen

8. Hier moet je van houden. Buffet uit bakken, het staat er lang en er wordt niet vers voor je gebakken. Voor een prijs van bijna 30 euries gaan we liever lekker wokken. Eens en nooit weer!

9. Heerlijk eten, ruim, goed, gevarieerd en werkelijk voor elk wat wils. Inderdaad niet echt iets voor een romantisch diner, maar dan neem je je lief ook niet mee naar een wokpaleis... Ik niet tenminste. Prima service, leuke bediening en je kunt je strak eten aan datgene wat je lekker vindt en meer. We komen ook hier graag terug!

10. Nederlands Mook

Wij genieten hier jaarlijks met een gezelschap van ca. 30 personen als oma jarig is van het buffet. Lekker eten, voor een passende prijs, voldoende en gevarieerd. Tuurlijk kan het anders, maar dan betaal je daar ook wat anders voor. We komen hier graag terug!

11. Al geruime tijd terug een heerlijke kookworkshop mogen meemaken mèt wijnarrangement. Prachtige illustratie bij de wijnen door Volkmar, de vinoloog en enorm gezellig gekookt en daarna gegeten aan een mooie ronde tafel met een gezelschap van 7 personen, die elkaar vooraf niet kenden, maar dat maakte het zeker zo speciaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Lekker eten, gewokt, leuke bediening en men is blij je als gast te hebben. Prima gegeten en we komen hier graag terug.

13. Internationaal Arnhem

Dit restaurant is de laatste jaren wat 'minder' geworden. De porties hebben een prijsvechters-mentaliteit gekregen en de bereiding past zich daar op aan. Hoofdgerechten niet echt heet, om ons heen zagen we meer mensen vragen of het warmer kon, maar omdat wij naar een concert gingen, dit deze keer voor lief genomen. Het was allemaal wat na-na. Bediening die je mist en daarna bijna overloopt en de leidinggevende die zich druk maakt.

Jammer, jaren geleden in Nijmegen deze keten ontdekt en al zeker zo'n 15 jaar fan geweest, nu niet meer zo enthousiast. Het is absoluut niet slecht te noemen, maar ook zeker niet wat het geweest is.

6,3
  14. Heerlijk restaurant! Buffet+++ mag het van ons heten.

Mooie, gevarieerde, lekkere voorgerechtjes met ruime keuze aan gedurfde combinaties van ingrediënten (Wild/vis/vega). Hoofdgerechten worden ter plekke gegrild en je kiest zelf wat je wenst te eten. Roergebakken groenten, vers uit de wok met een goede keuze aan garnituur. Dessert, heerlijke bavaroise, mousse, ijs en taartpuntjes, ruim voldoende variatie en eigenlijk te lekker en te weinig plek overgehouden. Volgende keer de voorgaande porties wat beter berekenen.

Wij komen hier graag terug. Met jong, oud, dik, dun, voor elk is er wel wat wils. Ook heel gezellig gezeten en elkaar prima kunnen verstaan. Wel even kenbaar maken als je niet 'hoog' wenst te zitten ;) er zijn nml ook gezellige, hoge tafels met hoge (barkrukhoogte) fauteuilstoelen. Ze zitten heerlijk hoor, maar voor oma kan dit wat gedurft zijn...